Täytekakku leipomosta?

juhlahumua

Missähän Tampereella sijaitsisi hyvä leipomo, josta saa täytekakun huokealla hinnalla?

6

3273

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takahuhdissa

Hyvä paikka

• Hakanen.

...

kauppahallisssa tai muuallakaan, nimikin sen jo kertoo;

eikä Leivokaan, sori nyt vaan

osta Fazeria Valintatalosta... takuuvarmaa laatua... voit käydä Stokkallakin tia jos oikein haluat kuluttaa rahaa, niin Sokoksella

• Tampereen flikka

Olen töissä yhdessä Kauppahallin leipomomyymälöistä, ja meillä 15 hengen kakkujen hinnat lähtevät paristakympistä. 30 hengen kakku on jo yli 60 euroa. Meidän hintamme ovat Hallin halvimpia.
      En ikinä ostaisi kakkua leipomosta, niin kalliita ne ovat. Esimerkiksi Leivolla on todennäköisesti halvempaa, mutta sielläkin suhteettoman kallista verrattuna siihen, kuinka helppo kakku on väsätä itse. Jos hinnalla on vähääkään väliä, kannattaa tehdä itse tai ostaa marketista pakastekakku.

• "minä köyhä?"

Olet oikeassa,pari pientä voileipäkakkua ja pari täytekakkua ja n.parisataa euroa on menny ja juhlapöytä "huutaa"tyhjyyttään.Ihan pienellä vaivalla ja opettelulla saa varmasti ja taatusti herkkuja väsättyä.Nimim."ei se näkö vaan maku".

• ei kallista...

Onko tuo niin kallista. Kirjoitat, että 15 hengen kakku pari kymppiä. Eihän se tee kuin 0,75 € / annos täytekakkua. Kalleus on suhteellista. Kun itse teet niin kyllä aineet maksaa myös ja et laske palkkaa omalle työlle. Muista kuitenkin, että ammatikseen tekevän ON MAKSETTAVA PALKKAA itselle ja verottajalle ja monelle muulle. Joten vertailusi on lievästi sanottuna epäreilu.

• Anonyymi
        ei kallista... kirjoitti:

Onko tuo niin kallista. Kirjoitat, että 15 hengen kakku pari kymppiä. Eihän se tee kuin 0,75 € / annos täytekakkua. Kalleus on suhteellista. Kun itse teet niin kyllä aineet maksaa myös ja et laske palkkaa omalle työlle. Muista kuitenkin, että ammatikseen tekevän ON MAKSETTAVA PALKKAA itselle ja verottajalle ja monelle muulle. Joten vertailusi on lievästi sanottuna epäreilu.

Hakasen leipomosta tietysti, itseäisyydenkadulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      438
      1901
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1237
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      113
      1131
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      69
      1125
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      984
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe