Tyhmiä, typeriä ja naurettavia lukemia:
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Rovaniemi
Suorastaan masentaa
5
586
Vastaukset
- sinua...
ensi talvi on vielä huonompi.
Aikahan kiitää liian nopeasti. Äsken oli vielä loppukesä; nyt sydäntalven aika.
Kuuden viikon kuluttua lounaissaaristossa talvenselkä on jo taittunut.
Tää on hyvää aikaa kun eletään vielä pitenevän päivän aikaa.- oikeassa...
on hienoa että mennään kesää kohti. Mutta luminen kevät olisi mukava viettää. Ulkoilumahdollisuudet ovat nyt kovin yksipuoliset täällä etelässä.
- vain sopeuduttava
oikeassa... kirjoitti:
on hienoa että mennään kesää kohti. Mutta luminen kevät olisi mukava viettää. Ulkoilumahdollisuudet ovat nyt kovin yksipuoliset täällä etelässä.
Jos talvet alkavat olla jatkuvasti tällaisia, kyllä ihminen/markkinamies keksii lumiharrasteiden tilalle jotain muita aktiviteetteja. Vaikka jotain mereen ja veneilyyn liittyvää, voisin näin veneilijänä sanoa;-)
Eli ei masennuta..! - hiihtely ym.
vain sopeuduttava kirjoitti:
Jos talvet alkavat olla jatkuvasti tällaisia, kyllä ihminen/markkinamies keksii lumiharrasteiden tilalle jotain muita aktiviteetteja. Vaikka jotain mereen ja veneilyyn liittyvää, voisin näin veneilijänä sanoa;-)
Eli ei masennuta..!talvilajit jäänee suomessa historiaan ulkosalla.Kyllä on kurjaa ,ei enää voi mennä jäälle kävelemään kauniissa kevät auringossa.Perkeleen pimeetä ja saatanan synkkää.Voi aikoja ja tapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267