tapahtuu taas =)
Mä voisin...
...Auringon kanssa käydä matkamessuilla ja sit istua vaikka Kotkan meripäivillä katsellen purjelaivoja ja pohtia elämän syvimpiä kysymyksiä.
...Bebsin kanssa voisin mennä laskiaisena pulkkamäkeen potkukelkalla ja juoda siellä kuumaa kaakaota retkikupista.
...Papeeten kanssa mä voisin lähtä kiertämään kaikki mahdolliset autoliikkeet ja käydä koeajamassa mahdollisimman monta erilaista autoa.
...Vänkyrän kanssa suuntaisin Unkariin Egerin kauniiseen maastoon jollekin hevosleirille.
...mangustin kanssa lähtisin melomaan kajakkikaksikolla Ounasjokea alajuoksun suuntaan.
...viiliksen kanssa voisin tehdä karaokekiertueen kaikissa löydetyissä karaokebaareissa.
...la.ran kanssa voisin järjestää hyväntekeväisyyskonsertin.
...timantin kanssa lähtisin pelaamaan sulkapalloa ja vaateostoksille.
...T-foxin kanssa voisin käydä Italiassa muotimessuilla.
...Gek-kon kanssa pyrkisin ilman muuta uutisvuotoon vieraaksi, siis ihan lähetykseen.
...maikkarinsirpan kanssa kävisin syöttämässä evästä Myllykallion kesyille oraville.
...PillowBookin kanssa menisin pelaamaan krokettia
...Supremesatanin kanssa menisin oopperaan katsomaan Punaisen viivan.
...ex-wastaajan kanssa kävisin Suomenlinnassa ja Turunlinnassa.
...cat.mintin kanssa menisin taidemuseoon katselemaan.
...miesten kanssa mä voisin ottaa santtua ja tehdä, mitä mieleen pälkähtää.
Leikkikentällä
35
1210
Vastaukset
- SupremeSatan
juuri Punainen viiva?
sopivan ristiriitaisesta asetelmasta köyhälistön ja poliittisen muutoksen paineesta kommunismin suuntaan, jossa työmyyrät koitetaan värvätä kansan köyhien riveistä taistelemaan Jumalaisen keisarillista esivaltaa vastaan, jonka hyötyjinäovat olleet porvaristot ja ylemmät sosiaaliluokat.
Ja katotaan kuka antaa ja saa mielikuvien maalaamisella eniten huomiota palstan tytöiltä?
suminagashi kirjoitti:
niinkin nähdä, vapaus on lukijalla.
Mä annan tässä kohtaa vaan pojot sulle ja jään hautomaan omaa visiotani mahdollisista tapahtumista palstan tyttöjen kanssa, mutta en lupaa mitään. Jos ei mitään päähän tule, ni sitte ei tule. Täytyy koittaa laittaa mielikuvitus testiin.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä annan tässä kohtaa vaan pojot sulle ja jään hautomaan omaa visiotani mahdollisista tapahtumista palstan tyttöjen kanssa, mutta en lupaa mitään. Jos ei mitään päähän tule, ni sitte ei tule. Täytyy koittaa laittaa mielikuvitus testiin.
saunassa asti kävin lämmittelemässä, ni ei oikein irronnu, mut laran veisin driftaamaan, vänkyrä-naista lennättäisin purjekoneella, t-foxin veisin korpimökille, marie-cecilen kanssa menisin huvipuistoon, viiliksen kanssa kelkkailemaan ja mangustin kanssa painimatolle.
Ja kyllä sitä muidenkin kanssa tekemistä keksisi, muttaku ny ei jaksa.
Palstan jätkien kans sählyturnaus, saunailtoineen ja jälkipeleineen.
Mut suhteista, tunteista, haaveista, turhista toiveista en juttelis kenenkään kanssa sanaakaan.- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
saunassa asti kävin lämmittelemässä, ni ei oikein irronnu, mut laran veisin driftaamaan, vänkyrä-naista lennättäisin purjekoneella, t-foxin veisin korpimökille, marie-cecilen kanssa menisin huvipuistoon, viiliksen kanssa kelkkailemaan ja mangustin kanssa painimatolle.
Ja kyllä sitä muidenkin kanssa tekemistä keksisi, muttaku ny ei jaksa.
Palstan jätkien kans sählyturnaus, saunailtoineen ja jälkipeleineen.
Mut suhteista, tunteista, haaveista, turhista toiveista en juttelis kenenkään kanssa sanaakaan.kova vääntämään, joten mitenköhän sun kävis? Vai että painimaan haluaisit... no pitihän se arvata. ;)
Mangusti. kirjoitti:
kova vääntämään, joten mitenköhän sun kävis? Vai että painimaan haluaisit... no pitihän se arvata. ;)
Selätyshän siitä seurauksena olis. Niinku aina täällä palstallaki.
- la.ra
22-pistepirkko ainakin mukaan!
Luuletko, että Happinessin saisi myös?
Mutta Lastenklinikoiden kummeja mä en sitten ala tukea, ettäs tiedät.
Sut mä veisin Kytäjä-Usmiin sauvakävelylle maastoon. Muista sä tulitikut ja otsalamppu niin mä huolehdin muusta. :)sauvakävely onkin mulle oudompi osa-alue, joten tarvitsisin siinä kipeästi opastusta :)
Mä ajattelin, että sä oisit huippu hyvä järkkäämään sinne konserttiin vetävät esiintyjät ja kestitsemään niitä ja mä hoitelisin sit niitä pyrokraattisia rutiineja alta pois.
- vastarintaääni
katiska on heitetty, odotellaan kaloja turisemaan.
- Papeete1
Käydään samalla ajelemassa jossain karting-radalla tai särkänniemen törmäilyautoilla :)
liian kauan, ku on ajanut törmäilyautoilla ja se oli aina hauskaa, joten sinne ehdottomasti :)
- Aurinko79-
Ah, matkamessuja ja purjelaivoja... Lisätään vielä jäätelönsyönti ja naku-uinti illan hämärässä niin sit on täydellistä ;) Vähän katkera mä kyllä oon tuosta heppaleiristä Unkarissa Vänkyrän kanssa, se kun on mun "elämässä toteutettavat teot"-listalla ihan oikeastikin :)
Sulla on kyllä mieletön mielikuvitus :)- vänkyrä-nainen
vaan Unkariin :)
pääsee Islantiin ja siellä voi sit pitää islanninponileirin ja uida vaikka nakuna kuumissa lähteissä sen jälkeen sit suunnata paikalliseen synagoogaan kuuntelemaan Jaakko Ryhäsen konserttia ;D
- Aurinko79-
vänkyrä-nainen kirjoitti:
vaan Unkariin :)
Kiitos, mä oon loistavaa matkaseuraa ja lupaan käyttäytyä kiltisti :)
Mä oon ihan heppafiiliksissä ja lähtisiiin Unkariin heppaleirille vaikka heti. Liikutin tänään uutta heppatuttavuutta tosi kivasti, en malta odottaa et pääsen sen selkään uudestaan... :) Aurinko79- kirjoitti:
Kiitos, mä oon loistavaa matkaseuraa ja lupaan käyttäytyä kiltisti :)
Mä oon ihan heppafiiliksissä ja lähtisiiin Unkariin heppaleirille vaikka heti. Liikutin tänään uutta heppatuttavuutta tosi kivasti, en malta odottaa et pääsen sen selkään uudestaan... :)kato yhdistellä niin, että mennään porukalla katsomaan purjelaivoja ja sieltä pikkubussilla kentälle ja Unkarin maisemiin :)
- Aurinko79-
suminagashi kirjoitti:
pääsee Islantiin ja siellä voi sit pitää islanninponileirin ja uida vaikka nakuna kuumissa lähteissä sen jälkeen sit suunnata paikalliseen synagoogaan kuuntelemaan Jaakko Ryhäsen konserttia ;D
Vie sie, mie vikisen. Sen verran loistavilta nuo sun suunnitelmat kuulostaa että antaisin sun suunnitella koko matkaohjelman :)
Jos toiveita saa esittää niin Islannista olis hienoa suunnata Kanadaan... Sieltä löytyis takuulla tuntemattomia ihania pieniä kaupunkeja ja ystävällisiä ihmisiä :) - Aurinko79-
suminagashi kirjoitti:
kato yhdistellä niin, että mennään porukalla katsomaan purjelaivoja ja sieltä pikkubussilla kentälle ja Unkarin maisemiin :)
Vallotettais koko maailma sen pikkubussin kanssa. Sen pitäis olla tietty kokoontaitettevaa mallia jotta mahtuu sit sinne purjelaivaan mukaan :)
- viilisniilis
Kyllähän sitä vois laulun jos toisenkin luikauttaa. Voisin myös esittää villiä taustatanssia kun sä esiintyisit :). Vähän niinkun Matti ja Mervi.
aika avartava maakuntaseikkailu ja tietty ois kova haaste päästä laulussa sun tanssin tasolle, joten treenaamaan vaan :)
- viilisniilis
suminagashi kirjoitti:
aika avartava maakuntaseikkailu ja tietty ois kova haaste päästä laulussa sun tanssin tasolle, joten treenaamaan vaan :)
treenata aika paljon. Mä tanssin aika hyvin. Oon opetellut jo kaikki Mervi koreografiat!
viilisniilis kirjoitti:
treenata aika paljon. Mä tanssin aika hyvin. Oon opetellut jo kaikki Mervi koreografiat!
et mun suurin haaste on löytää riittävän tyylikkäästi istuvat Beavers-farkut ja kollege paita, jotta katu-uskottavuus säilyy, mut sen mä lupaan, et laulaa mä osaan.
- Mangusti.
ois laskea kajakkikaksikolla Sumi peräsimessä. :)
Melonta on kivaa ja tykkään muutenkin olla vesillä. Hyvä vainu sulla.kaiken tekemisen ihan sen varaan, että olisin oppinut jokaisen persoonasta tuntemaan jotain ja tietenkin yhdistin siihen ne elementit, jotka itseä kiehtovat ja kiinnostavat.
Uskaltaisitko sä pyöräyttää kaksikon alakautta ympäri?- Mangusti.
suminagashi kirjoitti:
kaiken tekemisen ihan sen varaan, että olisin oppinut jokaisen persoonasta tuntemaan jotain ja tietenkin yhdistin siihen ne elementit, jotka itseä kiehtovat ja kiinnostavat.
Uskaltaisitko sä pyöräyttää kaksikon alakautta ympäri?että en uskaltaisi. Ensinnäkin siinä ei olis ainoastaan oma henki kyseessä, vaan sen toisenkin. Riippuu tietty siitä, miten kokenut pyöräyttäjä se toinen on. Helpostihan siitä kyllä pääsee irti, jos hätä tulee.
Ite olen vain pari kertaa ollut melomassa. Mangusti. kirjoitti:
että en uskaltaisi. Ensinnäkin siinä ei olis ainoastaan oma henki kyseessä, vaan sen toisenkin. Riippuu tietty siitä, miten kokenut pyöräyttäjä se toinen on. Helpostihan siitä kyllä pääsee irti, jos hätä tulee.
Ite olen vain pari kertaa ollut melomassa.harjoitella uimahallissa lasten altaassa, jossa yltää uimaan käsipohjaa =)
En minäkään ole koskaan pyöräyttänyt, mutta sun kanssa voisin kokeilla ensimmäisen kerran, sä et antais periksi, vaikka kaikki ei meniskään käsikirjoituksen mukaan ;D- Mangusti.
suminagashi kirjoitti:
harjoitella uimahallissa lasten altaassa, jossa yltää uimaan käsipohjaa =)
En minäkään ole koskaan pyöräyttänyt, mutta sun kanssa voisin kokeilla ensimmäisen kerran, sä et antais periksi, vaikka kaikki ei meniskään käsikirjoituksen mukaan ;Dpää kalahtaa pohjaan, ja eiks olis vähän noloa hukkua lasten altaaseen?
En anna periksi, en... ;) Mangusti. kirjoitti:
pää kalahtaa pohjaan, ja eiks olis vähän noloa hukkua lasten altaaseen?
En anna periksi, en... ;)Lapin Kansa-lehti kirjoittaa, että pohjoinen vetää entistä ihmeellisempiä turisteja, jotka tykkäävät meloa kajakkikaksikolla uimahallin lasten altaassa kypärät päässä =D
Ei se ihme, et ne sanoo etelänmiehille "Ota Oh(l)ovia"- Mangusti.
suminagashi kirjoitti:
Lapin Kansa-lehti kirjoittaa, että pohjoinen vetää entistä ihmeellisempiä turisteja, jotka tykkäävät meloa kajakkikaksikolla uimahallin lasten altaassa kypärät päässä =D
Ei se ihme, et ne sanoo etelänmiehille "Ota Oh(l)ovia"mentäskö sittenkin ihan vaan Ohloville? Ei sentäs tarvi kypäriä siihen ja voi pyöräyttää alakautta ilman kajakkiakin. ;P
Mangusti. kirjoitti:
mentäskö sittenkin ihan vaan Ohloville? Ei sentäs tarvi kypäriä siihen ja voi pyöräyttää alakautta ilman kajakkiakin. ;P
kuulostaa erittäin hyvältä, santtua oikeen :P Olenkin jo kerennyt pikkasen katua absolutismipäätöstäni =D
- tapahtui taas!
Kiusaaja kävi kiusaamassa ja moni jäi leikistä pois.
- pois
leikistä?
- muut naiset.
pois kirjoitti:
leikistä?
Tuossa oli alle puolet nimetty ja loput unohdettu, mutta yhteisesti mainittu miehet.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445