Kuka turhin keskustelija?

Gallup...

Kuka on mielestänne palstan turhin keskustelija? Kuka voisi vaipua unholaan?

Vastatakaa rehellisesti. Tästä ei ole syytä kenenkään loukkaantua.

27

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä on äärettömän vaikea olla loukkaantumatta. Etenki ku peräänkuulutetaan asiallista keskustelua.

    • on sellainen

      joka kiinnittää huomionsa keskustelun ja keskustelijoiden tasoon. Poislukien lalita, joka on sen verran ihana että annan hänelle poikkeusluvan.

      • lalita

        poikkeusluvasta ;). Harvoin sanon mitään tommosta...E
        En mä ketään keskustelijaa vastaan kuitenkaan oo. En tiedä olisko pitäny olla hiljaa, mutta ei aina tuu miettittyy ennenkun sanoo. Anteeks, jos loukkasin. Mut kyllä mä voin olla vaikka se turhinkin, ei haittaa.


      • mun oli
        lalita kirjoitti:

        poikkeusluvasta ;). Harvoin sanon mitään tommosta...E
        En mä ketään keskustelijaa vastaan kuitenkaan oo. En tiedä olisko pitäny olla hiljaa, mutta ei aina tuu miettittyy ennenkun sanoo. Anteeks, jos loukkasin. Mut kyllä mä voin olla vaikka se turhinkin, ei haittaa.

        vaan "pakko" vetää sut mukaan, sillä halusin vastata kuten vastasin ja koska sun aloitus _sattui_ olemaan heti tämän alapuolella, niin jottet vahingossakaan luulisi että viittaan suhun...


    • täällä on nyt

      joku työpaikkakiusaaja päässyt lempihommaansa, eli julkisen lynkkauksen ja häpäisemisen masinointiin.

    • *minä täällä*

      Mielestäni Temeq ei ole tuonut palstalle mitään säilyttämisen arvoista... Pelkkä toisten mielipiteiden nuoleskelu ei riitä, vaan pitäisi olla jotain sanottavaakin... Suora vastaus ihan suoraan kysymykseen, ei pahalla..!

      • Papeete1

        Erittäin hyvä ja piristävä lisä keskustelijoiden joukkoon. Kielikuvat on mahtavia :D


      • samaa mieltä
        Papeete1 kirjoitti:

        Erittäin hyvä ja piristävä lisä keskustelijoiden joukkoon. Kielikuvat on mahtavia :D

        komppaan (ja ei, en ole Temeq puskassa).


      • bebs
        Papeete1 kirjoitti:

        Erittäin hyvä ja piristävä lisä keskustelijoiden joukkoon. Kielikuvat on mahtavia :D

        tykkään minäki. Temen kanssa vaihtaa mielellään sanan jos toisenkin :)


      • viilisniilis

        Temestä. Ei todellakaan ole turhin keskustelija. Miksi tällaisia negatiivisia gallupeja pitäämuutenkaan tehdä? Että saataisiin palstalle lisää actionia kun nickit tappelee? Jos on tylsää, niin keksii sitten yksinkertaisesti niin hyvän aloituksen, että sillä saadaan hyvä keskustelu aikaiseksi.


    • Ei ole yhtäkään turhaa keskustelijaa. Joku voi joskus ärsyttää, mutta vähäku miettii, ni se vaan lisää omaa ymmärrystä.

    • Papeete1

      Jos suuri isukki ja vähäinen palvelija häipyisi, niin ei tulisi ikävä.

      Mä olen jo aloittanut rukousharjoitukset pyytääkseni, että jesse rikkois niitten tietsikat.

      • .......

        vähäinen palvelija??


      • Papeete1
        ....... kirjoitti:

        vähäinen palvelija??

        Jeesushörhö joka postaa sanomaansa vähän joka palstalle ja sitten se bannataan. Se osaa kiertää ne joten se on taas muutaman päivän päästä uudestaan julistamassa sekavia manifestejaan väärillä palstoilla. Tätä leikkiä on tapahtunut niin kauan ku mä muistan.


      • kannattaa...

        rukoilla samaa hahmoa kuin tuo Saatana.

        Sen rukouksiin oli tuolla alempana vastattu.


      • ....... kirjoitti:

        vähäinen palvelija??

        meidän oma kiertävä saarnamies.


      • Papeete1
        kannattaa... kirjoitti:

        rukoilla samaa hahmoa kuin tuo Saatana.

        Sen rukouksiin oli tuolla alempana vastattu.

        että noissa jutuissa tehot jää niin mitättömiksi, että vain oma apu on paras apu :)


      • sama tekniikka käytössä
        Papeete1 kirjoitti:

        että noissa jutuissa tehot jää niin mitättömiksi, että vain oma apu on paras apu :)

        ku Saatanalla :)

        Tuolla alempana piti vähän kehua sen juttuja, ku se on niin mainio tyyppi.


      • Papeete1
        sama tekniikka käytössä kirjoitti:

        ku Saatanalla :)

        Tuolla alempana piti vähän kehua sen juttuja, ku se on niin mainio tyyppi.

        Mustan/kuivan huumorin mestari. Että voi välillä naurattaa pitkään 5 sanaa sopivassa kohtaa, sopivalla hetkellä :D


      • sefu-ainesta

        Toivotaan kaikki että ryhtyy hommaan.


      • sefu-ainesta kirjoitti:

        Toivotaan kaikki että ryhtyy hommaan.

        käy niin harvoin täällä eikä vastaile omiin kirjoituksiinsa. Pelkkä spämmäri omalla asiallaan


      • -pä hyvinkin
        Frederico kirjoitti:

        käy niin harvoin täällä eikä vastaile omiin kirjoituksiinsa. Pelkkä spämmäri omalla asiallaan

        Ei siis juuri erotu keskivertotiimiläisestä?


      • -pä hyvinkin kirjoitti:

        Ei siis juuri erotu keskivertotiimiläisestä?

        se ei jatka eikä me aloteta...


      • isukki ite

        palstalle sellaisia aikuisikäisiä naisia, jotka ovat huonona esimerkkinä nuoremmilleen, antautumalla julkkiksille tosta vain;)

        Jk. Kysäisin muuten Jesseltä, sano turhaan menee rukouksesi:)


    • on turhin

      Levy jääny pahasti pyörii. Mikä sen ongelma oikein on?

    • pikku.nainen

      kaikki ne, jotka vääntävät tänne jatkuvasti näitä "Kuka on paras"- ja "Kuka on ärsyttävin"-aloituksia...

    • Danskuu

      -Ei saa irti enää ees pientä vitutusta. (naurut kyllä, mut sitä saa muutenkin)

      -Tarpeeksi jo kökkinyt.

      -Ainaku olis aikaa suoltaa tekstii, nii ei saa vastakaikuu ja kun ei ole aikaa, nii saa.

      -Oon jo löytänyt miehen (kihlautunutkin) joka johdattelee miehen saloihin ihan tarpeeksi.

      -Ensi viikosta aloitan taas luokanopen duunit, (loppu lomailut, ei auta ku ei rahat riitä muuten) jos täällä viel keikkuu kaiken muun lisäksi, niin ei hyvä.

      -Joten täten titteli tänne ja aika vaipua unholaan. (satunnaiskävijäksi)

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe