Missähän Tampereella sijaitsisi hyvä leipomo, josta saa täytekakun huokealla hinnalla?
Täytekakku leipomosta?
6
3048
Vastaukset
- takahuhdissa
Hyvä paikka
- Hakanen.
...
kauppahallisssa tai muuallakaan, nimikin sen jo kertoo;
eikä Leivokaan, sori nyt vaan
osta Fazeria Valintatalosta... takuuvarmaa laatua... voit käydä Stokkallakin tia jos oikein haluat kuluttaa rahaa, niin Sokoksella - Tampereen flikka
Olen töissä yhdessä Kauppahallin leipomomyymälöistä, ja meillä 15 hengen kakkujen hinnat lähtevät paristakympistä. 30 hengen kakku on jo yli 60 euroa. Meidän hintamme ovat Hallin halvimpia.
En ikinä ostaisi kakkua leipomosta, niin kalliita ne ovat. Esimerkiksi Leivolla on todennäköisesti halvempaa, mutta sielläkin suhteettoman kallista verrattuna siihen, kuinka helppo kakku on väsätä itse. Jos hinnalla on vähääkään väliä, kannattaa tehdä itse tai ostaa marketista pakastekakku.- "minä köyhä?"
Olet oikeassa,pari pientä voileipäkakkua ja pari täytekakkua ja n.parisataa euroa on menny ja juhlapöytä "huutaa"tyhjyyttään.Ihan pienellä vaivalla ja opettelulla saa varmasti ja taatusti herkkuja väsättyä.Nimim."ei se näkö vaan maku".
- ei kallista...
Onko tuo niin kallista. Kirjoitat, että 15 hengen kakku pari kymppiä. Eihän se tee kuin 0,75 € / annos täytekakkua. Kalleus on suhteellista. Kun itse teet niin kyllä aineet maksaa myös ja et laske palkkaa omalle työlle. Muista kuitenkin, että ammatikseen tekevän ON MAKSETTAVA PALKKAA itselle ja verottajalle ja monelle muulle. Joten vertailusi on lievästi sanottuna epäreilu.
- Anonyymi
ei kallista... kirjoitti:
Onko tuo niin kallista. Kirjoitat, että 15 hengen kakku pari kymppiä. Eihän se tee kuin 0,75 € / annos täytekakkua. Kalleus on suhteellista. Kun itse teet niin kyllä aineet maksaa myös ja et laske palkkaa omalle työlle. Muista kuitenkin, että ammatikseen tekevän ON MAKSETTAVA PALKKAA itselle ja verottajalle ja monelle muulle. Joten vertailusi on lievästi sanottuna epäreilu.
Hakasen leipomosta tietysti, itseäisyydenkadulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856