Ketkä ovat palstan parhaat keskustelijat?
Mielestäni
Asiasta.huvittunut
yrmio
Marie-Cecile
cat.mint
Ratikkakuski
scale
Aurinko79-
Parhaat keskustelijat
18
1102
Vastaukset
nii?
- skdha
eX-Wastaaja
- Galluppia
Ja perustelut eivät olisi pahitteeksi. Omat perusteluni ovat että noilla on jotain sanottavaa. Osalla heistä on myös persoonallinen näkemys asiosta. He myös vaivautuvat vastaamaan saamiinsa viesteihin.
Puskat ovat parhaita. Niiden kans voi vääntää ihan vilpittömästi vaikka kuinka pitkään, eikä kukaan tule väliin arviomaan keskustelijoita, tai keskustelijoiden motiiveja sen enempää.
Kaikkee pitää olla.- Tauno T. Tuskapuska
Osa mainituista rypee omassa erinomaisuudessaan, osa kirjoittelee leppoisia niitä näitä ja on siellä joku teräväkynäinenkin.
- ..........
Eikä kukaan oikeastaan keskustele.
- lalita
vähän aikaa täällä ollut etten muista läheskään kaikkia, mut ensimmäisinä mieleen tulivat
Vänkyrä ja Frederico...mut aina parempi, mitä enemmän on keskustelijoita, tulee useempia näkökulmia esille. Siis ei turhia oo. - la.ra
Emmanuelle ja BloodBrother :D
- Aurinko79-
Mun mielestä täältä löytyy monta hyvää keskustelijaa, monella eri tavalla. Ei tule heti mieleen oikein huonoa keskustelijaa vaikka niihinkin tietty on tullut törmättyä. Se, etten mä välttämättä ole samalla aaltopituudella jonkun kanssa ei tietenkään tarkoita että hän olisi huono keskustelija.
Antoisaa keskustelua on tullut käytyä tai seurattua ainakin näiden ansiosta:
Sumi - joo tiedetään, mä nimeän sen aina mutta kun se on vaan...
Vänkyrä - kuin ystävän kanssa puhuisi. Ollaan eri mieltä joistain asioista mutta mitäs se haittaa
Fredi - sympaattisen lämmin keskustelija
Rentosilmä - monipuolinen ja suora keskustelija, yhtä keskustelua varsinkaan en unohda koskaan, siinä oli aivan oma tunnelmansa
Sarvis - huumorintajuinen ja hyvinkäyttäytyvä, erittäin miellyttävä tapaus
Bebs - kuin pikkusiskon kanssa puhuis, niissä on jotain samaa. Looginen, hauska, lämmin ja sympaattinen keskustelija
Gekko - ihanan pirtsakka ja sujuva keskustelija
Lara - fiksu, nyökyttelen useille sen jutuille
Papu - mä tykkään sen tulesta, sitä tarvitaan
Ratikkakuski - tasapainoisen fiksua tekstiä asiaan ku asiaan
Cranky - harvinaisen fiksusti itseänsä ilmaiseva tapaus
Huoh, tätä listaa vois jatkaa loputtomiin. Ilmeisen selvää on, että mun mielestä täältä löytyy paljon hyviä keskustelijoita, jokainen omalla tyylillään. Huonoina pidän ainoastaan niitä, jotka tarkoituksella loukkaavat toisia ja käyttävät törkeää kieltä sekä käyttäytyvät alhaisesti.että se keskustelu on yksi niistä mieleenpainuvimmista ja parhaimmista keskusteluista, mitä täällä olen käynyt, jos ei jopa mieleenpainuvin. Ja sä muuten olit sillo puskassa, että edelleenkin voin pitää kiinni tuosta, että parhaat keskustelijat ovat puskia.
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
että se keskustelu on yksi niistä mieleenpainuvimmista ja parhaimmista keskusteluista, mitä täällä olen käynyt, jos ei jopa mieleenpainuvin. Ja sä muuten olit sillo puskassa, että edelleenkin voin pitää kiinni tuosta, että parhaat keskustelijat ovat puskia.
Se on yks niistä harvoista kerroista kun oon puskasta jotain laittanut. Siitä keskustelusta jäi jotenkin epärealistinen olo, ihan kuin oisin puhunut sen miehen kanssa josta sulle kerroin mutta eri ulottuvuudessa. Hassu kuvaus ehkä, enhän mä sua tietty kehenkään rinnasta mutta siinä oli se oma tunnelmansa jota ei voi jäljitellä.
- bebs
ettei se sun siskos ole viis vuotias :D
- Aurinko79-
bebs kirjoitti:
ettei se sun siskos ole viis vuotias :D
Ihan aikuinen nainen se on, vaikka mulle se tuleekin aina olemaan pikkusisko :) Erittäin fiksu ja rakastettava ihminen, siihen ei voi olla ihastumatta ku sen tapaa eli kyllä tuo oli ihan positiivinen vertaus :)
- bebs
Aurinko79- kirjoitti:
Ihan aikuinen nainen se on, vaikka mulle se tuleekin aina olemaan pikkusisko :) Erittäin fiksu ja rakastettava ihminen, siihen ei voi olla ihastumatta ku sen tapaa eli kyllä tuo oli ihan positiivinen vertaus :)
Meinasin jo vähän ehtiä huolestua mutta nyt on enemmän kuin imarreltu olo, jos kerran voit noin hienoilla ominaisuuksilla kuvailtavaan siskoon verrata (joka ei edes ole viis vuotias :D).
- cat.mint
mä tykkään eniten keskustella seuraavien kanssa:
- Aurinko79-
- Frederico
- Ratikkakuski
- yrmio
- suminagashi
- Asiasta.huvittunut
- relaxed eyes
- temeq
- Cranky geek
- vänkyrä-nainen
- Mangusti
(osan kanssa olen aikoinaan keskustellut paljon nikittömänä, joten älkää ihmetelkö jos ette koe keskustelleeni kanssani) - vänkyrä-nainen
siis joiden keskustelua on joskus ihan kiva seurata:
cat.mint & Frederico
Frederico & Sumi & Papu
Yrmio
Serpico
la.ra jne.. - keskustelijasta voi
saada hyvän. Jokaisesta keskustelijasta voi saada huonon. Jokainen voi tulla hyväksi. Jokainen voi tulla huonoksi. Jokainen on joskus hyvä, joskus huono...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429