Vaimon näköinen?

katrillina

Hei miehet
Minkälainen nainen on vaimon näköinen? :)
Olen avioliitossa, ikää 38 v ja kahden lapsen äiti.
Muutaman kerran on tullut eteen tilanne jossa täysin tuntematon mies on leikillään esitellyt minut ystävilleen vaimona. Siis ihan ohi kulkiessa sanonut, että tässä on vaimoni. Aviomieheni on ollut vieressä ja hiukan huvittuneena. Siis kysymys mikä tekee naisesta vaimon näköisen? Kenet esittelisit kavereille vaimonasi? (ihan leikkimielellä)

17

950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha vitsi: Miten kissan saa muutettua lehmäksi? No tietysti naimalla sen. Minulla on tosin käynyt pohjattoman hyvä tuuri, koska Rouva Ratikka on edelleenkin tosi kissa. Mutta yleinen mielikuva on enempi sen lehmän tapainen.

Tosin jos joku muu kuin miehesi haluaa esitellä sinut vaimonaan, hän ei liene ole kuullut vitsiä tai pitää sinua edelleenkin kissana. Ei hullummin!

• vaimon/äidinnäköinen nainen

Vaimon/äidin erottaa sinkkunaisesta sellainen eriasteinen hössötys. Vaimo/äiti huolehtii automaattisesti ympäristönsä pissimisistä (oletko käynyt vessassa? tuolla on wc, jos sinun pitää käydä), sotkuista (siivoaa kahvilan pöytää, järjestelee, huolehtii serveteistä), "hoitaa ja huoltaa lähiympäristöä" - ettei lapaset unohdu, ettei ole roskia takin olkapäillä - eli äidittää kaiken aikaa. Huolehtivat muidenkin lapsista (kukka juoksee apuun, kun jonkun parivuotias meinaa syödä multaa kukkapurkista, kaahia portaille, kaatuu?)

Lapsettomat sinkkunaiset ja suurin osa miehistä (vaikka olisivatkin isiä ja aviomiehiä) eivät tee tätä. Heidän mielenkiintonsa on muissa asioissa.

• eki69

ja ystävällisen näköinen nainen. Sellaisen voisin esitellä vaimonani.

• sinkku ja äitee...

Olen äiti, enkä tunnista kuvauksesta itseäni..kodin pidän siistinä ja omasta muksusta huolehdin, mut en oo kaakattava emo muiden muksuille tai toisille aikuisille..

• mut edelleenkin jaksan ihmetellä näitä ihmisten juttuja ventovieraiden tempauksista selvinpäin keskellä päivää. Milloin puristellaan perseestä, milloin tullaan kehumaan kauniiksi, milloin esitellään vaimona, milloin mitäkin... Ketkä näitä sit oikein tekee ja missä kun minun arkimaailmassa ihmiset istuvat / kulkevat myrkynsyöneinä edes noteeraamatta toisiaan (niinkuin pitääkin muuten). Jotenkin tulee mieleen et taitaa olla suurin osa näistä jutuista ihmisten pikku päiväunia / fantasioita siitä mitä he toivoisivat tapahtuvan joskus (ja tottakai juuri sen 'oikean' ihmisen toimesta.

• Jossakin päin Suomea on ilmeisesti joukko erikoisia ihmisiä, jotka tekevät selvinpäin asioita, jotka jää normaalilta suomalaiselta ihmiseltä tekemättä vielä 3 promillen kännissäkin.

• Richartti kirjoitti:

Jossakin päin Suomea on ilmeisesti joukko erikoisia ihmisiä, jotka tekevät selvinpäin asioita, jotka jää normaalilta suomalaiselta ihmiseltä tekemättä vielä 3 promillen kännissäkin.

Ap:hän sano, että se on muutamankin kerran esitelty tuntemattoman miehen vaimona.

Mä ainakin harva se päivä pongaan jonkun vastaantulijanaisen ja esittelen sen sitte toisille tuntemattomille ihmisille vaimonani. Eiks kaikki miehet tee noin kun naisen näkevät?

• Pandis

että selvinpäin. samaa olen itse myös kokenut esim. risteilyllä. Oletko itse kovin yrmeä ja äreän olinen, vaikeastilähestyttävä?

• Pandis kirjoitti:

että selvinpäin. samaa olen itse myös kokenut esim. risteilyllä. Oletko itse kovin yrmeä ja äreän olinen, vaikeastilähestyttävä?

En ole tuollaiseen käyttäytymiseen törmännyt baarissakaan. No, eipä minulla ole kyllä minkäänlaista käsitystä mitä (epätoivoiset?)sinkkumiehet baarissa nykyään harrastaa, kun ei tule sinkkuporukoissa liikuttua.

Onks tuollainen käyttäytyminen sinusta asiallista? Kohtelias? Imartelevaa? Ovatko nämä vaimonaan sinut esittelevät miehet ollet sinusta puoleensa vetäviä aviomieskanditaatteja?

• Pandis
        Richartti kirjoitti:

En ole tuollaiseen käyttäytymiseen törmännyt baarissakaan. No, eipä minulla ole kyllä minkäänlaista käsitystä mitä (epätoivoiset?)sinkkumiehet baarissa nykyään harrastaa, kun ei tule sinkkuporukoissa liikuttua.

Onks tuollainen käyttäytyminen sinusta asiallista? Kohtelias? Imartelevaa? Ovatko nämä vaimonaan sinut esittelevät miehet ollet sinusta puoleensa vetäviä aviomieskanditaatteja?

vastaus kysymyksiin

• Richartti kirjoitti:

Jossakin päin Suomea on ilmeisesti joukko erikoisia ihmisiä, jotka tekevät selvinpäin asioita, jotka jää normaalilta suomalaiselta ihmiseltä tekemättä vielä 3 promillen kännissäkin.

sen varmaan sit täytyy olla. Tosin luulis et tänne pk-seudullekkin ois eksyny edes muutama moinen kummajainen et pääsis ees joskus omin silmin todistamaan tollasta.

• Pandis kirjoitti:

nyt voi päästä mitä tahansa suusta vailla mitään järkeä / totuuspohjaa.

Tottakai olen yrmea ja äreän oloinen, niin Suomalaisten kuuluu ollakkin.

• Hillitty meikki, hillitty kampaus ja hillitty pukeutuminen. Ei sen vaimon tarvii kuitenkaan olla äidillinen.

Yhtäkkii googletettuna tässä jotain:

http://www.tazzia.fi/index1.html

• Eino Makunen

Kaunis, naisellinen, hyvät tissit, kapea uuma ja leveä lantio, että on hyvä synnyttäjä. Vaimo ja äitiainesta.

• Muodollisesti (ja muodillisesti) pätevää vaimoainesta. Varsin vartaaseen otettava ilmestys. Pikkasen voisi olla lihaa enemmän luiden ympärillä.

• sitäjatätä

No saako nauraa ääneen ja puhua likaisia juttuja? Saako piereskellä tai käydä paskalla?

• sitäjatätä kirjoitti:

No saako nauraa ääneen ja puhua likaisia juttuja? Saako piereskellä tai käydä paskalla?

Älä ny hulluja puhu. Ei tietenkään. Vaimolla ei ole luonnollisia tarpeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe