Pidätkö

viilisniilis

hellimisestä seksin jälkeen? Ainahan ollaan sitä mieltä, että miehet eivät pidä hellimisestä seksin jälkeen ja naiset taasen janoavat sitä. Itse pidän hellimisestä, mutta en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä, ettei häntä alkaisi ahdistamaan. Olenkin alkanut miettimään, että annakohan jotenkin kylmän kuvan itsestäni, kun käännän vain kylkeä enkä edes halaa?

80

1975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun sekstailu

      loppuu yleensä jommankumman sammumiseen, että eipä siinä tartte tollaisia miettiä.

      • viilisniilis

        tuokin yksi ratkaisumalli... :).


    • Jokke....

      sua voi vielä kaiken kruunuks sahata kuningatarreikään.

    • seksi on ollut nautinnollista ja hyvää, mikä taas ei riipu siitä ajasta siihen käytetään, mutta silloin tykää silitellä ja paijata sen seksin jälkeen. Mut, jos vaan suorituksen vuoks panee, ni sitte ei oikein huvita paijaillakaan.

      Eikä asia riipu myöskään siitä, että onko naista kohtaan muita tunteita kuin himoa vaiko ei.

      • viilisniilis

        vaan antaa mahdollisimman hyvää seksiä, niin saa hellintääkin.


      • viilisniilis kirjoitti:

        vaan antaa mahdollisimman hyvää seksiä, niin saa hellintääkin.

        Juuri niin.


    • vonkale

      olenko jotenkin omituinen, mutta kyllä minä siitä pidän (jos nyt ei kauhea kiire ole jonnekin muualle). Jälkileikki kuuluu pakettiin siinä missä esileikkikin, vähän vastaavasti kuin venyttely lenkin jälkeen.

      • viilisniilis

        Että teitäkin löytyy, jotka tykkäätte hellimisestä seksin jälkeen! Tuleeko sulle sellanen olo sitten, että nainen on jotenkin kylmä, jos se ei halua hellitellä seksin jälkeen?


      • vonkale
        viilisniilis kirjoitti:

        Että teitäkin löytyy, jotka tykkäätte hellimisestä seksin jälkeen! Tuleeko sulle sellanen olo sitten, että nainen on jotenkin kylmä, jos se ei halua hellitellä seksin jälkeen?

        miettimään tätä vähän teoreettiselta pohjalta (en muista selkäänsä kääntäneitä), mutta siinä voisi tulla sellainen olo, että seksi ei naisen mielestä ollut tyydyttävää tai että se oli jonkinlainen pakkopulla, joka tuli hoidettua. (Voin hyvin olla väärässä jopa omia tuntemuksia koskevissa oletuksissani.)


      • viilisniilis
        vonkale kirjoitti:

        miettimään tätä vähän teoreettiselta pohjalta (en muista selkäänsä kääntäneitä), mutta siinä voisi tulla sellainen olo, että seksi ei naisen mielestä ollut tyydyttävää tai että se oli jonkinlainen pakkopulla, joka tuli hoidettua. (Voin hyvin olla väärässä jopa omia tuntemuksia koskevissa oletuksissani.)

        vissiin alkaa muuttamaan tapojaan. Tai no jos se on ollut epätyydyttävää, niin saan kääntää selkäni :).


    • todella kaunis ja romanttinen, toisin sanoen juuri oikea hetki vähän helliä ja paijata kun mällit valuu pikku pörinän säestäminä lakanoille/pitkin reisiä,mies,läähättää ja puuskuttaa kuin ajokoira ja siinä sivussa hikoilee kun sika saunassa.

      • ..............................

        Eikö se ole kaunis hetki? Mitä on kaunis? Upea tunne, voittajan olo (hyvät orkut)?

        Naurun hetki - hyvän olon hetki.

        No en pelkää/kammoa eritteitä.


      • la.ra

        mun poikaystävä on ainakin just silloin upeimmillaan. Ja se tahrojen ihastelu vasta herkkää onkin.


      • puheen ollen:
        la.ra kirjoitti:

        mun poikaystävä on ainakin just silloin upeimmillaan. Ja se tahrojen ihastelu vasta herkkää onkin.

        mitenkäs sun flunssa?


      • la.ra
        puheen ollen: kirjoitti:

        mitenkäs sun flunssa?

        mukana. Eikös sitä muka huomaa, että kuumeessa ollaan?


      • la.ra kirjoitti:

        mun poikaystävä on ainakin just silloin upeimmillaan. Ja se tahrojen ihastelu vasta herkkää onkin.

        rivot jutut on tänään. Eiks sul ollu ihan mulkkukin hollilla siellä,eiks sen pitäis taltuttaa ainakin pahimmat irstaudet:-)

        Joo siis kunhan taas vittuilen aikani kuluksi,mällien pörinä on puoliruokaa sekstailussa. En mä tiiä,kait sitä tulee vähän syyllinen olo kun ei oo sellainen tyyppi joka tykkää toljottaa toista syvälle silmiin 15 minsaa sekstailun jälkeen. En mä tiiä,musta se ei saa olla liian kuoleman vakavaa tai siitä menee maku.


      • la.ra
        yrmio kirjoitti:

        rivot jutut on tänään. Eiks sul ollu ihan mulkkukin hollilla siellä,eiks sen pitäis taltuttaa ainakin pahimmat irstaudet:-)

        Joo siis kunhan taas vittuilen aikani kuluksi,mällien pörinä on puoliruokaa sekstailussa. En mä tiiä,kait sitä tulee vähän syyllinen olo kun ei oo sellainen tyyppi joka tykkää toljottaa toista syvälle silmiin 15 minsaa sekstailun jälkeen. En mä tiiä,musta se ei saa olla liian kuoleman vakavaa tai siitä menee maku.

        eiliseen asti.

        Mutta eihän tässä ole vielä päästy lähellekään rivouksia...


      • .............................. kirjoitti:

        Eikö se ole kaunis hetki? Mitä on kaunis? Upea tunne, voittajan olo (hyvät orkut)?

        Naurun hetki - hyvän olon hetki.

        No en pelkää/kammoa eritteitä.

        kunhan yritän piruilla. Satun tietään et moni nuori pimu häpeää pimppipieruja ja sitä et spermat valuu ulos jtn yritin vaan vähän ärsyttää jotain sellaista.

        voittaja olokin riippuu vähän siitä suorituksentasosta,joskus on kyl ollu vähän vähemmänkin voittaja olo. Seksi on ollu hyvää silloin kun molemmat on hiestämärkiä ja niin sipissä et ei jaksa ees puhua muutamaan minsaan.


      • viilisniilis

        Mä en anna ihan kenen tahansa kuitenkaan vedellä mua paljaalla, että kyllä ne mällit on siellä kortsussa... Ja vaikka siinä välissä käviskin alapääpesulla, niin voi silti toista helliä.

        Mä näin muuten susta unta viime yönä. Mä olin mun ystävien luona Helsingissä, ja sit me mentiin johkin Irkku pubiin, joka kyllä jälkeenpäin mietittynä näytti Turun Rossolta. No anyways, me tavattiin sit sattumalta siellä ja päädyttiin harrastamaan seksiä jollekkin hattuhyllyn tapaselle sängylle siellä pubissa. Sä oli karvanen ja sä tykkäsit hellimisestä. ( Ja tää on ihan oikeesti totta! Paitsi siitä en ole varma, että tykkäsitkö hellimisestä.)


      • viilisniilis kirjoitti:

        Mä en anna ihan kenen tahansa kuitenkaan vedellä mua paljaalla, että kyllä ne mällit on siellä kortsussa... Ja vaikka siinä välissä käviskin alapääpesulla, niin voi silti toista helliä.

        Mä näin muuten susta unta viime yönä. Mä olin mun ystävien luona Helsingissä, ja sit me mentiin johkin Irkku pubiin, joka kyllä jälkeenpäin mietittynä näytti Turun Rossolta. No anyways, me tavattiin sit sattumalta siellä ja päädyttiin harrastamaan seksiä jollekkin hattuhyllyn tapaselle sängylle siellä pubissa. Sä oli karvanen ja sä tykkäsit hellimisestä. ( Ja tää on ihan oikeesti totta! Paitsi siitä en ole varma, että tykkäsitkö hellimisestä.)

        ees sit siedettävä suoriutuminen mun puolelta:-) Jos se on ollu yhtään realistinen uni niin mä oon ollu kaljoissa baarissa ja näin ollen toivo elää et se ei ollu 2 minsassa ohi:-)

        Siis joo,eihan ne loadit samantien tuu ulos vaik paljaalla laiteltaiskin,kunhan piruilin. Ja muutenkin toi helliminen on vähän sellanen juttu et eihän nyt kukaan mies samantien siitä samantien ylös pomppaa, sitä hellimistä ja lähellä oloa tulee ihan automaattisesti siinä kun vaan makoillaan reporankana,siis jos ei käännä selkää:-)


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        ees sit siedettävä suoriutuminen mun puolelta:-) Jos se on ollu yhtään realistinen uni niin mä oon ollu kaljoissa baarissa ja näin ollen toivo elää et se ei ollu 2 minsassa ohi:-)

        Siis joo,eihan ne loadit samantien tuu ulos vaik paljaalla laiteltaiskin,kunhan piruilin. Ja muutenkin toi helliminen on vähän sellanen juttu et eihän nyt kukaan mies samantien siitä samantien ylös pomppaa, sitä hellimistä ja lähellä oloa tulee ihan automaattisesti siinä kun vaan makoillaan reporankana,siis jos ei käännä selkää:-)

        Kun mä olin itsekkin kännissä siinä unessa. Mut sen mä muistan, että maattiin siellä oudolla hattuhyllyllä peiton alla ja sulla oli karvanen rinta. Ja sä sait ainaskin! Koska sitä mälliä oli mun jaloilla. Mut kyllä mustakin se varmaan mustakin oli kivaa, kun mä hellin sun rintaa siinä lopussa.

        Kyllä mä sun piruilus jo tunnistan, mutta mä en ota niistä pulttia. ja mun pimppi ei päästä ilmapieruja koskaan. Mä oon treenannut sen niin.


      • viilisniilis kirjoitti:

        Kun mä olin itsekkin kännissä siinä unessa. Mut sen mä muistan, että maattiin siellä oudolla hattuhyllyllä peiton alla ja sulla oli karvanen rinta. Ja sä sait ainaskin! Koska sitä mälliä oli mun jaloilla. Mut kyllä mustakin se varmaan mustakin oli kivaa, kun mä hellin sun rintaa siinä lopussa.

        Kyllä mä sun piruilus jo tunnistan, mutta mä en ota niistä pulttia. ja mun pimppi ei päästä ilmapieruja koskaan. Mä oon treenannut sen niin.

        mielenkiintoinen sessio jos elämäneliksiiri pääty jaloille:-) Sulla on ilmiselvä karvafetissi jos jotain tulkintaa yrittää tosta vääntää. Eikä siinä mitään omituista kyl mun mielestä oo, kaikesta ajelkaa karvanne bull-shitistä huolimatta normi nainen taitaa edelleen tykätä olla nainen ja mikäs meidät sukupuolet selvemmin erottaa toisistamme kuin karvatumput siellä täällä ja pissivärkit.


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        mielenkiintoinen sessio jos elämäneliksiiri pääty jaloille:-) Sulla on ilmiselvä karvafetissi jos jotain tulkintaa yrittää tosta vääntää. Eikä siinä mitään omituista kyl mun mielestä oo, kaikesta ajelkaa karvanne bull-shitistä huolimatta normi nainen taitaa edelleen tykätä olla nainen ja mikäs meidät sukupuolet selvemmin erottaa toisistamme kuin karvatumput siellä täällä ja pissivärkit.

        ne tuli reisille, että en mä enää olekkaan ihan varma, että päästiinkö tositoimeen... Kyllä me päästiin, ihan varmasti. Mulle on oikeastaan ihan sama, että onko miehellä ryijyä vai ei, kyllä ne on ihan muut asiat, mikä miehessä kiinnostaa :).


      • viilisniilis kirjoitti:

        ne tuli reisille, että en mä enää olekkaan ihan varma, että päästiinkö tositoimeen... Kyllä me päästiin, ihan varmasti. Mulle on oikeastaan ihan sama, että onko miehellä ryijyä vai ei, kyllä ne on ihan muut asiat, mikä miehessä kiinnostaa :).

        inhorealismia kehiin jopa untenmailla. No ei munkaan ferrari kulje unissa sen kummallisemmin kuin serkun fabia tdi, ko alitajunta ei tiiä miltä ferrari tuntuu ja miten se käyttäytyy niin se on unissa sit fabia ferrarin kuorissa:-) Kovasti karvapainotteinen se sun uni kuitenki oli,ehkä sä et itekkään tiedosta omaa ryijyfetissiäs:-)


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        inhorealismia kehiin jopa untenmailla. No ei munkaan ferrari kulje unissa sen kummallisemmin kuin serkun fabia tdi, ko alitajunta ei tiiä miltä ferrari tuntuu ja miten se käyttäytyy niin se on unissa sit fabia ferrarin kuorissa:-) Kovasti karvapainotteinen se sun uni kuitenki oli,ehkä sä et itekkään tiedosta omaa ryijyfetissiäs:-)

        koska ei se mua mitenkään inhottanut. Mutta vähän hämilläni kyllä olin, kun heräsin. Emmä sua sillai oo ajatellut, ainakaan kovinkaan monesti. Mutta kai se vaan, että sun kuva on esillä, sai sun jotenkin tulemaan (kirjaimellisesti) mun uniin. Kun ei muut palstan miehet sinne kuitenkaan ole päässeet. Ja kun juteltuun alastomastasuomesta eilen illalla. Ne on pakko olla ne syyt.

        Kai mulla sitten on joku ryijyfetissi. Siksi mä varmaan oonkin tällanen käsityöihminen :D. Kyllähän niitä karvoja on ihan kiva nyppiä ja hiplailla.


      • viilisniilis kirjoitti:

        koska ei se mua mitenkään inhottanut. Mutta vähän hämilläni kyllä olin, kun heräsin. Emmä sua sillai oo ajatellut, ainakaan kovinkaan monesti. Mutta kai se vaan, että sun kuva on esillä, sai sun jotenkin tulemaan (kirjaimellisesti) mun uniin. Kun ei muut palstan miehet sinne kuitenkaan ole päässeet. Ja kun juteltuun alastomastasuomesta eilen illalla. Ne on pakko olla ne syyt.

        Kai mulla sitten on joku ryijyfetissi. Siksi mä varmaan oonkin tällanen käsityöihminen :D. Kyllähän niitä karvoja on ihan kiva nyppiä ja hiplailla.

        aikanaan eroottisen unen tästä meidän palstan jo edesmenneestä emmasta.Sekin oli inhorealistinen,se vetas multa pari imasua suihin ja tuli samantien ja sit yritin muka leikkii et ei tässä mtn tapahtunu. Tää tapahtu suihkussa ja sit menin vähäks aikaa pukkariin häpeään ja tulin takas ja panin sitä kuin eläin ja olin suunnattoman mielissäni siitä:-)

        Eikait se mikään ihme oo et saattaa nähdä unta jostain tyypistä ihan tosta noin vaan. Mä nyt kuitenki oon jauhanu viimeaikoina aikalailla pelkkiä seksijuttuja täällä ja sit kun suakin varmaan panettaa niin eikait sn mikään ihme oo et ne päätyy samaan uneen.

        Musta miehen vaan kuuluu olla karvainen. En mäkään tätä puolen sentin sänkee mistään mukavuus syistä pidä,musta se vaan saa mut näzttään edes vähän sinnepäin pantavavalta.


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        aikanaan eroottisen unen tästä meidän palstan jo edesmenneestä emmasta.Sekin oli inhorealistinen,se vetas multa pari imasua suihin ja tuli samantien ja sit yritin muka leikkii et ei tässä mtn tapahtunu. Tää tapahtu suihkussa ja sit menin vähäks aikaa pukkariin häpeään ja tulin takas ja panin sitä kuin eläin ja olin suunnattoman mielissäni siitä:-)

        Eikait se mikään ihme oo et saattaa nähdä unta jostain tyypistä ihan tosta noin vaan. Mä nyt kuitenki oon jauhanu viimeaikoina aikalailla pelkkiä seksijuttuja täällä ja sit kun suakin varmaan panettaa niin eikait sn mikään ihme oo et ne päätyy samaan uneen.

        Musta miehen vaan kuuluu olla karvainen. En mäkään tätä puolen sentin sänkee mistään mukavuus syistä pidä,musta se vaan saa mut näzttään edes vähän sinnepäin pantavavalta.

        aika monenkin palstan miehen unelma. Emmalla oli kyllä hyvät jutut, harmi kun ei enää kirjoittele.

        Jaa että mua panettais? Mitään en myönnä! Nyt sitä seksiä vaan ajattelee koko ajan, kun on päättänyt, että tässä kuussa sitä ei harrasteta. Tosin, eihän mulla olis ilman tota päätöstäkään mitään takeita, että seksiä harrastaisin :).

        Kyllä miehen pitää olla karvanen. Meikä on kuitenkin sen verran apina, että jos se mies olis ihan silonen, niin siinä vois mennä sekasin, että kumpikos tässä se äijä onkaan!


      • viilisniilis kirjoitti:

        aika monenkin palstan miehen unelma. Emmalla oli kyllä hyvät jutut, harmi kun ei enää kirjoittele.

        Jaa että mua panettais? Mitään en myönnä! Nyt sitä seksiä vaan ajattelee koko ajan, kun on päättänyt, että tässä kuussa sitä ei harrasteta. Tosin, eihän mulla olis ilman tota päätöstäkään mitään takeita, että seksiä harrastaisin :).

        Kyllä miehen pitää olla karvanen. Meikä on kuitenkin sen verran apina, että jos se mies olis ihan silonen, niin siinä vois mennä sekasin, että kumpikos tässä se äijä onkaan!

        se kaikessa ärsyttävyydessään ihan jees tyyppi. Ei unilla oo mtn tekemistä oikean elämän kanssa,olin vaan muistaakseni kinastellu sen kans jostain vastaavasta tilanteesta päivällä ja sit se scenaario hyppäs uniin asti.

        onks sul nyt niinku tipaton ja munaton tammikuu menossa,eiks ois ollu sama sit jättää röökikin,eroon kaikista synneistä kertalaakilla niin sanoakseni:-)

        Joo mä oon samoilla linjoilla,siinä vaiheessa kun ei enää erota kumpi on mies ja kumpi nainen niin ollaan jo pahasti pusikossa. Miehen pitää saada tuntee olevansa mies ja naisen nainen tai hommasta ei tuu lasta eikä kakkaa.


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        se kaikessa ärsyttävyydessään ihan jees tyyppi. Ei unilla oo mtn tekemistä oikean elämän kanssa,olin vaan muistaakseni kinastellu sen kans jostain vastaavasta tilanteesta päivällä ja sit se scenaario hyppäs uniin asti.

        onks sul nyt niinku tipaton ja munaton tammikuu menossa,eiks ois ollu sama sit jättää röökikin,eroon kaikista synneistä kertalaakilla niin sanoakseni:-)

        Joo mä oon samoilla linjoilla,siinä vaiheessa kun ei enää erota kumpi on mies ja kumpi nainen niin ollaan jo pahasti pusikossa. Miehen pitää saada tuntee olevansa mies ja naisen nainen tai hommasta ei tuu lasta eikä kakkaa.

        Niin mun ei tarvii jättää körssittämistä. Mä vedän tän kuun sellasella himo treenilläläpi, että mä oon helmikuussa aivan toinen ihminen! Tipaton ja touhutipaton siis menossa. Kato antaa enegiaa toi seksin puute.

        Emma oli hauska, mutta oli sillä musta niissä jutuissa ihan ideaakin. Ei se mua ärsyttänyt. Tosin mua ärsyttää harvoin kukaan ja mä jätän sit ne ihan rauhaan, jotka mua ärsyttää. Paitsi jos ne aukoo eka :).

        Kyllä musta on joskus kiva olla ylikorostetusti nainen. Ja kyllä naisten kuuluu olla naisia ja miesten miehiä, mutta jokainen kuitenkin käyttäytyy, niin kuin parhaakseen näkee. Jotkin asiat vaan on luonto järjestänyt niin kuin ne on, eikä niille voi mitään. Kyllä mua nuorempana otti pannuun, kun jätkät oli voimakkaampi kun mä, mut nykyän se on ihan kivaa, jos mies jaksaa nostaa tai kaapata syliinsä. Harmi vaan, ettei ole enää saman kokoinen, kun yläasteella. Jaksais nostaa paremmin :).


    • la.ra

      mutta joo, näköjään. Niin siinä pääsi käymään, että tästäkin jääpuikosta kehkeytyi kiehnääjä kun oikeanlainen kumppani löytyi.

      Ei se silti mitää paijailua tarkoita, vaan lähinnä naurua ja sitä, että puraisee toista pakarasta :)

      • bebs

        En mä mitään yltiöhempeetä lääppimistä siinä enää kaipaa mutta sellasta rentoutuneena naureskelua, kainalossa makoilua ja toisen silmiin katsomista siinä kyllä kaipaa jos on vieressä se oikeanlainen kumppani.

        Siitä en sitten osaa paljon kommentoida kuinka jonkun puolitutun kanssa toimisin.


      • viilisniilis

        tykkään jostain silittelystä ja, mutta ei siinä enää mitään nuoleskeluja tarvitse olla. Mieluiten siinä olis vain lusikassa ja ihan hiljaa. Ehkä hieman silitellä. Jos seurustelee, niin josksu voi käydä eräänlaisen palautekeskustelun: mistä erityisesti tykkäs, huonoja puolia ei tietenkään käydä. Jos palautetilaisuus menee tarpeeksi hyvin, voi päästä toiselle kierroksellekin hetken päästä..


    • MMies

      " Itse pidän hellimisestä, mutta en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä, ettei häntä alkaisi ahdistamaan. Olenkin alkanut miettimään, että annakohan jotenkin kylmän kuvan itsestäni, kun käännän vain kylkeä enkä edes halaa?"


      Kuinka `lämpimän` kuvan joku yhdenyönpano yleensä itsestään antaa? Ja onko sillä mitään väliä, jos kyrpää vain olet vailla? Jessus mitä teinifuntsailuja.

      • viilisniilis

        sain kypsän ihmisen fiksun vastauksen, niin en enää tuollaisilla tytönhupakoiden jutuilla mieltäni vaivaa!


      • MMies
        viilisniilis kirjoitti:

        sain kypsän ihmisen fiksun vastauksen, niin en enää tuollaisilla tytönhupakoiden jutuilla mieltäni vaivaa!

        Eikö olekin hienoa, kun laadit aloituksesi kielellisesti oikein, niin saat siihen ymmärrettäviä vastauksiakin. Siis, jos et (kun et) tajunnut, niin lue se aloitusviestisi uudelleen ja huomaat, että vastaukseni on ainoa oikea. Jos et, niin voivoi. Opettele kirjoittamaan saatana.


      • viilisniilis
        MMies kirjoitti:

        Eikö olekin hienoa, kun laadit aloituksesi kielellisesti oikein, niin saat siihen ymmärrettäviä vastauksiakin. Siis, jos et (kun et) tajunnut, niin lue se aloitusviestisi uudelleen ja huomaat, että vastaukseni on ainoa oikea. Jos et, niin voivoi. Opettele kirjoittamaan saatana.

        kristus! Kuka täällä oikeasti jaksaa alkaa kyttämään toisten kirjoitusten kielioppivirheitä? Mä en todellakaan ala mihinkään Suoli24:sen teksteihin niin paljoa panostamaan, että jaksaisin niitä lukea uudestaan ja alkaa miettimään oikeata sanajärjestystä. Pakko sanoa, että on sullakin köyhä elämä.

        Ja kyllä mä tajusin, mitä tarkoitit ekassa viestissäsi, eikä se pointti siinä mua häirinnyt yhtään. Mutta se vaan, että sä alat arvostelemaan asioita, mitä muut täällä miettii, alkaa vituttamaan. Jos mä mietin jotain asiaa ja se ei sua kiinnosta, niin sun ei tarvitse osallistua keskusteluun. Niin yksinkertaista. Plus niillä sun vainoharhoilla mä pitäisin turpani kiinni...


      • MMies
        viilisniilis kirjoitti:

        kristus! Kuka täällä oikeasti jaksaa alkaa kyttämään toisten kirjoitusten kielioppivirheitä? Mä en todellakaan ala mihinkään Suoli24:sen teksteihin niin paljoa panostamaan, että jaksaisin niitä lukea uudestaan ja alkaa miettimään oikeata sanajärjestystä. Pakko sanoa, että on sullakin köyhä elämä.

        Ja kyllä mä tajusin, mitä tarkoitit ekassa viestissäsi, eikä se pointti siinä mua häirinnyt yhtään. Mutta se vaan, että sä alat arvostelemaan asioita, mitä muut täällä miettii, alkaa vituttamaan. Jos mä mietin jotain asiaa ja se ei sua kiinnosta, niin sun ei tarvitse osallistua keskusteluun. Niin yksinkertaista. Plus niillä sun vainoharhoilla mä pitäisin turpani kiinni...

        "Kuka täällä oikeasti jaksaa alkaa kyttämään toisten kirjoitusten kielioppivirheitä?"


        Mitään kielioppivirheitä, vaan _se_mitä_sanotaan_. Siis LUE nyt se ap-viestisi ja ala sitten urputtamaan, okei?




        " Plus niillä sun vainoharhoilla mä pitäisin turpani kiinni..."


        Vetää sitä vittua tiukemmin päähän vaan.


      • viilisniilis
        MMies kirjoitti:

        "Kuka täällä oikeasti jaksaa alkaa kyttämään toisten kirjoitusten kielioppivirheitä?"


        Mitään kielioppivirheitä, vaan _se_mitä_sanotaan_. Siis LUE nyt se ap-viestisi ja ala sitten urputtamaan, okei?




        " Plus niillä sun vainoharhoilla mä pitäisin turpani kiinni..."


        Vetää sitä vittua tiukemmin päähän vaan.

        Ja mä ymmärrän itse, mitä mä tarkoitan. Ja niin on moni muukin. Ja jos sua jotenkin vaivaa, mitä mä oon kirjoittanut, niin se on sun ongelma.

        Pidä sinä se pullo persiissäs, niin et oo noin ärtynyt.


      • MMies
        viilisniilis kirjoitti:

        Ja mä ymmärrän itse, mitä mä tarkoitan. Ja niin on moni muukin. Ja jos sua jotenkin vaivaa, mitä mä oon kirjoittanut, niin se on sun ongelma.

        Pidä sinä se pullo persiissäs, niin et oo noin ärtynyt.

        "Mä olen lukenut sen
        Ja mä ymmärrän itse, mitä mä tarkoitan"



        Niin? Ja miksi valitat siitä sitten vielä? Jos "en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä," on jotenkin _tulkinnanvarainen_ jutska sun mielestä, niin ihan ok. Ulkopuolinen tulkitsija vain tulkistee sen, tiedätkös, ihan omalla tavallaan.


      • viilisniilis
        MMies kirjoitti:

        "Mä olen lukenut sen
        Ja mä ymmärrän itse, mitä mä tarkoitan"



        Niin? Ja miksi valitat siitä sitten vielä? Jos "en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä," on jotenkin _tulkinnanvarainen_ jutska sun mielestä, niin ihan ok. Ulkopuolinen tulkitsija vain tulkistee sen, tiedätkös, ihan omalla tavallaan.

        alunperinkään aloitit valittamaan tosta? Sä oot kun joku elämäänsä kyllästynyt vanha ämmä, joka tarttuu jokaiseen sanaan ja yrittää vääntää riitaa. Mä saan sääntöjen puitteissa kirjoittaa tänne mitä mä haluan, ja sä et voi sille asialle mitään. Itse sä aloit riitaa haastamaan, tyydy siis siihen.


      • MMies
        viilisniilis kirjoitti:

        alunperinkään aloitit valittamaan tosta? Sä oot kun joku elämäänsä kyllästynyt vanha ämmä, joka tarttuu jokaiseen sanaan ja yrittää vääntää riitaa. Mä saan sääntöjen puitteissa kirjoittaa tänne mitä mä haluan, ja sä et voi sille asialle mitään. Itse sä aloit riitaa haastamaan, tyydy siis siihen.

        "Miksi sä sitte alunperinkään aloitit valittamaan tosta? "


        Mitään valittamista, vaan sä puhuit pelkkää paskaa. Ja mähän jauhan samaa paskaa mitä sinäkin.




        " joka tarttuu jokaiseen sanaan ja yrittää vääntää riitaa. "


        Päinvastoin- minä puhun Asiasta, mitä et ehkä heti ymmärrä.



        "Sä oot kun joku elämäänsä kyllästynyt vanha ämmä, joka tarttuu jokaiseen sanaan ja yrittää vääntää riitaa."


        Vittujaksaedesvastatasullevitunoelle.Mieti _vähän_....?


      • viilisniilis
        MMies kirjoitti:

        "Miksi sä sitte alunperinkään aloitit valittamaan tosta? "


        Mitään valittamista, vaan sä puhuit pelkkää paskaa. Ja mähän jauhan samaa paskaa mitä sinäkin.




        " joka tarttuu jokaiseen sanaan ja yrittää vääntää riitaa. "


        Päinvastoin- minä puhun Asiasta, mitä et ehkä heti ymmärrä.



        "Sä oot kun joku elämäänsä kyllästynyt vanha ämmä, joka tarttuu jokaiseen sanaan ja yrittää vääntää riitaa."


        Vittujaksaedesvastatasullevitunoelle.Mieti _vähän_....?

        kirjoittaa vittu heti otsikkoon. Mun ei tarvii miettiä, koska mä en todellakaan tajua mitä sä nyt ajat takaa, vaikka mä miettisin kuinka. Aihe on paska, jätä vastaamatta. Kirjoitusvirheetkään ei lopulta olleet sun ongelma, mutta ne kuitenkin häiritsee! Mikähän sunkin ongelma oikeastaan on? Taidat vaan haluta mustata MMiehen mainetta. Mutta kerro nyt suoraan, että mikä SUA mun kirjoituksessa niin paljon riivasi?


      • lapset...
        viilisniilis kirjoitti:

        kirjoittaa vittu heti otsikkoon. Mun ei tarvii miettiä, koska mä en todellakaan tajua mitä sä nyt ajat takaa, vaikka mä miettisin kuinka. Aihe on paska, jätä vastaamatta. Kirjoitusvirheetkään ei lopulta olleet sun ongelma, mutta ne kuitenkin häiritsee! Mikähän sunkin ongelma oikeastaan on? Taidat vaan haluta mustata MMiehen mainetta. Mutta kerro nyt suoraan, että mikä SUA mun kirjoituksessa niin paljon riivasi?

        lopettakaahan nyt, viisaampi antaa periksi :)


      • viilisniilis
        lapset... kirjoitti:

        lopettakaahan nyt, viisaampi antaa periksi :)

        niin tyhmä, että mä en periksi anna.


      • Äippä
        viilisniilis kirjoitti:

        niin tyhmä, että mä en periksi anna.

        Vitsivitsi. Ei tietty aina jaksa päänaukomista ohittaa.


      • MMies
        viilisniilis kirjoitti:

        kirjoittaa vittu heti otsikkoon. Mun ei tarvii miettiä, koska mä en todellakaan tajua mitä sä nyt ajat takaa, vaikka mä miettisin kuinka. Aihe on paska, jätä vastaamatta. Kirjoitusvirheetkään ei lopulta olleet sun ongelma, mutta ne kuitenkin häiritsee! Mikähän sunkin ongelma oikeastaan on? Taidat vaan haluta mustata MMiehen mainetta. Mutta kerro nyt suoraan, että mikä SUA mun kirjoituksessa niin paljon riivasi?

        "Mun ei tarvii miettiä, koska mä en todellakaan tajua mitä sä nyt ajat takaa, vaikka mä miettisin kuinka"


        Jos on lusikalla annettu jne...Kaiki on kyllä tuolla ylempänä, en vaan jaksa nyt.


      • viilisniilis
        MMies kirjoitti:

        "Mun ei tarvii miettiä, koska mä en todellakaan tajua mitä sä nyt ajat takaa, vaikka mä miettisin kuinka"


        Jos on lusikalla annettu jne...Kaiki on kyllä tuolla ylempänä, en vaan jaksa nyt.

        sulla ei ollut mitään pointtia tossa sun kirjoituksessa! Sua häiritsi mun teiniajatukset ja mun kirjoitusvirheet, mutta sitten ne ei ollutkaan se ydin asia. Tyhjät tynnyrit vaan kolisee.


      • MMies
        viilisniilis kirjoitti:

        sulla ei ollut mitään pointtia tossa sun kirjoituksessa! Sua häiritsi mun teiniajatukset ja mun kirjoitusvirheet, mutta sitten ne ei ollutkaan se ydin asia. Tyhjät tynnyrit vaan kolisee.

        Ihan aikuisten aikuisten oikeesti niin vastasin vain sun kysykymkseen. Ja miksi ihmeeSsä vedät pultit siitä?


      • viilisniilis
        MMies kirjoitti:

        Ihan aikuisten aikuisten oikeesti niin vastasin vain sun kysykymkseen. Ja miksi ihmeeSsä vedät pultit siitä?

        painaa sinne pieneen kalloosi, että mua ei todellakaan häirinnyt se, että yhden illan panoa ei kiinnosta se, että olenko mä lämmin vai en. Ehkä toi sun koko viestis oli aika vittuileva. Ja mä kirjoitin jo aiemminkin, että jos ei jonkun teinifunailut kiinnosta, niin sitten ei tarvitse kirjoittaa mitään. Ei mun tarvii ottaa sun vittuilija täällä ihan tyynesti.


      • MMies
        viilisniilis kirjoitti:

        painaa sinne pieneen kalloosi, että mua ei todellakaan häirinnyt se, että yhden illan panoa ei kiinnosta se, että olenko mä lämmin vai en. Ehkä toi sun koko viestis oli aika vittuileva. Ja mä kirjoitin jo aiemminkin, että jos ei jonkun teinifunailut kiinnosta, niin sitten ei tarvitse kirjoittaa mitään. Ei mun tarvii ottaa sun vittuilija täällä ihan tyynesti.

        "Ei mun tarvii ottaa sun vittuilija täällä ihan tyynesti."


        Mitä ihmeen vittuiluja, jos itse tiedät, mikä on homman nimi? Ulkoista vaan paha olosi ja Minuutesi, jos siltä tuntuu, mutta vittuako minua siitä syyttämään? Helpompaa toki noin.


      • olla hiljaa
        MMies kirjoitti:

        "Ei mun tarvii ottaa sun vittuilija täällä ihan tyynesti."


        Mitä ihmeen vittuiluja, jos itse tiedät, mikä on homman nimi? Ulkoista vaan paha olosi ja Minuutesi, jos siltä tuntuu, mutta vittuako minua siitä syyttämään? Helpompaa toki noin.

        perkele tai mä tuun teille kylään.


      • aikaisempi kehoitus
        viilisniilis kirjoitti:

        painaa sinne pieneen kalloosi, että mua ei todellakaan häirinnyt se, että yhden illan panoa ei kiinnosta se, että olenko mä lämmin vai en. Ehkä toi sun koko viestis oli aika vittuileva. Ja mä kirjoitin jo aiemminkin, että jos ei jonkun teinifunailut kiinnosta, niin sitten ei tarvitse kirjoittaa mitään. Ei mun tarvii ottaa sun vittuilija täällä ihan tyynesti.

        ja aloitetaan kunnon geimit sen sijaan! Mäkin alan vittuileen, meitä on sitten jo kolme! Ties millaisen vittuilumaratonin saammekaan aikaiseksi.


      • paikalle
        aikaisempi kehoitus kirjoitti:

        ja aloitetaan kunnon geimit sen sijaan! Mäkin alan vittuileen, meitä on sitten jo kolme! Ties millaisen vittuilumaratonin saammekaan aikaiseksi.

        soittakaa sille


      • hätäkokous
        paikalle kirjoitti:

        soittakaa sille

        Ketä saamme paikalle? Kuka päivystää ja kenen vuoro?


      • MMies
        paikalle kirjoitti:

        soittakaa sille

        Yrmiöhän on pelkkä nössöteinipelle- vittuako sä sillä teet?


      • viilisniilis
        MMies kirjoitti:

        "Ei mun tarvii ottaa sun vittuilija täällä ihan tyynesti."


        Mitä ihmeen vittuiluja, jos itse tiedät, mikä on homman nimi? Ulkoista vaan paha olosi ja Minuutesi, jos siltä tuntuu, mutta vittuako minua siitä syyttämään? Helpompaa toki noin.

        sun viesteistä voi tietää, että mikä on homman nimi (paitsi ärsyttäminen), koska niissä ei ole mitään järkeä! Ja jos sä et omasta mielestäsi vittuile, niin hyvä niin, mutta minä muuna voi sitä pitää, jos toinen kutsuu sun juttuja teinufunailuksi ja käskee opetella kirjoittamaan? Sä olet joka viestissä vittuillut, sitä sun on turha kieltää. Siellä on vain joku sairas yksilö esittämässä MMiestä, koska en usko hänen koskaan käyttävän tuollaista kieltä.


      • Hyytyivät
        hätäkokous kirjoitti:

        Ketä saamme paikalle? Kuka päivystää ja kenen vuoro?

        ekan parinsadan metrin jälkeen


      • paikalle
        MMies kirjoitti:

        Yrmiöhän on pelkkä nössöteinipelle- vittuako sä sillä teet?

        hyvinkin. Taitaa sillä olla sana hallussa sua paremmin


      • Mmiehelle
        viilisniilis kirjoitti:

        sun viesteistä voi tietää, että mikä on homman nimi (paitsi ärsyttäminen), koska niissä ei ole mitään järkeä! Ja jos sä et omasta mielestäsi vittuile, niin hyvä niin, mutta minä muuna voi sitä pitää, jos toinen kutsuu sun juttuja teinufunailuksi ja käskee opetella kirjoittamaan? Sä olet joka viestissä vittuillut, sitä sun on turha kieltää. Siellä on vain joku sairas yksilö esittämässä MMiestä, koska en usko hänen koskaan käyttävän tuollaista kieltä.

        katkera taitaa olla kehissä


      • viilisniilis
        Mmiehelle kirjoitti:

        katkera taitaa olla kehissä

        Noi_alaviivat_joissain_kohdissa_poisti_mun_viimeisimmätkin_epäilykset. Olen vain yhden nickin nähnyt niitä käyttävän...On se aiemminkin mua yrittänyt ärsyttää, mutta silloin en ole mukaan leikkiin lähtenyt.


      • MMies
        viilisniilis kirjoitti:

        sun viesteistä voi tietää, että mikä on homman nimi (paitsi ärsyttäminen), koska niissä ei ole mitään järkeä! Ja jos sä et omasta mielestäsi vittuile, niin hyvä niin, mutta minä muuna voi sitä pitää, jos toinen kutsuu sun juttuja teinufunailuksi ja käskee opetella kirjoittamaan? Sä olet joka viestissä vittuillut, sitä sun on turha kieltää. Siellä on vain joku sairas yksilö esittämässä MMiestä, koska en usko hänen koskaan käyttävän tuollaista kieltä.

        Skippaan noi välikommentit tuossa, ja totean vain sinun omin sanoin:
        " Itse pidän hellimisestä, mutta en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä, ettei häntä alkaisi ahdistamaan. Olenkin alkanut miettimään, että annakohan jotenkin kylmän kuvan itsestäni, kun käännän vain kylkeä enkä edes halaa?"


        Eli edelleen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031914842

        Ja jos rautalangasta tuon saman vääntää, niin vittu minä en ainakaan jaksa. Okei, voi olla 2 eri asiaa, mitä olet tarkoittanut viestilläsi ja 2 eri merkitystä mitä henkisesti niinkuin syvälliseti funtsailet asiasta, mutta aivan sama: kyse on vain siitä, mitä annat itsestäsi julki. Jos et ymmärrä, niin ei ihme.


      • viilisniilis
        MMies kirjoitti:

        Skippaan noi välikommentit tuossa, ja totean vain sinun omin sanoin:
        " Itse pidän hellimisestä, mutta en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä, ettei häntä alkaisi ahdistamaan. Olenkin alkanut miettimään, että annakohan jotenkin kylmän kuvan itsestäni, kun käännän vain kylkeä enkä edes halaa?"


        Eli edelleen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031914842

        Ja jos rautalangasta tuon saman vääntää, niin vittu minä en ainakaan jaksa. Okei, voi olla 2 eri asiaa, mitä olet tarkoittanut viestilläsi ja 2 eri merkitystä mitä henkisesti niinkuin syvälliseti funtsailet asiasta, mutta aivan sama: kyse on vain siitä, mitä annat itsestäsi julki. Jos et ymmärrä, niin ei ihme.

        ihan sitä, mitä mä kirjoitan. Juu, jos joku muu nyt tajuaa, että mitä tässä nyt on ajettu takaa, niin voi sitten mullekkin kertoa. Sulta kun ei ole tullut yhtäkään selkeää ajatusta... Ja se, mitä mä annan täällä itsestäni julki, on mulle aivan sama, koska tämä ei ole oikeaa elämää. Joten mulle on aivan sama, mitä porukka täällä musta ajattelee, olin sitten huora, lutka, tyhmä tai mitä vaan! Mutta jos sä kettuilet mulle, niin turha on sitten valittaa, jos kettuilen takaisin.

        Muistaakseni kirjoitin vain, että onneksi sain kypsän ihmisen fiksun vastauksen, jotta voin jättää tyttömäiset höpötykset. Tähän sinä kirjoitit että, en osaa kirjoittaa oikein ja että minun tulisi opetella kirjoittamaan. Siihen minä vastasin, että minut ovat omnet ymmärtäneet ja on tylsää vahtia jokaista kirjoitusvirhettä. Näissä alun viesteissä ei missään ollut mitään hemmetin piilomerkitystä, mitä minun pitäisi käsittää, mutta yht´äkkiä sellainen olikin. Sitten kun pyysin sen sinua kertomaan, et tätä tehnyt. Koska mitään muuta pointtia ei sulla näissä viesteissä ole, kuin se, että haluat ärsyttää.


      • sama edelleen
        Mmiehelle kirjoitti:

        katkera taitaa olla kehissä

        Noi_alaviivat_joissain_kohdissa_poisti_mun_viimeisimmätkin_epäilykset. Olen vain yhden nickin nähnyt niitä käyttävän...On se aiemminkin mua yrittänyt ärsyttää, mutta silloin en ole mukaan leikkiin lähtenyt.´
        - nimenomaan.


      • MMies
        MMies kirjoitti:

        Skippaan noi välikommentit tuossa, ja totean vain sinun omin sanoin:
        " Itse pidän hellimisestä, mutta en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä, ettei häntä alkaisi ahdistamaan. Olenkin alkanut miettimään, että annakohan jotenkin kylmän kuvan itsestäni, kun käännän vain kylkeä enkä edes halaa?"


        Eli edelleen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031914842

        Ja jos rautalangasta tuon saman vääntää, niin vittu minä en ainakaan jaksa. Okei, voi olla 2 eri asiaa, mitä olet tarkoittanut viestilläsi ja 2 eri merkitystä mitä henkisesti niinkuin syvälliseti funtsailet asiasta, mutta aivan sama: kyse on vain siitä, mitä annat itsestäsi julki. Jos et ymmärrä, niin ei ihme.

        Hierarkia kusee, mutta siis, näin;

        "Ei noista sun viesteistä voi tietää, että mikä on homman nimi (paitsi ärsyttäminen), koska niissä ei ole mitään järkeä! Ja jos sä et omasta mielestäsi vittuile, niin hyvä niin, mutta minä muuna voi sitä pitää, jos toinen kutsuu sun juttuja teinufunailuksi ja käskee opetella kirjoittamaan?"


        Siis NIISSÄHÄN juuri on järkeä- et vain tahdo nähdä sitä. Minä en vain kirjoita julki sitä. Teit sen kyllä itse, jota minä kommentoinh aiemmin. Minun ei ole tarpeen ryhtyä sinun selostuksiasi selventämään kuitenkaan.



        "Sulta kun ei ole tullut yhtäkään selkeää ajatusta."


        Päinvastoin- LUE ne mun viestit, hei.



        ". Näissä alun viesteissä ei missään ollut mitään hemmetin piilomerkitystä, mitä minun pitäisi käsittää, mutta yht´äkkiä sellainen olikin."


        No hienoa. Itse luen tämän:
        " Itse pidän hellimisestä, mutta en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä, ettei häntä alkaisi ahdistamaan. Olenkin alkanut miettimään, että annakohan jotenkin kylmän kuvan itsestäni, kun käännän vain kylkeä enkä edes halaa?"
        sitten erilailla- eli juuri siten. että SINÄ päätät kommenttien tason ja SINÄ päätät, miten siihen tulisi suhtautua.
        Niiiii-i, mutta jos ei näekään lutkailussa mitään, mitä itse toivoisit miesten näkevän? Onko se nyt _hienoa_ loppujen lopuksi, mitä puhut?

        " Itse pidän hellimisestä, mutta en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä, ettei häntä alkaisi ahdistamaan. Olenkin alkanut miettimään, että annakohan jotenkin kylmän kuvan itsestäni, kun käännän vain kylkeä enkä edes halaa?"

        Eli MISTÄ sinä puhut loppujen lopuksi...? Tajuatko vihdoinkin, vai pitääkö se rautaslangasta vääntää?


      • viilisniilis
        MMies kirjoitti:

        Skippaan noi välikommentit tuossa, ja totean vain sinun omin sanoin:
        " Itse pidän hellimisestä, mutta en koskaan hieman vieraamman ihmisen kanssa tee sitä, ettei häntä alkaisi ahdistamaan. Olenkin alkanut miettimään, että annakohan jotenkin kylmän kuvan itsestäni, kun käännän vain kylkeä enkä edes halaa?"


        Eli edelleen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031914842

        Ja jos rautalangasta tuon saman vääntää, niin vittu minä en ainakaan jaksa. Okei, voi olla 2 eri asiaa, mitä olet tarkoittanut viestilläsi ja 2 eri merkitystä mitä henkisesti niinkuin syvälliseti funtsailet asiasta, mutta aivan sama: kyse on vain siitä, mitä annat itsestäsi julki. Jos et ymmärrä, niin ei ihme.

        sinä olet sanomaan, mikä keskustelunaihe on täällä jotenkin ala-arvoinen? Jos mä harrastan joskus yhden illan juttuja, niin miksi se pitäis täällä salata? Jos tekee musta sun mielestä lutkan, niin voivoi. Se on sun henkinen helvettis. Sano sitten suoraan, että olet likainen lutka, jota kukaan kunnon mies ei tule huolimaan, jos näin ajattelet. Ei se mun maailmaa mitenkään muuta. En mä täällä kuitenkaan henkilöllisyyttäni aio paljastaa, joten aika sama, että mitä paskaa täällä tulee funailtua.


      • MMies
        MMies kirjoitti:

        "Kuka täällä oikeasti jaksaa alkaa kyttämään toisten kirjoitusten kielioppivirheitä?"


        Mitään kielioppivirheitä, vaan _se_mitä_sanotaan_. Siis LUE nyt se ap-viestisi ja ala sitten urputtamaan, okei?




        " Plus niillä sun vainoharhoilla mä pitäisin turpani kiinni..."


        Vetää sitä vittua tiukemmin päähän vaan.

        Palsta käy skitsommaksi päivä päivältä.


    • jarkko_jarkkonen

      sanottuna: ei paljoo nappaa minkä kuvan yhden yön hoito itsestään antaa....

      Rehellisesti sanottuna: jälkeishelliminen kuuluu kokonaispakettiin, mut jos mimmi kääntää kylkee aina parempi... ;-)

    • nuorukainen_

      ja kovasti pidänkin.

    • Aurinko79-

      Kun nyt olis edes sitä seksiä...

      • viilisniilis

        sitten alkaa viettämään kanssani TTTT:tä. Eli tipatonta ja touhutipatonta tammikuuta! Mä uskon, että molemmat on vain hyväksi.


      • Aurinko79-
        viilisniilis kirjoitti:

        sitten alkaa viettämään kanssani TTTT:tä. Eli tipatonta ja touhutipatonta tammikuuta! Mä uskon, että molemmat on vain hyväksi.

        Mä sorruin ostamaan pari siideriä viettämään iltaa kanssani ja toinen on jo kumottu. Ja kohta lähtee toinen, ihan vaan vitutuksen poistamiseks. Nyt ei oo hyvä ilta :(

        Muuten voiskin yrittää sellaista täydellistä itsehillintä-kuukautta, jonka aikana pitäis kaikki paheet poissa. Vois osata arvostaa monia asioita enemmän sen jälkeen :)


      • viilisniilis
        Aurinko79- kirjoitti:

        Mä sorruin ostamaan pari siideriä viettämään iltaa kanssani ja toinen on jo kumottu. Ja kohta lähtee toinen, ihan vaan vitutuksen poistamiseks. Nyt ei oo hyvä ilta :(

        Muuten voiskin yrittää sellaista täydellistä itsehillintä-kuukautta, jonka aikana pitäis kaikki paheet poissa. Vois osata arvostaa monia asioita enemmän sen jälkeen :)

        myös jonkinmoista karkin vähentämistä, mutta en siinä ole oikeen onnistunut. Ehkä ens kuussa sit karkkilakko, kun saa jo juoda viunaakin :).


      • Aurinko79-
        viilisniilis kirjoitti:

        myös jonkinmoista karkin vähentämistä, mutta en siinä ole oikeen onnistunut. Ehkä ens kuussa sit karkkilakko, kun saa jo juoda viunaakin :).

        Mä en usko, että oon koskaan saanu pidettyä karkkilakkoa kuukautta pidempään ja senkin varmaan vahingossa flunssan tms ruokahalua vähentävän jutun takia.

        Jos tietoisesti yritän pitää lakkoa, niin mun silmät oikein hakeutuu karkkihyllyille kaupassa käydessä ja öisin näen unta et syön karkkia. Ei onnistu multa ei... Mä oon heikko :)


      • viilisniilis
        Aurinko79- kirjoitti:

        Mä en usko, että oon koskaan saanu pidettyä karkkilakkoa kuukautta pidempään ja senkin varmaan vahingossa flunssan tms ruokahalua vähentävän jutun takia.

        Jos tietoisesti yritän pitää lakkoa, niin mun silmät oikein hakeutuu karkkihyllyille kaupassa käydessä ja öisin näen unta et syön karkkia. Ei onnistu multa ei... Mä oon heikko :)

        Ihan tuskaa olla lakossa, kun alkaa tekemään mieli juuri niitä asioita, mitä ei saisi syödä! Ei auta, vaikka lakkoa kestäisi kuinka ja kauan. Ja ei tosta toisesta TT:stä tuu ainakaan mitään, jos ei saa suklaata!


      • Aurinko79-
        viilisniilis kirjoitti:

        Ihan tuskaa olla lakossa, kun alkaa tekemään mieli juuri niitä asioita, mitä ei saisi syödä! Ei auta, vaikka lakkoa kestäisi kuinka ja kauan. Ja ei tosta toisesta TT:stä tuu ainakaan mitään, jos ei saa suklaata!

        Mun toinen TT-lakko (jos sitä lakoks voi sanoa) on pisimmillään tainnut kestää viikon eli karkeista on siis jo huomattavasti helpompi pitää taukoa.

        Mulla taitaa olla vielä pitkä matka henkisen tyydytyksen saavuttamiseen kun oon noin riippuvainen kaikesta fyysisestä :)


      • viilisniilis
        Aurinko79- kirjoitti:

        Mun toinen TT-lakko (jos sitä lakoks voi sanoa) on pisimmillään tainnut kestää viikon eli karkeista on siis jo huomattavasti helpompi pitää taukoa.

        Mulla taitaa olla vielä pitkä matka henkisen tyydytyksen saavuttamiseen kun oon noin riippuvainen kaikesta fyysisestä :)

        kuin henkinen. Se voisi olla mun uusi motto!


      • Aurinko79-
        viilisniilis kirjoitti:

        kuin henkinen. Se voisi olla mun uusi motto!

        monessa suhteessa kyllä totta :)


    • NevilleR

      Pidän. Ei o tosin ihan viime aikoina tullut harrastettua kuin tutumman ihmisen kanssa. Mutta tuntuu se silti vieraalta ajatukselta että ensin hinkataan genitaaleja innokkasti vastakkain ja nesteiden vaihdon jälkeen sitten vaan käännettäis koleasti kylkeä. Ei toimis mulla, mutta YMMV.
      /Nev

      • viilisniilis

        feikkaus ja olla sitten ihan aidosti oma itseni, koska aika moni mie on kuitenkin krjoittänut täällä, että ptää hellittelystä. Tai no tottakai on sellaisiakin, jotka ei pidä, mutta jos ei tykkää, niin sen voisitten sanoa :).


      • NevilleR
        viilisniilis kirjoitti:

        feikkaus ja olla sitten ihan aidosti oma itseni, koska aika moni mie on kuitenkin krjoittänut täällä, että ptää hellittelystä. Tai no tottakai on sellaisiakin, jotka ei pidä, mutta jos ei tykkää, niin sen voisitten sanoa :).

        Eiköhän tää ole sellainen klassinen "low risk, high reward"-tilanne, go for it.
        piis&rispekt
        /Nev


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe