Nyt olisi vimmattu tarve saada hyvää vanukasta ilman liivatetta esim. mansikoita tai vatuista. Ja mitenköhän?
Vanukas ilman liivatetta marjoista
7
1410
Vastaukset
- hyytelösokeri
hyytelösokeri
- Utelias Ilmari
helpoiten, käyttämällä hyytelöintiin Agar Agaria, se on, ellet tiedä, merilevävalmiste ja sitä pitäisi löytyä myös jauheena.
- samaa ainetta
Eikös hyytelösokerissa ole samoja aineksia kuin liivatteessakin ja halu oli tehdä ilman liivatetta..
- ei todellakaan ole.
samaa ainetta kirjoitti:
Eikös hyytelösokerissa ole samoja aineksia kuin liivatteessakin ja halu oli tehdä ilman liivatetta..
Liivate on eläinten ruhoista. Hillosokeri on täysin kasviperäinen.
- elivii
ei todellakaan ole. kirjoitti:
Liivate on eläinten ruhoista. Hillosokeri on täysin kasviperäinen.
Kuten myös hyytelösokerikin on kasviperäinen. Se on tehty pektiinistä jota on esim. puolukassa paljon silloin kun se ei ole vielä aivan kypsä. Liivatetta en itse käytä koska inhottaa ajatus nautaeläinten kalvoista.
- kanssa ei
elivii kirjoitti:
Kuten myös hyytelösokerikin on kasviperäinen. Se on tehty pektiinistä jota on esim. puolukassa paljon silloin kun se ei ole vielä aivan kypsä. Liivatetta en itse käytä koska inhottaa ajatus nautaeläinten kalvoista.
sovi hyytelösokeri. Näin muistaisin, että lukee paketin kyljessä. Siis, jos meinaat tehdä jotain vanukasta mihin sisältyy maitoa tai kermaa.
- Nimetön
kanssa ei kirjoitti:
sovi hyytelösokeri. Näin muistaisin, että lukee paketin kyljessä. Siis, jos meinaat tehdä jotain vanukasta mihin sisältyy maitoa tai kermaa.
käytetään maizenajauhetta. eli maissista peräisin olevaa tärkkelystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522