Täytekakku leipomosta?

juhlahumua

Missähän Tampereella sijaitsisi hyvä leipomo, josta saa täytekakun huokealla hinnalla?

6

2996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takahuhdissa

Hyvä paikka

• Hakanen.

...

kauppahallisssa tai muuallakaan, nimikin sen jo kertoo;

eikä Leivokaan, sori nyt vaan

osta Fazeria Valintatalosta... takuuvarmaa laatua... voit käydä Stokkallakin tia jos oikein haluat kuluttaa rahaa, niin Sokoksella

• Tampereen flikka

Olen töissä yhdessä Kauppahallin leipomomyymälöistä, ja meillä 15 hengen kakkujen hinnat lähtevät paristakympistä. 30 hengen kakku on jo yli 60 euroa. Meidän hintamme ovat Hallin halvimpia.
      En ikinä ostaisi kakkua leipomosta, niin kalliita ne ovat. Esimerkiksi Leivolla on todennäköisesti halvempaa, mutta sielläkin suhteettoman kallista verrattuna siihen, kuinka helppo kakku on väsätä itse. Jos hinnalla on vähääkään väliä, kannattaa tehdä itse tai ostaa marketista pakastekakku.

• "minä köyhä?"

Olet oikeassa,pari pientä voileipäkakkua ja pari täytekakkua ja n.parisataa euroa on menny ja juhlapöytä "huutaa"tyhjyyttään.Ihan pienellä vaivalla ja opettelulla saa varmasti ja taatusti herkkuja väsättyä.Nimim."ei se näkö vaan maku".

• ei kallista...

Onko tuo niin kallista. Kirjoitat, että 15 hengen kakku pari kymppiä. Eihän se tee kuin 0,75 € / annos täytekakkua. Kalleus on suhteellista. Kun itse teet niin kyllä aineet maksaa myös ja et laske palkkaa omalle työlle. Muista kuitenkin, että ammatikseen tekevän ON MAKSETTAVA PALKKAA itselle ja verottajalle ja monelle muulle. Joten vertailusi on lievästi sanottuna epäreilu.

• Anonyymi
        ei kallista... kirjoitti:

Onko tuo niin kallista. Kirjoitat, että 15 hengen kakku pari kymppiä. Eihän se tee kuin 0,75 € / annos täytekakkua. Kalleus on suhteellista. Kun itse teet niin kyllä aineet maksaa myös ja et laske palkkaa omalle työlle. Muista kuitenkin, että ammatikseen tekevän ON MAKSETTAVA PALKKAA itselle ja verottajalle ja monelle muulle. Joten vertailusi on lievästi sanottuna epäreilu.

Hakasen leipomosta tietysti, itseäisyydenkadulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe