Gallup palstalaisista II

Gallup.

Kirjoita palstalsen nimi ominaisuuden perään

Onnellinen
Onneton
Hauska/vitsikäs
Provosoiva
Arvosteleva
Inhottava
Herkkänahkainen
Älykäs
Sivistynyt
Viisas
Ymmärtäväinen
Määrätietoinen
Sanavalmis
Viisas
Kaikkitietäväinen
Ujo
Hyökkäävä
Kostonhimoinen
Pitkävihainen
Tosikko
Teennäinen
Tiukkamoraalinen
Löyhämoraalinen

59

3272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      Kaikkiin käy vastaukseksi: Minä Papeete.

      • tiukkamoraalinen ja tosikko? Eeet oo kumminkaan sie vaan laiskottelet nyt. :p

        Ei se mitään nopeempana saat multa halin =) TOsin parempaa vastausta kyllä pitää vaatia.


      • Frederico kirjoitti:

        tiukkamoraalinen ja tosikko? Eeet oo kumminkaan sie vaan laiskottelet nyt. :p

        Ei se mitään nopeempana saat multa halin =) TOsin parempaa vastausta kyllä pitää vaatia.

        vedän ton tiukkamoraalisen takaisin :D On rumasti sanottu vaikka vaan hyvää tarkotin... kele

        Mut että tosikko? :D Korkeintaan ihminen


      • Papeete1
        Frederico kirjoitti:

        tiukkamoraalinen ja tosikko? Eeet oo kumminkaan sie vaan laiskottelet nyt. :p

        Ei se mitään nopeempana saat multa halin =) TOsin parempaa vastausta kyllä pitää vaatia.

        Usko pois vaan. Mun huumorinsietokynnys kun ylittyy, niin osaan olla uskomattoman tosikko.

        En mä varmaan ihan tiukimmasta päästä ole moraaliltani, että ihan oikeassa olet enkä pahastunut :)


        Hitto, nää käy kymmeniin!

        Onnellinen Bebs,
        Onneton Exä
        Hauska/vitsikäs Gek-ko ja kaikki muut
        Provosoiva cat.mint
        Arvosteleva cat.mint
        Inhottava Suuri isä ja vähäinen palvelija
        Herkkänahkainen cat.mint ja exä
        Älykäs Cranky ja MMies
        Sivistynyt exä
        Viisas Cranky, MMies, Fredu, Sumi, Scale
        Ymmärtäväinen Fredu, Sumi
        Määrätietoinen Vili
        Sanavalmis Fox
        Kaikkitietäväinen Asiasta.huvittunut
        Ujo Gek-ko
        Hyökkäävä Vili
        Kostonhimoinen exä
        Pitkävihainen exä
        Tosikko exä, a.h, vili
        Teennäinen cat.mint
        Tiukkamoraalinen puska
        Löyhämoraalinen puska


      • viIi.
        Papeete1 kirjoitti:

        Usko pois vaan. Mun huumorinsietokynnys kun ylittyy, niin osaan olla uskomattoman tosikko.

        En mä varmaan ihan tiukimmasta päästä ole moraaliltani, että ihan oikeassa olet enkä pahastunut :)


        Hitto, nää käy kymmeniin!

        Onnellinen Bebs,
        Onneton Exä
        Hauska/vitsikäs Gek-ko ja kaikki muut
        Provosoiva cat.mint
        Arvosteleva cat.mint
        Inhottava Suuri isä ja vähäinen palvelija
        Herkkänahkainen cat.mint ja exä
        Älykäs Cranky ja MMies
        Sivistynyt exä
        Viisas Cranky, MMies, Fredu, Sumi, Scale
        Ymmärtäväinen Fredu, Sumi
        Määrätietoinen Vili
        Sanavalmis Fox
        Kaikkitietäväinen Asiasta.huvittunut
        Ujo Gek-ko
        Hyökkäävä Vili
        Kostonhimoinen exä
        Pitkävihainen exä
        Tosikko exä, a.h, vili
        Teennäinen cat.mint
        Tiukkamoraalinen puska
        Löyhämoraalinen puska

        Hähä! :D


    • Puska-Pete

      Onnellinen - Varmaan Ratikkakuski tai Scale

      Onneton - en tiedä

      Hauska/vitsikäs - monienkin jutut tuppaavat naurattamaan

      Provosoiva - puskat

      Arvosteleva - ei monikaan

      Inhottava - puskat

      Herkkänahkainen

      Älykäs - en osaa sanoa

      Sivistynyt - asiasta.huvittunut vaikuttaa...

      Viisas -

      Ymmärtäväinen - Aurinko79-

      Määrätietoinen -

      Sanavalmis

      Viisas

      Kaikkitietäväinen - Asiasta.huvittunut

      Ujo - tähän on vaikea sanoa

      Hyökkäävä - puskat

      Kostonhimoinen - varmaan cat.mint...

      Pitkävihainen -

      Tosikko -

      Teennäinen - temeq

      Tiukkamoraalinen

      Löyhämoraalinen - monetkin

    • näistä pitäisi saada palkkaa

      Onnellinen puska
      Onneton puska
      Hauska/vitsikäs puska
      Provosoiva Gallup.
      Arvosteleva puska
      Inhottava puska
      Herkkänahkainen puska
      Älykäs puska
      Sivistynyt puska
      Viisas puska
      Ymmärtäväinen puska
      Määrätietoinen puska
      Sanavalmis puska
      Viisas puska (edelleen)
      Kaikkitietäväinen puska
      Ujo puska
      Hyökkäävä puska
      Kostonhimoinen puska
      Pitkävihainen puska
      Tosikko puska
      Teennäinen puska
      Tiukkamoraalinen puska
      Löyhämoraalinen puska

    • Taas, mut nyt vaihteeks palstalaisista.

      Onnellinen -Tähän sopii kaikki
      Onneton -Tähän sopii kaikki ne jotka ei menny ekaan.
      Hauska/vitsikäs -Yrmiö ja Einsten sille päälle sattueessan
      Provosoiva -Cat.mint
      Arvosteleva -Sama ku edellä
      Inhottava - En oo törmänny
      Herkkänahkainen -Me kaikki
      Älykäs -No Enska tietty, Sit tietty Scale ja Ratikka
      Sivistynyt -:D ex-wastaaja, tai no mistä mie tiiän, seki voi käyttää googlea kirjottaessaan vastauksia, ja kuonokas on varmaan samaa mieltä Timanttia nyt warppina
      Viisas - Tän tiiän mut en kerro
      Ymmärtäväinen -Mie
      Määrätietoinen -Cat.mint
      Sanavalmis -Foxinthebox ja rusalka on toinen
      Viisas -Tää on jo kahteen kertaan
      Kaikkitietäväinen -Taitaa mennä mun ja Relaxed eyesin piikkiin.
      Ujo -no jos mie oon kaikkitietävä niin Sumi on ujo
      Hyökkäävä -Cat mint
      Kostonhimoinen -Kaikki ne jotka linkittää toisen aiempia sanomisia uudestaan ja uudestaan
      Pitkävihainen -Sama ku yllä
      Tosikko -C.B.
      Teennäinen -Mua syytetään tästä
      Tiukkamoraalinen -Cat.mint
      Löyhämoraalinen -:D mä

      • sarvikuonokas

        juu.. fiksuksi olen sanonut..

        tosin provosoituu ehkä hieman liian herkästi.


    • Onnellinen, Qoh, lara ja timanttia
      Onneton, Frederico, Papeete
      Hauska/vitsikäs, Viilisniilis, MMies
      Provosoiva, suminagashi
      Arvosteleva, jotkut puskat
      Inhottava, ei kukaan
      Herkkänahkainen, jotkut puskat
      Älykäs, yks puska
      Sivistynyt, MMies
      Viisas, Pillowbook, Mangusti, Richartti, Ratikkakuski ja Scale
      Ymmärtäväinen, temeq
      Määrätietoinen, vili
      Sanavalmis, viilisniilis
      Viisas, toiseen kertaan? No minä
      Kaikkitietäväinen, minä
      Ujo, vänkyrä-nainen
      Hyökkäävä, minä(pahoittelen)
      Kostonhimoinen, yks puska, kuitenkin eri puska kuin tuo älykäs
      Pitkävihainen, ex- Wastaaja
      Tosikko, jotkut puskat
      Teennäinen, jotkut puskat
      Tiukkamoraalinen, jotkut puskat ja cat.mint
      Löyhämoraalinen, me kaikki loput

      • että en jaksanut kelailla kaikkia läpi kaikkine ominaisuuksineen, että mainitsin vain ne jotka tulivat suoralta kädeltä mieleen. Vaikka moni sopisi moneenkin eri juttuun.


    • tiettyjen kirjoittajien

      muutamaa ominaisuutta, muihin en ota kantaa.


      Hauska/vitiskäs = SupremeSatan ja Gek-ko klaaneineen.

      Älykäs = Mangusti ja Gek-ko ainakin.

      Viisas voisi olla Kettulaatikosssaan ainakin.

      Sanavalmis = Gek-ko, Lara ja Magnusti.


      Heidän kommenttejaan ja seikkailujaan on aina mukava lukea. Niitä toivoisi olevan enemmänkin.

      • SupremeSatan

        ote tämän päivän seikkailuista. Olen illan lueskellut keskusteluja homoista ja persepanoista. Minulta toivottiin novellia, jossa on paljon homoseksiä. Aion toteuttaa heidän haaveensa. Joskus tulee mietittyä, että mihin kaikkeen sitä tulee lupauduttua.


      • sirpamaikkarilta
        SupremeSatan kirjoitti:

        ote tämän päivän seikkailuista. Olen illan lueskellut keskusteluja homoista ja persepanoista. Minulta toivottiin novellia, jossa on paljon homoseksiä. Aion toteuttaa heidän haaveensa. Joskus tulee mietittyä, että mihin kaikkeen sitä tulee lupauduttua.

        mä fanitan aivan täysillä sun juttuja! Onneks en oo vielä tunnistanu itessäni stalkkerin vikaa. Saattasin muute alkaa kerjää live-elämässäki huomioo.


      • tiettyjen kirjoittajien
        SupremeSatan kirjoitti:

        ote tämän päivän seikkailuista. Olen illan lueskellut keskusteluja homoista ja persepanoista. Minulta toivottiin novellia, jossa on paljon homoseksiä. Aion toteuttaa heidän haaveensa. Joskus tulee mietittyä, että mihin kaikkeen sitä tulee lupauduttua.

        vaikeaa kirjoittaa homoseksistä, varsinkin miesten välisestä :) Tai no, sama kai se on mistä seksistä kirjoittaa, jos ei pääse harrastamaan minkäänlaista seksiä.

        Ja kehu sinun kohdalle meni tietysti heti perseelleen. Vitsikäs on näköjään vaikea sana.

        Mihin julkaisuun?


      • SupremeSatan
        tiettyjen kirjoittajien kirjoitti:

        vaikeaa kirjoittaa homoseksistä, varsinkin miesten välisestä :) Tai no, sama kai se on mistä seksistä kirjoittaa, jos ei pääse harrastamaan minkäänlaista seksiä.

        Ja kehu sinun kohdalle meni tietysti heti perseelleen. Vitsikäs on näköjään vaikea sana.

        Mihin julkaisuun?

        tuon voi sanoa, kun kekseliäimmät sen hokaa kuitenkin eli Myrkkyyn. Missä muussakaan julkaisussa kykyjäni arvostettaisiin?


      • tiettyjen kirjoittajien
        SupremeSatan kirjoitti:

        tuon voi sanoa, kun kekseliäimmät sen hokaa kuitenkin eli Myrkkyyn. Missä muussakaan julkaisussa kykyjäni arvostettaisiin?

        ja lukijoiden joukossa :)

        Harmi kyllä, elanto on tästä melko kapea.

        Kunnon julkaisut arvostaa aina paska- ja alapäähuumoria. Se on aina in. Olen ihan lätkässä juttuihisi.


      • SupremeSatan
        tiettyjen kirjoittajien kirjoitti:

        ja lukijoiden joukossa :)

        Harmi kyllä, elanto on tästä melko kapea.

        Kunnon julkaisut arvostaa aina paska- ja alapäähuumoria. Se on aina in. Olen ihan lätkässä juttuihisi.

        vaan :)


      • SupremeSatan
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        mä fanitan aivan täysillä sun juttuja! Onneks en oo vielä tunnistanu itessäni stalkkerin vikaa. Saattasin muute alkaa kerjää live-elämässäki huomioo.

        varten tuo Culusforum (osoite löytyy profiilista).


      • tiettyjen kirjoittajien
        SupremeSatan kirjoitti:

        vaan :)

        kehuja on tyytyväinen, kun kehut tulivat perille. Toivottavasti ne inspiroivat edes hieman useammin aktivoitumaan. Palstan paras huumori on sinun ja Gek-kon hallussa.


    • bebs

      Onnellinen - lara, Teme
      Onneton - tätä ei aina päällepäin näytetä
      Hauska/vitsikäs - viilis, marie, einsten :)
      Provosoiva - cat.mint
      Arvosteleva - cat.mint
      Inhottava -
      Herkkänahkainen - mä =P
      Älykäs - scale, Aurinko
      Sivistynyt - lara (uskoisin näin,sivistyssanoilla brassailua ei tarvita)
      Viisas - Ratikka
      Ymmärtäväinen - kuonokas, rentosilmä
      Määrätietoinen - Qoh, vili
      Sanavalmis - gek-ko
      Viisas - Fredu
      Kaikkitietäväinen - monikin yrittää olla
      Ujo - pöh..kuka muka?
      Hyökkäävä - ei kukaan liian hyökkäävä
      Kostonhimoinen - njaa..
      Pitkävihainen - ex- Wastaaja
      Tosikko - öh..
      Teennäinen - en tiiä.
      Tiukkamoraalinen - cat.mint
      Löyhämoraalinen - ainaki minä

    • la.ra

      Onnellinen - Timantti, Kundi, bebs, Danskuu, Scale, Ratikkakuski
      Onneton - Richartti, Cat.mint
      Hauska/vitsikäs Timantti, Ratikkakuski, Asiasta.huvittunut, Saatana, Rusalkaa, Vakuutusmies
      Provosoiva Asiasta.huvittunut, Cat.mint, MMies, Mpw (sorry, tää oli helpompi kirjoittaa), Gek-ko
      Arvosteleva Cat.mint, jeesustelija
      Inhottava - EOS
      Herkkänahkainen - la.ra, ex-Wastaaja
      Älykäs Timantti, Kundi, Gek-ko, Einsten1, Temeq, J_Karma, bebs
      Sivistynyt - Timantti, Einsten1, J-Karma, PillowBook, Vänkyrä jne.
      Viisas bebs, Timantti, Kundi, Hossi, Scale, Ratikkakuski, Richartti, Frederico, Aurinko, Mangusti, PB, Vänkyrä jne.
      Ymmärtäväinen Temeq, Aurinko, Sumi, viilisniilis, bebs, Frederico jne...
      Määrätietoinen Papeete, Cat.mint, Asiasta.huvittunut, Ratikkakuski, Richartti, Mpw
      Sanavalmis Timantti, Ratikkakuski, Einsten1, Gek-ko, Saatana, Cranky, Chatter...
      Kaikkitietäväinen - la.ra :)
      Ujo -
      Hyökkäävä -
      Kostonhimoinen - kukapa ei joskus olisi?
      Pitkävihainen -
      Tosikko -
      Teennäinen -
      Tiukkamoraalinen -
      Löyhämoraalinen -

      P.S. oliko noilla kahdella viisaalla jotain eroa? ;)

      • Tässä meille:

        KAIKKITIETÄVÄ ELVISTELIJÄ


        Kaikkitietävä elvistelijä,
        sitä olen ja siitä nautin.
        Kaikkitietävä elvistelijä,
        elän, kun saan aina päteä.
        En jää koskaan sanattomaks,
        en jätä koskaan neuvomatta.
        Vaikka paskaa puhuisin
        siitä toden vääntäisin.


        Minä tiesin jotain tästä.
        Murusia elämästä.
        Aina tietä omaa kuljin,
        liian usein suuni suljin
        ja takariviin jäin.


        Kului vuosi, kului kaksi.
        Asiat tein helpommaksi.
        En jäänyt takariviin
        enkä kompastellut kiviin
        vaan juoksin tulta päin.


        Silloin vasta oivalsin.
        Jos neroudellani sivalsin,
        ei nenilleni hypi kukaan
        vaan kaikki toimii minun mukaan.

        Sillä olenhan!

        Kaikkitietävä elvistelijä...

        http://www.toukokuu.com/index.php?action=show&id=4852&c_id=0&type=1


      • Valitse sitten näistä:

        Minä olen mielestäsi:

        a) Onnettoman määrätietoisesti viisas
        b) Onnettoman viisaasti määrätietoinen
        c) Määrätietoisen viisaasti onneton
        d) Määrätietoisen onnettomasti viisas
        e) Viisasti onneton, mutta määrätietoinen
        f) Viisasti määrätietoisesti, mutta onneton
        ö) Määrätietoisen onneton viisastelija
        ä) Jotain muuta, mitä?


      • la.ra
        Richartti kirjoitti:

        Valitse sitten näistä:

        Minä olen mielestäsi:

        a) Onnettoman määrätietoisesti viisas
        b) Onnettoman viisaasti määrätietoinen
        c) Määrätietoisen viisaasti onneton
        d) Määrätietoisen onnettomasti viisas
        e) Viisasti onneton, mutta määrätietoinen
        f) Viisasti määrätietoisesti, mutta onneton
        ö) Määrätietoisen onneton viisastelija
        ä) Jotain muuta, mitä?

        Joo, voin mä väärässäkin olla.

        Mutta noista vaihtoehdoista vastaisin autossa lämmitetyllä perstuntumalla, että ö. Menikö yhtään sinnepäin? ;)


      • la.ra kirjoitti:

        Joo, voin mä väärässäkin olla.

        Mutta noista vaihtoehdoista vastaisin autossa lämmitetyllä perstuntumalla, että ö. Menikö yhtään sinnepäin? ;)

        Vittumainen luonteenpiirre tuo viisastelu, varsinkin jos se oikein pahksi äityy.


    • Aurinko79-

      Näihin sopii tietty moni mutta laitan mitä ensimmäisenä tulee mieleen. Pahoittelen listan rönsyileväisyyttä...

      Onnellinen - La.ra
      Onneton - Saatana, ehkä
      Hauska/vitsikäs - Mä nauran usein Bebsin, Sarviksen, Sumin ja Fredin jutuille. Ei hitto, Papun ja Gekon jututkin kyllä naurattaa... Tähän on liian monta vastausta.
      Provosoiva - Yrmio, MMies
      Arvosteleva - cat.mint
      Inhottava - Joku puskista. Ilkeimmät kommentit on mulle tullu sieltä, joskin annan tunnustusta monelle ihanalle puskalle
      Herkkänahkainen - Sanotaan vaikka minä ;)
      Älykäs - Cranky, Sumi, Mangusti ja moni moni muu
      Sivistynyt - Cranky
      Viisas - Sumi
      Ymmärtäväinen - Fredi, Bebs, Temeq
      Määrätietoinen - Danskuu, Scale
      Sanavalmis - Sumi, Rentosilmä, Papu, Danskuu... Lista on pitkä :)
      Kaikkitietäväinen - Hyvällä tavalla Ratikkakuski
      Ujo - Sarvis :)
      Hyökkäävä - Rentosilmä ja Papu jos nyt joku pitää nimetä, he osaa ainakin antaa mojovat vastaukset takaisin mutten mä silti heitä hyökkäävinä näe.
      Kostonhimoinen - En muista lukeneeni yhtäkään kommenttia keneltäkään minkä perusteella voisin nimetä tähän ketään
      Pitkävihainen - ex-Wastaaja
      Tosikko - Joku muistaakseni "kyselijä" nimimerkkiä käyttänyt jossain vaiheessa ainakin vaikutti tosikolta.
      Teennäinen - Mistäpä sitä tietää kuka teeskentelee ja kuinka paljon, ei nyt tuu ketään erityisesti mieleen.
      Tiukkamoraalinen - cat.mint
      Löyhämoraalinen - Eiköhän valtaosa meistä joskus sovi tähän kuvaukseen.

      • muuten eilen ymmärtänyt sua nimetä ymmärtäväisten sakkiin, vaikka sä siihen kuulutkin. Heti kato unohtuu, ku ei nikkiä näy palstalla.


      • Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

        muuten eilen ymmärtänyt sua nimetä ymmärtäväisten sakkiin, vaikka sä siihen kuulutkin. Heti kato unohtuu, ku ei nikkiä näy palstalla.

        Ymmärrän ;) Multakin jäi tuosta listasta vaikka kuinka monen nimi pois, jotka mun mielestä kuuluis olla tietyssä paikassa. En sitten enää alkanut lisäilemään kuitenkaan.

        Sut mä oisin lisännyt ainakin tuohon viisaiden joukkoon, sun näppikseltä on muutama tosi mieleenpainuva viisaus ollut lähtöisin.


    • cat.mint

      Onnellinen: ei oikein virtuaalisesti ilmene...

      Onneton: sama juttu, ei pysty sanomaan

      Hauska/vitsikäs: no laitetaan sirpamaikkarilta. Yrmion jututkin joskus vähän huvittavat

      Provosoiva: vakkareista ei kukaan, puskista jotkut

      Arvosteleva: puskat

      Inhottava: useat puskat (etenkin se "vertanenusta") sekä northernmarjaana ja bebs.

      Herkkänahkainen: minä

      Älykäs: varmaan monet saattavat olla, mutta ei oikein palstan perusteella osaa nimetä kenenkään älykkyyttä

      Sivistynyt: jaa, onkohan Asiasta.huvittunut? Ainakin se mainosti lukeneensa kaikenlaista, tiedä sitten riittääkö se vielä sivistyneisyyteen. Varmaan monet ovat.

      Viisas: ei ole kenestäkään ilmennyt, mutta ehkä lähinnä vähän vanhemmat kirjoittelijat

      Ymmärtäväinen: Aurinko79-, jotkut puskat (kovin moni ei ole)

      Määrätietoinen: Asiasta.huvittunut

      Sanavalmis: monetkin, kai tähänkin voi laittaa tuon A.h:n, sekä Papeete1, MMies, bebs

      Viisas:-

      Kaikkitietäväinen: Asiasta.huvittunut

      Ujo: ei ilmene virtuaalisesti... ehkä sarvikuonokas välillä vaikuttaa

      Hyökkäävä: puskat

      Kostonhimoinen: minä

      Pitkävihainen: minä

      Tosikko: scale joskus vaikuttaa, voi olla väärä mielikuva

      Teennäinen: Papeete1 (ei ole kyllä aihetta laittaa häntä tuohon, mutta laittoihan hänkin minut vaikka ei ole aihetta - ei varmaan ketään muuta keksinyt.)

      Tiukkamoraalinen: -

      Löyhämoraalinen: monet

    • sarvikuonokas

      Onnellinen: vili

      Onneton: supersatan

      Hauska/vitsikäs: dorkam

      Provosoiva: isoveli2

      Arvosteleva: isoveli2

      Inhottava: -

      Herkkänahkainen: ex-wastaaja

      Älykäs: fox

      Sivistynyt: pillowbook

      Viisas: sumi

      Ymmärtäväinen: aurinko

      Määrätietoinen: -

      Sanavalmis: Papeete

      Kaikkitietäväinen: ex-wastaaja

      Ujo: cranky

      Hyökkäävä: *****:

      Kostonhimoinen: -

      Pitkävihainen: -

      Tosikko: cat.mint

      Teennäinen: isoveli2

      Tiukkamoraalinen: cat.mint

      Löyhämoraalinen: richartti

      • Richartti

        Löyhämoraalinen: richartti

        Helposta ja mukavasta elämästä pitävänä, menen sieltä mistä aita on matalin, vaikka se olisi hieman moraalisesti arveluttavaa :)


      • sarvikuonokas
        Richartti kirjoitti:

        Löyhämoraalinen: richartti

        Helposta ja mukavasta elämästä pitävänä, menen sieltä mistä aita on matalin, vaikka se olisi hieman moraalisesti arveluttavaa :)

        Et jos johonkin kohtaan nimes haluut niin se on toi :D

        Lisäksi luotin siihen että täytät itse argumentin aukot :)


    • kommentti

      Hm. todella mielenkiintoista - mutta niinhän se on, että totuudentoitottajaa harvoin kiitetään.

      Sanoinhan noissa viesteistä (jonka koko ketjunpätkän poistit), että sinua ei kestä enää (sillä hetkellä) juuri kukaan; että kannattaisi pitää taukoa (minkä oletkin tehnyt mm. vastaamalla puskista), kommenttiisi ilkeydestäni vastasin, ettät Bebs yllä yritti olla ystävällinen, mutta vinguit hänellekin, että hän on ilkeä. Ja sanoin, että kun asiallinen teksti ei läpäisen, niin laitetaan suoraa kommenttia "miksi sinua vainotaan". Myönsin viestissäni, että ulosantitapani on suora ja raaka. Ja lisäsin monta kertaa (nikki) että kaivat verta nenästäsi käytökselläsi.

      Se tässä on aivan erityisen mielenkiintoista, että jäin mieleesi erityisen inhottavana - jätinhän jotain 5-6 viestiä (ko. ketjunpätkässä oli havaintojeni mukaan vähintään 5 keskustelijaa vitsailemassa ko. riidasta/yksi heistä ainakin puolusti se luostari, ja sitten yksi yritti seksuaalisesti houkutella, 3 meitä muita, Bebs myöhemmin, sitten sinä tulit kommentoimaan). Olisin kuvitellut, että inhottavimman tittelin olisi saanut (etenkin moraalisen paatoksesi vuoksi) se tyyppi, joka huoritteli sinua, kuvaili seksijuttuja, joita tekisi sinulle jne.

      Tästä ei voi päätellä kuin että totuus sattuu eniten.

      Tämä ei ole haukkumaviesti; tässä ketjussa on pyydetään lajittelemaan porukkaa ominaisuuksiin (siihen en viitsi vastata, mutta kommentoin tuota sinun listaasi). Ja en vastaa sinun nikikkikommenttiisi, sillä poistaisit sen ja samalla tämän kuitenkin.


      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031868632

      • cat.mint

        "Olisin kuvitellut, että inhottavimman tittelin olisi saanut (etenkin moraalisen paatoksesi vuoksi) se tyyppi, joka huoritteli sinua, kuvaili seksijuttuja, joita tekisi sinulle jne."

        Eikös tuossa viestissäni lukenut että puskat...? Niin.

        "että kannattaisi pitää taukoa (minkä oletkin tehnyt mm. vastaamalla puskista)"

        Valehtelet. En kommentoi puskista. Jos et ole sattunut huomaamaan niin annan palautetta nikilläni. Älä levitä väärää ja valheellista tietoa.

        "Tästä ei voi päätellä kuin että totuus sattuu eniten."

        Sinä olet hyvin kaukana totuudesta. Ja toistan: laitoin siihen kohtaan myös puskat, mm. sinut.


      • cat.mint

        "Sanoinhan noissa viesteistä (jonka koko ketjunpätkän poistit),"

        Taas valehtelet. En minä niitä ole poistanut vaan ylläpito! Jos siellä on yksi viesti joka poistetaan, niin silloin sen alle tulleet viestitkin poistuvat, mikä tietysti on ikävää.


      • ihan kuinka vain

        No itsepä tiedät mitä puhut.


      • cat.mint
        ihan kuinka vain kirjoitti:

        No itsepä tiedät mitä puhut.

        Voi miten fiksu olet. Olen keskustellut AIKOINAAN nikittömänä, kun minulla ei mitään nikkiä vielä ollut! Sinä taas väität että olen nyt, nikillisenäkin, kommentoinut puskista. Valehtelu ja väärän tiedon (jota et voi tietää) levittäminen on väärin.


      • todella olet kostonhimoinen

        Eli poistatat taas?

        Olet todella kostonhimoinen, kuten omassa viestissäsi itse sanot (huom. tämä ei ole haukkumista; sinä itse sanot jälleen noin). Tosikko. Ja et kestä pätkääkään kritiikkiä - silti itse haukut minua mm. valehtelijaksi.

        No - toistan, itsepä tiedät mitä olet.

        En pysty sinua enää arvostamaan.


      • cat.mint
        todella olet kostonhimoinen kirjoitti:

        Eli poistatat taas?

        Olet todella kostonhimoinen, kuten omassa viestissäsi itse sanot (huom. tämä ei ole haukkumista; sinä itse sanot jälleen noin). Tosikko. Ja et kestä pätkääkään kritiikkiä - silti itse haukut minua mm. valehtelijaksi.

        No - toistan, itsepä tiedät mitä olet.

        En pysty sinua enää arvostamaan.

        tuota moraaliviestiä ei ollut minulle suunnattu (miten sitä olisi voitukaan?), mutta joutaa se silti pois. Vai oliko se sinun mielestäsi hirveän hieno viesti?

        Joo, kostonhimoinen olen. Enkä minä sinua HAUKU valehtelijaksi vaan totean että olet valehtelij, koska sinähän valehtelit.

        En minä sinun arvostustasi tarvitsekaan. En tuollaisen ihmisen.


    • vänkyrä-nainen

      Onnellinen~Aurinko
      Onneton~Vänkyrä
      Hauska/vitsikäs~Gek-ko
      Provosoiva~lutkittelija ainakin kovasti yrittää..
      Arvosteleva~lutkittelija
      Inhottava~lutkittelija
      Herkkänahkainen~Cat.mint?
      Älykäs~Timanttia
      Sivistynyt~la.ra
      Viisas~einsten
      Ymmärtäväinen~Aurinko
      Määrätietoinen~la.ra
      Sanavalmis~Gek-ko
      Kaikkitietäväinen~~
      Ujo~Vänkyrä
      Hyökkäävä~joku puska joskus
      Kostonhimoinen~En tiedä
      Pitkävihainen~En mä ainakaan
      Tosikko~suuri isä & co.
      Teennäinen~lutkittelija varmaan
      Tiukkamoraalinen~Cat.mint
      Löyhämoraalinen~Yrmio

    • nenusta verta

      Miksi et poistata samantien kaikkien viestejä tästä ketjusta, jotka ovat liittäneet sinuun negativiisen arvion kuten "tiukkamoraalinen" "tosikko" jne?

      Miksi vain minun kommenttini?

      Kerro, miksi en saisi kommentoida sitä, että nimitit minua negatiivisesti omassa kommentissasi? Inhottavaksi. Voisin yhtä lailla huutaa vastaan, että valehtelet. Olen oikein pidetty ihminen. ;-)

      • cat.mint

        Sinä levitit väärää tietoa, esim. väittämällä että kommentoin puskasta tai että poistin viestiketjuja, vaikka todellisuudessa sen kyseisen viestiketjun poisti ylläpito.

        Minun vastaukseni tähän galluppiin oli minun näkemys asiasta. Ei sinun kirjoittamiesi viestien perusteella voi sanoa kuin että olet inhottava.


      • sama .
        cat.mint kirjoitti:

        Sinä levitit väärää tietoa, esim. väittämällä että kommentoin puskasta tai että poistin viestiketjuja, vaikka todellisuudessa sen kyseisen viestiketjun poisti ylläpito.

        Minun vastaukseni tähän galluppiin oli minun näkemys asiasta. Ei sinun kirjoittamiesi viestien perusteella voi sanoa kuin että olet inhottava.

        sen puskakommentinhan olit ihan sinä itse kirjoittanut siihen toiseen viestiin - sehän oli copypaste omasta tekstistäsi - mitä valehtelua se on?


        Kun sinä lähetät "poista epäasiallinen teksti" kuten tuosta minun viestistäni, niin sinä teet päätöksen poistamisesta. Teknisen työn tekee ylläpito.

        Toki minä tiedän, että et koko ketjua itse saa pois, JOS se on jonkun muun aloittama. Omat nikilläsi tekemät saat - ja koko sen alla oleva osa poistuu.

        Minun pitää varmaan nyt ilmoittaa ylläpidolle, että sinä haukut minua. Täytyypä tallentaa tuo yllä oleva viestisi heti.

        Totuus sattuuu.


      • cat.mint
        sama . kirjoitti:

        sen puskakommentinhan olit ihan sinä itse kirjoittanut siihen toiseen viestiin - sehän oli copypaste omasta tekstistäsi - mitä valehtelua se on?


        Kun sinä lähetät "poista epäasiallinen teksti" kuten tuosta minun viestistäni, niin sinä teet päätöksen poistamisesta. Teknisen työn tekee ylläpito.

        Toki minä tiedän, että et koko ketjua itse saa pois, JOS se on jonkun muun aloittama. Omat nikilläsi tekemät saat - ja koko sen alla oleva osa poistuu.

        Minun pitää varmaan nyt ilmoittaa ylläpidolle, että sinä haukut minua. Täytyypä tallentaa tuo yllä oleva viestisi heti.

        Totuus sattuuu.

        sanoit tuossa ekassa viestissä, että kommentoin puskasta, mikä oli valhetta. Eli en haukkunut sinua vaan totesin tosiasian. Valheella en ole viitannut mihinkään copy paste -viesteihin vaan siihen ekaan viestiisi.

        Mitä sinä tiedät totuudesta? Et mitään, ainakaan tässä tapauksessa. Ja mitä sinä siitä jauhat kun et mitään tiedä. Ja minä en poistele viestejäni muuten kuin silloin, jos sen alla on jotain todella asiatonta kuten esim. se yksi seksirunoilija. Minä vain ilmoitan ylläpidolle asiattomat viestit.


      • sama .
        cat.mint kirjoitti:

        sanoit tuossa ekassa viestissä, että kommentoin puskasta, mikä oli valhetta. Eli en haukkunut sinua vaan totesin tosiasian. Valheella en ole viitannut mihinkään copy paste -viesteihin vaan siihen ekaan viestiisi.

        Mitä sinä tiedät totuudesta? Et mitään, ainakaan tässä tapauksessa. Ja mitä sinä siitä jauhat kun et mitään tiedä. Ja minä en poistele viestejäni muuten kuin silloin, jos sen alla on jotain todella asiatonta kuten esim. se yksi seksirunoilija. Minä vain ilmoitan ylläpidolle asiattomat viestit.

        se copy paste on niin paha todistus, että käy nyt äkkiä poistamassa sekin

        niin, sinä vain ilmoitat ylläpidolle kaikki viestit, joissa ollaan sinusta väärää mieltä


      • cat.mint
        sama . kirjoitti:

        se copy paste on niin paha todistus, että käy nyt äkkiä poistamassa sekin

        niin, sinä vain ilmoitat ylläpidolle kaikki viestit, joissa ollaan sinusta väärää mieltä

        "niin, sinä vain ilmoitat ylläpidolle kaikki viestit, joissa ollaan sinusta väärää mieltä"

        Aivan. Valheelliset tiedot tai muuten asiattomat viestit ilmoitan ylläpidolle. Mutta esim. kun kysyit miksen loukkaantunut kun joku laittoi minut siihen tiukkamoraaliseen tai tosikko-kohtaan, niin en loukkaantunut koska ne pitävät jossain määrin paikkansa. Ainoa mikä ihmetyttää on se Papeeten viesti jossa hän laittoi minut kohtaan "teennäinen". Kyllä minä ihan tosissani näiden kirjoitusteni kanssa olen, vaikka toisinajattelijoiden voi olla sitä vaikea ymmärtää.


    • ex-Wastaaja

      Eiköhän täältä ole jo niin monelta tullu turpaan, että menkööt samaan syssyyn, kun joku niin kovasti näitä gallup-vastauksia kaipaa. Rehellisyys on muuten ominaisuus, mitä kannattaa ihmiset kunnioittaa.;)

      "Kirjoita palstalsen nimi ominaisuuden perään"

      Onnellinen = rehellisesti vaikea kysymys...Ei ole nettikirjoittajista mitenkään helppoa päätellä. Frederico nyt ainakin tuli ensimmäisenä mieleen. Vaikuttaa aika tasapainoiselta ( mikä musta olis noin niinkuin tässä synonyymia onnellisuudelle). Monta muutakin aika positiivisesta kirjoittajaa vois mainita.

      Onneton = minä ollut ainakin viime aikoina vähän. Tosin aika peruspositiivinen elämäni suhteen, kylläkin. Onnettomimpia ovat varmaan ne ihmiset, joilla on niin pahoja patoutumia, että ihan tosissaan ottavat "vihankohteita" itselleen tuntemattomista nettikirjoittajistakin... Kaikki ilkkujat ja perusluonteeltaan vahingoniloiset ihmiset.. Joo, ne on onnettomimpia.

      Hauska/vitsikäs = mun kokemukseni mukaan esim. gek-ko ollut joskus, temeq

      Provosoiva = Jos provosoivuudella tarkoitettaisiin esim. törkysanaston aktiivista ja kepeää käyttöä, niin aika moniakin vois mainita... Mulle provosoivuus henkilökohtaisesti tarkoittaa kuitenkin jotain ihan muuta.:) Vaikea nimetä. Mä ainakin olen ilmeisesti paljon provosoinut ihmisiä täällä. Asiasta. huvittunut on musta tyylikkäästi ( & älyllisesti) provokoiva joskus keskusteluissa, vaikken mielipiteitään sinänsä kaikkia allekirjoitakaan.

      Arvosteleva = kaikki, jotka osallistuu tällaisiin gallupeihin. Itseni nimeäisin viimeaikaisen käytökseni perusteella myös äkkiä.

      Inhottava = Jaa... MMies ollut joskus, Papeete1 ja bebs (viimeeksi mainittu esimerkiksi on kuvitellut, että mä olisin taannoisena puskakirjoittajana jotenkin ahdistellut häntä. Todellisuudessa olen keskustellut ko. ihmisen kanssa kaiken kaikkiaan yhteensä kolmessa ketjussa, joissa kaikissa hän oli mun kimpussani solvaten mua jokaisessa mulle kirjoittamassaan viestissä, mm. mielenterveysalan termistöllä). Lisäksi jotkut puskakirjoittajat ovat olleet erityisen inhottavia.

      Herkkänahkainen = -

      Älykäs = Suoraan sanottuna ei ole monikaan täältä älyllään erityisesti tehnyt suureellista vaikutusta... Ensinnäkin siksi, että tää ei ole mikään älyfoorumi ( missä sen kaltaisilla asioilla mitenkään pelattaisiin) ja toisekseen siksi, että aika useinkin olen kirjoittanut tänne vaihtoehtoisesti joko väsyneenä tai pikkusiidereissä, joten eipä liene paljoo kompetenssia arvioida...

      Jos nyt jotain kuitenkin sanoisi, niin ainakin esim. charlotte b. teki kerran muhun ihan vaikutuksen. Eritteli jossakin ketjussa tosi hienosti ajattelun tasoja ja kysymysten asettelunsa myös oli musta (nimenomaan älyllisesti) aika suvereenin teräväpäistä. Samaten Serpicosta on joskus jäänyt ( tosin melko hatarien havaintojeni pohjalta) älykkään ihmisen vaikutelma. Lisäksi tulee mieleen mm. ttuplai (vai miten se nimimerkki nyt kirjoitettiin?). Hänellä oli muistaakseni looginen yleisote. MMies myös on varmaankin perustaltaan älykäs, mutta välistä joku sen ajattelussa on rassannutkin. Aika useat keskustelut tyssänny hänen jonkinlaiseen ( omasta mielestään varmaan tietoisesti valittuun) "omakohtaiseen" tarkastelutapaan. Tiedä sitten, jos sen(kin) kanssa joskus oikeasti älyllisesti keskustelisi, miten olis kuvio sitten... Muitakin älykkäitä toki on ollut, mutta tuossa joitakin. Ainiin. Myös esim. nimim. adrianleewerkuhn menis varmastikin ehkä tähän (joidenkin, jälleen tosin aika hatarien, muistikuvieni perusteella).

      Sivistynyt = Näitä nyt olis aika paljonkin. Temeq esimerkiksi, la.ra, asiasta.huvittunut, Serpico etc. etc. Parin kommentin (& joidenkin aiempien, tosin vain satunnaisten muistikuvieni perusteella) vois ajatella, että myös esim. nimim. pikku. nainen olisi tätä.

      Viisas = mm. la.ran joistakin kirjoituksista olen joskus ollut havaitsevani tuota, charlotte b. (joidenkin häneltä lukemiensa kommenttien perusteella, luettuja kommentteja häneltä kuitenkin melko vähän, joten ns. tarkkaa muodostunutta kuvaa persoonasta, kuten ei muuten muistakaan, sikäli ole)

      Ymmärtäväinen = no tämä Aurinko79 näyttäisi olevan aika ymmärtäväinen palstalaisia kohtaan ( paitsi mua kohtaan joskus, sori.;D). Hänen yleistyylinsä näyttäisi kuitenkin kivasti fiksulla tavalla empaattiselta, jos katsoo empaattisuutta em. kys. kannalta.

      Määrätietoinen= Jaa- ah? Että näkyykö tämä ominaisuus muka nettipalstalta ihmisistä jotenkin? Enpä oikein jaksa uskoa... Relaxed_eyes, kenties?

      Sanavalmis = Asiasta.huvittunut

      Kaikkitietäväinen = yrmio, granky_geek, relaxed_eyes. MMieskin näkynyt välillä kunnostautuneen aivan kaiken maailman olettelemisissa (vaikkakin hän näkyy olevan sikäli aidosti esim. itseäni fiksumpi, että harvemmin vastailee mm. tän kaltaisiin gallupeihin).

      Ujo= Joku, joka ei uskalla puhua nettipalstalla? En minä tiedä. Vaikea sanoa nettikirjoittajista. Joku joka itsensä ujoksi on ilmoittanut.

      Hyökkäävä = mua kohtaan aina ollu esim. yrmio.

      Kostonhimoinen = mua kohtaan jotkut ilmiselvästi naispuskat, syytä en tiedä, kun eivät nimimerkillään ikinä ole ilmoittautuneet edes pyydettäessä.;D

      Pitkävihainen = toivon mukaan en ainakaan minä, mutta puhuisin varmaan paskaa, jos väittäisin, etten koskaan ole ollut kenellekään pitkästi vihainen... Mitään tietoisia, mietittyjä kosto- operaatiotioita kenellekään en kuitenkaan koskaan harrasta.

      Tosikko= minä, jos käytetään oikein törkyturpakieltä...

      Teennäinen = no kaikki ne, jotka yksittäisissä ketjuissa vaihtaa ensin rekatusta nikistä puskakirjoittajiksi itseään nostattaakseen ja taas toisinpäin. Sellaisiakin täällä kuulemma on.:D

      Tiukkamoraalinen = en osaa nimetä... Vähäinen palvelija, kenties? Se on ainakin aika tiukasti omalle näkemykselleen uskollinen, jos nyt jotain voi päätellä sen vastausaktiivisuudesta omiin aloituksiinsa...:D En tosin tiedä, liittykö nyt moraaliinkaan... Joo, hajoo konseptit.

      Löyhämoraalinen = en osaa nimetä ketään erityisesti löyhämoraalista, joka jotenkin erottuisi tuolla ominaisuudella.

      • ex-Wastaaja

        .. edelliseen, että koskien tota "Älykäs"- kohtaa, mun kommenttini perustui ainoastaan niiden keskustelijoiden kanssa hlö. koht.käymiini keskusteluihin, mistä vois edes jotensakin päätellä jotain älyllisestä suuntaumisesta. Älykkäitä kirjoittajia on tietysti muitakin.

        Koetin lähettää tätä viestiä jo aiemmin, mutta ei ilm. lähtenyt. Uusi yritys ilmeisesti parempi yritys.;D


      • hähä!

        nämä analyysit?


    • ainakin toivottavasti.

      Onnellinen: Ratikkakuski, Ttuplaii
      Onneton: Wastaaja
      Hauska/vitsikäs: Wittgensten, MMies, Ttuplaii, PB, Timantti, Lempi, Hard Talk, Emmanuelle
      Provosoiva: Asiasta Huvittunut, Wastaaja
      Arvosteleva: Ei kukaan
      Inhottava: Ei kukaan
      Herkkänahkainen: Wastaaja
      Älykäs: No niin. Tää se sitten jaksaa kiehtoa ihmisiä. Jaottelen älykkyyden kolmeen osaan ja vastaan sen mielikuvan perusteella, mikä kirjoituksista on tullut. Ainahan tämä ei vastaa todellisuutta (köh köh). Huomautan myös, että kaikki palstalla kirjoittavat ovat riittävän älykkäitä, seuraavat ovat vain kiinnittäneet huomioni jollain tapaa.

      Loogisesti älykkäät: MMies, Wastaaja, Ttuplaii, Lara, Asiasta Huvittunut, Cranky-Geek, Chatter, T-Fox.

      Sosiaalisesti älykkäät (sisältö vaihtelee perseennuolennasta aitoon empatiaan): Ttuplaii, Lara, Cranky, T-Fox, MPW, Bebs, Aurinko, Viilisniilis, Timantti, Suminagashi, Frederico, Emmanuelle.

      Kielellisesti lahjakkaat: Wittgensten, PB, Supreme-Satan, Asiasta Huvittunut, MMies, Lara, Temeq.

      Sivistynyt: MMIes, Wastaaja, T-Fox, TTuplaii, Lara, Asiasta Huvittunut.
      Viisas: Ei kukaan.
      Ymmärtäväinen:
      Määrätietoinen:
      Sanavalmis:
      Viisas:
      Kaikkitietäväinen: Asiasta Huvittunut, MPW
      Ujo:
      Hyökkäävä: Wastaaja
      Kostonhimoinen: Wastaaja
      Pitkävihainen: Wastaaja
      Tosikko: Wastaaja
      Teennäinen:
      Tiukkamoraalinen: Papeete1
      Löyhämoraalinen:

      Olipas tylsää. Edelliset siis kirjoitusten perusteella.

      • Ratikkakuskille ja Serpicolle loogisuutta.


      • ex- Wastaaja

        Arvaas, mistä mä ainakin kaveripiirissäni olen tunnettukin.(?) Sosiaalinen älykkyys voi olla yks juttu. En kuitenkaan tässä yhteydessä mitenkään kykene asiaa performoimaan.;D Valitan.

        "Kielellisesti lahjakkaat"? Tällä nimenomaisella palstalla?:D Joo no: omasta mielestäni mua ei ainakaan voi tästä poissulkea, paitsi ehkä tapauksissa, että vittuilun määrällä määritetään kielellistä ymmärrystä ihan lahjakkuudeksikin asti..

        Hyökkäävyys ja kostonhimoisuus on kanssa, mitä muhun tulee,lähinnä omassa päässäsi.:) Tällainen pieni, nätti ja oikeasti tavoitteita elämässään omaava nainen ei ihan oikeasti ole kiinnostunut..noh. mistään sellaisesta, ainakaan mitä tulee satunnaisiin palstakirjoittajiin.


        ;D


      • ex- Wastaaja kirjoitti:

        Arvaas, mistä mä ainakin kaveripiirissäni olen tunnettukin.(?) Sosiaalinen älykkyys voi olla yks juttu. En kuitenkaan tässä yhteydessä mitenkään kykene asiaa performoimaan.;D Valitan.

        "Kielellisesti lahjakkaat"? Tällä nimenomaisella palstalla?:D Joo no: omasta mielestäni mua ei ainakaan voi tästä poissulkea, paitsi ehkä tapauksissa, että vittuilun määrällä määritetään kielellistä ymmärrystä ihan lahjakkuudeksikin asti..

        Hyökkäävyys ja kostonhimoisuus on kanssa, mitä muhun tulee,lähinnä omassa päässäsi.:) Tällainen pieni, nätti ja oikeasti tavoitteita elämässään omaava nainen ei ihan oikeasti ole kiinnostunut..noh. mistään sellaisesta, ainakaan mitä tulee satunnaisiin palstakirjoittajiin.


        ;D

        sut kielellisesti lahjakkaisiin. Mä itse asiassa mietin tota aikaisemmin ja mä hain sellasta ei-akateemista kyvykkyyttä. Sellasta selkeetä ulosantia.

        "Hyökkäävyys ja kostonhimoisuus on kanssa, mitä muhun tulee,lähinnä omassa päässäsi.:)"

        Joo, vastasin vaan kirjoitusten perusteella MINULLE syntynyttä mielikuvaa.


      • ex-Wastaaja
        Einsten1 kirjoitti:

        sut kielellisesti lahjakkaisiin. Mä itse asiassa mietin tota aikaisemmin ja mä hain sellasta ei-akateemista kyvykkyyttä. Sellasta selkeetä ulosantia.

        "Hyökkäävyys ja kostonhimoisuus on kanssa, mitä muhun tulee,lähinnä omassa päässäsi.:)"

        Joo, vastasin vaan kirjoitusten perusteella MINULLE syntynyttä mielikuvaa.

        "Mä lisään,
        Einsten1 10.1.2008 klo 20.01
        sut kielellisesti lahjakkaisiin. Mä itse asiassa mietin tota aikaisemmin ja mä hain sellasta ei-akateemista kyvykkyyttä. Sellasta selkeetä ulosantia."

        No joo.. Ei ehkä turhaan olis kannattanut lisäillä.

        Tällä nimenomaisella palstalla toi ei- akateeminen(kin) kyvykkyys on muuten havaitusti aika usein ilmeisesti synonyymia täydellisen nololle käytöstapojen puutteelle.

        Laittakaa siis v*ttuilijat sikamaisen törkeisiin vittuiluihinne vielä pari pilkkuvirhettä lisää, niin saan nauraa lisää säälittävyydellenne.. Pellet ikinä lukenu mitään muuta, kuin jotain 7Päivää- lehteä....Onko Susanna Sievinen muuten kaverinne? Olenks mä vihollinen, jos olen eri mieltä? Sallikaa pässit mun nauraa, kun ette osaa rassut edes kirjoittaa ymmärrettävästi.

        Kyvykkyys ei liity ainakaan akateemisuuteen (tms.?), mutta täydellinen älyllinen flegmaattisuus ( mistä kertoo mm. se, että ei tiedetä edes tärkeimmistä viimeaikaisista maailmanlaajuista poliittisista tapahtumista) voi kyllä kertoa ihmisestä joskus paljonkin.

        Kaikki mullekin täällä päätä aukoneet, paria poikkeusta lukuunottamatta, on ollu sellasia, että niillä ei ole mitään tietoa ( eikä havaittavasti mitään tapoja: toiv. ei koskaan tarvitse joutua mihinkään tkemisiin...) yleisesti maailman tapahtumista. Oho! Mistäs johtuis?;D


      • feikki sillä
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        "Mä lisään,
        Einsten1 10.1.2008 klo 20.01
        sut kielellisesti lahjakkaisiin. Mä itse asiassa mietin tota aikaisemmin ja mä hain sellasta ei-akateemista kyvykkyyttä. Sellasta selkeetä ulosantia."

        No joo.. Ei ehkä turhaan olis kannattanut lisäillä.

        Tällä nimenomaisella palstalla toi ei- akateeminen(kin) kyvykkyys on muuten havaitusti aika usein ilmeisesti synonyymia täydellisen nololle käytöstapojen puutteelle.

        Laittakaa siis v*ttuilijat sikamaisen törkeisiin vittuiluihinne vielä pari pilkkuvirhettä lisää, niin saan nauraa lisää säälittävyydellenne.. Pellet ikinä lukenu mitään muuta, kuin jotain 7Päivää- lehteä....Onko Susanna Sievinen muuten kaverinne? Olenks mä vihollinen, jos olen eri mieltä? Sallikaa pässit mun nauraa, kun ette osaa rassut edes kirjoittaa ymmärrettävästi.

        Kyvykkyys ei liity ainakaan akateemisuuteen (tms.?), mutta täydellinen älyllinen flegmaattisuus ( mistä kertoo mm. se, että ei tiedetä edes tärkeimmistä viimeaikaisista maailmanlaajuista poliittisista tapahtumista) voi kyllä kertoa ihmisestä joskus paljonkin.

        Kaikki mullekin täällä päätä aukoneet, paria poikkeusta lukuunottamatta, on ollu sellasia, että niillä ei ole mitään tietoa ( eikä havaittavasti mitään tapoja: toiv. ei koskaan tarvitse joutua mihinkään tkemisiin...) yleisesti maailman tapahtumista. Oho! Mistäs johtuis?;D

        'ex -Wastaaja' kirjoitetaan välilyönnillä.


      • ex-Wastaaja
        feikki sillä kirjoitti:

        'ex -Wastaaja' kirjoitetaan välilyönnillä.

        Mut eiks tuolta löydy muutamia välilyöntivirheitä muita kuitenkin? Ja kukaan ei varmaan ainakaan kuvittele mun kirjoittaneen noita kirjoituksia 100% selvinpäin... Eikö niin?:)


      • oivoi
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        Mut eiks tuolta löydy muutamia välilyöntivirheitä muita kuitenkin? Ja kukaan ei varmaan ainakaan kuvittele mun kirjoittaneen noita kirjoituksia 100% selvinpäin... Eikö niin?:)

        Kännissä keskellä viikkoa:(


      • ex-Wastaaja
        oivoi kirjoitti:

        Kännissä keskellä viikkoa:(

        Mulla on kohtuullisen joustava aikataulu...En mä työtön ole.

        Stressiä on eittämättä vähän. En ole kuitenkaan umpikännissä.:)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe