Kirjoita palstalsen nimi ominaisuuden perään
Onnellinen
Onneton
Hauska/vitsikäs
Provosoiva
Arvosteleva
Inhottava
Herkkänahkainen
Älykäs
Sivistynyt
Viisas
Ymmärtäväinen
Määrätietoinen
Sanavalmis
Viisas
Kaikkitietäväinen
Ujo
Hyökkäävä
Kostonhimoinen
Pitkävihainen
Tosikko
Teennäinen
Tiukkamoraalinen
Löyhämoraalinen
Gallup palstalaisista II
59
3272
Vastaukset
- Papeete1
Kaikkiin käy vastaukseksi: Minä Papeete.
tiukkamoraalinen ja tosikko? Eeet oo kumminkaan sie vaan laiskottelet nyt. :p
Ei se mitään nopeempana saat multa halin =) TOsin parempaa vastausta kyllä pitää vaatia.Frederico kirjoitti:
tiukkamoraalinen ja tosikko? Eeet oo kumminkaan sie vaan laiskottelet nyt. :p
Ei se mitään nopeempana saat multa halin =) TOsin parempaa vastausta kyllä pitää vaatia.vedän ton tiukkamoraalisen takaisin :D On rumasti sanottu vaikka vaan hyvää tarkotin... kele
Mut että tosikko? :D Korkeintaan ihminen- Papeete1
Frederico kirjoitti:
tiukkamoraalinen ja tosikko? Eeet oo kumminkaan sie vaan laiskottelet nyt. :p
Ei se mitään nopeempana saat multa halin =) TOsin parempaa vastausta kyllä pitää vaatia.Usko pois vaan. Mun huumorinsietokynnys kun ylittyy, niin osaan olla uskomattoman tosikko.
En mä varmaan ihan tiukimmasta päästä ole moraaliltani, että ihan oikeassa olet enkä pahastunut :)
Hitto, nää käy kymmeniin!
Onnellinen Bebs,
Onneton Exä
Hauska/vitsikäs Gek-ko ja kaikki muut
Provosoiva cat.mint
Arvosteleva cat.mint
Inhottava Suuri isä ja vähäinen palvelija
Herkkänahkainen cat.mint ja exä
Älykäs Cranky ja MMies
Sivistynyt exä
Viisas Cranky, MMies, Fredu, Sumi, Scale
Ymmärtäväinen Fredu, Sumi
Määrätietoinen Vili
Sanavalmis Fox
Kaikkitietäväinen Asiasta.huvittunut
Ujo Gek-ko
Hyökkäävä Vili
Kostonhimoinen exä
Pitkävihainen exä
Tosikko exä, a.h, vili
Teennäinen cat.mint
Tiukkamoraalinen puska
Löyhämoraalinen puska - viIi.
Papeete1 kirjoitti:
Usko pois vaan. Mun huumorinsietokynnys kun ylittyy, niin osaan olla uskomattoman tosikko.
En mä varmaan ihan tiukimmasta päästä ole moraaliltani, että ihan oikeassa olet enkä pahastunut :)
Hitto, nää käy kymmeniin!
Onnellinen Bebs,
Onneton Exä
Hauska/vitsikäs Gek-ko ja kaikki muut
Provosoiva cat.mint
Arvosteleva cat.mint
Inhottava Suuri isä ja vähäinen palvelija
Herkkänahkainen cat.mint ja exä
Älykäs Cranky ja MMies
Sivistynyt exä
Viisas Cranky, MMies, Fredu, Sumi, Scale
Ymmärtäväinen Fredu, Sumi
Määrätietoinen Vili
Sanavalmis Fox
Kaikkitietäväinen Asiasta.huvittunut
Ujo Gek-ko
Hyökkäävä Vili
Kostonhimoinen exä
Pitkävihainen exä
Tosikko exä, a.h, vili
Teennäinen cat.mint
Tiukkamoraalinen puska
Löyhämoraalinen puskaHähä! :D
- Puska-Pete
Onnellinen - Varmaan Ratikkakuski tai Scale
Onneton - en tiedä
Hauska/vitsikäs - monienkin jutut tuppaavat naurattamaan
Provosoiva - puskat
Arvosteleva - ei monikaan
Inhottava - puskat
Herkkänahkainen
Älykäs - en osaa sanoa
Sivistynyt - asiasta.huvittunut vaikuttaa...
Viisas -
Ymmärtäväinen - Aurinko79-
Määrätietoinen -
Sanavalmis
Viisas
Kaikkitietäväinen - Asiasta.huvittunut
Ujo - tähän on vaikea sanoa
Hyökkäävä - puskat
Kostonhimoinen - varmaan cat.mint...
Pitkävihainen -
Tosikko -
Teennäinen - temeq
Tiukkamoraalinen
Löyhämoraalinen - monetkin - näistä pitäisi saada palkkaa
Onnellinen puska
Onneton puska
Hauska/vitsikäs puska
Provosoiva Gallup.
Arvosteleva puska
Inhottava puska
Herkkänahkainen puska
Älykäs puska
Sivistynyt puska
Viisas puska
Ymmärtäväinen puska
Määrätietoinen puska
Sanavalmis puska
Viisas puska (edelleen)
Kaikkitietäväinen puska
Ujo puska
Hyökkäävä puska
Kostonhimoinen puska
Pitkävihainen puska
Tosikko puska
Teennäinen puska
Tiukkamoraalinen puska
Löyhämoraalinen puska Taas, mut nyt vaihteeks palstalaisista.
Onnellinen -Tähän sopii kaikki
Onneton -Tähän sopii kaikki ne jotka ei menny ekaan.
Hauska/vitsikäs -Yrmiö ja Einsten sille päälle sattueessan
Provosoiva -Cat.mint
Arvosteleva -Sama ku edellä
Inhottava - En oo törmänny
Herkkänahkainen -Me kaikki
Älykäs -No Enska tietty, Sit tietty Scale ja Ratikka
Sivistynyt -:D ex-wastaaja, tai no mistä mie tiiän, seki voi käyttää googlea kirjottaessaan vastauksia, ja kuonokas on varmaan samaa mieltä Timanttia nyt warppina
Viisas - Tän tiiän mut en kerro
Ymmärtäväinen -Mie
Määrätietoinen -Cat.mint
Sanavalmis -Foxinthebox ja rusalka on toinen
Viisas -Tää on jo kahteen kertaan
Kaikkitietäväinen -Taitaa mennä mun ja Relaxed eyesin piikkiin.
Ujo -no jos mie oon kaikkitietävä niin Sumi on ujo
Hyökkäävä -Cat mint
Kostonhimoinen -Kaikki ne jotka linkittää toisen aiempia sanomisia uudestaan ja uudestaan
Pitkävihainen -Sama ku yllä
Tosikko -C.B.
Teennäinen -Mua syytetään tästä
Tiukkamoraalinen -Cat.mint
Löyhämoraalinen -:D mä- sarvikuonokas
juu.. fiksuksi olen sanonut..
tosin provosoituu ehkä hieman liian herkästi.
Onnellinen, Qoh, lara ja timanttia
Onneton, Frederico, Papeete
Hauska/vitsikäs, Viilisniilis, MMies
Provosoiva, suminagashi
Arvosteleva, jotkut puskat
Inhottava, ei kukaan
Herkkänahkainen, jotkut puskat
Älykäs, yks puska
Sivistynyt, MMies
Viisas, Pillowbook, Mangusti, Richartti, Ratikkakuski ja Scale
Ymmärtäväinen, temeq
Määrätietoinen, vili
Sanavalmis, viilisniilis
Viisas, toiseen kertaan? No minä
Kaikkitietäväinen, minä
Ujo, vänkyrä-nainen
Hyökkäävä, minä(pahoittelen)
Kostonhimoinen, yks puska, kuitenkin eri puska kuin tuo älykäs
Pitkävihainen, ex- Wastaaja
Tosikko, jotkut puskat
Teennäinen, jotkut puskat
Tiukkamoraalinen, jotkut puskat ja cat.mint
Löyhämoraalinen, me kaikki loputettä en jaksanut kelailla kaikkia läpi kaikkine ominaisuuksineen, että mainitsin vain ne jotka tulivat suoralta kädeltä mieleen. Vaikka moni sopisi moneenkin eri juttuun.
- tiettyjen kirjoittajien
muutamaa ominaisuutta, muihin en ota kantaa.
Hauska/vitiskäs = SupremeSatan ja Gek-ko klaaneineen.
Älykäs = Mangusti ja Gek-ko ainakin.
Viisas voisi olla Kettulaatikosssaan ainakin.
Sanavalmis = Gek-ko, Lara ja Magnusti.
Heidän kommenttejaan ja seikkailujaan on aina mukava lukea. Niitä toivoisi olevan enemmänkin.- SupremeSatan
ote tämän päivän seikkailuista. Olen illan lueskellut keskusteluja homoista ja persepanoista. Minulta toivottiin novellia, jossa on paljon homoseksiä. Aion toteuttaa heidän haaveensa. Joskus tulee mietittyä, että mihin kaikkeen sitä tulee lupauduttua.
- sirpamaikkarilta
SupremeSatan kirjoitti:
ote tämän päivän seikkailuista. Olen illan lueskellut keskusteluja homoista ja persepanoista. Minulta toivottiin novellia, jossa on paljon homoseksiä. Aion toteuttaa heidän haaveensa. Joskus tulee mietittyä, että mihin kaikkeen sitä tulee lupauduttua.
mä fanitan aivan täysillä sun juttuja! Onneks en oo vielä tunnistanu itessäni stalkkerin vikaa. Saattasin muute alkaa kerjää live-elämässäki huomioo.
- tiettyjen kirjoittajien
SupremeSatan kirjoitti:
ote tämän päivän seikkailuista. Olen illan lueskellut keskusteluja homoista ja persepanoista. Minulta toivottiin novellia, jossa on paljon homoseksiä. Aion toteuttaa heidän haaveensa. Joskus tulee mietittyä, että mihin kaikkeen sitä tulee lupauduttua.
vaikeaa kirjoittaa homoseksistä, varsinkin miesten välisestä :) Tai no, sama kai se on mistä seksistä kirjoittaa, jos ei pääse harrastamaan minkäänlaista seksiä.
Ja kehu sinun kohdalle meni tietysti heti perseelleen. Vitsikäs on näköjään vaikea sana.
Mihin julkaisuun? - SupremeSatan
tiettyjen kirjoittajien kirjoitti:
vaikeaa kirjoittaa homoseksistä, varsinkin miesten välisestä :) Tai no, sama kai se on mistä seksistä kirjoittaa, jos ei pääse harrastamaan minkäänlaista seksiä.
Ja kehu sinun kohdalle meni tietysti heti perseelleen. Vitsikäs on näköjään vaikea sana.
Mihin julkaisuun?tuon voi sanoa, kun kekseliäimmät sen hokaa kuitenkin eli Myrkkyyn. Missä muussakaan julkaisussa kykyjäni arvostettaisiin?
- tiettyjen kirjoittajien
SupremeSatan kirjoitti:
tuon voi sanoa, kun kekseliäimmät sen hokaa kuitenkin eli Myrkkyyn. Missä muussakaan julkaisussa kykyjäni arvostettaisiin?
ja lukijoiden joukossa :)
Harmi kyllä, elanto on tästä melko kapea.
Kunnon julkaisut arvostaa aina paska- ja alapäähuumoria. Se on aina in. Olen ihan lätkässä juttuihisi. - SupremeSatan
tiettyjen kirjoittajien kirjoitti:
ja lukijoiden joukossa :)
Harmi kyllä, elanto on tästä melko kapea.
Kunnon julkaisut arvostaa aina paska- ja alapäähuumoria. Se on aina in. Olen ihan lätkässä juttuihisi.vaan :)
- SupremeSatan
sirpamaikkarilta kirjoitti:
mä fanitan aivan täysillä sun juttuja! Onneks en oo vielä tunnistanu itessäni stalkkerin vikaa. Saattasin muute alkaa kerjää live-elämässäki huomioo.
varten tuo Culusforum (osoite löytyy profiilista).
- tiettyjen kirjoittajien
SupremeSatan kirjoitti:
vaan :)
kehuja on tyytyväinen, kun kehut tulivat perille. Toivottavasti ne inspiroivat edes hieman useammin aktivoitumaan. Palstan paras huumori on sinun ja Gek-kon hallussa.
- bebs
Onnellinen - lara, Teme
Onneton - tätä ei aina päällepäin näytetä
Hauska/vitsikäs - viilis, marie, einsten :)
Provosoiva - cat.mint
Arvosteleva - cat.mint
Inhottava -
Herkkänahkainen - mä =P
Älykäs - scale, Aurinko
Sivistynyt - lara (uskoisin näin,sivistyssanoilla brassailua ei tarvita)
Viisas - Ratikka
Ymmärtäväinen - kuonokas, rentosilmä
Määrätietoinen - Qoh, vili
Sanavalmis - gek-ko
Viisas - Fredu
Kaikkitietäväinen - monikin yrittää olla
Ujo - pöh..kuka muka?
Hyökkäävä - ei kukaan liian hyökkäävä
Kostonhimoinen - njaa..
Pitkävihainen - ex- Wastaaja
Tosikko - öh..
Teennäinen - en tiiä.
Tiukkamoraalinen - cat.mint
Löyhämoraalinen - ainaki minä - la.ra
Onnellinen - Timantti, Kundi, bebs, Danskuu, Scale, Ratikkakuski
Onneton - Richartti, Cat.mint
Hauska/vitsikäs Timantti, Ratikkakuski, Asiasta.huvittunut, Saatana, Rusalkaa, Vakuutusmies
Provosoiva Asiasta.huvittunut, Cat.mint, MMies, Mpw (sorry, tää oli helpompi kirjoittaa), Gek-ko
Arvosteleva Cat.mint, jeesustelija
Inhottava - EOS
Herkkänahkainen - la.ra, ex-Wastaaja
Älykäs Timantti, Kundi, Gek-ko, Einsten1, Temeq, J_Karma, bebs
Sivistynyt - Timantti, Einsten1, J-Karma, PillowBook, Vänkyrä jne.
Viisas bebs, Timantti, Kundi, Hossi, Scale, Ratikkakuski, Richartti, Frederico, Aurinko, Mangusti, PB, Vänkyrä jne.
Ymmärtäväinen Temeq, Aurinko, Sumi, viilisniilis, bebs, Frederico jne...
Määrätietoinen Papeete, Cat.mint, Asiasta.huvittunut, Ratikkakuski, Richartti, Mpw
Sanavalmis Timantti, Ratikkakuski, Einsten1, Gek-ko, Saatana, Cranky, Chatter...
Kaikkitietäväinen - la.ra :)
Ujo -
Hyökkäävä -
Kostonhimoinen - kukapa ei joskus olisi?
Pitkävihainen -
Tosikko -
Teennäinen -
Tiukkamoraalinen -
Löyhämoraalinen -
P.S. oliko noilla kahdella viisaalla jotain eroa? ;)Tässä meille:
KAIKKITIETÄVÄ ELVISTELIJÄ
Kaikkitietävä elvistelijä,
sitä olen ja siitä nautin.
Kaikkitietävä elvistelijä,
elän, kun saan aina päteä.
En jää koskaan sanattomaks,
en jätä koskaan neuvomatta.
Vaikka paskaa puhuisin
siitä toden vääntäisin.
Minä tiesin jotain tästä.
Murusia elämästä.
Aina tietä omaa kuljin,
liian usein suuni suljin
ja takariviin jäin.
Kului vuosi, kului kaksi.
Asiat tein helpommaksi.
En jäänyt takariviin
enkä kompastellut kiviin
vaan juoksin tulta päin.
Silloin vasta oivalsin.
Jos neroudellani sivalsin,
ei nenilleni hypi kukaan
vaan kaikki toimii minun mukaan.
Sillä olenhan!
Kaikkitietävä elvistelijä...
http://www.toukokuu.com/index.php?action=show&id=4852&c_id=0&type=1Valitse sitten näistä:
Minä olen mielestäsi:
a) Onnettoman määrätietoisesti viisas
b) Onnettoman viisaasti määrätietoinen
c) Määrätietoisen viisaasti onneton
d) Määrätietoisen onnettomasti viisas
e) Viisasti onneton, mutta määrätietoinen
f) Viisasti määrätietoisesti, mutta onneton
ö) Määrätietoisen onneton viisastelija
ä) Jotain muuta, mitä?- la.ra
Richartti kirjoitti:
Valitse sitten näistä:
Minä olen mielestäsi:
a) Onnettoman määrätietoisesti viisas
b) Onnettoman viisaasti määrätietoinen
c) Määrätietoisen viisaasti onneton
d) Määrätietoisen onnettomasti viisas
e) Viisasti onneton, mutta määrätietoinen
f) Viisasti määrätietoisesti, mutta onneton
ö) Määrätietoisen onneton viisastelija
ä) Jotain muuta, mitä?Joo, voin mä väärässäkin olla.
Mutta noista vaihtoehdoista vastaisin autossa lämmitetyllä perstuntumalla, että ö. Menikö yhtään sinnepäin? ;) la.ra kirjoitti:
Joo, voin mä väärässäkin olla.
Mutta noista vaihtoehdoista vastaisin autossa lämmitetyllä perstuntumalla, että ö. Menikö yhtään sinnepäin? ;)Vittumainen luonteenpiirre tuo viisastelu, varsinkin jos se oikein pahksi äityy.
- Aurinko79-
Näihin sopii tietty moni mutta laitan mitä ensimmäisenä tulee mieleen. Pahoittelen listan rönsyileväisyyttä...
Onnellinen - La.ra
Onneton - Saatana, ehkä
Hauska/vitsikäs - Mä nauran usein Bebsin, Sarviksen, Sumin ja Fredin jutuille. Ei hitto, Papun ja Gekon jututkin kyllä naurattaa... Tähän on liian monta vastausta.
Provosoiva - Yrmio, MMies
Arvosteleva - cat.mint
Inhottava - Joku puskista. Ilkeimmät kommentit on mulle tullu sieltä, joskin annan tunnustusta monelle ihanalle puskalle
Herkkänahkainen - Sanotaan vaikka minä ;)
Älykäs - Cranky, Sumi, Mangusti ja moni moni muu
Sivistynyt - Cranky
Viisas - Sumi
Ymmärtäväinen - Fredi, Bebs, Temeq
Määrätietoinen - Danskuu, Scale
Sanavalmis - Sumi, Rentosilmä, Papu, Danskuu... Lista on pitkä :)
Kaikkitietäväinen - Hyvällä tavalla Ratikkakuski
Ujo - Sarvis :)
Hyökkäävä - Rentosilmä ja Papu jos nyt joku pitää nimetä, he osaa ainakin antaa mojovat vastaukset takaisin mutten mä silti heitä hyökkäävinä näe.
Kostonhimoinen - En muista lukeneeni yhtäkään kommenttia keneltäkään minkä perusteella voisin nimetä tähän ketään
Pitkävihainen - ex-Wastaaja
Tosikko - Joku muistaakseni "kyselijä" nimimerkkiä käyttänyt jossain vaiheessa ainakin vaikutti tosikolta.
Teennäinen - Mistäpä sitä tietää kuka teeskentelee ja kuinka paljon, ei nyt tuu ketään erityisesti mieleen.
Tiukkamoraalinen - cat.mint
Löyhämoraalinen - Eiköhän valtaosa meistä joskus sovi tähän kuvaukseen.muuten eilen ymmärtänyt sua nimetä ymmärtäväisten sakkiin, vaikka sä siihen kuulutkin. Heti kato unohtuu, ku ei nikkiä näy palstalla.
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
muuten eilen ymmärtänyt sua nimetä ymmärtäväisten sakkiin, vaikka sä siihen kuulutkin. Heti kato unohtuu, ku ei nikkiä näy palstalla.
Ymmärrän ;) Multakin jäi tuosta listasta vaikka kuinka monen nimi pois, jotka mun mielestä kuuluis olla tietyssä paikassa. En sitten enää alkanut lisäilemään kuitenkaan.
Sut mä oisin lisännyt ainakin tuohon viisaiden joukkoon, sun näppikseltä on muutama tosi mieleenpainuva viisaus ollut lähtöisin.
- cat.mint
Onnellinen: ei oikein virtuaalisesti ilmene...
Onneton: sama juttu, ei pysty sanomaan
Hauska/vitsikäs: no laitetaan sirpamaikkarilta. Yrmion jututkin joskus vähän huvittavat
Provosoiva: vakkareista ei kukaan, puskista jotkut
Arvosteleva: puskat
Inhottava: useat puskat (etenkin se "vertanenusta") sekä northernmarjaana ja bebs.
Herkkänahkainen: minä
Älykäs: varmaan monet saattavat olla, mutta ei oikein palstan perusteella osaa nimetä kenenkään älykkyyttä
Sivistynyt: jaa, onkohan Asiasta.huvittunut? Ainakin se mainosti lukeneensa kaikenlaista, tiedä sitten riittääkö se vielä sivistyneisyyteen. Varmaan monet ovat.
Viisas: ei ole kenestäkään ilmennyt, mutta ehkä lähinnä vähän vanhemmat kirjoittelijat
Ymmärtäväinen: Aurinko79-, jotkut puskat (kovin moni ei ole)
Määrätietoinen: Asiasta.huvittunut
Sanavalmis: monetkin, kai tähänkin voi laittaa tuon A.h:n, sekä Papeete1, MMies, bebs
Viisas:-
Kaikkitietäväinen: Asiasta.huvittunut
Ujo: ei ilmene virtuaalisesti... ehkä sarvikuonokas välillä vaikuttaa
Hyökkäävä: puskat
Kostonhimoinen: minä
Pitkävihainen: minä
Tosikko: scale joskus vaikuttaa, voi olla väärä mielikuva
Teennäinen: Papeete1 (ei ole kyllä aihetta laittaa häntä tuohon, mutta laittoihan hänkin minut vaikka ei ole aihetta - ei varmaan ketään muuta keksinyt.)
Tiukkamoraalinen: -
Löyhämoraalinen: monet - sarvikuonokas
Onnellinen: vili
Onneton: supersatan
Hauska/vitsikäs: dorkam
Provosoiva: isoveli2
Arvosteleva: isoveli2
Inhottava: -
Herkkänahkainen: ex-wastaaja
Älykäs: fox
Sivistynyt: pillowbook
Viisas: sumi
Ymmärtäväinen: aurinko
Määrätietoinen: -
Sanavalmis: Papeete
Kaikkitietäväinen: ex-wastaaja
Ujo: cranky
Hyökkäävä: *****:
Kostonhimoinen: -
Pitkävihainen: -
Tosikko: cat.mint
Teennäinen: isoveli2
Tiukkamoraalinen: cat.mint
Löyhämoraalinen: richarttiLöyhämoraalinen: richartti
Helposta ja mukavasta elämästä pitävänä, menen sieltä mistä aita on matalin, vaikka se olisi hieman moraalisesti arveluttavaa :)- sarvikuonokas
Richartti kirjoitti:
Löyhämoraalinen: richartti
Helposta ja mukavasta elämästä pitävänä, menen sieltä mistä aita on matalin, vaikka se olisi hieman moraalisesti arveluttavaa :)Et jos johonkin kohtaan nimes haluut niin se on toi :D
Lisäksi luotin siihen että täytät itse argumentin aukot :)
- kommentti
Hm. todella mielenkiintoista - mutta niinhän se on, että totuudentoitottajaa harvoin kiitetään.
Sanoinhan noissa viesteistä (jonka koko ketjunpätkän poistit), että sinua ei kestä enää (sillä hetkellä) juuri kukaan; että kannattaisi pitää taukoa (minkä oletkin tehnyt mm. vastaamalla puskista), kommenttiisi ilkeydestäni vastasin, ettät Bebs yllä yritti olla ystävällinen, mutta vinguit hänellekin, että hän on ilkeä. Ja sanoin, että kun asiallinen teksti ei läpäisen, niin laitetaan suoraa kommenttia "miksi sinua vainotaan". Myönsin viestissäni, että ulosantitapani on suora ja raaka. Ja lisäsin monta kertaa (nikki) että kaivat verta nenästäsi käytökselläsi.
Se tässä on aivan erityisen mielenkiintoista, että jäin mieleesi erityisen inhottavana - jätinhän jotain 5-6 viestiä (ko. ketjunpätkässä oli havaintojeni mukaan vähintään 5 keskustelijaa vitsailemassa ko. riidasta/yksi heistä ainakin puolusti se luostari, ja sitten yksi yritti seksuaalisesti houkutella, 3 meitä muita, Bebs myöhemmin, sitten sinä tulit kommentoimaan). Olisin kuvitellut, että inhottavimman tittelin olisi saanut (etenkin moraalisen paatoksesi vuoksi) se tyyppi, joka huoritteli sinua, kuvaili seksijuttuja, joita tekisi sinulle jne.
Tästä ei voi päätellä kuin että totuus sattuu eniten.
Tämä ei ole haukkumaviesti; tässä ketjussa on pyydetään lajittelemaan porukkaa ominaisuuksiin (siihen en viitsi vastata, mutta kommentoin tuota sinun listaasi). Ja en vastaa sinun nikikkikommenttiisi, sillä poistaisit sen ja samalla tämän kuitenkin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031868632- cat.mint
"Olisin kuvitellut, että inhottavimman tittelin olisi saanut (etenkin moraalisen paatoksesi vuoksi) se tyyppi, joka huoritteli sinua, kuvaili seksijuttuja, joita tekisi sinulle jne."
Eikös tuossa viestissäni lukenut että puskat...? Niin.
"että kannattaisi pitää taukoa (minkä oletkin tehnyt mm. vastaamalla puskista)"
Valehtelet. En kommentoi puskista. Jos et ole sattunut huomaamaan niin annan palautetta nikilläni. Älä levitä väärää ja valheellista tietoa.
"Tästä ei voi päätellä kuin että totuus sattuu eniten."
Sinä olet hyvin kaukana totuudesta. Ja toistan: laitoin siihen kohtaan myös puskat, mm. sinut. - cat.mint
"Sanoinhan noissa viesteistä (jonka koko ketjunpätkän poistit),"
Taas valehtelet. En minä niitä ole poistanut vaan ylläpito! Jos siellä on yksi viesti joka poistetaan, niin silloin sen alle tulleet viestitkin poistuvat, mikä tietysti on ikävää. - ihan kuinka vain
No itsepä tiedät mitä puhut.
- cat.mint
ihan kuinka vain kirjoitti:
No itsepä tiedät mitä puhut.
Voi miten fiksu olet. Olen keskustellut AIKOINAAN nikittömänä, kun minulla ei mitään nikkiä vielä ollut! Sinä taas väität että olen nyt, nikillisenäkin, kommentoinut puskista. Valehtelu ja väärän tiedon (jota et voi tietää) levittäminen on väärin.
- todella olet kostonhimoinen
Eli poistatat taas?
Olet todella kostonhimoinen, kuten omassa viestissäsi itse sanot (huom. tämä ei ole haukkumista; sinä itse sanot jälleen noin). Tosikko. Ja et kestä pätkääkään kritiikkiä - silti itse haukut minua mm. valehtelijaksi.
No - toistan, itsepä tiedät mitä olet.
En pysty sinua enää arvostamaan. - cat.mint
todella olet kostonhimoinen kirjoitti:
Eli poistatat taas?
Olet todella kostonhimoinen, kuten omassa viestissäsi itse sanot (huom. tämä ei ole haukkumista; sinä itse sanot jälleen noin). Tosikko. Ja et kestä pätkääkään kritiikkiä - silti itse haukut minua mm. valehtelijaksi.
No - toistan, itsepä tiedät mitä olet.
En pysty sinua enää arvostamaan.tuota moraaliviestiä ei ollut minulle suunnattu (miten sitä olisi voitukaan?), mutta joutaa se silti pois. Vai oliko se sinun mielestäsi hirveän hieno viesti?
Joo, kostonhimoinen olen. Enkä minä sinua HAUKU valehtelijaksi vaan totean että olet valehtelij, koska sinähän valehtelit.
En minä sinun arvostustasi tarvitsekaan. En tuollaisen ihmisen.
- vänkyrä-nainen
Onnellinen~Aurinko
Onneton~Vänkyrä
Hauska/vitsikäs~Gek-ko
Provosoiva~lutkittelija ainakin kovasti yrittää..
Arvosteleva~lutkittelija
Inhottava~lutkittelija
Herkkänahkainen~Cat.mint?
Älykäs~Timanttia
Sivistynyt~la.ra
Viisas~einsten
Ymmärtäväinen~Aurinko
Määrätietoinen~la.ra
Sanavalmis~Gek-ko
Kaikkitietäväinen~~
Ujo~Vänkyrä
Hyökkäävä~joku puska joskus
Kostonhimoinen~En tiedä
Pitkävihainen~En mä ainakaan
Tosikko~suuri isä & co.
Teennäinen~lutkittelija varmaan
Tiukkamoraalinen~Cat.mint
Löyhämoraalinen~Yrmio - nenusta verta
Miksi et poistata samantien kaikkien viestejä tästä ketjusta, jotka ovat liittäneet sinuun negativiisen arvion kuten "tiukkamoraalinen" "tosikko" jne?
Miksi vain minun kommenttini?
Kerro, miksi en saisi kommentoida sitä, että nimitit minua negatiivisesti omassa kommentissasi? Inhottavaksi. Voisin yhtä lailla huutaa vastaan, että valehtelet. Olen oikein pidetty ihminen. ;-)- cat.mint
Sinä levitit väärää tietoa, esim. väittämällä että kommentoin puskasta tai että poistin viestiketjuja, vaikka todellisuudessa sen kyseisen viestiketjun poisti ylläpito.
Minun vastaukseni tähän galluppiin oli minun näkemys asiasta. Ei sinun kirjoittamiesi viestien perusteella voi sanoa kuin että olet inhottava. - sama .
cat.mint kirjoitti:
Sinä levitit väärää tietoa, esim. väittämällä että kommentoin puskasta tai että poistin viestiketjuja, vaikka todellisuudessa sen kyseisen viestiketjun poisti ylläpito.
Minun vastaukseni tähän galluppiin oli minun näkemys asiasta. Ei sinun kirjoittamiesi viestien perusteella voi sanoa kuin että olet inhottava.sen puskakommentinhan olit ihan sinä itse kirjoittanut siihen toiseen viestiin - sehän oli copypaste omasta tekstistäsi - mitä valehtelua se on?
Kun sinä lähetät "poista epäasiallinen teksti" kuten tuosta minun viestistäni, niin sinä teet päätöksen poistamisesta. Teknisen työn tekee ylläpito.
Toki minä tiedän, että et koko ketjua itse saa pois, JOS se on jonkun muun aloittama. Omat nikilläsi tekemät saat - ja koko sen alla oleva osa poistuu.
Minun pitää varmaan nyt ilmoittaa ylläpidolle, että sinä haukut minua. Täytyypä tallentaa tuo yllä oleva viestisi heti.
Totuus sattuuu. - cat.mint
sama . kirjoitti:
sen puskakommentinhan olit ihan sinä itse kirjoittanut siihen toiseen viestiin - sehän oli copypaste omasta tekstistäsi - mitä valehtelua se on?
Kun sinä lähetät "poista epäasiallinen teksti" kuten tuosta minun viestistäni, niin sinä teet päätöksen poistamisesta. Teknisen työn tekee ylläpito.
Toki minä tiedän, että et koko ketjua itse saa pois, JOS se on jonkun muun aloittama. Omat nikilläsi tekemät saat - ja koko sen alla oleva osa poistuu.
Minun pitää varmaan nyt ilmoittaa ylläpidolle, että sinä haukut minua. Täytyypä tallentaa tuo yllä oleva viestisi heti.
Totuus sattuuu.sanoit tuossa ekassa viestissä, että kommentoin puskasta, mikä oli valhetta. Eli en haukkunut sinua vaan totesin tosiasian. Valheella en ole viitannut mihinkään copy paste -viesteihin vaan siihen ekaan viestiisi.
Mitä sinä tiedät totuudesta? Et mitään, ainakaan tässä tapauksessa. Ja mitä sinä siitä jauhat kun et mitään tiedä. Ja minä en poistele viestejäni muuten kuin silloin, jos sen alla on jotain todella asiatonta kuten esim. se yksi seksirunoilija. Minä vain ilmoitan ylläpidolle asiattomat viestit. - sama .
cat.mint kirjoitti:
sanoit tuossa ekassa viestissä, että kommentoin puskasta, mikä oli valhetta. Eli en haukkunut sinua vaan totesin tosiasian. Valheella en ole viitannut mihinkään copy paste -viesteihin vaan siihen ekaan viestiisi.
Mitä sinä tiedät totuudesta? Et mitään, ainakaan tässä tapauksessa. Ja mitä sinä siitä jauhat kun et mitään tiedä. Ja minä en poistele viestejäni muuten kuin silloin, jos sen alla on jotain todella asiatonta kuten esim. se yksi seksirunoilija. Minä vain ilmoitan ylläpidolle asiattomat viestit.se copy paste on niin paha todistus, että käy nyt äkkiä poistamassa sekin
niin, sinä vain ilmoitat ylläpidolle kaikki viestit, joissa ollaan sinusta väärää mieltä - cat.mint
sama . kirjoitti:
se copy paste on niin paha todistus, että käy nyt äkkiä poistamassa sekin
niin, sinä vain ilmoitat ylläpidolle kaikki viestit, joissa ollaan sinusta väärää mieltä"niin, sinä vain ilmoitat ylläpidolle kaikki viestit, joissa ollaan sinusta väärää mieltä"
Aivan. Valheelliset tiedot tai muuten asiattomat viestit ilmoitan ylläpidolle. Mutta esim. kun kysyit miksen loukkaantunut kun joku laittoi minut siihen tiukkamoraaliseen tai tosikko-kohtaan, niin en loukkaantunut koska ne pitävät jossain määrin paikkansa. Ainoa mikä ihmetyttää on se Papeeten viesti jossa hän laittoi minut kohtaan "teennäinen". Kyllä minä ihan tosissani näiden kirjoitusteni kanssa olen, vaikka toisinajattelijoiden voi olla sitä vaikea ymmärtää.
- ex-Wastaaja
Eiköhän täältä ole jo niin monelta tullu turpaan, että menkööt samaan syssyyn, kun joku niin kovasti näitä gallup-vastauksia kaipaa. Rehellisyys on muuten ominaisuus, mitä kannattaa ihmiset kunnioittaa.;)
"Kirjoita palstalsen nimi ominaisuuden perään"
Onnellinen = rehellisesti vaikea kysymys...Ei ole nettikirjoittajista mitenkään helppoa päätellä. Frederico nyt ainakin tuli ensimmäisenä mieleen. Vaikuttaa aika tasapainoiselta ( mikä musta olis noin niinkuin tässä synonyymia onnellisuudelle). Monta muutakin aika positiivisesta kirjoittajaa vois mainita.
Onneton = minä ollut ainakin viime aikoina vähän. Tosin aika peruspositiivinen elämäni suhteen, kylläkin. Onnettomimpia ovat varmaan ne ihmiset, joilla on niin pahoja patoutumia, että ihan tosissaan ottavat "vihankohteita" itselleen tuntemattomista nettikirjoittajistakin... Kaikki ilkkujat ja perusluonteeltaan vahingoniloiset ihmiset.. Joo, ne on onnettomimpia.
Hauska/vitsikäs = mun kokemukseni mukaan esim. gek-ko ollut joskus, temeq
Provosoiva = Jos provosoivuudella tarkoitettaisiin esim. törkysanaston aktiivista ja kepeää käyttöä, niin aika moniakin vois mainita... Mulle provosoivuus henkilökohtaisesti tarkoittaa kuitenkin jotain ihan muuta.:) Vaikea nimetä. Mä ainakin olen ilmeisesti paljon provosoinut ihmisiä täällä. Asiasta. huvittunut on musta tyylikkäästi ( & älyllisesti) provokoiva joskus keskusteluissa, vaikken mielipiteitään sinänsä kaikkia allekirjoitakaan.
Arvosteleva = kaikki, jotka osallistuu tällaisiin gallupeihin. Itseni nimeäisin viimeaikaisen käytökseni perusteella myös äkkiä.
Inhottava = Jaa... MMies ollut joskus, Papeete1 ja bebs (viimeeksi mainittu esimerkiksi on kuvitellut, että mä olisin taannoisena puskakirjoittajana jotenkin ahdistellut häntä. Todellisuudessa olen keskustellut ko. ihmisen kanssa kaiken kaikkiaan yhteensä kolmessa ketjussa, joissa kaikissa hän oli mun kimpussani solvaten mua jokaisessa mulle kirjoittamassaan viestissä, mm. mielenterveysalan termistöllä). Lisäksi jotkut puskakirjoittajat ovat olleet erityisen inhottavia.
Herkkänahkainen = -
Älykäs = Suoraan sanottuna ei ole monikaan täältä älyllään erityisesti tehnyt suureellista vaikutusta... Ensinnäkin siksi, että tää ei ole mikään älyfoorumi ( missä sen kaltaisilla asioilla mitenkään pelattaisiin) ja toisekseen siksi, että aika useinkin olen kirjoittanut tänne vaihtoehtoisesti joko väsyneenä tai pikkusiidereissä, joten eipä liene paljoo kompetenssia arvioida...
Jos nyt jotain kuitenkin sanoisi, niin ainakin esim. charlotte b. teki kerran muhun ihan vaikutuksen. Eritteli jossakin ketjussa tosi hienosti ajattelun tasoja ja kysymysten asettelunsa myös oli musta (nimenomaan älyllisesti) aika suvereenin teräväpäistä. Samaten Serpicosta on joskus jäänyt ( tosin melko hatarien havaintojeni pohjalta) älykkään ihmisen vaikutelma. Lisäksi tulee mieleen mm. ttuplai (vai miten se nimimerkki nyt kirjoitettiin?). Hänellä oli muistaakseni looginen yleisote. MMies myös on varmaankin perustaltaan älykäs, mutta välistä joku sen ajattelussa on rassannutkin. Aika useat keskustelut tyssänny hänen jonkinlaiseen ( omasta mielestään varmaan tietoisesti valittuun) "omakohtaiseen" tarkastelutapaan. Tiedä sitten, jos sen(kin) kanssa joskus oikeasti älyllisesti keskustelisi, miten olis kuvio sitten... Muitakin älykkäitä toki on ollut, mutta tuossa joitakin. Ainiin. Myös esim. nimim. adrianleewerkuhn menis varmastikin ehkä tähän (joidenkin, jälleen tosin aika hatarien, muistikuvieni perusteella).
Sivistynyt = Näitä nyt olis aika paljonkin. Temeq esimerkiksi, la.ra, asiasta.huvittunut, Serpico etc. etc. Parin kommentin (& joidenkin aiempien, tosin vain satunnaisten muistikuvieni perusteella) vois ajatella, että myös esim. nimim. pikku. nainen olisi tätä.
Viisas = mm. la.ran joistakin kirjoituksista olen joskus ollut havaitsevani tuota, charlotte b. (joidenkin häneltä lukemiensa kommenttien perusteella, luettuja kommentteja häneltä kuitenkin melko vähän, joten ns. tarkkaa muodostunutta kuvaa persoonasta, kuten ei muuten muistakaan, sikäli ole)
Ymmärtäväinen = no tämä Aurinko79 näyttäisi olevan aika ymmärtäväinen palstalaisia kohtaan ( paitsi mua kohtaan joskus, sori.;D). Hänen yleistyylinsä näyttäisi kuitenkin kivasti fiksulla tavalla empaattiselta, jos katsoo empaattisuutta em. kys. kannalta.
Määrätietoinen= Jaa- ah? Että näkyykö tämä ominaisuus muka nettipalstalta ihmisistä jotenkin? Enpä oikein jaksa uskoa... Relaxed_eyes, kenties?
Sanavalmis = Asiasta.huvittunut
Kaikkitietäväinen = yrmio, granky_geek, relaxed_eyes. MMieskin näkynyt välillä kunnostautuneen aivan kaiken maailman olettelemisissa (vaikkakin hän näkyy olevan sikäli aidosti esim. itseäni fiksumpi, että harvemmin vastailee mm. tän kaltaisiin gallupeihin).
Ujo= Joku, joka ei uskalla puhua nettipalstalla? En minä tiedä. Vaikea sanoa nettikirjoittajista. Joku joka itsensä ujoksi on ilmoittanut.
Hyökkäävä = mua kohtaan aina ollu esim. yrmio.
Kostonhimoinen = mua kohtaan jotkut ilmiselvästi naispuskat, syytä en tiedä, kun eivät nimimerkillään ikinä ole ilmoittautuneet edes pyydettäessä.;D
Pitkävihainen = toivon mukaan en ainakaan minä, mutta puhuisin varmaan paskaa, jos väittäisin, etten koskaan ole ollut kenellekään pitkästi vihainen... Mitään tietoisia, mietittyjä kosto- operaatiotioita kenellekään en kuitenkaan koskaan harrasta.
Tosikko= minä, jos käytetään oikein törkyturpakieltä...
Teennäinen = no kaikki ne, jotka yksittäisissä ketjuissa vaihtaa ensin rekatusta nikistä puskakirjoittajiksi itseään nostattaakseen ja taas toisinpäin. Sellaisiakin täällä kuulemma on.:D
Tiukkamoraalinen = en osaa nimetä... Vähäinen palvelija, kenties? Se on ainakin aika tiukasti omalle näkemykselleen uskollinen, jos nyt jotain voi päätellä sen vastausaktiivisuudesta omiin aloituksiinsa...:D En tosin tiedä, liittykö nyt moraaliinkaan... Joo, hajoo konseptit.
Löyhämoraalinen = en osaa nimetä ketään erityisesti löyhämoraalista, joka jotenkin erottuisi tuolla ominaisuudella.- ex-Wastaaja
.. edelliseen, että koskien tota "Älykäs"- kohtaa, mun kommenttini perustui ainoastaan niiden keskustelijoiden kanssa hlö. koht.käymiini keskusteluihin, mistä vois edes jotensakin päätellä jotain älyllisestä suuntaumisesta. Älykkäitä kirjoittajia on tietysti muitakin.
Koetin lähettää tätä viestiä jo aiemmin, mutta ei ilm. lähtenyt. Uusi yritys ilmeisesti parempi yritys.;D - hähä!
nämä analyysit?
ainakin toivottavasti.
Onnellinen: Ratikkakuski, Ttuplaii
Onneton: Wastaaja
Hauska/vitsikäs: Wittgensten, MMies, Ttuplaii, PB, Timantti, Lempi, Hard Talk, Emmanuelle
Provosoiva: Asiasta Huvittunut, Wastaaja
Arvosteleva: Ei kukaan
Inhottava: Ei kukaan
Herkkänahkainen: Wastaaja
Älykäs: No niin. Tää se sitten jaksaa kiehtoa ihmisiä. Jaottelen älykkyyden kolmeen osaan ja vastaan sen mielikuvan perusteella, mikä kirjoituksista on tullut. Ainahan tämä ei vastaa todellisuutta (köh köh). Huomautan myös, että kaikki palstalla kirjoittavat ovat riittävän älykkäitä, seuraavat ovat vain kiinnittäneet huomioni jollain tapaa.
Loogisesti älykkäät: MMies, Wastaaja, Ttuplaii, Lara, Asiasta Huvittunut, Cranky-Geek, Chatter, T-Fox.
Sosiaalisesti älykkäät (sisältö vaihtelee perseennuolennasta aitoon empatiaan): Ttuplaii, Lara, Cranky, T-Fox, MPW, Bebs, Aurinko, Viilisniilis, Timantti, Suminagashi, Frederico, Emmanuelle.
Kielellisesti lahjakkaat: Wittgensten, PB, Supreme-Satan, Asiasta Huvittunut, MMies, Lara, Temeq.
Sivistynyt: MMIes, Wastaaja, T-Fox, TTuplaii, Lara, Asiasta Huvittunut.
Viisas: Ei kukaan.
Ymmärtäväinen:
Määrätietoinen:
Sanavalmis:
Viisas:
Kaikkitietäväinen: Asiasta Huvittunut, MPW
Ujo:
Hyökkäävä: Wastaaja
Kostonhimoinen: Wastaaja
Pitkävihainen: Wastaaja
Tosikko: Wastaaja
Teennäinen:
Tiukkamoraalinen: Papeete1
Löyhämoraalinen:
Olipas tylsää. Edelliset siis kirjoitusten perusteella.- ex- Wastaaja
Arvaas, mistä mä ainakin kaveripiirissäni olen tunnettukin.(?) Sosiaalinen älykkyys voi olla yks juttu. En kuitenkaan tässä yhteydessä mitenkään kykene asiaa performoimaan.;D Valitan.
"Kielellisesti lahjakkaat"? Tällä nimenomaisella palstalla?:D Joo no: omasta mielestäni mua ei ainakaan voi tästä poissulkea, paitsi ehkä tapauksissa, että vittuilun määrällä määritetään kielellistä ymmärrystä ihan lahjakkuudeksikin asti..
Hyökkäävyys ja kostonhimoisuus on kanssa, mitä muhun tulee,lähinnä omassa päässäsi.:) Tällainen pieni, nätti ja oikeasti tavoitteita elämässään omaava nainen ei ihan oikeasti ole kiinnostunut..noh. mistään sellaisesta, ainakaan mitä tulee satunnaisiin palstakirjoittajiin.
;D ex- Wastaaja kirjoitti:
Arvaas, mistä mä ainakin kaveripiirissäni olen tunnettukin.(?) Sosiaalinen älykkyys voi olla yks juttu. En kuitenkaan tässä yhteydessä mitenkään kykene asiaa performoimaan.;D Valitan.
"Kielellisesti lahjakkaat"? Tällä nimenomaisella palstalla?:D Joo no: omasta mielestäni mua ei ainakaan voi tästä poissulkea, paitsi ehkä tapauksissa, että vittuilun määrällä määritetään kielellistä ymmärrystä ihan lahjakkuudeksikin asti..
Hyökkäävyys ja kostonhimoisuus on kanssa, mitä muhun tulee,lähinnä omassa päässäsi.:) Tällainen pieni, nätti ja oikeasti tavoitteita elämässään omaava nainen ei ihan oikeasti ole kiinnostunut..noh. mistään sellaisesta, ainakaan mitä tulee satunnaisiin palstakirjoittajiin.
;Dsut kielellisesti lahjakkaisiin. Mä itse asiassa mietin tota aikaisemmin ja mä hain sellasta ei-akateemista kyvykkyyttä. Sellasta selkeetä ulosantia.
"Hyökkäävyys ja kostonhimoisuus on kanssa, mitä muhun tulee,lähinnä omassa päässäsi.:)"
Joo, vastasin vaan kirjoitusten perusteella MINULLE syntynyttä mielikuvaa.- ex-Wastaaja
Einsten1 kirjoitti:
sut kielellisesti lahjakkaisiin. Mä itse asiassa mietin tota aikaisemmin ja mä hain sellasta ei-akateemista kyvykkyyttä. Sellasta selkeetä ulosantia.
"Hyökkäävyys ja kostonhimoisuus on kanssa, mitä muhun tulee,lähinnä omassa päässäsi.:)"
Joo, vastasin vaan kirjoitusten perusteella MINULLE syntynyttä mielikuvaa."Mä lisään,
Einsten1 10.1.2008 klo 20.01
sut kielellisesti lahjakkaisiin. Mä itse asiassa mietin tota aikaisemmin ja mä hain sellasta ei-akateemista kyvykkyyttä. Sellasta selkeetä ulosantia."
No joo.. Ei ehkä turhaan olis kannattanut lisäillä.
Tällä nimenomaisella palstalla toi ei- akateeminen(kin) kyvykkyys on muuten havaitusti aika usein ilmeisesti synonyymia täydellisen nololle käytöstapojen puutteelle.
Laittakaa siis v*ttuilijat sikamaisen törkeisiin vittuiluihinne vielä pari pilkkuvirhettä lisää, niin saan nauraa lisää säälittävyydellenne.. Pellet ikinä lukenu mitään muuta, kuin jotain 7Päivää- lehteä....Onko Susanna Sievinen muuten kaverinne? Olenks mä vihollinen, jos olen eri mieltä? Sallikaa pässit mun nauraa, kun ette osaa rassut edes kirjoittaa ymmärrettävästi.
Kyvykkyys ei liity ainakaan akateemisuuteen (tms.?), mutta täydellinen älyllinen flegmaattisuus ( mistä kertoo mm. se, että ei tiedetä edes tärkeimmistä viimeaikaisista maailmanlaajuista poliittisista tapahtumista) voi kyllä kertoa ihmisestä joskus paljonkin.
Kaikki mullekin täällä päätä aukoneet, paria poikkeusta lukuunottamatta, on ollu sellasia, että niillä ei ole mitään tietoa ( eikä havaittavasti mitään tapoja: toiv. ei koskaan tarvitse joutua mihinkään tkemisiin...) yleisesti maailman tapahtumista. Oho! Mistäs johtuis?;D - feikki sillä
ex-Wastaaja kirjoitti:
"Mä lisään,
Einsten1 10.1.2008 klo 20.01
sut kielellisesti lahjakkaisiin. Mä itse asiassa mietin tota aikaisemmin ja mä hain sellasta ei-akateemista kyvykkyyttä. Sellasta selkeetä ulosantia."
No joo.. Ei ehkä turhaan olis kannattanut lisäillä.
Tällä nimenomaisella palstalla toi ei- akateeminen(kin) kyvykkyys on muuten havaitusti aika usein ilmeisesti synonyymia täydellisen nololle käytöstapojen puutteelle.
Laittakaa siis v*ttuilijat sikamaisen törkeisiin vittuiluihinne vielä pari pilkkuvirhettä lisää, niin saan nauraa lisää säälittävyydellenne.. Pellet ikinä lukenu mitään muuta, kuin jotain 7Päivää- lehteä....Onko Susanna Sievinen muuten kaverinne? Olenks mä vihollinen, jos olen eri mieltä? Sallikaa pässit mun nauraa, kun ette osaa rassut edes kirjoittaa ymmärrettävästi.
Kyvykkyys ei liity ainakaan akateemisuuteen (tms.?), mutta täydellinen älyllinen flegmaattisuus ( mistä kertoo mm. se, että ei tiedetä edes tärkeimmistä viimeaikaisista maailmanlaajuista poliittisista tapahtumista) voi kyllä kertoa ihmisestä joskus paljonkin.
Kaikki mullekin täällä päätä aukoneet, paria poikkeusta lukuunottamatta, on ollu sellasia, että niillä ei ole mitään tietoa ( eikä havaittavasti mitään tapoja: toiv. ei koskaan tarvitse joutua mihinkään tkemisiin...) yleisesti maailman tapahtumista. Oho! Mistäs johtuis?;D'ex -Wastaaja' kirjoitetaan välilyönnillä.
- ex-Wastaaja
feikki sillä kirjoitti:
'ex -Wastaaja' kirjoitetaan välilyönnillä.
Mut eiks tuolta löydy muutamia välilyöntivirheitä muita kuitenkin? Ja kukaan ei varmaan ainakaan kuvittele mun kirjoittaneen noita kirjoituksia 100% selvinpäin... Eikö niin?:)
- oivoi
ex-Wastaaja kirjoitti:
Mut eiks tuolta löydy muutamia välilyöntivirheitä muita kuitenkin? Ja kukaan ei varmaan ainakaan kuvittele mun kirjoittaneen noita kirjoituksia 100% selvinpäin... Eikö niin?:)
Kännissä keskellä viikkoa:(
- ex-Wastaaja
oivoi kirjoitti:
Kännissä keskellä viikkoa:(
Mulla on kohtuullisen joustava aikataulu...En mä työtön ole.
Stressiä on eittämättä vähän. En ole kuitenkaan umpikännissä.:)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412