NAISEN PITUUS?

Mutskisini

Minkä pituinen nainen on mieleesi?

294

22478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sopiva

      ja isot rinnat ja herkkuperse!

      • herkullisen maistuva ja

        helposti kostuva posliiniviivapimppi.


      • ja lisäksi

        vielä muodokas ja kiinteä.


      • on sopivampi

        170-180 ja isot rinnat ja herkkuperse


    • Gnaa

      sellainen 170-175 ois ihanne, mutta voi olla pidempikin. Olen itse 183 cm.

      • dandylion

        Mahtavaa, joku tykkää pitemmistäkin naisista. Kaikki pitemmät ei ookkaan tipuntaluttajia :)


      • Shoty Woman

        Itse olen 160cm pitkä nainen, ja minulla on 175cm pitkä ystävätär.
        Baarissa ollessamme ystävättäreni saa kaikki miehet polvilleen ;)


    • voi olla viehättävä

      en ihan tappia naista huolisi,en haluaisi alamittaisen geenejä mahdollisesti tuleville poikalapsillemme.
      Kuulostaa tylyltä,mutta niin se vaan menee.

      Haluan vähintään 168 cm naisen.Itse 188 cm.

      • höpsöä

        Ne geenit tulee usein paljon kauempaakin. Tunnen paljonkin lyhyitä naisia joilla on pitkiä poikia ja myös pitkiä naisia joilla on lyhyitä poikia.


      • Lyhyt=vammainen
        höpsöä kirjoitti:

        Ne geenit tulee usein paljon kauempaakin. Tunnen paljonkin lyhyitä naisia joilla on pitkiä poikia ja myös pitkiä naisia joilla on lyhyitä poikia.

        jolla on pygmipoikia..


      • ???
        Lyhyt=vammainen kirjoitti:

        jolla on pygmipoikia..

        hänen pituutensa tiedät????


      • höpsöä
        Lyhyt=vammainen kirjoitti:

        jolla on pygmipoikia..

        Oon vähän keskimittaa pidempi, mutta halusin vain kertoa faktoja.

        Itse kuulut varmaan niihin nokka pystyssä käveleviin pitkiin joiden mielestä ihmisten arvo on sitä korkeampi mitä pidempi on?


      • mini-mini

        Mulla on 188 cm poika ja itse olen 147 cm. Hyvät geenit vai hyvä ruoka. Perimä tulee myös kauempaa.


      • ei hemmetti vieköön

        IHAN JÄRKYTTÄVÄ MAAILMANKUVA.

        Ihmetyttää miten kukaan kehtaa edes näin karseaa tekstiä kirjoittaa tänne, eikä edes kuulosta siltä että häpeäisi (samoin kuin alapuolella olevat pygmi-läpät). Kumma kun ei joku ole vielä kirjoittanut "cut the tall trees" niin kuin Ruandassa aikoinaan - pidempi ja vähälukuisempi heimo tutsit piti niittää maan tasalle. Jos olet itse 188 cm, saisitte varmasti minkä tahansa pituisen naisen kanssa normaaleja lapsia. Jopa 160 cm naiset lisääntyvät 165 cm miesten kanssa, onko tämä mielestäsi perverssiä...??? Halveksitko sinä sitten kaikkia miehiä jotka poikkeavat omasta pituudestasi...?


      • voi, voi..

        Entäs ylimittaisen geenejä mahdolliselle tyttölapselle? Tiedätkö kuinka moni pitkä nainen kärsii itsetunto-ongelmista huomattavan pituuden vuoksi? Varsinkaan jos ei ole muuten ainesta malliksi.

        Muutenkin kiinnostaisi tietää että minkälainen vamma on se että on alle 180 cm pitkä, ja minkälaista elämänlaadullista haittaa siitä on?

        Sitäpaitsi, on todella epätodennäköistä että joku ihan "tappi" nainen edes huolisi kaltaistasi hongankolistajaa..
        Kuulostaa tylyltä, mutta niin se vain menee.


      • Hoh hoijaa

        Heh, itse olen 192 cm pitkä ja vaimoni 160 cm. Lapset, kolme tytärtämme, ovat kaikki yli 170 cm pitkiä.


      • Keiju 160cm/60kg
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        Heh, itse olen 192 cm pitkä ja vaimoni 160 cm. Lapset, kolme tytärtämme, ovat kaikki yli 170 cm pitkiä.

        Hyi vittu mitä sotanorsuja, ja vielä tyttäret!


      • Hoikka ja pitkä:-)
        Keiju 160cm/60kg kirjoitti:

        Hyi vittu mitä sotanorsuja, ja vielä tyttäret!

        Kyllä naiset ja tytötkin voi olla pitkiä, vaikkei olisikaan mikään "sotanorsu". Itse olen 173cm ja äärettömän hoikka. Kommentissas haiskahtaa kateus.


      • 158/46
        Keiju 160cm/60kg kirjoitti:

        Hyi vittu mitä sotanorsuja, ja vielä tyttäret!

        Noilla mitoilla olet kyllä keijusta kaukana.


      • fruttidimare

        joo, tonnikeiju korkeintaan.


      • Anonyymi
        Keiju 160cm/60kg kirjoitti:

        Hyi vittu mitä sotanorsuja, ja vielä tyttäret!

        Onkohan sulla kaikki muumit laaksossa kun solvaat ihmisiä tollee?


    • JariSSS

      olisi ihannepituus. Itse olen 184 cm.

      • Mmjklms

        166-196 Cm
        vaaleat.punaiset tai vaaleanruskeat hiukset ja sitten Punaiset Hiukset ja eläinrakas nainenkin saisi olla ja


      • ylikonsta

        vaaleahiuksinen 170-192 cm. vaaleatukkainen ja eläinrakas jonka kanssa pokkuroisimme satunnaisesti joissain pippaloissa


    • t99

      Tuo siis noin suuntaa antavasti. Ei se tietenkään ole sentistä kiinni. Itse 187.

    • just nyt

      siinä 150 ja ylöspäin :D

    • henrikkk

      Mutta uskoisin että suurin osa naisista menee 160-180 luokkaan. Toisin sanoen: PITUUDELLA EI VÄLIÄ!

      • Kimalle..

        ihanaa kun joku tykkää pienistä..ja voin sanoa että lapsia kun tuli, he olivat pitempiä kuin äitinsä.Onneksi.
        Itse pienenä naisena n.160cm tykkään pitemmistä miehistä, semmoinen vähintään 186cm. Tiedän läheltä tilanteen kun äiti ja isä on keskipituisia mutta lapset isompia..pitkiä suorastaan geenit suvusta??ko.

        Naisen kuuluu näyttää naiselta, eikä hevoselta siinnä vierellä.Muuta vertausta en nyt keksinyt sori :).sit jos näyttää vielä kaksoselle ukkosa kaa niin eiiii..


      • Jaahas..
        Kimalle.. kirjoitti:

        ihanaa kun joku tykkää pienistä..ja voin sanoa että lapsia kun tuli, he olivat pitempiä kuin äitinsä.Onneksi.
        Itse pienenä naisena n.160cm tykkään pitemmistä miehistä, semmoinen vähintään 186cm. Tiedän läheltä tilanteen kun äiti ja isä on keskipituisia mutta lapset isompia..pitkiä suorastaan geenit suvusta??ko.

        Naisen kuuluu näyttää naiselta, eikä hevoselta siinnä vierellä.Muuta vertausta en nyt keksinyt sori :).sit jos näyttää vielä kaksoselle ukkosa kaa niin eiiii..

        Eli sanotko, että pitkät naiset ei näytä naisilta? Jännä, kun joka paikassa aina sitä 'toista' vaihtoehtoa pilkataan. Ihan niinkuin paino/laihuuskeskustelussa.. 'Naisen pitää näyttää naiselta' -> kurvikas. Entä jos kurveja ei ole, tai nainen ei tarkoituksella ole laihduttanut itseaan todella pieneksi? Sellaiset naiset eivät voi olla naisellisia? Typerää. Kyllä niitä ottajia löytyy kaikenpituisille ja -kokoisille :)


    • Pitkä on kaunista

      Itse olen melko pitkä mies ja mielestäni minulle sopii sellainen pitkä ja
      näyttävä nainen. Pitkäsäärisissä hoikissa naisissa on vain jotain
      mahtavaa, vaikka monet lyhyet naisetkin ovat ihan söpöjä. Itse en vain
      kuulu niihin miehiin, joiden unelma on sellainen pieni ja söpö suojeltava
      nainen. Ennemmin sellainen, jonka pää ei ole parikymmentä senttiä
      omani alapuolella.

      Alle 165 alkaa jo mietityttämään, alle 160-senttisen täytyy sitten olla
      jo jotain tosi mahtavaa, jos hänestä tosissani kiinnostun.

      Noin siis silloin, kun mielikuva muodostetaan pelkän ulkoisen olemuksen
      perusteella. Kyllähän sitä voi ihastua vaikka kuinka lyhyeen, jos
      hänen kanssaan viettää aikaa ja huomaa kuinka mahtava nainen on kyseessä.
      Sinänsä typerää, että on tällainen mieltymys pidempiin naisiin, mutta
      minkäs teet. Vaikea sitä on omaa ajatusmaailmaansa tuosta vaan muuttaa.

      • mullekin kiitos!!

        vaikka en itsekään ole kuin vajaa 180 cm, niin silti toivoisin naiseni olevan melko pitkä..ne pitkät sääret, nam :)


      • Pitkä nainen

        voi olla suojeltava? Minä olen 174 cm pitkä mutta muuten todella pienikokoinen noin muuten eli melko hoikka jne. Haluaisin todella tuntea itseni pieneksi ja suojeltavaksi mutta onko se siis sinun mielestäsi mahdottomuus pitkällä naisella???


      • Sampö
        Pitkä nainen kirjoitti:

        voi olla suojeltava? Minä olen 174 cm pitkä mutta muuten todella pienikokoinen noin muuten eli melko hoikka jne. Haluaisin todella tuntea itseni pieneksi ja suojeltavaksi mutta onko se siis sinun mielestäsi mahdottomuus pitkällä naisella???

        Voi olla. Ei ole. Olet tyypillinen heikko itsetunto -tapaus.


      • ei ole näin
        Sampö kirjoitti:

        Voi olla. Ei ole. Olet tyypillinen heikko itsetunto -tapaus.

        Pituus on suhteellista. Parikymmentä senttiä sinne tai tänne ei tee suojeltavammaksi tai suojelua tarvitsemattomaksi. Pitkä on pitkä vain suhteessa toisiin ihmisiin. Jos pitkä (tai) pätkä eläisi yksin maailmassa, yksin autiolla saarella, olisiko hän silloin pitkä tai pätkä? Typerää yleistystä. Jonkinluonteiset ihmiset kaipaavat suojelua, toiset eivät. Kaiken lisäksi pituus tulee usein esiin vain seistessä, istuessaan monet naiset ovat saman mittaisia, sillä useimmilla (toisiin naisiin verrattuna) pitkillä naisilla on pidemmät jalat kuin heitä lyhyemmillä ihmisillä. Kuten mulla. Mä olen 177 cm pitkä ja kun istun vierekkäin ystäväni kanssa, joka on 158 cm pitkä, päämme ovat suurinpiirtein samalla tasolla. Meillä on lähestulkoon saman mittainen selkä.

        Monesti omaan pituuteensa tottuu. Ei osaa mieltää itseään pitkäksi tai pätkäksi ellei ole sairaalloista tarvetta vertailla ulottuvuuttaan (lattiasta / maasta taivasta kohti) toisiin tai erilaisiin tasoihin. Talot, huonekalut yms tasot on yleensä rakennettu noin niinku normaalin kokoisille ihmisille ja siihen sopimattoman täytyisi olla poikkeavan kokoinen em. asioihin sopiakseen.

        Tuntuu idioottimaiselta että joku miettii olisiko suojeltavampi jos hänen koipensa olisivat muutaman sentin lyhyemmät ja näin ollen ulottuvuus maasta pienempi. Hanki elämä, kasva aikuiseksi


      • Anna Manna
        ei ole näin kirjoitti:

        Pituus on suhteellista. Parikymmentä senttiä sinne tai tänne ei tee suojeltavammaksi tai suojelua tarvitsemattomaksi. Pitkä on pitkä vain suhteessa toisiin ihmisiin. Jos pitkä (tai) pätkä eläisi yksin maailmassa, yksin autiolla saarella, olisiko hän silloin pitkä tai pätkä? Typerää yleistystä. Jonkinluonteiset ihmiset kaipaavat suojelua, toiset eivät. Kaiken lisäksi pituus tulee usein esiin vain seistessä, istuessaan monet naiset ovat saman mittaisia, sillä useimmilla (toisiin naisiin verrattuna) pitkillä naisilla on pidemmät jalat kuin heitä lyhyemmillä ihmisillä. Kuten mulla. Mä olen 177 cm pitkä ja kun istun vierekkäin ystäväni kanssa, joka on 158 cm pitkä, päämme ovat suurinpiirtein samalla tasolla. Meillä on lähestulkoon saman mittainen selkä.

        Monesti omaan pituuteensa tottuu. Ei osaa mieltää itseään pitkäksi tai pätkäksi ellei ole sairaalloista tarvetta vertailla ulottuvuuttaan (lattiasta / maasta taivasta kohti) toisiin tai erilaisiin tasoihin. Talot, huonekalut yms tasot on yleensä rakennettu noin niinku normaalin kokoisille ihmisille ja siihen sopimattoman täytyisi olla poikkeavan kokoinen em. asioihin sopiakseen.

        Tuntuu idioottimaiselta että joku miettii olisiko suojeltavampi jos hänen koipensa olisivat muutaman sentin lyhyemmät ja näin ollen ulottuvuus maasta pienempi. Hanki elämä, kasva aikuiseksi

        että pitkillä ja lyhyillä naisilla on saman kokoiset selkät, koska selkärangassa on myös luita. Eli, jos esimerkiksi minä 160 cm ja kaveri on 165 cm, niin meidän ero jaloissa on 2,5 cm ja selässä on 2,5 cm, koska luut ovat pitkiä tai lyhyitä koko vartalossa tasaisesti!


      • Anna Manna

        onko siis 40-45 jalan koko naisissa mielyttää enemmän ja näyttää seksikaammiltä?:-D


      • PrettyToo

        Jes, ymmärrän tuon ihailusi pitkiin naisiin. Olen katsellut jo vuosia omaa aviomiestäni, joka on 190cm pitkä ja hänen ihailevia katseita 175cm ja yli pitkiin naisiin. Pitkien naisten ihailu on todella tuttua minulle, joka itse olen 160 cm Nainen.

        En loukkaannu aviomieheni ihailevista katseista pitkiin naisiin, sillä tiedän ja tiedostan olevani itsekin "Näyttävän Näköinen Nainen".

        Minullakin on omat ihailijani, joilta saan ihanan ihalilevia katseita. Tiedän, että olen hyväksytty joidenkin "kriteereissä".


      • kmpåom

        "minulle sopii sellainen pitkä ja näyttävä nainen" - että nainen niin kuin koristeeksi ja lisukkeeksi, sulaksi hattuun! Kumppani on siis status-esine, joka joko lisää tai vähentää toisen arvoa. Typerä mikä typerä.


      • fubli
        Anna Manna kirjoitti:

        onko siis 40-45 jalan koko naisissa mielyttää enemmän ja näyttää seksikaammiltä?:-D

        Tunnenpa 175cm pitkän naisen, jolla kengänkoko vain 37. Toisen 183cm pitkän, kengät 41. Itse olen 174 ja jalat on kokoa 39. Tunnen vain kaksi pitkää naista, joilla on 42:sen jalat, muilla pienemmät vaikka pitkiä olisivatkin :))

        Koskaan en ole kuullut naisesta jolla olis neljävitoset... :D


      • Eikä..
        Anna Manna kirjoitti:

        että pitkillä ja lyhyillä naisilla on saman kokoiset selkät, koska selkärangassa on myös luita. Eli, jos esimerkiksi minä 160 cm ja kaveri on 165 cm, niin meidän ero jaloissa on 2,5 cm ja selässä on 2,5 cm, koska luut ovat pitkiä tai lyhyitä koko vartalossa tasaisesti!

        Minä olen ainakin huomannut, että pitkillä naisilla on usein pitkät jalat. Riippuu vartalon mittasuhteista. Jos on pitkäjalkainen lyhyt henkilö ja lyhytjalkainen pitkä henkilö, niin silloin selän pituudessa voi olla huomattavampi ero.
        Väitteesi siitä, että luut ovat tasaisesti joko pitkiä tai lyhyitä.. Ei pidä yleisesti paikkaansa!


      • alle 165 on hyvä
        mullekin kiitos!! kirjoitti:

        vaikka en itsekään ole kuin vajaa 180 cm, niin silti toivoisin naiseni olevan melko pitkä..ne pitkät sääret, nam :)

        Erikoinen jalkafetissi sulla!


      • nonamenow
        Eikä.. kirjoitti:

        Minä olen ainakin huomannut, että pitkillä naisilla on usein pitkät jalat. Riippuu vartalon mittasuhteista. Jos on pitkäjalkainen lyhyt henkilö ja lyhytjalkainen pitkä henkilö, niin silloin selän pituudessa voi olla huomattavampi ero.
        Väitteesi siitä, että luut ovat tasaisesti joko pitkiä tai lyhyitä.. Ei pidä yleisesti paikkaansa!

        Pitkät naiset ovat aina kauneimpia!


      • Esaju

        Pitkät ja sopusuhtaiset naiset mun makuun,eli 170-185cm vielä menis,itse 195 cm.


      • Anonyymi
        Anna Manna kirjoitti:

        onko siis 40-45 jalan koko naisissa mielyttää enemmän ja näyttää seksikaammiltä?:-D

        Mun jalka on 38 ja olen pitkä, monilla lyhyillä naisilla on isommat jalat.


      • Anonyymi
        fubli kirjoitti:

        Tunnenpa 175cm pitkän naisen, jolla kengänkoko vain 37. Toisen 183cm pitkän, kengät 41. Itse olen 174 ja jalat on kokoa 39. Tunnen vain kaksi pitkää naista, joilla on 42:sen jalat, muilla pienemmät vaikka pitkiä olisivatkin :))

        Koskaan en ole kuullut naisesta jolla olis neljävitoset... :D

        No mä oon iha tyttö vasta ja 46 koon jalka😎


    • Micke C.

      painoa 55kg

      • fghhfhg

        Micke C, haluat siis reilusti alipainoisen luurangon.


      • öoBÖOEB
        fghhfhg kirjoitti:

        Micke C, haluat siis reilusti alipainoisen luurangon.

        Eipä se nyt reilusti alipainoinen ole, alipainon raja on kun painoindeksi alittaa 18.5 .
        Mä taidan olla Micke C:een mieleen ;)


      • justniin
        öoBÖOEB kirjoitti:

        Eipä se nyt reilusti alipainoinen ole, alipainon raja on kun painoindeksi alittaa 18.5 .
        Mä taidan olla Micke C:een mieleen ;)

        Sori mutta painoindeksi menee niin et 20-25 on normaali eli jos olet alle 20 olet alipainoinen.


      • HMM..
        fghhfhg kirjoitti:

        Micke C, haluat siis reilusti alipainoisen luurangon.

        Ja taasko ei saisi olla pituus/paino tollainen? Miksi ei? Kaikki on erilaisia! Käsittääkseni alaraja on 19, mutta ruumiinrakenne ratkaisee.


    • Veijo3

      Pitkissä naisissa on jotain pelottavaa, pituus vie seksikkyyden mennessään.

      • yli 170

        ovat harvoin naisellisia. Laihat ja pitkät kalseita luukasoja, ei kaunista.
        Suomalaiset lentoemännätkin ovat romuluisia könkkäsijöitä, luineen kolisevat. Aasialaiset, eteläeurooppalaiset paljon sulavampia liikkumaan koneissa. Näin se on. Vertailuja tehty porukoissa.
        Miehellä ei ole oma ego kohdallaan, jos sitä naisen pituudella pitää pönkittää.


      • eipäs nyt
        yli 170 kirjoitti:

        ovat harvoin naisellisia. Laihat ja pitkät kalseita luukasoja, ei kaunista.
        Suomalaiset lentoemännätkin ovat romuluisia könkkäsijöitä, luineen kolisevat. Aasialaiset, eteläeurooppalaiset paljon sulavampia liikkumaan koneissa. Näin se on. Vertailuja tehty porukoissa.
        Miehellä ei ole oma ego kohdallaan, jos sitä naisen pituudella pitää pönkittää.

        toi ego-läppä oli aika huono. olen mies ja yksinkertaisesti tykkään pitkistä naisista. hyvät sääret ovat minusta todella seksikkäät!! ihailijoita löytyy varmasti tasapuolisesti niin lyhyille kuin pitkillekin.


      • Juuso´´´´´´
        yli 170 kirjoitti:

        ovat harvoin naisellisia. Laihat ja pitkät kalseita luukasoja, ei kaunista.
        Suomalaiset lentoemännätkin ovat romuluisia könkkäsijöitä, luineen kolisevat. Aasialaiset, eteläeurooppalaiset paljon sulavampia liikkumaan koneissa. Näin se on. Vertailuja tehty porukoissa.
        Miehellä ei ole oma ego kohdallaan, jos sitä naisen pituudella pitää pönkittää.

        Taitaa olla niin että ne pitkät naiset pelottaa pätkiä miehiä. Ihan niin kuin pituus teksisi naisesta epänaisellisen, päinvastoin! Tunteehan siinä toki pätkä mies olonsa entistä pienemmäksi kun on näyttävä nainen rinnalla. Pitkäsääret miellyttää pidempiä miehiä ja pelottaa useimpia lyhyitä miehiä, niin se menee. Sanoisin että naisen tulee olla vähintään 170 cm pitkä, lyhyemmät ei kiinnosta. Ei ole kivaa kyyristyä joka kerta kun haluaa pussata rakastaan!


      • samaa mieltä
        Juuso´´´´´´ kirjoitti:

        Taitaa olla niin että ne pitkät naiset pelottaa pätkiä miehiä. Ihan niin kuin pituus teksisi naisesta epänaisellisen, päinvastoin! Tunteehan siinä toki pätkä mies olonsa entistä pienemmäksi kun on näyttävä nainen rinnalla. Pitkäsääret miellyttää pidempiä miehiä ja pelottaa useimpia lyhyitä miehiä, niin se menee. Sanoisin että naisen tulee olla vähintään 170 cm pitkä, lyhyemmät ei kiinnosta. Ei ole kivaa kyyristyä joka kerta kun haluaa pussata rakastaan!

        kyllä se pelko on varmasti aika suurta, jos nainen on miestä pidempi :) pitkille pitkät ja lyhyille lyhyet!


      • mini-mini

        Minua ainakin miehet mielellään halailee. Olen sellainen taskukokoinen enkä yhtään pelottava. Kiva ottaa kainaloon. Näin tekevät isot ja pienet miehet ja minä nautin tästä huomiosta.


      • alle 180cm
        yli 170 kirjoitti:

        ovat harvoin naisellisia. Laihat ja pitkät kalseita luukasoja, ei kaunista.
        Suomalaiset lentoemännätkin ovat romuluisia könkkäsijöitä, luineen kolisevat. Aasialaiset, eteläeurooppalaiset paljon sulavampia liikkumaan koneissa. Näin se on. Vertailuja tehty porukoissa.
        Miehellä ei ole oma ego kohdallaan, jos sitä naisen pituudella pitää pönkittää.

        miehet ovat harvoin miehekkäitä. Lyhyen läntiä ja persjalkaisija, ei komeaa.
        Noin lyhyt miehet ovat linnunluisia ja heiveröisiä, et luut sen kun napsahtelevat. Vertailua on tehty tyttöporukalla.
        .... :D



        'Miehellä ei ole oma ego kohdallaan, jos sitä naisen pituudella pitää pönkittää.'

        - Tuon voin allekirjoittaa. Usein se on vaan niin päin että naisen pitää olla lyhyt, että miehen ego pääsee oikeuksiin, eikä vaan kärsi.


      • pieni!
        mini-mini kirjoitti:

        Minua ainakin miehet mielellään halailee. Olen sellainen taskukokoinen enkä yhtään pelottava. Kiva ottaa kainaloon. Näin tekevät isot ja pienet miehet ja minä nautin tästä huomiosta.

        Eikä kukaan ole koskaan tullut päin naamaa sanomaan että oon liian pieni.


      • :D :D :D :D
        alle 180cm kirjoitti:

        miehet ovat harvoin miehekkäitä. Lyhyen läntiä ja persjalkaisija, ei komeaa.
        Noin lyhyt miehet ovat linnunluisia ja heiveröisiä, et luut sen kun napsahtelevat. Vertailua on tehty tyttöporukalla.
        .... :D



        'Miehellä ei ole oma ego kohdallaan, jos sitä naisen pituudella pitää pönkittää.'

        - Tuon voin allekirjoittaa. Usein se on vaan niin päin että naisen pitää olla lyhyt, että miehen ego pääsee oikeuksiin, eikä vaan kärsi.

        Onko alle 180 cm pitkä mutta 130 kg painava mies heiveröinen? Itse tiedän yhden tällaisen tapauksen. Maksaisin kyllä 100 euroa sille, jolla pokka pitää mennä sanomaan sille miehelle kasvotusten, että "olet linnunluinen ja heiveröinen". :D :D :D :D


      • haloooooooo
        eipäs nyt kirjoitti:

        toi ego-läppä oli aika huono. olen mies ja yksinkertaisesti tykkään pitkistä naisista. hyvät sääret ovat minusta todella seksikkäät!! ihailijoita löytyy varmasti tasapuolisesti niin lyhyille kuin pitkillekin.

        hyvät sääret voi olla myös lyhyellä naisella! pienemmässä koossa vain..


      • pitkienperään
        yli 170 kirjoitti:

        ovat harvoin naisellisia. Laihat ja pitkät kalseita luukasoja, ei kaunista.
        Suomalaiset lentoemännätkin ovat romuluisia könkkäsijöitä, luineen kolisevat. Aasialaiset, eteläeurooppalaiset paljon sulavampia liikkumaan koneissa. Näin se on. Vertailuja tehty porukoissa.
        Miehellä ei ole oma ego kohdallaan, jos sitä naisen pituudella pitää pönkittää.

        Pätkän panettelua :DDDD


      • Iso kasa
        :D :D :D :D kirjoitti:

        Onko alle 180 cm pitkä mutta 130 kg painava mies heiveröinen? Itse tiedän yhden tällaisen tapauksen. Maksaisin kyllä 100 euroa sille, jolla pokka pitää mennä sanomaan sille miehelle kasvotusten, että "olet linnunluinen ja heiveröinen". :D :D :D :D

        Kuolet ylipainoon. Sitten on luita.


    • tohmaheavy

      mulle käy oikeestaan pitkät ja pätkät. oma tyttöystäväni on 166cm pitkä ja itse olen 180cm pitkä ja ei haittaa yhtään :)

    • on vaikeaa

      alle 170cm tyttöjen kanssa seisovalteen, koska selkä ja niska menee siitä kurottelusta rikki :(

      Muuten pienet tytöt on täydellisiä ja söpöjä :)

      Eipä sillä niin paljoa ole väliä kuinka pitkä se tyttö on, tosin yli 185cm rupee olemaan vähän amatsonimainen jo....

      • Tuut_Jai

        150 - 190 cm on oikein sopiva pituus ja tuohon haarukkaan taitaa mahtua aika moni nainen. Itse olen 188.


      • pieni!

        Sinähän voit napata sen pienen tytön sit syliin, yleensä myös kevyitä :)


      • Liian pitkä naiseksi

        Oon ite 173 pitkä ja painan 60 kg oon omasta mielestä aivan liian pitkä :( haluisin olla lyhyempi ja laihempi :(


    • J.J.

      Itse olen 175cm.

      • olisi ihanteena

        ehkä sellanen 172 cm nainen olisi kaikista paras. itse olen sen 180 cm, joten siinä on kuitenkin ihan selvä ero omaan pituuteen katsottuna (ja nainen voi vielä jopa käyttää korkkareita, hehe ;)). Pitkissä naisissa viehättää eniten pitkät rotusääret. Monilla lyhyemmillä naisilla sääret ovat paksut, eivätkä erotu reisistä millään tavalla.


      • mutta edellyttää..
        olisi ihanteena kirjoitti:

        ehkä sellanen 172 cm nainen olisi kaikista paras. itse olen sen 180 cm, joten siinä on kuitenkin ihan selvä ero omaan pituuteen katsottuna (ja nainen voi vielä jopa käyttää korkkareita, hehe ;)). Pitkissä naisissa viehättää eniten pitkät rotusääret. Monilla lyhyemmillä naisilla sääret ovat paksut, eivätkä erotu reisistä millään tavalla.

        ..sitä että nainen on hoikka! toisaalta lyhyt ja pyöreä on myös aika kauhean näköistä :/


      • nimimerkki tähän
        olisi ihanteena kirjoitti:

        ehkä sellanen 172 cm nainen olisi kaikista paras. itse olen sen 180 cm, joten siinä on kuitenkin ihan selvä ero omaan pituuteen katsottuna (ja nainen voi vielä jopa käyttää korkkareita, hehe ;)). Pitkissä naisissa viehättää eniten pitkät rotusääret. Monilla lyhyemmillä naisilla sääret ovat paksut, eivätkä erotu reisistä millään tavalla.

        Ei se pituus rotusääriä takaa.


      • Anna Manna
        mutta edellyttää.. kirjoitti:

        ..sitä että nainen on hoikka! toisaalta lyhyt ja pyöreä on myös aika kauhean näköistä :/

        ja lihavuus altistavat rintasyövälle
        15.06.2004



        Mitä pitempi nainen on, sitä suurempi hänen rintasyöpäriskinsä näyttää eurooppalaisen tutkimuksen mukaan olevan. Kun aikaisemmin vain vatsanseudun rasvakudoksella on katsottu olevan yhteys rintasyöpään, uuden tutkimuksen mukaan koko kehon rasvaprosentilla on merkitystä. International Journal of Cancer -lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan myös vaihdevuosi-iän jälkeinen hormonikorvaushoito näyttää kohottavan rintasyövän riskiä.

        Tutkimukseen osallistui lähes 180 000 naista eri puolilta Eurooppaa. Tutkimuksessa havaittiin, että mitä pitempi nainen on, sitä suurempi riski on sairastua rintasyöpään sekä ennen kuukautisten loppumista että sen jälkeen. Suurin osa rintasyövistä todetaan kuukautisten loppumisen jälkeen.

        Tutkimusryhmän mukaan tämä pitkien naisten riski voisi liittyä tekijöihin, jotka vaikuttavat sekä luiden kasvuun että rintasyöpään. Tällaisia voisivat olla syntymäpaino, ruokavalio ja kasvuhormonit. Tutkimuksen perusteella näyttää siltä, että kehon rasvakudos altistaa rintasyövälle lisäämällä estrogeenin määrää, erityisesti vaihdevuosien jälkeen. Pituuskasvu on suurelta osin geenien määräämä eikä sille mahda mitään, mutta ylipainoa voi kyllä välttää.





        Lähde : Globe and Mail


      • korkea korko
        olisi ihanteena kirjoitti:

        ehkä sellanen 172 cm nainen olisi kaikista paras. itse olen sen 180 cm, joten siinä on kuitenkin ihan selvä ero omaan pituuteen katsottuna (ja nainen voi vielä jopa käyttää korkkareita, hehe ;)). Pitkissä naisissa viehättää eniten pitkät rotusääret. Monilla lyhyemmillä naisilla sääret ovat paksut, eivätkä erotu reisistä millään tavalla.

        Nykyinen korkkarimalli vetää tuollaiselle naisille pituutta lisää helposti 12 senttiä, platformina jopa 15 senttiä.

        Et kannattaa laskea vähän sitä ihannetta, ettet joudu kovin paljoa ylöspäin suutelemaan.


    • pääasia

      kuitenkin, että on laaja sydän ja että se on kohdallaan!
      Tärkeintä, että toisessa on se jokin, joka saa sydämen sykkimään samaan tahtiin. Pituus tai lyhyys on sivuseikka!!!!!

    • lyhyt

      lyhyttä naista on kiva pyöritellä sängyssä, jos vaan taipuu ja tykkää.

    • pepe.

      jotain 160-165 -3 (itse olen 170) ois ihan kiva mut ei sillä pituudella loppujen lopuksi niin väliä ole, kunhan kemiat natsaa hyvin yhteen.

      • 167 cm nainen ja

        Mieheni on mua 5 cm lyhyempi eikä ongelmia oo ollut, mies nostelee puntteja ja käy kisoissa, on nostellut nuoresta asti joten leveä selkänen ja hyvä peppunen. Ja jos itsetunnosta puhutaan niin eipä pituus oo siihen vaikuttanut, miehellä itsetunto kohdallaan ja on hellä ja raju rakastaja ja minä tuima taistelija. Ainoa mihin pituus on vaikuttanut on se että mies joutuu joskus pyytämään minua ottamaan ylähyllyiltä tavaroita. ja se pussaaminen ja seksielämä. hyvin sujuu kun kumpikin kevyitä ja notkeita. hah. kyllä pätkä mies voi näköjään pitkänki akan ottaa, vaikken muihin naisiin verrattuna niin pitkä olekaan.


    • naiset?

      onko 148cm nainen liian lyhyt?

      • natyyyyy

        Ovatko mielestänne vain yli 170cm pituiset naiset kauniita?


      • helskutti!

        YKSIKÄÄN NAINEN EI OLE LIIAN LYHYT, mitä helvettiä sellasen miettimiseen on järkee kuluttaa aikaa?!


      • muumio..
        helskutti! kirjoitti:

        YKSIKÄÄN NAINEN EI OLE LIIAN LYHYT, mitä helvettiä sellasen miettimiseen on järkee kuluttaa aikaa?!

        muut asiat menee edelle jonku pituuden ja laihuuden.Entä se sanonta yhtä pitkä kuin paksukin!
        Pitkät naiset on vaan rumia ellei nyt satu olemaan malli.Jos kengän koko on sama kuin miehellä niin huh heijaa. Hiton kaunista katseltavaa:-(.Tää on mara eli marja..Persoona on tärkein suhteissa oli millainen tahansa.Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista oikeesti näettekö sen??kun katsot peilikuvaas korostatko laittautuessasi omia kauniita piirteitä itsesi takia, et muiden.


      • -mielenkiintoista-
        muumio.. kirjoitti:

        muut asiat menee edelle jonku pituuden ja laihuuden.Entä se sanonta yhtä pitkä kuin paksukin!
        Pitkät naiset on vaan rumia ellei nyt satu olemaan malli.Jos kengän koko on sama kuin miehellä niin huh heijaa. Hiton kaunista katseltavaa:-(.Tää on mara eli marja..Persoona on tärkein suhteissa oli millainen tahansa.Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista oikeesti näettekö sen??kun katsot peilikuvaas korostatko laittautuessasi omia kauniita piirteitä itsesi takia, et muiden.

        "Pitkät naiset on vaan rumia ellei nyt satu olemaan malli"

        Näitä muuten kuulee ihan ääneen lausuttuna julkisilla paikoilla. Esim. "pyöreä on kainista". Erikoista.
        Itse sopisin malliksi, mutta en haukkuisi lyhyttä rumaksi. Oli mies tai nainen.


      • ewa... ja adamikin
        -mielenkiintoista- kirjoitti:

        "Pitkät naiset on vaan rumia ellei nyt satu olemaan malli"

        Näitä muuten kuulee ihan ääneen lausuttuna julkisilla paikoilla. Esim. "pyöreä on kainista". Erikoista.
        Itse sopisin malliksi, mutta en haukkuisi lyhyttä rumaksi. Oli mies tai nainen.

        voi lyhytkin olla malli..nähnyt niitäkin läheltä.Amerikan Eva on pieni ja siel menee ko häkä!mutta jenkkimiehet ne vasta jotain onkin, silmä lepää.Suomessa pitää olla goljatti ja hitto mitä pökkelö sääriä nekö muka kauniita..Persoona on sivuseikka nykyään.Siis menkää leikauttaa paklauttaa niitä lärvejänne alattekin näyttää jollekkin.Tuolla jollain oli maailman paras mielipide, kaikki naiset on kauniita persoona tärkein.


      • Nainen.
        natyyyyy kirjoitti:

        Ovatko mielestänne vain yli 170cm pituiset naiset kauniita?

        Kyllä lyhytkin voi olla kaunis :) itse olen 155cm ja mies 180cm :)


    • annnniiiii

      Ihme keskustelu. Taino itseasiassa teki mulle hyvää lueskella näitä viestejä ja tajuta miten järjetöntä on rypeä huonossa itsetunnossaan ja hävetä itseään PITUUDEN takia... Itse olen vähän päälle 170 cm ja tuntenut naurettavaa ahdistusta siitä, että kaikki muut ovat pienempiä. Mitä väliä, ei yhtään mitään hahaa

      • Armi J

        Haha, kuinka voit tuntea olevasi suuri 170 senttisenä? Itse olen 180 cm ja oikein tyytyväinen pituuteeni. Käytän myös 5-8 cm korkoja mielelläni.


    • 179

      ehdottomasti alle 170.

    • 183cm/82kg

      eniten mieleeni. Tärkeämpää on kuitenkin sopusuhtaisuus. Mielummin pieniluinen kuin isoluinen. Lyhyehköllä naisella voi hyvinkin olla vetävämmät sääret (hieman muotoa pohkeessa ja siroutta nilkassa) kuin pidemmällä naisella.

    • Mies 170 cm

      Painoa saisi olla siinä 100 kg, eli ei läski kuitenkaan. Semmonen Megan Fox vartalo siis. Kolme metrinen kissa mur!

    • jonas buggla

      -10 cm oma pituus mutta ei sillä loppujen lopuksi ole väliä.

    • ethath

      168-178

      • pituus perytyy jos..

        Joo, pituus ei periydy aina noin yksiselitteisesti, vaan perimä voi ilmentyä monella tapaa. esimerkiksi jos 170cm mies jolla on lyhyet jalat ja pitkä selkä, sekä 170 cm nainen, jolla pitkät jalat ja lyhyt selkä, voivat keskenään saada jopa 185 cm pojan, jos poika perii isältään pitkän selän ja äidiltään pitkät jalat. Voi myös käydä niin että he saavat tyttären, joka perii äidin lyhyen selän ja isän lyhyet jalat, ja tällöin pituutta kertyy ehkä 155 cm. Toisaalta myös 175 cm pitkäsäärinen tytär mahdollinen vaihtoehto.

        Toinen tapa pituuden ja ruumiinrakenteen periytymiseen on sukupuolisidonnainen tapa. Esimerkiksi minun suvussa on jo useassa sukupolvessa käynyt niin että pitkät 185 cm miehet ja heidän n. 160-175 cm naisensa ovat saaneet yhtenä lapsenaan 150 cm siroluisen tyttären. Tämä sama kaava siis toistunut jo monta sukupolvea. Jokin isältä osalle tyttäristä piilevä periytyvä ominaisuus siis.

        yksi yleisimmistä lienee se, että poika perii isänsä pituuden ja tytär äitinsä pituuden ja ruumiinrakenteen, tai toisin päin, jolloin isän "kortit" saanut tytär kasvaa n. 10-15 cm isää lyhyemmäksi ja poika äidin "korteilla" n. 10-15 cm äitiään pidemmäksi.

        Kolmas tapa ruumiin rakenteen ja pituuden peritymiseen on ns. kompromissitapaus. Lapsen pituus ja ruumiin rakenne, että piirteet saattavat olla aivan kuin täydellinen välimuoto vanhemmista.


    • 170/60

      Pienet on parhaita. Ne mallit on ehkä kauniita mut söpöt on parempia. 15-160 mulle kiits.
      Pitkät on pelottavia lättäjalkoja. Hyi mut ai

      • pätkä #2

        "Itse en vain kuulu niihin miehiin, joiden unelma on sellainen pieni ja söpö suojeltava
        nainen. "

        No olen itse pieni (163 cm) enkä todellakaan kaipaa miestä suojakseni! Itse haluan pitkän miehen, n. 180 -> mutta jolleivat nämä pitkät miehet sitte syty meistä tapeista ni taidan jäädä yksin.

        Hyvin moni mies nimittäin rankkasi ihanne pituuden naisella pidemmäksi kuin minä, joten hei, turhaa kai tässä enää miestä haen...


    • rtujoubp

      Itselläni on pituutta 180 cm, enkä liian lyhyeen tyttöön ole vielä törmännyt. Lyhyet tytöt ovat söpöjä. Sen sijaan itseäni pidemmät eivät sytytä :/

      • a__

        Olen 165 cm pieni hoikka nainen, ja oma ihannemieheni on yli 180 cm roteva mies. Mielestäni mies saa ja kuuluukin olla naistaan isompi. :)


    • Liianpitkä

      Olenko siis liian pitkä, etten kelpaa yhdellekään miehelle? Olen 181 :(

      • hujopitar

        Mie olen 179cm pitkä nainen ja hoikka sellainen, ja kelpaan kyllä varmana miehille :D Jonoks asti ois ottajia, tosin aika pitkiä miehiä, kääpiöt vissii juoksee karkuun.. Pitkä nainen on upea, oo ylpeä joka sentistäsi, ihan surutta voi käyttää korkojakin jos osaa itsensä kantaa :)


      • Liianpitkä
        hujopitar kirjoitti:

        Mie olen 179cm pitkä nainen ja hoikka sellainen, ja kelpaan kyllä varmana miehille :D Jonoks asti ois ottajia, tosin aika pitkiä miehiä, kääpiöt vissii juoksee karkuun.. Pitkä nainen on upea, oo ylpeä joka sentistäsi, ihan surutta voi käyttää korkojakin jos osaa itsensä kantaa :)

        Kiitos, tulipa tosta hyvä olo :) mulle ei vaan ikinä oo ollu yhtään ottajaa


      • Anonyymi

        Et ole liian pitkä. Sellaista ei olekkaan. hyvää kevättä!


    • isiuros

      Olen 174 cm mies ja 180 cm nainen olisi juuri sopiva egolleni.

      • Kustavi..

        varatuille miehille kelpaa kuka tahansa:D


    • 28v jannu

      En ole itse hirveän isokokoinen (182 / 77), mutta vau, pitkät naiset sytyttää kyllä meikän. 175 ja siitä ylöspäin on tosi herkkua. En pistä pahitteeksi lyhyemmistä naisistakaan, mutta pitkissä on vaan sitä jotain... pitkää säärtä nimittäin :)

    • MadRose

      Olen kyllä todella yllättynyt että suurin osa miehistä näyttää kuolaavan näitä yli 170 senttisiä naisia? Itse olen ilmeisesti törmännyt vain pienten ihailijoihin koska pienuuttani (olen 161) on aina kehuttu ja miehet ovat tykänneet kun mahdun hyvin kainaloon jne..
      Onneksi olen jo hyvän jätkäkaverin löytänyt,muuten alkaisi ahdistamaan tämä pitkien perään huutelu :D

      • aakone

        Itse olen 180 cm mies, ja sopiva pituus naiselle olisi 170 cm. Kuitenkin pitää olla itseäni lyhyempi, en kuitenkaan tykkää erityisen suuresta piruuserosta, minua se ei viehätä.


      • *
        aakone kirjoitti:

        Itse olen 180 cm mies, ja sopiva pituus naiselle olisi 170 cm. Kuitenkin pitää olla itseäni lyhyempi, en kuitenkaan tykkää erityisen suuresta piruuserosta, minua se ei viehätä.

        Siis kumman pitäs olla pirumpi x)


    • redfhdfhdfh

      Alle 170 nyt ainakin, mieluiten 155-165.

    • vaatimat on

      Harva osaa hahmottaa pituuksia, mutta haluan ainakin itseäni lyhyemmän. Paras ois kai että naisen yläraja olis silmieni korkeudella, tai nenän korkeudella, mut mieluummin silmien (155-160cm, itse 173). Sit paino joku 10 kiloa vähemmän, koska oon ite roteva (50-55, ite 63).

    • liianpitkäkö

      Olen itse 174cm ja pelkään olevani liian pitkä. Olen ihan hyvässä kunnossa, en ole siis pyöreä. Toivon että en olisi miesten silmissä liian pitkä! :(

    • 196cm

      150-168 cm. Minä pidän pienistä ja siroista naisista.

    • 20+2

      150-160 on paras pituus mutta kaikki väliltä 150-180 kelpaavat.

    • 180cm nainen

      ite oon 180, hoikka, sirorakenteinen, nuori ja mulla on tosi pitkät sääret. miehet kyllä katsovat ja naisetkin arvostelevasti. tää keskustelu on aika turhaa eiks se tuu tosta alustaki jo selville että jotkut miehet vaan tykkää lyhyistä ja jotkut pitkistä miehen pituutta katsomatta, mutta kyllä aika monet miehet antaa huomiota kun on pitkä, sillonhan erottuu joukosta kun lyhyet taas eivät erotu ei se välttämättä muusta johdu

    • nainennnnnnnnnnnnnn

      olen 175cm ja 65kg.On ihanaa olle pitkä!En ikimaailmassa haluaisi olla lyhyempi.Minulla on pitkät kauniit sääret ja erotun muutenkin massasta edukseni.

    • koipeli

      Olen pitkä ja hoikka nainen, 174cm ja 56kg. Pituudesta on ollut vain haittaa, olen monesti miettinyt että olisin jo parisuhteessa jos olisin lyhyempi. Pitkät miehet eivät minusta kiinnostu, heillä on ottajia muutenkin. 175-180 cm pitkät miehet häiriintyvät minun pituudestani. Ovat tottuneet olemaan yleensä naisia pidempiä ja yhtäkkiä heidän oma pituutensa/miehisyytensä on vaarassa minun pituuden takia. Lyhyet miehet sitten ottavat minuun kontaktia. Jos vaan itse huolisin lyhyen miehen olisin voinut valita omani laumasta 150-160 cm pitkiä miehiä.

    • YlypeeTappi

      Itse 162cm lyhyt nainen ja edelliset kumppanit ovat olleet 174-188cm pituuudelta. Itse pidän 170-185cm miehistä (noin suunilleen..) vaan eipä tuolla pituudella oikeesti ole merkitystä.

      Tuli kyllä masentava olo kun tätä ketjua luki, tuntuu että todellakin pitkät naiset on miesten mieleen enemmän :/

      Mutta ihmettelen sitä miten moni pitkä nainen kehuu itteänsä maasta taivaisiin ja yleisestikin pitkiä naisia :o Tulee tunne että ootte jotenkin.. Itteänne täynnä? Ja sitten vielä monet pitkät naiset haukkuu lyhyitä naisia. Mistä tämä tällänen oikein tulee? Kaippa nainen on naiselle susi todellakin.. Vaan en ymmärrä että pitää lyhyitä naisia haukkua. Jos kerta pitkät naiset olette niin "täydellisen näköisiä pitkine sääreinenne" niin tuskin sitä tarttisi lyhyitä naisia enään haukkua, kuulostaa enemmänkin kateudelta tms?

      Mulla ainakaan ole mitään tarvetta pitkiä naisia haukkua enkä ole kateellinen kellekään naiselle joka on mua pitempi.

      Ja uskon että jokaiselle löytyy joku, toiset tykkää pitkistä toiset lyhyemmistä naisista.

      • toinen tappi

        Itsekin saanut ihan saman kuvan näistä pitkistä naisista täällä. Aina jos jossain keskustellaan naisen pituudesta niin heti on pitkät naiset paikalla mainostamassa pitkiä sääriään, omaa kauneuttaan ja näyttävyyttään ym. aivan kuin he olisivat jotenkin enemmän naisellisempia kuin lyhyet naiset. Puhutaan myös siihen malliin että lyhyitä naisia haluavilla miehillä on jotenkin surkeampi itsetunto kuin pitkiä naisia haluavilla miehillä koska tottahan toki jokainen "tosimies" haluaa sen pitkän muijan, itsetuntovammaiset taas sen lyhyen. Mieltymyksillä ei tietenkään ole asian kanssa mitään tekemistä..

        Tulee mieleen että ehkäpä näillä pitkillä naisilla jotka itseään kehuvat ja haukkuvat lyhyitä naisia ja heistä pitäviä miehiä, onkin se surkea itsetunto jota yritetään paikkailla tuollaisella tekaistulla ja ylitsepursuavalla itsekehulla ja valheilla. Uskotellaan itselleen että kyllä miehessä on jotain vikaa jos hän haluaakin lyhyen naisen, että hänellä on jotain komplekseja ja huono itsetunto. Että hän ei voi aidosti pitää lyhyitä naisia haluttavampana..


      • Pitkä nainen

        Ymmärsin olevani uhka lyhyille naisille jo yläasteella, kun minulle huudeltiin yhtä sun toista halventavaa. Itse en tehnyt mitään, en provosoinut, en kehunut itseäni. Olin ujo. Parikymppisenä tuntemattomat lyhyet ja pyöreät naiset huutelivat kadulla: "pyöreä on kaunista" yms.

        Luulen (en tiedä), että pituuskeskustelujen aloittajat ovat täällä lyhyempiä naisia.
        Tiedän, että jos laitan lyhyen hameen päälle, sääriäni katsellaan pitkään. Katselijat ovat usein itseäni vanhempia, lyhyempiä ja pyöreitä naisia.

        Yksikään mies, jonka kanssa olen seurustellut, ei ole valinnut minua pituuden perusteella. Monen ihanne on keskimittainen nainen.


      • krisse172cm<3

        Itse taas 172 senttisenä olen kuullut lyhyemmiltä naisilta jatkuvaa kommentia että voiko sä oot nii pitkä! Miten sä itelles miehen löydät, eiks oo outoo ku miehet on samanpitusii, musta ainaski on siistii olla pikkunen, ku sit mies voi ottaa mu vaik taskuun ja jotain ihan sairasta kommenttia. Olen pitänyt itseäni aina norm. pituisena naisena, ehkä pitkä, jos seurassa on lyhyitä, mut muuten norm, pitkähkönä. Mutta kyllä aina kun pätkät on lähellä niin hirveää syynimistä ja haukkumista, piikittelyä ja ihan ihme taka-ajatuksia sisältäviä uppo-outoja kommentteja saa kuulla. Miettii vaan aina päätä raapien mitä tässä nyt oikeen haetaan, mitä mun pitää sanoa? Minulla on 37 jalka niin lyhyet myös korostaa 36-37 jalkojaan että mun on helppo löytää kenkiä ku mulla on nii pieni jalka ettei muut osta näitä kokoja ku isot koot menee eka. Ja mä itse oon ollut silleen, että joo, itsekin tässä 37 käytän, mutta lienee 38 ohella yleisin koko, koska kyllä ne vaan aina on loppu. Sitte ku kerron, että 160 senttisellä äipälläni on jalka 35, niin heti tulee selittelyä että joo joo siis kyllä mullekin se mahtuu mut mä ostan näitä vähä isompia. BUHAHAHAH niin varmaan..siis tää on oikeesti outoo. Ne jotka on 162 ylöspäin ei koskaan kommentoi mitään, ne jotka on 165 ylöspäin haluis olla pidempiä ja pakkomieleteisesti ostavat korkeita korkoja ja sitte nämä 162 alle, aina sama nokittelu ja oudot kommentit...ihmettelee vaan että kuka tollasta kommentia ees kehtaa heittää?? Jos tuntee itsensä liian lyhyeksi, niin kannattaa ajatella, että oot onnekas, ku siihen löytyy apua, osta korkkarit. Pitkä joka haluaa olla lyhyt ei voi sääriluitaan katkoa tullakseen lyhemmäks. Jos on pätkä niin sitte on, sitte vaan nauraa itselleen ja sanoo että ku mä oon jääny niin lapseksi heheheh. Mielestäni kaikkein ihanimpia ihmisiä on sellaiset, jotka voivat heittää omasta "heikkoudestaan" rentoa läppää, jossa ei katkeruus, ei ylpeys, ei mikään paista muuta ku huolettomuus. Kaikki pituudet on ihan ok, uskokaa pois, kyllä kaikki naiset miehiä saa ja ei siinä pituutta sillon tarkastella vaan ihan muita asioita, esim. kaunista hymyä joka hurmaa ;) Ei kukaan mies päätä, että aha, hitonmoinen pätkä, nappaanpa taskuuni, nam! Tai että siinäpä vasta pitkä nainen, sopiva vaimo ja lasteni äiti..luoja paratkoon!


      • pitkääkinpidempi
        krisse172cm<3 kirjoitti:

        Itse taas 172 senttisenä olen kuullut lyhyemmiltä naisilta jatkuvaa kommentia että voiko sä oot nii pitkä! Miten sä itelles miehen löydät, eiks oo outoo ku miehet on samanpitusii, musta ainaski on siistii olla pikkunen, ku sit mies voi ottaa mu vaik taskuun ja jotain ihan sairasta kommenttia. Olen pitänyt itseäni aina norm. pituisena naisena, ehkä pitkä, jos seurassa on lyhyitä, mut muuten norm, pitkähkönä. Mutta kyllä aina kun pätkät on lähellä niin hirveää syynimistä ja haukkumista, piikittelyä ja ihan ihme taka-ajatuksia sisältäviä uppo-outoja kommentteja saa kuulla. Miettii vaan aina päätä raapien mitä tässä nyt oikeen haetaan, mitä mun pitää sanoa? Minulla on 37 jalka niin lyhyet myös korostaa 36-37 jalkojaan että mun on helppo löytää kenkiä ku mulla on nii pieni jalka ettei muut osta näitä kokoja ku isot koot menee eka. Ja mä itse oon ollut silleen, että joo, itsekin tässä 37 käytän, mutta lienee 38 ohella yleisin koko, koska kyllä ne vaan aina on loppu. Sitte ku kerron, että 160 senttisellä äipälläni on jalka 35, niin heti tulee selittelyä että joo joo siis kyllä mullekin se mahtuu mut mä ostan näitä vähä isompia. BUHAHAHAH niin varmaan..siis tää on oikeesti outoo. Ne jotka on 162 ylöspäin ei koskaan kommentoi mitään, ne jotka on 165 ylöspäin haluis olla pidempiä ja pakkomieleteisesti ostavat korkeita korkoja ja sitte nämä 162 alle, aina sama nokittelu ja oudot kommentit...ihmettelee vaan että kuka tollasta kommentia ees kehtaa heittää?? Jos tuntee itsensä liian lyhyeksi, niin kannattaa ajatella, että oot onnekas, ku siihen löytyy apua, osta korkkarit. Pitkä joka haluaa olla lyhyt ei voi sääriluitaan katkoa tullakseen lyhemmäks. Jos on pätkä niin sitte on, sitte vaan nauraa itselleen ja sanoo että ku mä oon jääny niin lapseksi heheheh. Mielestäni kaikkein ihanimpia ihmisiä on sellaiset, jotka voivat heittää omasta "heikkoudestaan" rentoa läppää, jossa ei katkeruus, ei ylpeys, ei mikään paista muuta ku huolettomuus. Kaikki pituudet on ihan ok, uskokaa pois, kyllä kaikki naiset miehiä saa ja ei siinä pituutta sillon tarkastella vaan ihan muita asioita, esim. kaunista hymyä joka hurmaa ;) Ei kukaan mies päätä, että aha, hitonmoinen pätkä, nappaanpa taskuuni, nam! Tai että siinäpä vasta pitkä nainen, sopiva vaimo ja lasteni äiti..luoja paratkoon!

        Joo samaa sairasta "mut voi laittaa" taskuun oon itekin kuullu tosi monelta. Itse olen166 jota on pidetty aina "piireissäni" hyvänä tavallisena pituutena. Sit kun on näitä taskupakkauksia törmänny niin tämmöstä oon saanu kuulla et olen pitkä pitkä ja helvetin pitkä ja oon menny ihan sekasin miettiessäni oonko pitkä vai en. Ylpäärimekkoa sovittelin keväällä niin sanovat liikkeessä tosi monesta mekosta et "ku olet nii lyhyehkö ihminen" "käytäthän korkokenkiä?" "Helmaa voidaan lyhentää" ja olin ihan äimänä. Hassuinta oli että minä 52 kilon painolla ja tanssi/telinevoimisteluharrastajana olin se iso ruhjake ja hän ilman minläänlaisia liikuntaharrasteita painolla 56(pehmeä tyyppi muttei mitenkään lihava) oli se söpö pikkutaskupakkaus. Tuo tapaus söi kyllä koko lukioajan itsetuntoa ja oma näkemykseni itsestä meni aivan päälaelleen. Ehkä viimeisen puolen vuoden aikana olen ruvennut näkemään asiat oikein. Ja nyt uus kaveripiiri kun on uus koulu että vähemmän joutuu olemaan näitten tyyppien kanssa. Oli siis 2 lyhyttä ja toinen oli niistä pahempi haukkuja.


      • rakkaudellaa

        vaalea 167-177 cm
        vaalea 177-183 cm


    • w4t6he5jy7tr6ku

      Sellanen 160cm on just nami

    • kolmas tappi

      ylypeetappi ja tonen tappi.. täyttä asiaa!! saman huomannu itsekin!!

    • 178

      kiinnitän huomiota jos on mua pitempi. muuten en pistä merkillekään. enkä sitkään pahalla.

      • 178

        niin siis siihen pituuteen...


    • lähtisnukkumaan

      Huoh, itse miehenä en ymmärrä tätä pitkien naisten jatkuvaa helevetin hehkuttamista. Mä en näe pitkissä naisissa mitään sen kummempaa. Naisia siinä missä muutkin. On vaan pitemmät jalat souuu wat?! Mitä seksikästä niissä jaloissa on? Itse olen lyhyempiin naisiin mieltynyt aina enemmän enkä oikein tiedä miksi. Kai se on kun tulee se suojeluvaisto (sehän on aika luontaista miehille) ja muutenkin, on ihanaa ottaa sellanen lyhyt nainen syliin ;) Kun sellanen mahtuu sopivasti. Mutta en valitse naista pituuden perusteella. Jos joku valitsee niin halleluja, menkää hoitoon. Sairasta. Pinnallista. Vaikka itse tykkään lyhyemmistä niin voisin yhtä hyvin seurustella pitkänkin naisen kanssa kunhan ei ole mua pitempi (itse 188cm)

      Mutta ihanteet on ihanteita.. Ihannepituus naiselle on 155-165cm.

      • omakehu haisee

        Ylimieliset hujopit taas vauhdissa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9127653#comment-49486157

        Miten joka helvetin naisten pituutta käsittelevässä ketjussa on paikalla noita itserakkaita pitkiä naisia? Ihan ällöttää tollainen lyhyiden haukkuminen ja omakehu..

        Onko teillä oikeasti noin surkea itsetunto?


      • Pitkä nainen
        omakehu haisee kirjoitti:

        Ylimieliset hujopit taas vauhdissa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9127653#comment-49486157

        Miten joka helvetin naisten pituutta käsittelevässä ketjussa on paikalla noita itserakkaita pitkiä naisia? Ihan ällöttää tollainen lyhyiden haukkuminen ja omakehu..

        Onko teillä oikeasti noin surkea itsetunto?

        Eiköhän siellä ole yksi ja sama joka kirjoittaa meidän muiden puolesta. Pituudessa ei ole mitään ihmeellistä. Enemmän miehet ovat muotojen perään kuin pituuden.

        Yksi juttu off-topic:

        Miksi muuten naiset saavat pitää pitkistä miehistä (noin 90% naisista), mutta miehet eivät saa ihailla pitkiä naisia?


      • dorkaa jengiä...

        Ihan yhtälailla pitkätkin naiset saavat ajoittain kuulla olevansa täällä kirahveja ja nostokurkia ja miehiä/transuja että aika valikoiva näkö teillä on jotka väitätte että ne pitkät naiset vaan aina haukkuvat ja ovat ylimielisiä.

        "Pitkät naiset on vaan rumia ellei nyt satu olemaan malli"

        Siinä yksi esimerkki jo tästä ketjusta ja muista vastaavista löytyy kasoittain näitä "vitun kirahvi/nostokurki/transu" -kommentteja.

        Ja sitten se että tulkitaan "pitkiä sääriäni pidetään kauniina" -kommentit lyhyiden haukkumiseksi??? Siis mitä v****a? Mistä lähtien omasta mielestään omien hyvien puoliensa korostaminen tarkoitti sitä että väheksyy toisenlaisia? Jos joku täällä sanoisi pitävänsä vaaleista hiuksistaan niin pitäiskö munkin ruveta mankumaan ja parkumaan "yhyyy, älä hauku tummahiuksisia!!!!"?


      • dorkaa jengiä...
        dorkaa jengiä... kirjoitti:

        Ihan yhtälailla pitkätkin naiset saavat ajoittain kuulla olevansa täällä kirahveja ja nostokurkia ja miehiä/transuja että aika valikoiva näkö teillä on jotka väitätte että ne pitkät naiset vaan aina haukkuvat ja ovat ylimielisiä.

        "Pitkät naiset on vaan rumia ellei nyt satu olemaan malli"

        Siinä yksi esimerkki jo tästä ketjusta ja muista vastaavista löytyy kasoittain näitä "vitun kirahvi/nostokurki/transu" -kommentteja.

        Ja sitten se että tulkitaan "pitkiä sääriäni pidetään kauniina" -kommentit lyhyiden haukkumiseksi??? Siis mitä v****a? Mistä lähtien omasta mielestään omien hyvien puoliensa korostaminen tarkoitti sitä että väheksyy toisenlaisia? Jos joku täällä sanoisi pitävänsä vaaleista hiuksistaan niin pitäiskö munkin ruveta mankumaan ja parkumaan "yhyyy, älä hauku tummahiuksisia!!!!"?

        Niin tässä vielä noita pitkien haukkumiskommentteja:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9407101

        "Kuka sellasii nostokurkeja jaksaa katella?"
        "Siis hyi vittu joku 180cm pitkä nainen. Ihan karseen näköstä ja kaukana naisellisesta"
        "Ihan vaan tiedoksenne 180-senttiset naiset, olette epänormaalin pitkiä ja aika harva mies kaltaisistanne kirahveista syttyy"

        Joo, pitkäthän ne aina vaan ovat haukkumassa.


      • xfhfgh
        dorkaa jengiä... kirjoitti:

        Ihan yhtälailla pitkätkin naiset saavat ajoittain kuulla olevansa täällä kirahveja ja nostokurkia ja miehiä/transuja että aika valikoiva näkö teillä on jotka väitätte että ne pitkät naiset vaan aina haukkuvat ja ovat ylimielisiä.

        "Pitkät naiset on vaan rumia ellei nyt satu olemaan malli"

        Siinä yksi esimerkki jo tästä ketjusta ja muista vastaavista löytyy kasoittain näitä "vitun kirahvi/nostokurki/transu" -kommentteja.

        Ja sitten se että tulkitaan "pitkiä sääriäni pidetään kauniina" -kommentit lyhyiden haukkumiseksi??? Siis mitä v****a? Mistä lähtien omasta mielestään omien hyvien puoliensa korostaminen tarkoitti sitä että väheksyy toisenlaisia? Jos joku täällä sanoisi pitävänsä vaaleista hiuksistaan niin pitäiskö munkin ruveta mankumaan ja parkumaan "yhyyy, älä hauku tummahiuksisia!!!!"?

        Jos olet niin tyhmä ettet ymmärrä tuon tapittelun ja pygmittelyn olevan sitä haukkumista niin turhaan parut. Se vain ihmetyttää että miksi juuri pitkät naiset kokevat koko ajan tarvetta mainostaa näyttävyyttään ja kauneuttaan ja milloin mitäkin ja jos lyhyt nainen tölväisee jotain niin heti haukutaan kateelliseksi. Silti jos pitkä nainen haukkuu lyhyitä naisia esim. pygmeiksi niin hän ei tietenkään ole kateellinen vaan hänellä on vain terve itsetunto?


      • dorkaa jengiä...
        xfhfgh kirjoitti:

        Jos olet niin tyhmä ettet ymmärrä tuon tapittelun ja pygmittelyn olevan sitä haukkumista niin turhaan parut. Se vain ihmetyttää että miksi juuri pitkät naiset kokevat koko ajan tarvetta mainostaa näyttävyyttään ja kauneuttaan ja milloin mitäkin ja jos lyhyt nainen tölväisee jotain niin heti haukutaan kateelliseksi. Silti jos pitkä nainen haukkuu lyhyitä naisia esim. pygmeiksi niin hän ei tietenkään ole kateellinen vaan hänellä on vain terve itsetunto?

        Copy pastea minulle tähän viestejä joissa pitkät naiset haukkuvat lyhyitä pygmeiksi ilman että heitä on sitä ennen haukuttu nostokurjiksi/kirahveiksi.

        "miksi juuri pitkät naiset kokevat koko ajan tarvetta mainostaa näyttävyyttään ja kauneuttaan ja milloin mitäkin ja jos lyhyt nainen tölväisee jotain niin heti haukutaan kateelliseksi."

        Et siis oikeasti huomaa mitään eroa siinä, jos sanoo "mulla on kauniit pitkät sääret" ja "hyi vittu, mikä kirahvi"? :D

        "pygmeiksi niin hän ei tietenkään ole kateellinen vaan hänellä on vain terve itsetunto? "

        Älä yritä laittaa sanoja suuhuni. En ole sanonut että lyhyiden naisten haukkuminen olisi yhtään sen sopivampaa. Osoitin viestissäni että ihan yhtä lailla pitkiä naisiakin haukutaan rumilla nimityksillä (jos katsot antamani linkin, näet että haukkuja tulee ihan ilman että on sanonut muuta kuin olen 180cm pitkä), joten turha väittää että pitkät naiset ne vain haukkuvat ja ovat ilkeitä, se on täyttä BSää.


      • gfhfv
        dorkaa jengiä... kirjoitti:

        Copy pastea minulle tähän viestejä joissa pitkät naiset haukkuvat lyhyitä pygmeiksi ilman että heitä on sitä ennen haukuttu nostokurjiksi/kirahveiksi.

        "miksi juuri pitkät naiset kokevat koko ajan tarvetta mainostaa näyttävyyttään ja kauneuttaan ja milloin mitäkin ja jos lyhyt nainen tölväisee jotain niin heti haukutaan kateelliseksi."

        Et siis oikeasti huomaa mitään eroa siinä, jos sanoo "mulla on kauniit pitkät sääret" ja "hyi vittu, mikä kirahvi"? :D

        "pygmeiksi niin hän ei tietenkään ole kateellinen vaan hänellä on vain terve itsetunto? "

        Älä yritä laittaa sanoja suuhuni. En ole sanonut että lyhyiden naisten haukkuminen olisi yhtään sen sopivampaa. Osoitin viestissäni että ihan yhtä lailla pitkiä naisiakin haukutaan rumilla nimityksillä (jos katsot antamani linkin, näet että haukkuja tulee ihan ilman että on sanonut muuta kuin olen 180cm pitkä), joten turha väittää että pitkät naiset ne vain haukkuvat ja ovat ilkeitä, se on täyttä BSää.

        Sulle sitten ei mene jakeluun että jos PITKÄ nainen haukkuu muita PITKIÄ naisia, niin miksi nämä pitkät naiset sitten alkavat HAUKKUA lyhyitä naisia? Kun se kommentti oli nimenomaan PITKÄN naisen käsialaa, ei lyhyen.

        Sitä paitsi tämä kommentti oli MIEHEN kirjoittama, ei lyhyen naisen:

        "Ihan vaan tiedoksenne 180-senttiset naiset, olette epänormaalin pitkiä ja aika harva mies kaltaisistanne kirahveista syttyy"


      • dorkaa jengiä...
        gfhfv kirjoitti:

        Sulle sitten ei mene jakeluun että jos PITKÄ nainen haukkuu muita PITKIÄ naisia, niin miksi nämä pitkät naiset sitten alkavat HAUKKUA lyhyitä naisia? Kun se kommentti oli nimenomaan PITKÄN naisen käsialaa, ei lyhyen.

        Sitä paitsi tämä kommentti oli MIEHEN kirjoittama, ei lyhyen naisen:

        "Ihan vaan tiedoksenne 180-senttiset naiset, olette epänormaalin pitkiä ja aika harva mies kaltaisistanne kirahveista syttyy"

        "Sitä paitsi tämä kommentti oli MIEHEN kirjoittama, ei lyhyen naisen:"

        Ööh, näytä missä väitin sen olleen lyhyen naisen kirjoittama? Mutta laitetaan tähän alemmas muutama.

        "Naisen kuuluu näyttää naiselta, eikä hevoselta siinnä vierellä."
        "Hahaha
        onko siis 40-45 jalan koko naisissa mielyttää enemmän ja näyttää seksikaammiltä?:-D "

        Siinä, tästä ketjusta löytyi, naisten kirjoittamia joista ainakin toinen lyhyt. Ei mielestäsi ollenkaan loukkaavaan sävyyn?

        Jospa nyt ottaisit ne puolueellisuuslasit pois päästäsi.

        "Copy pastea minulle tähän viestejä joissa pitkät naiset haukkuvat lyhyitä pygmeiksi ilman että heitä on sitä ennen haukuttu nostokurjiksi/kirahveiksi."

        Odotan yhä vastausta tähän.


      • drfgdfh
        dorkaa jengiä... kirjoitti:

        "Sitä paitsi tämä kommentti oli MIEHEN kirjoittama, ei lyhyen naisen:"

        Ööh, näytä missä väitin sen olleen lyhyen naisen kirjoittama? Mutta laitetaan tähän alemmas muutama.

        "Naisen kuuluu näyttää naiselta, eikä hevoselta siinnä vierellä."
        "Hahaha
        onko siis 40-45 jalan koko naisissa mielyttää enemmän ja näyttää seksikaammiltä?:-D "

        Siinä, tästä ketjusta löytyi, naisten kirjoittamia joista ainakin toinen lyhyt. Ei mielestäsi ollenkaan loukkaavaan sävyyn?

        Jospa nyt ottaisit ne puolueellisuuslasit pois päästäsi.

        "Copy pastea minulle tähän viestejä joissa pitkät naiset haukkuvat lyhyitä pygmeiksi ilman että heitä on sitä ennen haukuttu nostokurjiksi/kirahveiksi."

        Odotan yhä vastausta tähän.

        Tässä tästä ketjusta, sekä parista muusta naisten pituutta käsittelevästä keskustelusta pitkien naisten omakehua täynnä olevia viestejä eli samaa paskaa mitä täälläkin voi nähdä:

        "Mie olen 179cm pitkä nainen ja hoikka sellainen, ja kelpaan kyllä varmana miehille :D Jonoks asti ois ottajia"

        "aika monet miehet antaa huomiota kun on pitkä, sillonhan erottuu joukosta kun lyhyet taas eivät erotu ei se välttämättä muusta johdu "

        "olen 175cm ja 65kg.On ihanaa olle pitkä!En ikimaailmassa haluaisi olla lyhyempi.Minulla on pitkät kauniit sääret ja erotun muutenkin massasta edukseni. "

        "Itse olen 180cm nainen ja käytän korkkareita..ja flaksi on taattu..jos jonkun milestä olen amatsooni..ei haittaa! Pygmit painaa omassa sarjassaan.. "

        "Älä viitsi meille pitkille ja kauniille olla noin katkera ja kateellinen.) "

        "Mutta näyttäväähän se vain on kun on upea pitkä kaunokainen, pitkät naiset onkin katsos "omaonmielipiteeni" niitä miehiä varten joilla on hyvä itsetunto ;) "

        "Kuulun näihin ihaniin pitkiin ja hoikkiin näyttäviin naisiin.180cm ja ryhtiä riittää.Sopivasti korkoa ja itsetuntoa miehelläni riittää"

        "Jotenkin kun aina sanotaan että lapsenkasvoiset ja lyhyet naiset vetoavat, niin väistämättä mieleen tulee pedofiilia... Voisiko tällainen lapsenpiirteiden ihannointi olla jopa hieman pervoa? "

        "jos on lyhyt ja siro nainen tulee mieleen joku kymmenen vee pikku tyttö"

        Joko riitti? Todella usein täällä rinnastetaan lyhyitä naisia pikkulapsiin ja heidän miehiään taas nimitellään itsetuntovammaisiksi koska tietysti jokainen "normaali" mies haluaa sen pitkän naisen. Lyhyisiin naisiin mieltyneitä miehiä pitkät naiset eivät kestä vaan sepittelevät itselleen sellaisen sadun että itsetuntoon ei tulisi kolausta eli tottahan toki näissä miehissä on jotain vikaa kun ei pitkä nainen kelpaa.

        En myöskään ymmärrä tuota jatkuvaa itsensä kehumista. Aina ne samat fraasit jokaisella pitkällä naisella: näyttävä ja kaunis ja usein vielä luita muita myönteisiä adjektiiveja siihen päälle. Miksi pitää kehua itseään koko ajan?


      • drfgdfh
        dorkaa jengiä... kirjoitti:

        "Sitä paitsi tämä kommentti oli MIEHEN kirjoittama, ei lyhyen naisen:"

        Ööh, näytä missä väitin sen olleen lyhyen naisen kirjoittama? Mutta laitetaan tähän alemmas muutama.

        "Naisen kuuluu näyttää naiselta, eikä hevoselta siinnä vierellä."
        "Hahaha
        onko siis 40-45 jalan koko naisissa mielyttää enemmän ja näyttää seksikaammiltä?:-D "

        Siinä, tästä ketjusta löytyi, naisten kirjoittamia joista ainakin toinen lyhyt. Ei mielestäsi ollenkaan loukkaavaan sävyyn?

        Jospa nyt ottaisit ne puolueellisuuslasit pois päästäsi.

        "Copy pastea minulle tähän viestejä joissa pitkät naiset haukkuvat lyhyitä pygmeiksi ilman että heitä on sitä ennen haukuttu nostokurjiksi/kirahveiksi."

        Odotan yhä vastausta tähän.

        "Sitä paitsi tämä kommentti oli MIEHEN kirjoittama, ei lyhyen naisen:

        Ööh, näytä missä väitin sen olleen lyhyen naisen kirjoittama?"

        Et vieläkään tajunnut pointtia. Eli jos PITKÄ nainen haukkuu PITKÄÄ naista, niin mikä järki tämän haukutun PITKÄN naisen on ruveta LYHITÄ haukkumaan jos häntä haukkui toinen PITKÄ nainen? Onko tarpeeksi selkeästi ilmaistu vai pitääkö vääntää rautalangasta uudelleen?


      • lyhyt tappi
        dorkaa jengiä... kirjoitti:

        "Sitä paitsi tämä kommentti oli MIEHEN kirjoittama, ei lyhyen naisen:"

        Ööh, näytä missä väitin sen olleen lyhyen naisen kirjoittama? Mutta laitetaan tähän alemmas muutama.

        "Naisen kuuluu näyttää naiselta, eikä hevoselta siinnä vierellä."
        "Hahaha
        onko siis 40-45 jalan koko naisissa mielyttää enemmän ja näyttää seksikaammiltä?:-D "

        Siinä, tästä ketjusta löytyi, naisten kirjoittamia joista ainakin toinen lyhyt. Ei mielestäsi ollenkaan loukkaavaan sävyyn?

        Jospa nyt ottaisit ne puolueellisuuslasit pois päästäsi.

        "Copy pastea minulle tähän viestejä joissa pitkät naiset haukkuvat lyhyitä pygmeiksi ilman että heitä on sitä ennen haukuttu nostokurjiksi/kirahveiksi."

        Odotan yhä vastausta tähän.

        Eli sun mielestä siis lyhyet naiset vaan haukkuu pitkiä koko ajan ilman mitään syytä mutta jos pitkä muija haukkuu lyhyitä niin se johtuu vaan siitä, että lyhyet haukku ensin? :D Ei jeesus sentään mitä paskaa..


      • dorkaa jengiä...
        drfgdfh kirjoitti:

        Tässä tästä ketjusta, sekä parista muusta naisten pituutta käsittelevästä keskustelusta pitkien naisten omakehua täynnä olevia viestejä eli samaa paskaa mitä täälläkin voi nähdä:

        "Mie olen 179cm pitkä nainen ja hoikka sellainen, ja kelpaan kyllä varmana miehille :D Jonoks asti ois ottajia"

        "aika monet miehet antaa huomiota kun on pitkä, sillonhan erottuu joukosta kun lyhyet taas eivät erotu ei se välttämättä muusta johdu "

        "olen 175cm ja 65kg.On ihanaa olle pitkä!En ikimaailmassa haluaisi olla lyhyempi.Minulla on pitkät kauniit sääret ja erotun muutenkin massasta edukseni. "

        "Itse olen 180cm nainen ja käytän korkkareita..ja flaksi on taattu..jos jonkun milestä olen amatsooni..ei haittaa! Pygmit painaa omassa sarjassaan.. "

        "Älä viitsi meille pitkille ja kauniille olla noin katkera ja kateellinen.) "

        "Mutta näyttäväähän se vain on kun on upea pitkä kaunokainen, pitkät naiset onkin katsos "omaonmielipiteeni" niitä miehiä varten joilla on hyvä itsetunto ;) "

        "Kuulun näihin ihaniin pitkiin ja hoikkiin näyttäviin naisiin.180cm ja ryhtiä riittää.Sopivasti korkoa ja itsetuntoa miehelläni riittää"

        "Jotenkin kun aina sanotaan että lapsenkasvoiset ja lyhyet naiset vetoavat, niin väistämättä mieleen tulee pedofiilia... Voisiko tällainen lapsenpiirteiden ihannointi olla jopa hieman pervoa? "

        "jos on lyhyt ja siro nainen tulee mieleen joku kymmenen vee pikku tyttö"

        Joko riitti? Todella usein täällä rinnastetaan lyhyitä naisia pikkulapsiin ja heidän miehiään taas nimitellään itsetuntovammaisiksi koska tietysti jokainen "normaali" mies haluaa sen pitkän naisen. Lyhyisiin naisiin mieltyneitä miehiä pitkät naiset eivät kestä vaan sepittelevät itselleen sellaisen sadun että itsetuntoon ei tulisi kolausta eli tottahan toki näissä miehissä on jotain vikaa kun ei pitkä nainen kelpaa.

        En myöskään ymmärrä tuota jatkuvaa itsensä kehumista. Aina ne samat fraasit jokaisella pitkällä naisella: näyttävä ja kaunis ja usein vielä luita muita myönteisiä adjektiiveja siihen päälle. Miksi pitää kehua itseään koko ajan?

        Eli selailit oikein vanhojen ketjujen joukosta ja tämän pystyt tarjoamaan?

        "Mie olen 179cm pitkä nainen ja hoikka sellainen, ja kelpaan kyllä varmana miehille :D Jonoks asti ois ottajia"
        "olen 175cm ja 65kg.On ihanaa olle pitkä!En ikimaailmassa haluaisi olla lyhyempi.Minulla on pitkät kauniit sääret ja erotun muutenkin massasta edukseni. "

        Okei, tämä on siis haukkumista? No mene nyt ihmeessä etsimään kaikki ketjut joissa joku sanoo olevansa tyytyväinen sinisiin silmiinsä tai kurveihinsa ja mene sinne saarnaamaan miten se on muiden haukkumista. Sun mielestä olisi varmaan haukkumista myös jos sanoisin että pidän mun tummista hiuksista enkä haluaisi olla blondi.


        "Mutta näyttäväähän se vain on kun on upea pitkä kaunokainen, pitkät naiset onkin katsos "omaonmielipiteeni" niitä miehiä varten joilla on hyvä itsetunto ;)" "Kuulun näihin ihaniin pitkiin ja hoikkiin näyttäviin naisiin.180cm ja ryhtiä riittää.Sopivasti korkoa ja itsetuntoa miehelläni riittää"

        Joo, näistä aiot varmaan sanoa että "noiden mielestä lyhyistä pitävillä on huono itsetunto". Sitä tuo ei tarkoita. Tuo tarkoittaa ainoastaan sitä että, miehet jotka kokevat alemmuutta siitä jos nainen on pidempi, eivät pitkistä naisista kiinnostu. Se ei tarkoita sitä että lyhyiden naisten ihailijat ovat huono itsetuntoisia. Siinä on eroa, lue lauseet ja käsittele niiden sisältö päässäsi.

        "Itse olen 180cm nainen ja käytän korkkareita..ja flaksi on taattu..jos jonkun milestä olen amatsooni..ei haittaa! Pygmit painaa omassa sarjassaan.. "

        Okei, hieman dorka pitkis, ja toistaiseksi nyt ainoa näistä mielestäsi LUKUISISTA pygmittelyistä.

        "aika monet miehet antaa huomiota kun on pitkä, sillonhan erottuu joukosta kun lyhyet taas eivät erotu ei se välttämättä muusta johdu "

        Harrastit sitten taas sitä valikoivaa näköäsi? Olisit nyt ihmeessä kopioinut tuohon myös lauseen alun: "tää keskustelu on aika turhaa eiks se tuu tosta alustaki jo selville että jotkut miehet vaan tykkää lyhyistä ja jotkut pitkistä miehen pituutta katsomatta,". Eli missä kohtaa se haukkuminen oli? Olisiko myös mielestäsi muiden vaatemaun haukkumista jos sanoisin että mä erotun väkijoukosta omanlaisella asuvalinnallani?

        Kahdesta vikasta en voi jo senkään takia kommentoida koska en löytänyt niitä Haulla. Typeriltä kommenteilta vaikuttavat. Mutta linkkiä niihin kiitos, niitä ei löytynyt hakutoiminnolla.

        "Joko riitti? Todella usein täällä rinnastetaan lyhyitä naisia pikkulapsiin"

        Näitä on enkä ole antanut niille hyväksyntää. Mutta nämä menee aivan samaan sarjaan kun amatsoonittelut ja kirahvittelut. Koko pointtini oli se että pitkät naiset eivät todellakaan ole niitä ainoita haukkujia täällä vaikka tuntuvatkin saavan koko ajan sen kiusaajan leiman.

        " ja heidän miehiään taas nimitellään itsetuntovammaisiksi koska tietysti jokainen "normaali" mies haluaa sen pitkän naisen. Lyhyisiin naisiin mieltyneitä miehiä pitkät naiset eivät kestä vaan sepittelevät itselleen sellaisen sadun että itsetuntoon ei tulisi kolausta eli tottahan toki näissä miehissä on jotain vikaa kun ei pitkä nainen kelpaa."

        Heidän miehiään ei nimitellä kollektiivisesti. Sellaisia miehiä nimitellään itsetuntovammaisiksi jotka kokevat alemmuudentunnetta siitä jos nainen on pidempi. Ymmärrätkö? Se ei tarkoita sitä että lyhyistä naisista pitävät ovat itsetuntovammaisia vaan sitä että itsetuntovammaisia jotka kokevat alemmuutta siitä että nainen on pidempi, ei kiinnosta pitkät naiset.

        "toki näissä miehissä on jotain vikaa kun ei pitkä nainen kelpaa."

        Kenessä mielestäsi on SILLOIN vika, JOS mies kokee alemmuutta siitä että nainen on tätä pidempi?

        "En myöskään ymmärrä tuota jatkuvaa itsensä kehumista. Aina ne samat fraasit jokaisella pitkällä naisella: näyttävä ja kaunis ja usein vielä luita muita myönteisiä adjektiiveja siihen päälle. Miksi pitää kehua itseään koko ajan?"

        Okei, eli omia hyviä puoliaan ei saa korostaa? Miksi se häiritsee sinua niin paljon jos joku sanoo "mulla on pitkät kauniit sääret". Miksi siitä pitää loukkaantua verisesti? Ei minuakaan häiritse jos joku sanoo pitävänsä blondista tukastaan, lihaksistaan, siroudestaan tai pienuudestaan. Laitan alemmas esimerkin
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9050911#comment-43960799

        "omalle kohdalleni on sattunut vain lyhyistä naisista pitäviä miehiä ja saankin paljon huomiota miehiltä koska olen heidän mielestään suloinen,kaunis ja ihanan pikkuinen."

        Tuo on ihan sitä samaa kamaa kuin "mulla on kauniit pitkät sääret", mutta tuokaan ei ole mielestäni muiden lyttäämistä tai mitään muutakaan josta pitäisi vetää herneet nenään.


      • dorkaa jengiä...
        drfgdfh kirjoitti:

        "Sitä paitsi tämä kommentti oli MIEHEN kirjoittama, ei lyhyen naisen:

        Ööh, näytä missä väitin sen olleen lyhyen naisen kirjoittama?"

        Et vieläkään tajunnut pointtia. Eli jos PITKÄ nainen haukkuu PITKÄÄ naista, niin mikä järki tämän haukutun PITKÄN naisen on ruveta LYHITÄ haukkumaan jos häntä haukkui toinen PITKÄ nainen? Onko tarpeeksi selkeästi ilmaistu vai pitääkö vääntää rautalangasta uudelleen?

        Tajusin pointtisi mutta en sitä missä tämä kyseinen viesti on josta puhut?


      • dorkaa jengiä...
        lyhyt tappi kirjoitti:

        Eli sun mielestä siis lyhyet naiset vaan haukkuu pitkiä koko ajan ilman mitään syytä mutta jos pitkä muija haukkuu lyhyitä niin se johtuu vaan siitä, että lyhyet haukku ensin? :D Ei jeesus sentään mitä paskaa..

        Lainaus ekasta viestistäni

        "Ihan yhtälailla pitkätkin naiset saavat ajoittain kuulla olevansa täällä kirahveja ja nostokurkia ja miehiä/transuja että aika valikoiva näkö teillä on jotka väitätte että ne pitkät naiset vaan aina haukkuvat ja ovat ylimielisiä."

        Suomennan sinulle,
        tarkoittaa että pitkät naiset eivät, vaikka moni täällä tuntuu kovasti väittävän, ole ne palstan ainoat ilkimykset ja haukkujat.


      • dfhxdfgxfd
        dorkaa jengiä... kirjoitti:

        Eli selailit oikein vanhojen ketjujen joukosta ja tämän pystyt tarjoamaan?

        "Mie olen 179cm pitkä nainen ja hoikka sellainen, ja kelpaan kyllä varmana miehille :D Jonoks asti ois ottajia"
        "olen 175cm ja 65kg.On ihanaa olle pitkä!En ikimaailmassa haluaisi olla lyhyempi.Minulla on pitkät kauniit sääret ja erotun muutenkin massasta edukseni. "

        Okei, tämä on siis haukkumista? No mene nyt ihmeessä etsimään kaikki ketjut joissa joku sanoo olevansa tyytyväinen sinisiin silmiinsä tai kurveihinsa ja mene sinne saarnaamaan miten se on muiden haukkumista. Sun mielestä olisi varmaan haukkumista myös jos sanoisin että pidän mun tummista hiuksista enkä haluaisi olla blondi.


        "Mutta näyttäväähän se vain on kun on upea pitkä kaunokainen, pitkät naiset onkin katsos "omaonmielipiteeni" niitä miehiä varten joilla on hyvä itsetunto ;)" "Kuulun näihin ihaniin pitkiin ja hoikkiin näyttäviin naisiin.180cm ja ryhtiä riittää.Sopivasti korkoa ja itsetuntoa miehelläni riittää"

        Joo, näistä aiot varmaan sanoa että "noiden mielestä lyhyistä pitävillä on huono itsetunto". Sitä tuo ei tarkoita. Tuo tarkoittaa ainoastaan sitä että, miehet jotka kokevat alemmuutta siitä jos nainen on pidempi, eivät pitkistä naisista kiinnostu. Se ei tarkoita sitä että lyhyiden naisten ihailijat ovat huono itsetuntoisia. Siinä on eroa, lue lauseet ja käsittele niiden sisältö päässäsi.

        "Itse olen 180cm nainen ja käytän korkkareita..ja flaksi on taattu..jos jonkun milestä olen amatsooni..ei haittaa! Pygmit painaa omassa sarjassaan.. "

        Okei, hieman dorka pitkis, ja toistaiseksi nyt ainoa näistä mielestäsi LUKUISISTA pygmittelyistä.

        "aika monet miehet antaa huomiota kun on pitkä, sillonhan erottuu joukosta kun lyhyet taas eivät erotu ei se välttämättä muusta johdu "

        Harrastit sitten taas sitä valikoivaa näköäsi? Olisit nyt ihmeessä kopioinut tuohon myös lauseen alun: "tää keskustelu on aika turhaa eiks se tuu tosta alustaki jo selville että jotkut miehet vaan tykkää lyhyistä ja jotkut pitkistä miehen pituutta katsomatta,". Eli missä kohtaa se haukkuminen oli? Olisiko myös mielestäsi muiden vaatemaun haukkumista jos sanoisin että mä erotun väkijoukosta omanlaisella asuvalinnallani?

        Kahdesta vikasta en voi jo senkään takia kommentoida koska en löytänyt niitä Haulla. Typeriltä kommenteilta vaikuttavat. Mutta linkkiä niihin kiitos, niitä ei löytynyt hakutoiminnolla.

        "Joko riitti? Todella usein täällä rinnastetaan lyhyitä naisia pikkulapsiin"

        Näitä on enkä ole antanut niille hyväksyntää. Mutta nämä menee aivan samaan sarjaan kun amatsoonittelut ja kirahvittelut. Koko pointtini oli se että pitkät naiset eivät todellakaan ole niitä ainoita haukkujia täällä vaikka tuntuvatkin saavan koko ajan sen kiusaajan leiman.

        " ja heidän miehiään taas nimitellään itsetuntovammaisiksi koska tietysti jokainen "normaali" mies haluaa sen pitkän naisen. Lyhyisiin naisiin mieltyneitä miehiä pitkät naiset eivät kestä vaan sepittelevät itselleen sellaisen sadun että itsetuntoon ei tulisi kolausta eli tottahan toki näissä miehissä on jotain vikaa kun ei pitkä nainen kelpaa."

        Heidän miehiään ei nimitellä kollektiivisesti. Sellaisia miehiä nimitellään itsetuntovammaisiksi jotka kokevat alemmuudentunnetta siitä jos nainen on pidempi. Ymmärrätkö? Se ei tarkoita sitä että lyhyistä naisista pitävät ovat itsetuntovammaisia vaan sitä että itsetuntovammaisia jotka kokevat alemmuutta siitä että nainen on pidempi, ei kiinnosta pitkät naiset.

        "toki näissä miehissä on jotain vikaa kun ei pitkä nainen kelpaa."

        Kenessä mielestäsi on SILLOIN vika, JOS mies kokee alemmuutta siitä että nainen on tätä pidempi?

        "En myöskään ymmärrä tuota jatkuvaa itsensä kehumista. Aina ne samat fraasit jokaisella pitkällä naisella: näyttävä ja kaunis ja usein vielä luita muita myönteisiä adjektiiveja siihen päälle. Miksi pitää kehua itseään koko ajan?"

        Okei, eli omia hyviä puoliaan ei saa korostaa? Miksi se häiritsee sinua niin paljon jos joku sanoo "mulla on pitkät kauniit sääret". Miksi siitä pitää loukkaantua verisesti? Ei minuakaan häiritse jos joku sanoo pitävänsä blondista tukastaan, lihaksistaan, siroudestaan tai pienuudestaan. Laitan alemmas esimerkin
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9050911#comment-43960799

        "omalle kohdalleni on sattunut vain lyhyistä naisista pitäviä miehiä ja saankin paljon huomiota miehiltä koska olen heidän mielestään suloinen,kaunis ja ihanan pikkuinen."

        Tuo on ihan sitä samaa kamaa kuin "mulla on kauniit pitkät sääret", mutta tuokaan ei ole mielestäni muiden lyttäämistä tai mitään muutakaan josta pitäisi vetää herneet nenään.

        No kuule pengo itse ne kommentit tältä palstalta, oli melkein kuukauden vanha ketju niin en ala sitä uudelleen kahlaamaan nyt. Ensin piti copy pastettaa pitkien naisten typeriä kommentteja ja sitten vielä pitäisi linkitkin kaivaa kun ei uskota. Hohhoijaa...

        Ja mielestäni sanoin tuossa:
        "Tässä tästä ketjusta, sekä parista muusta naisten pituutta käsittelevästä keskustelusta pitkien naisten omakehua täynnä olevia viestejä".

        Joten opettelepa lukemaan. Ei täällä lyhyet naiset koko ajan ole ylenpalttisesti kehumassa itseään? Nimenomaan pitkät koko ajan kehuvat kuinka "näyttäviä" ja kauniita ovat. Enkä ymmärrä miksi sitä pitää anonyyminä mainostaa jollakin nettipalstalla. Kai siitä saa jtn ylemmyydentunteita kun pääsee kehuskelemaan itseään oikein olan takaa..

        Miksi tämä on sinulle noin kova kolaus? Puhut vieläkin siihen malliin kuin VAIN lyhyet naiset haukkuisivat pitkiä ilman mtn syytä mutta pitkät naiset haukkuvat lyhyitä aina syystä.


      • dorkaa jengiä....
        dfhxdfgxfd kirjoitti:

        No kuule pengo itse ne kommentit tältä palstalta, oli melkein kuukauden vanha ketju niin en ala sitä uudelleen kahlaamaan nyt. Ensin piti copy pastettaa pitkien naisten typeriä kommentteja ja sitten vielä pitäisi linkitkin kaivaa kun ei uskota. Hohhoijaa...

        Ja mielestäni sanoin tuossa:
        "Tässä tästä ketjusta, sekä parista muusta naisten pituutta käsittelevästä keskustelusta pitkien naisten omakehua täynnä olevia viestejä".

        Joten opettelepa lukemaan. Ei täällä lyhyet naiset koko ajan ole ylenpalttisesti kehumassa itseään? Nimenomaan pitkät koko ajan kehuvat kuinka "näyttäviä" ja kauniita ovat. Enkä ymmärrä miksi sitä pitää anonyyminä mainostaa jollakin nettipalstalla. Kai siitä saa jtn ylemmyydentunteita kun pääsee kehuskelemaan itseään oikein olan takaa..

        Miksi tämä on sinulle noin kova kolaus? Puhut vieläkin siihen malliin kuin VAIN lyhyet naiset haukkuisivat pitkiä ilman mtn syytä mutta pitkät naiset haukkuvat lyhyitä aina syystä.

        Jos olit jo kertaalleen löytänyt ne kommentit olisit voinut laittaa linkin siihen ketjuun samalla? Niinhän minäkin olen tehnyt tässä ketjussa, koska jos linkkailisin kommentteja ilman minkäänlaisia lähteitä, ei sanomisillani olisi minkäänlaista painoarvoa. Ne eivät edustaisi yhtään mitään. Siksi toisekseen ihmettelen miksi linkkasit kasan kommentteja joissa joku kertoo olevansa tyytyväinen omaan kroppaansa? Pyysin sinua copypasteemaan kommentteja lyhyiden haukkumisesta.

        "Joten opettelepa lukemaan. Ei täällä lyhyet naiset koko ajan ole ylenpalttisesti kehumassa itseään? Nimenomaan pitkät koko ajan kehuvat kuinka "näyttäviä" ja kauniita ovat. Enkä ymmärrä miksi sitä pitää anonyyminä mainostaa jollakin nettipalstalla. Kai siitä saa jtn ylemmyydentunteita kun pääsee kehuskelemaan itseään oikein olan takaa.."

        Voinet varmaan jo itsekin myöntää että tuolla ei ole mitään tekemistä haukkumisen kanssa? Kerro nyt miksi se ahdistaa niin paljon? En minäkään ahdistunut tuosta viimeksi linkkaamastani viestistä.

        "Itse taas olen aina tykännyt olla lyhyt ja pieni,"

        Myös yllä oleva kommentti löytyi tästä ketjusta enkä minä siitä ahdistunut enkä kokenut sitä pitkien haukkumisena.

        "Miksi tämä on sinulle noin kova kolaus?"

        Vai kova kolaus? :D Hei, kuka täällä on loukkaantunut siitä että joku on kertonut olevansa tyytyväinen omaan vartaloonsa?

        "Puhut vieläkin siihen malliin kuin VAIN lyhyet naiset haukkuisivat pitkiä ilman mtn syytä mutta pitkät naiset haukkuvat lyhyitä aina syystä."

        Osoita tuo kohta. En ole missään vaiheessa käyttänyt tuossa yhteydessä VAIN sanaa, tai millään muulla tavoin rajannut perusteettomia haukkujia pelkästään lyhyisiin naisiin. Totesin että niitä lyhyiden haukkujia (sinulle siis ilkeitä pitkiä naisia) ei ole yhtään sen enempää kuin pitkien haukkujiakaan. En myöskään sanonut haukkujien olevan käytännössä pelkästään lyhyitä naisia, toisin kuin sinä sanoit pitkien naisten olevan ne pääpahikset. Aina -sanaa en ole tämän viestin lisäksi tainnut käyttää yhdessäkään viestissäni tässä ketjussa.


    • lyhytjalakaneakka

      Onhan niillä kerta pitää lyhyitä naisia haukkua. Kateutta ilmassa ;)

      • ,,,,,,,,,

        Tunnustan, haluan olla lyhyt. Kiva kun lapseni kasvaa äkkiä ohitseni ja tepsutan siellä pikkaraisimpana. Apua.. Vakavasti kirjoittaen: Kuka haluaa olla kade pikkuihmiselle? Ja juu. en ole kovin pitkäkään. 172cm. Silti jos pitäis valita, olisin pidempi kuin lyhyempi. Lyhyet ihmiset huutaa kaupassa apuun pitkempiä kun eivät ylety hyllystä ottamaan mitään. Tekeytyvät muutenkin heikoiksi jostakin syystä. Haluavat miehen suojelevan ja ottavan syliin? En ole koskaan tajunnut miksi? Kyllä minäkin mahdun halutessasi mieheni kainaloon, mutta voisin olla myös itseäni lyhyemmän miehen kanssa. En vaadi kultahansikkain kantoa ja että mies tekisi kaiken puolestani että minä voisin sipsuttaa ja piipittää.


    • olgapieni

      Vastaanpa tavallaan mieheni puolesta :) eli minä olen vaivaiset 155cm ja mies on todennut, mun olevan muuten hyvä, mutta kymmenisen senttiä liian lyhyt :(...eli en kelpaa, paitsi korkkarit jalassa.

      Itse taas olen aina tykännyt olla lyhyt ja pieni, vaikka välillä tuntuu, että pidempänä olisi helpompaa, kun saisi syödäkin paljon enemmän eikä tarvitsisi olla niin siro, kun luonnostaan olen enemmän normaali, kuin hento.
      ...musta on kiva, että mies on reilusti pidempi ja nykyiseni saisi olla pidempikin kuin sen 180cm, mutta en sano sitä hänelle ääneen.

    • piiiiiitkä nainen

      Tää on erikoinen juttu. Että itsessään pituus lisäsisi jotenkin itserakkautta tai aiheuttaisi huonoa itsetuntoa.

      Mä oon pitkä, 181cm. Teini-ikä oli hiton kurja kun olin kaikkia päätä pidempi. Poikia ja tyttöjä. Ei ollut todellakaan kiva kun jokainen otti oikeudekseen päivitellä mun pituutta. Eihän lihavillekaan sanota päin naamaa, että kylläpäs sä oot läski. Kasvavalle tytölle se oli oikeasti inhottaavaa. Kun muuten halus aina olla mahdollisimman "normi".

      Mutta sitten tapahtui jotain, varmaan kasvoin henkisesti pituuteni mittaiseksi...;) Ja nyt mä oikeasti nautin mun vartalosta ja senteistä. Pitkän on pakko jollain tavalla siihen sopeutua ja käydä se tiukemman kautta kuin esim 165cm naisen. Siksi ehkä pitkät vaikuttavat jonkun mielestä ylpeiltä tai itserakkailta. Mutta me ei olla sen enempää kuin meitä 20cm lyhyemmät naisetkaan. Tie oman vartalonsa hyväksymiseksi on vain ollut toinen.

      ja siitä miesten kiinnostuksesta. On miehiä, joille olen kammotus. Liian "iso" vaikka painoa on 64kg ja vaatekoko 38. Mutta on ihan riittämiin on niitä miehiä, joista olen upea ja ihana. Välillä jonoksi asti. Itseäni pidempiä ja lyhyempiä miehiä.

      Pituudelleni en voi mitään(enkä edes halua) , mutta sille voin, miten viihdyn senttieni kanssa. Aivan samoin kuin itsensä liian lyhyeksi tuntevat naiset. Tuntuu, että se on loppujen lopuksi se asia, joka sytyttää miehen. Positiivinen ja hyväksyvä suhde itseeni ja terve itseluottamus. Se on kaunista niin miehessä kuin naisessa. Muut asiat ovat vain kuorta. Niin kuin ne sentitkin. Oli niitä sitten suotu paljon tai vähän.

      • ZZeppo

        Tuo on kyllä ihan totta, että jos tuntee olonsa hyväksi kropassaan ja muutenkin, niin se näkyy ulospäin. Yleensä sellainen nainen on rento ja hymyilevä, ja kyllähän sellaisesta kiinnostuu helpommin!


    • 20+17

      "Mutta on ihan riittämiin on niitä miehiä, joista olen upea ja ihana. Välillä jonoksi asti"

      Tuossa se taas tulee :D"välillä jonoksi asti", mikähän siinä on että monet naiset sanoo aina ton saman et "miehiä on kyl jonoksi asti", voi vittuuuuuuuuu!

      Joo joo ootte seksyjä ja ihania kaikki haluaa teitä lyhyet naiset joutais tekee joukkoitsemurhan

    • piiitkä nainen

      No hui! Johan otti joku herneet, vaikka tarkoitus ei missään nimessä ollut se!

      Jonoksi asti. Kyllä. Samalla tavalla kuin pikkuisen blondiystäväni eteen....niin kuin monen muun naisen eteen jolla on itsetunto kohdalla. Siitä pituudesta riippumatta!!!!

      Ei yksikään mies ole koskaan valinnut minua siksi, että olen pitkä. Moni ehkä siitä huolimatta. Ainakin uskon, että kyse on siitä kokonaisuudesta joka minä olen. Pituus on vain pieni osa minua. Joku siitä tykkää, suurimmalle osalle se on yhdentekevää ensimmäisten minuuttien jälkeen, osa taas ei kestä millään.

      Ihan riittämiin on niitä miehiä siis ollut. Ainakin minun mielestäni. Jonoksi ehkä liioittelua, mutta on kieltämättä ollut mukava tunne, kun saman illan aikana kontaktia hakevista miehistä olisi voinut tehdä pienen jonon:) Ei tietenkään aina, mutta joskuskin on kiva tuntea itsensä viehättäväksi ja kiinnostavaksi. Siis kokonaisena ihmisenä, ei sentteinä....

    • 20+17

      Miks te naiset niin usein luulette et teille ois miehiä "jonoksi asti"? Kuulostaa niin älyttömän itserakkaalta. Miehet harvoin sanoo et ois naisia jonoksi asti mut tätä taasen näkee teiltä naisilta paljonkin, tuota hokemaa. Tai sit tääläki naiset kirjottaa tyyliin "Mieheni ei kehu minua......." sitten tulee "Tiedän olevani seksikäs, kaunis nainen ja miehiä ois paljonkin mistä valita mut oma mies ei kehu............."

      Mistä toi oikein juontaa? Siis on jees et itsetunto ainaki o kohillaan mut menee jotenki imeläksi. Tollanen kauhee itsekehu.

      • 9+14

        Ei kai se ole liikaa vaadittu, että mies joskus kehuisi naista? Tiedän yhden nuorehkon avioparin, jossa mies kehuu kaikkia muita naisia paitsi vaimoaan. Vaimo on nykyään ihan äärettömän huomionkipeä, suorastaan tyrkky. Siellä on tosi inhottava käydä kylässä, ihan kun jotain epämiellyttävää näytelmää seuraisi vastentahtoisesti.


      • fghjkpoiuyt
        9+14 kirjoitti:

        Ei kai se ole liikaa vaadittu, että mies joskus kehuisi naista? Tiedän yhden nuorehkon avioparin, jossa mies kehuu kaikkia muita naisia paitsi vaimoaan. Vaimo on nykyään ihan äärettömän huomionkipeä, suorastaan tyrkky. Siellä on tosi inhottava käydä kylässä, ihan kun jotain epämiellyttävää näytelmää seuraisi vastentahtoisesti.

        Venäjän ex-presidentti Putin sanoi joskus, että naista ei pidä kehua koskaan ja se on totta! Jos huomionkipeää ja tyrkkyä naista vielä alkaisi kehumaan, se voimistaisi noita ominaisuuksia monin kertaisesti ja homma lähtisi lapasesta täysin.


    • paras pituus

      Mielestäni 170-172cm ehdottomasti paras pituus naiselle

    • pituuuuuussss

      170cm on aivan liian pitkä. Itse olen 189cm ja tykkään jos nainen on 157-165cm. Mut jokanen on kaunis omalla tavallaan oli sitten pitkä tai lyhyt. Pitkiä naisia hehkutetaan vaan turhan liikaa esim kaikki mainokset sun muut on aina pitkiä naisia täynnä mikä on ikävää :( Koska lyhytkin on kaunis ja seksikäs. Kaikilla on omanlaisensa maku ei ole vaan sitä yhtä ja tiettyä :)

      • Pituuskasvua

        Olen itse 160 cm 30 nainen ja omassa ikäryhmässäni melko tavanomaisen pituinen, naisten keskipituus taisi olla aiemmin 164cm. Nyt kuitenkin alan olla nuorempien naisten viivalla jo aikamoinen pätikkä.

        Suomalaisten naisten keskipituus alkaa olla jo lähemmäs 170 cm, ja varmasti nousee edelleen. Ravinto ja se, ettei kasvuiässä jouduta enää tekemään kuormittavia töitä takaa paremman pituus (ja leveys!) kasvun.

        Olen seurustellut hyvin eripituisten miesten kanssa. Itselläni ei todellakaan ole tiettyä miestyyppiä joka viehättäisi. Hiusten, silmien väri, pituus, ruumiinrakenne jne täysin yhdentekeviä, jos kokonaisuus kolahtaa ja silmistä löytyy pilkettä ja syvyyttä.
        Näin uskoisin siis olevan myös pituuden kanssa: joillekin kumppanin (tai vaikkapa vaan ihastuksen kohteen) pituus on tärkeää. Joillekin ei lainkaan.


    • Eipä tuolla pituudella nyt niin väliä pitäisi olla. Kunhan syliin mahtuu :)

      Itse ehkä suosin pitkänä elävänä enemmän pitkää kuin pätkää.

    • nuori nainen

      En ymmärrä, miksi miehet tykkäävät söpöistä naisista. Lapset ovat söpöjä, tarvitseeko aikuisenkin olla. Mielummin olen kaunis 176 cm, söpöksikkin poikakaveri monesti sanoo. Kaikilla makunsa, kyllä poikakaveri rakastaisi minua lyhyempänäkin, mutta näin hyvä. Saan pussata häntä himpun verran ylemmäs, kummallakaan ei tule niska kipeäksi ja pusun voi heittää kävellessäkin. Mitä tuohon pienien pyörittelyyn ym. Sehän on miehestä kiinni. Omani jaksaa erittäin hyvin pyöritellä minua sängyssä.
      Älkää pituuksianne miettikö, ei sitä voi muuttaa. Voihan se olla vaikeaa, jos on ääripäistä -155 tai 180- koska erottuu muista niin hyvin. Itse olen tyytyväinen tähän, koska olen tottunut ja koska minulla on rakastava mies.

      • fgjhfgh

        Tarvitseeko tämänkin viestin jälkeen miettiä pitkien naisten ylimielisyyttä? Heti rinnastetaan lyhyet naiset lapsiin ja muuta paskaa..


      • nuori nainen
        fgjhfgh kirjoitti:

        Tarvitseeko tämänkin viestin jälkeen miettiä pitkien naisten ylimielisyyttä? Heti rinnastetaan lyhyet naiset lapsiin ja muuta paskaa..

        Olipas taas paskaa lyhyille ?! Taitavat olla harvineisen katkeria tyyppejä jotkut. Sanoin että ihmettelen SÖPÖYDEN ihannointia, kun monet lyhyet kuuluttuvat onnellisena vain söpöyttään. Minulla on kaksi erittäin lyhyttä ystävää, parhaat kaverini, ei minulla ole mitään lyhyviä vastaan. koitahan nyt tästäkin löytää jotain vittuilemista lyhyviä vastaan.
        Viestissäni kirjoitin, että itse olen tyytyväinen pitkänä olemiseen ja siihen että minulla on mies joka rakastaa minua lyhyenä tai pitkänä eli pituudella ei ole väliä.
        Tosiasia on, että joille pituus on ongelma niin, lyhyet tahtovat olla pidempiä, pitkät lyhyempiä ja se naamioidaan toistensa haukkumiseksi HUOH


      • pitkä nainen
        nuori nainen kirjoitti:

        Olipas taas paskaa lyhyille ?! Taitavat olla harvineisen katkeria tyyppejä jotkut. Sanoin että ihmettelen SÖPÖYDEN ihannointia, kun monet lyhyet kuuluttuvat onnellisena vain söpöyttään. Minulla on kaksi erittäin lyhyttä ystävää, parhaat kaverini, ei minulla ole mitään lyhyviä vastaan. koitahan nyt tästäkin löytää jotain vittuilemista lyhyviä vastaan.
        Viestissäni kirjoitin, että itse olen tyytyväinen pitkänä olemiseen ja siihen että minulla on mies joka rakastaa minua lyhyenä tai pitkänä eli pituudella ei ole väliä.
        Tosiasia on, että joille pituus on ongelma niin, lyhyet tahtovat olla pidempiä, pitkät lyhyempiä ja se naamioidaan toistensa haukkumiseksi HUOH

        Luulen, että monella pitkällä naisella (niilläkin, jotka täällä provosoivat muita) on takanaan pitkä prosessi pituutensa kanssa. Menee vuosikymmeniä hyväksyä pituus, joka on ollut normien yläpuolella neuvolakäynneistä lähtien. Aina on ollut pidempi muita ja liian pitkä.

        Jossain vaiheessa pääsee pituutensa kanssa jonkinlaiseen balanssiin ja tajuaa pituuden olevan etu eikä haitta. Se vie aikansa.

        Jos katsotte mallisarjoja telkkarista ja kuuntelette miten epävarmoja ulkonäöstään nuoret tytöt ovat, vaikka ovat vaatebisneksen näkökulmasta ihanteellisia, ymmärrätte ehkä jotain ristiriidoista, jotka pitkien naisten pituuteen liittyvät.

        Ihailu poistaa epävarmuutta, mutta pitää varoa, ettei se tee ylpeäksi.


      • 161 cm
        pitkä nainen kirjoitti:

        Luulen, että monella pitkällä naisella (niilläkin, jotka täällä provosoivat muita) on takanaan pitkä prosessi pituutensa kanssa. Menee vuosikymmeniä hyväksyä pituus, joka on ollut normien yläpuolella neuvolakäynneistä lähtien. Aina on ollut pidempi muita ja liian pitkä.

        Jossain vaiheessa pääsee pituutensa kanssa jonkinlaiseen balanssiin ja tajuaa pituuden olevan etu eikä haitta. Se vie aikansa.

        Jos katsotte mallisarjoja telkkarista ja kuuntelette miten epävarmoja ulkonäöstään nuoret tytöt ovat, vaikka ovat vaatebisneksen näkökulmasta ihanteellisia, ymmärrätte ehkä jotain ristiriidoista, jotka pitkien naisten pituuteen liittyvät.

        Ihailu poistaa epävarmuutta, mutta pitää varoa, ettei se tee ylpeäksi.

        Itse olen tämän myös huomannut. Tunnen pari pitkää naista ja he puhuvat rumasti ja vähättelevästi pygmimiehistä. Kuulemma se oikeuttaa, että he ovat itse lapsena kuulleet pituudestaan.

        Minusta on noloa, jos ihmisellä ei juuri muuta ylpeilyn aihetta ole kuin pituus, joka ei edes ole omaa ansiota.


    • ne sääret

      175 cm ja paino 55 kg ,pitkät näyttävät sääret,pitkät hiukset huh,huh saisi ainakin tämän miehen pään pyörälle

    • 172

      Unelma ois 172 elikkäs samanmittainen kuin minä

    • Junttuss

      Ei mitään merkitystä.. kunhan suht normaalin rajoissa pysytään (150-185 cm). Kropan mallilla on merkitystä, ei liian leveätä persettä eikä läskimakkaroita.

    • vastauksia!!!!

      Oon 20v nainen ja 162cm. Monesti tullu mietittyä sitä et miten miehet huomaa esim musta tai yleensäkään vähän lyhyimmistä naisista et toi o aikunen (yli 18v)? Kun helposti kait tän pitunen näyttää joltain 14-16vuotiaalta teiniltä ku monet sen ikäset reippaastikki jo tän pitusia.

      Huomaatteko te miehet naisesta et kuka on esim joku 15v ja kuka 20v? Vaikka oiski noin lyhyt ku mä tai lyhyempi jopa.

      Mua ressaa tää asia ku mietin tätä, en halua et näytän joltain nuorelta teiniltä.

      • dsg457

        Kyllähän sen kasvoista, olemuksesta ja pukeutumisesta yleensä huomaa. Mutta totta kai lyhyitä luulee nuoremmaksi kuin mitä he ovat.


      • rakkaus&pakkaus
        dsg457 kirjoitti:

        Kyllähän sen kasvoista, olemuksesta ja pukeutumisesta yleensä huomaa. Mutta totta kai lyhyitä luulee nuoremmaksi kuin mitä he ovat.

        Kyllä kasvot paljastaa iän, oli sitten miten pikkanen hyvänsä. Katsoin yhtä tuttua miestä kävelyllä uuden naisystävänsä kanssa ja ajattelin, että tosi nuoren kanssa seukkaa. Mies yli 50v ja takaapäin näin menemässä. Sitten se nainen kääntyi ja hänellä oli ihan vanhemman naisen kasvot. =( Hiukset kauniit ja tuuheat, kroppa nuorekas mutta tuli jotenkin ällistyttävä olo kasvoista. Niin iso kontrasti.Se on kanssa erikoista että monet pienet naiset koittaa korostaa sitä pienuuttaan käyttämällä tasapohjakenkiä ja tiukkoja nuorisovaatteita. Sitten taas pitkät naiset laittavat korkokengät ja menevät uljaan näköisinä ohi. Minä itse olen 173cm, mutta en korosta tieten tahtoen pituuttani. Miesystäväni on 180cm ja tykkään olla häntä hieman lyhyempi. Mukava pituus suudella ym. ;) Ennen ajattelin että miehen pitäis olla ainakin 183cm. Ryhti vaikuttaa. Ex oli 184cm ja huonoryhtinen. Vaikutti lyhyemmältä kun tämä 180cm pitkä hyväryhtinen.


      • voi hohhoijaa
        rakkaus&pakkaus kirjoitti:

        Kyllä kasvot paljastaa iän, oli sitten miten pikkanen hyvänsä. Katsoin yhtä tuttua miestä kävelyllä uuden naisystävänsä kanssa ja ajattelin, että tosi nuoren kanssa seukkaa. Mies yli 50v ja takaapäin näin menemässä. Sitten se nainen kääntyi ja hänellä oli ihan vanhemman naisen kasvot. =( Hiukset kauniit ja tuuheat, kroppa nuorekas mutta tuli jotenkin ällistyttävä olo kasvoista. Niin iso kontrasti.Se on kanssa erikoista että monet pienet naiset koittaa korostaa sitä pienuuttaan käyttämällä tasapohjakenkiä ja tiukkoja nuorisovaatteita. Sitten taas pitkät naiset laittavat korkokengät ja menevät uljaan näköisinä ohi. Minä itse olen 173cm, mutta en korosta tieten tahtoen pituuttani. Miesystäväni on 180cm ja tykkään olla häntä hieman lyhyempi. Mukava pituus suudella ym. ;) Ennen ajattelin että miehen pitäis olla ainakin 183cm. Ryhti vaikuttaa. Ex oli 184cm ja huonoryhtinen. Vaikutti lyhyemmältä kun tämä 180cm pitkä hyväryhtinen.

        "Se on kanssa erikoista että monet pienet naiset koittaa korostaa sitä pienuuttaan käyttämällä tasapohjakenkiä ja tiukkoja nuorisovaatteita. Sitten taas pitkät naiset laittavat korkokengät ja menevät uljaan näköisinä ohi."

        Eli se on kummallista että pienet naiset korostavat pienuuttaan mutta se ei, että yli 170 senttinen nainen korostaa pituuttaan korkkareilla?


      • ))))))))((((((((((((
        voi hohhoijaa kirjoitti:

        "Se on kanssa erikoista että monet pienet naiset koittaa korostaa sitä pienuuttaan käyttämällä tasapohjakenkiä ja tiukkoja nuorisovaatteita. Sitten taas pitkät naiset laittavat korkokengät ja menevät uljaan näköisinä ohi."

        Eli se on kummallista että pienet naiset korostavat pienuuttaan mutta se ei, että yli 170 senttinen nainen korostaa pituuttaan korkkareilla?

        Se vaan on jotenkin kummallista miksi joku haluaa olla korostetusti lyhyt. Mikä saa ihmisen tykkäämään katsoa ihmisiä aina ylöspäin? Pankeissakin johtajan tuoli on korkeammalla kuin asiakkaan (oletteko huomanneet) ja selitys on se, että pomo on aina korkeammalla ja katsoo sieltä alaspäin asiakkaaseen. Pidemmät ihmiset luovat ammattimaisemman kuvan. Yrityspomot on pidempinä ja hyväryhtisinä luotettavamman oloisia kuin jotkut pienemmät miehet.


      • luksuscarll
        ))))))))(((((((((((( kirjoitti:

        Se vaan on jotenkin kummallista miksi joku haluaa olla korostetusti lyhyt. Mikä saa ihmisen tykkäämään katsoa ihmisiä aina ylöspäin? Pankeissakin johtajan tuoli on korkeammalla kuin asiakkaan (oletteko huomanneet) ja selitys on se, että pomo on aina korkeammalla ja katsoo sieltä alaspäin asiakkaaseen. Pidemmät ihmiset luovat ammattimaisemman kuvan. Yrityspomot on pidempinä ja hyväryhtisinä luotettavamman oloisia kuin jotkut pienemmät miehet.

        Niin, eihän yrityspomo voi olla nainen?

        Se on hienoa, että sinä ainakin pidät yllä tätä traditionaaalista idiotismia, joka ihmislajin alkutaipaleella on syntynyt. Eli sitä, että on parempi kunnioittaa isompaansa, elämänsä edestä. Luuletko, että pituus oikeasti vaikuttaa ihmisen kyvykkyyteen? Nope.


      • tilipi tappi91
        ))))))))(((((((((((( kirjoitti:

        Se vaan on jotenkin kummallista miksi joku haluaa olla korostetusti lyhyt. Mikä saa ihmisen tykkäämään katsoa ihmisiä aina ylöspäin? Pankeissakin johtajan tuoli on korkeammalla kuin asiakkaan (oletteko huomanneet) ja selitys on se, että pomo on aina korkeammalla ja katsoo sieltä alaspäin asiakkaaseen. Pidemmät ihmiset luovat ammattimaisemman kuvan. Yrityspomot on pidempinä ja hyväryhtisinä luotettavamman oloisia kuin jotkut pienemmät miehet.

        "Se vaan on jotenkin kummallista miksi joku haluaa olla korostetusti lyhyt."

        Olen 155 cm pitkä ja kuljen yleensä tasapohjaisilla kengillä. En koe, että haluaisin Korostaa mitenkään lyhyyttäni, jos en käytä 10 cm korkoja joka päivä.

        Baariin saatan valita korkokengät, koska ne ovat kauniita (joskin omaan makuun epämukavat).

        Minusta nyt sattui tulemaan tämän pituinen ja that's it.


    • ...

      Riippu miehestä. 10 cm itseäni lyhempi olis aika sopiva.

      Tietysti jos mies on joku 150 tai 210 niin täytyy asian suhteen tehdä kompromisseja.

    • hmm...

      Oon 167, oonko lyhyt vai pitkä?

    • samaNnnainen

      Miten sen huomaa esim kasvoista, olemuksesta, pukeutumisesta? Miten esim 20vuotias pukeutuu verrattuna 15-16vuotiaaseen?

      Mä en halua et musta luullaan et oon nuori teini. Kauhee ressi tälläsestä.

    • itsetuntovamma

      En tajua miksi varsinkin pitkät naiset täällä jauhavat miehen hyvästä itsetunnosta jos hän valitsee pitkän naisen. Ainakin itse tunnen melko lyhyen miehen joka silti haluaa sen 175 senttisen naisen, mutta vain sen takia että pääsee näyttämään kaikille että hän saa pitkän naisen lyhyydestään huolimatta. Eli hänellä on oikeasti alemmuuskompleksi pituudestaan sekä huono itsetunto ja se pitkä nainen on itsetunnonkohottaja, ei mitään muuta. Omasta mielestäni juuri näillä pitkän naisen haluavilla miehillä on siis huono itsetunto, tuo ei nimittäin ole ainoa tapaus josta näkee tuon epätoivon..

      Joten lopettakaa siitä "hyvästä itsetunnosta" länkyttäminen, pitkät naiset :)

      • Nainen180&Mies170

        Olet erikoinen.

        Minulle on baarissa tultu vinkumaan "en mä ainakaan vois noin pitkän naisen kanssa olla, tuntis ittesä mitättömäks", ja se kertoo minun mielestäni aika huonosta itsetunnosta.

        Kyllä vaatii lyhyeltä mieheltä hyvää itsetuntoa kulkea ylpeänä vaimonsa vieressä, joka on tätä päätä pidempi :) Kaikki eivät siihen pysty. Pituus kun on monelle miehelle todella arka paikka.

        Niin että länkyti länkyti vaan, mikä ketäkin ärsyttää :)


    • Summa summarum

      "Omasta mielestäni juuri näillä pitkän naisen haluavilla miehillä on siis huono itsetunto, tuo ei nimittäin ole ainoa tapaus josta näkee tuon epätoivon.."

      Jos mies haluaa pitkän naisen hänellä on huono itsetunto??

    • t

      ite oon 158 cm pätkä ja ylpeä joka pienestä sentistä :) muutenkin hoikka ja siro, mut silti kurvit kohdallaan. kaikenkokoiset naiset voi olla kauniita, jotkut tykkää ehkä pidemmistä, mutta itse viihyn ainakin parhaiten just ja vain omissa nahoissani enkä haluais olla mitään muuta! :)

    • jees................

      Ei naisen pituudella ole yhtään mitään merkitystä. Kyllä ne muut ominaisuudet näin 37v miehen näkökulmasta tuntuu oleellisemmalta. Parisuhdetta ei rakenneta sen varaan kuinka pitkä toinen sattuu olemaan.

      Ulkonäössä tärkeintä on että toisessa on jokin piirre joka miellyttää tai on seksikäs. Mutta ei voi sanoa että hiustenväri tms. olisi merkittävä asia.

    • 176 nainen

      Pöljä kysymys. Pituudelleen ei mitään voi tehdä.

    • EikäköKuhanAjattelin

      Päälle 150 ja alle 200 cm.

    • SadCityAngel

      Kaikilla on omat mieltymyksensa. Ei sellasta varsinaista "ihannenaista" voi kaikkien mielipiteistä koota, kuvitelkaa miltä näyttäis. :) Eiköhän se oli jokaisen pään sisällä selvää, mistä tykkää.

    • qwerty3241231

      177-187cm, olen heikkona pitkiin naisiin. Itsehän olen 196cm...

    • short_chicks_are_pop

      155-180 (maksimissaan). Tuota pidemmät naiset on yleensä sellasia "hirviä" et oikein itteekin hirvittää. :D Paino sanalla yleensä, on toki olemassa sellasiakin pitkiä naisia, jotka näyttävät hyvältä ja joilla on sopusuhtainen vartalo.

      Jos oikein ihannepituus pitää sanoo niin 167-170 on varmaan aika lähellä. 8-)

      Itse olen 193 cm ja aina tuntenut vetovoimaa lyhkäsiin naisiin.

      Ja ihmetyttää tää kun joku kertoo OMAN MIELIPITEENSÄ naisen ihannemitasta niin heti jengi kritisoi ja "antaa miinusta". On se ny PRKL kun ei saa omaa mielipidettänsä sanoo kun kerran kysytään! UGH

      • short-guys-rock!

        Minulla on sama juttu kuin sinulla. Olen 180 cm pitkä nainen ja olen aina tuntenut vetoa itseäni reilusti lyhyempiin miehiin :) 170-175 pitkillä miehillä on paras ruumiinrakenne.

        Emme ainakaan me siis olisi perfect match :D


    • *^**^*

      155-160 on paras, mutta kaikki pituudet käy

    • bitsboit

      Vai että lyhyen geenit....olen 148 cm nainen ja mieheni 171 cm. Uskokaa tai älkää, mutta poikani on 180cm pitkä, ja ihan minulta perittyä, isäni ja kumpikin veljeni ovat sen mittaisia.

    • 45dsdsd

      On se tarkkaa:D:D:D voi luoja.

      "mites lyhytkasvuiset
      onko 148cm nainen liian lyhyt?"

      Päivän paras. Itse olen 148cm enkä tosiaankaan mikään lyhytkasvuinen. Olen vain lyhyt! Sanon aina kaikille että olen pitempi eikä sitä ole koskaan kyseenalaistanut kukaan. On vain itsevarma ja kävelee selkäsuorassa ja käyttää huumoria niin näyttääkin jo paljon pitemmältä kuin on, että on kumma kun niin moni sanoo ihannepituudeksi 155-> Niin kyllä noita kehuja tulee silti ihan tuntemattomilta:D

      • dsfadsf

        Jotkut tykkää noinkin lyhyistä, kuten minä, mutta en ole itsekään mikää metri heikki (180cm), joten lapsista tulisi ehkä kumminkin aika lyhyitä ja heitä saatettaisiin kiusata.


    • Onhan niitä

      naisessa ihan muita arvoja, kun pituus ainakin minun mielestä.

    • näin mie

      Naisethan muutenkin miehistymässä. 50- luvulla naisten keskim. mitta oli 158cm luokkaa, ja naisilla oli kurvikas vartalo...
      Nykypäivänä näkee pitkiä ja laudan mallisia vartaloita, ja tämä kuuluisa tiimalasivartalo on katoamassa..
      Mielestäni naisen pitää olla nainen eikä mies.

      • Vantaalainen nainen

        Totta, vyötärö on katoamassa. Pituuden kanssa sillä ei tosin ole mitään tekemistä.

        Olen itse 180 cm pitkä nainen, minulla on F-kupin rinnat (ovat aidot, ei hätää), todella hoikka vartalo, kapea vyörätö ja "pysty" peppu, eli siis ulkoneva, ja pitkät hoikat sääret. Katsoo minua mistä suunnasta tahansa, näkyy kurveja.

        Ja on ikävää, jos mielestäsi naisen tekee lyhyys(?) ja tiimalasivartalo. Menetät paljon tässä elämässä.


    • Hyvä ihminen

      Ihania naisia löytyy niin lyhyistä kuin pitkiistä. Useimmat itseeni vetoavimmat näkemäni naiset ovat tosin olleet melko pitkiä. Isoja ja kauniita naisia.

      • Hyvä ihminen

        Tarkoitin sitten näitä tosielämässä näkemiäni naisia.


    • Mikkissssss

      175 cm > vähän muotoja. Ei hoikka. Tää lihaskimppu sulaa sellasille.

    • vovv

      Tässä kirjoittelee 183cm nainen, ja voin kyllä sanoa että pituuden kanssa on varsinkin murrosiässä ollut jos jonkinlaista itsetunto-ongelmaa. Olet aina pidempi kuin muut tytöt ja erotut joukosta niinäkin päivinä kun fiilis on maassa ja haluaisi vain kulkea kaupungilla erottumatta sen kummemmin. Kuitenkin aina kun näen pituiseni tytön katson miten kauniilta ja ylväältä se näyttää ja totean taas itselleni että mitä suotta pituuttani häpeilemään alkaisin, kun siinä niin paljon hyvää on. Myös samanpituinen poikaystäväni on sanonut, että kokee pituuteni vain hienona erilaisuutena :)
      Turha pituuksista kuitenkaan on täällä alkaa kiistellä, ne ovat juuri niitä makuasioita, joista purnaaminen on aivan turhaa. Kaikilla se oma makunsa ;)

    • kyllä

      naiset ovat kauniita, olivat sitten 155cm tai 180cm pitkiä.

      • 30-300cm

        totta turiset!


    • fd33443

      väh 170 cm , pitkät kauniita omasta mielestäni:)

    • Tha Mike

      Itse olen 194 cm pitkä mies ja en halua että nainen on alle 175 cm. En tiedä miksi, mutta saatta johtua siitä että perheessäni lyhyin nainen on 177 cm. Siskoja on neljä (ei ole veljiä) ja pisin on 187 cm pitkä.... tai kaksi siskoa on yli 185 cm...

      Jos nainen olisi todella lyhyt niin tulisi varmaan aika friikki olo kun se tulee tapaamaan perhettäni...:)

      • -180-

        Hih, tästä tuli mieleeni Marshallin perhe Ensisilmäyksellä -sarjasta :D


    • goim5

      180cm Miehen mielipide:

      ihanne 163-172cm
      ei alle- 160cm
      ei yli 175cm

      =) Ei mulla muuta.

    • 34647

      Ei se pitkän naisen elämä nyt kummosta ole. Ite oon 180 cm ja plöh pläh, kyllä siinä valikoima on pienempi ja aina minä olen pituudestani saanut kuulla jäpätystä. Pitkän miehen kanssa saan ylipitkiä lapsiakin varmaan. Tottakai minä etsin hyviä puolia pituudestani, mutta oikeasti, korkkareissa olen aina ylipitkä ja herätän huomiota. Enkä ole mitenkään ruma, pullukka tai mitään, mutta kun se pituus vaan nyt on semmonen ärsyttävä juttu jonka kanssa on pitänyt osata elää. Onneksi sitten kuitenkin on näitä miehiä, jotka pitkiin naisiin ovat heikkona, mutta vielä enemmän löytyy niitä jotka sanovat amatsoniksi tai miksikä ikinä. Jotenka noh, minkäs teet, kehut itseäs tai haukut itseäs, tulos on plusmiinusnolla, parempi olla miettimättä koko asiaa ja toivoa että löydät sen yhden ihmisen jolle sun pituus on ok. Ei tässä kuitenkaan sen enempää tarvi deittailla ja miellyttää.

      • kelpaat kyllä

        Mitämitä, pitkät naiset on ihania. 180 cm hoikka ja kaunis nainen korkkareissa nam :P
        Huippumalleillekin ideaali pituus on juuri se 180 cm.

        Varmaan pituutesi on ongelma sinua lyhyemmille pätkille huonoitsetuntoisille miehille.


      • 180cm&17cm korkkarit
        kelpaat kyllä kirjoitti:

        Mitämitä, pitkät naiset on ihania. 180 cm hoikka ja kaunis nainen korkkareissa nam :P
        Huippumalleillekin ideaali pituus on juuri se 180 cm.

        Varmaan pituutesi on ongelma sinua lyhyemmille pätkille huonoitsetuntoisille miehille.

        Kiitos ;)


    • Shirelee

      goim5, Ihanko viivotin kädessä mittailet?

    • btjnbj

      Eiköhän suurin osa suomalaisista miehistä ole 170-190 cm ja naiset 155-175cm miesten 180 ja naisten 165 ollen yleisimpiä keskipituuksia, joten siitä vaan valitsemaan.

    • yli 180N

      Mä oon hiukan yli 180cm nainen. Hoikka, pitkät jalat ja kohtuullinen naama. Ei tää silti mitenkään kivaa tai ihanaa aina ole. Pituuden kanssa on ollu pakko tulla edes jotenkin sinuiksi kun näitä koipia ei saa sahallakaan poikki. Ja pahiten pituudesta kärsin naisten seurassa, he kun ovat useimmat lähes päätä lyhyempiä ja tunnen olevani konkreettisesti ylimittainen. Välillä tuntuu, että pituus on ylipäätään enempi naisten päässä oleva ongelma. Miesten kanssa sitä ongelmaa ei ole niin paljoa, paitsi yhdellä Thaimaan reissulla....jessus, että tunsin itseni jättiläiseksi.

      Mutta koska pituudelleni en voi mitää, sen kanssa on elettävä ja revittävä harvat hyvät puolet vaikka mistä. Ja olen tyytyväinen, että murto-osa miehistä tunnustaa pitävänsä pitkääkin naista naisellisena, sillä olisi ankeaa eloa jatkossa, jos en olisi koskaan kenenkään mielestä naisellinen tai viehättävä. Olisi kamalaa jos naiselliset ominaisuudet olisi varattu vain tietyn mittaisille naisille. Kyllä minäkin haluan olla naisellinen ja haluan jonkun, jolle kelpaan sellaisena kun olen.

      Olkaa te lyhyet naiset hyvillä mielin söpöjä ja suloisia, ja antakaa minun löytää edes yksi hyvä puoli tästä pitkänhuiskeasta varrestani. Ja jos sen sanon ääneen, niin ei se ole toisen haukkumista vaan iloa siitä, että jokin osa minusta kelpaa tähän maailmaan.

    • 160cm

      On täyttä paskaa, että lyhyillä naisilla olisi aina lyhyet tantta sääret, ja pitkillä naisilla muka hoikat ja pitkät sääret. Onhan se sinänsä totta, että yleisesti ottaen on todennäköisempää että ne hyvät sääret löytyy pitkiltä naisilta mutta voi niitä löytyä lyhyiltäkin naisilta. Esim itse olen vain 160cm, ja minulla on todella sopusuhtainen vartalo eikä kuvista ikinä uskoisi että olen oikeasti melko lyhyt. Lisäksi ystäväni on vain 165cm, ja hänellä on upeimmat ja pisimmät sääret joita olen koskaan edes häntä pidemmillä naisilla nähnyt. Ja itsellänikin on pituuteeni nähden hyvin pitkät ja hoikat sääret. Joten se nyt vaan on fakta, että niitä romuluisia tanttoja löytyy niin pitkistä kuin lyhyistäkin naisista, ja samaten siro ja hoikkarakenteisten kanssa. Empä usko että miehille tärkeintä on nimenomaan se säärien pituus sentteinä, vaan se että ne ovat pitkän ja hoikan näköiset suhteessa muuhun kroppaan.
      On itseasiassa aika järkyttävää miten aikuiset miehet kuvittelevat oikeasti että tietyn pituisilla ihmisillä olisi VAIN JA AINOASTAAN tietynlaisia ominaisuuksia.

    • 160cm

      Ja pakko sanoa vielä tosta yleistämisestä että lyhyet naiset olis aina vaan ''söpöjä ja tyttömäisiä''. Katsokaapa vaikka Salma Hayekia joka on vain 156cm, TODELLA upea seksikäs ja naisellinen nainen. Ei tulisi mieleenkään kutsua häntä söpöksi ja tyttömäiseksi, oikea rotunainen. Ja samaten Kim Kardashian(157cm), häntä kuvailisi kyllä seksikkääksi ja naiselliseksi ennemmin kun tyttömäiseksi ja söötiksi. Shakirassa(150cm) on kyllä jotain tyttömäistä ja sööttiä mutta kyllä hänestäkin ensiksi tulee mieleen adjektiivit naisellinen ja seksikäs.

      Salma Hayek:
      http://www.celeb-height-weight.psyphil.com/wp-content/uploads/salma-hayek.jpeg

      Kim Kardashian:
      http://www.kimkardashianhot.net/wp-content/uploads/2011/11/kim-kardashian2.jpg

    • 160cm
    • 160cm

      Ja kyllä mua naurattaa te, ketkä sanotte esim että ''nainen saa olla 163cm, mutta 160cm ei kyl enää vetele''............. Siis sehän on KOLME VAIVAISTA SENTTIÄ????? Ihankun se _kolme senttiä_ muka muuttaisi sen naisen ulkonäköä jotenkin huomattavasti, kun kolmen sentin eroa ei pituudessa edes paljaalla silmällä nää ellei viivottimen kanssa ala mittailemaan. Tuskin tekään olette mitään Dressmanin miesmallin näköisiä joten turhaan alkaa laittamaan mitään kolmen sentin kriteerejä. Naurettavaa :D
      Miltä kuulostaisi jos joku nainen sanoisi ''voisin ottaa sen 180cm mutta 177 on mun makuun kyllä liian lyhyt!'', ne sentitkö sen ihmisen tekee???? Huh huh millaists tekstiä aikuisilta miehiltä

    • TallShipsRace

      Kestän hyvin itseäni lyhyemmät ja pidemmät miehet mutta se jos mikä sieppaa jos tapaan itseäni pidemmän naisen. Kateus iskee välittömästi. Ja olen siis itse 177 cm nainen.

      • Toinen 177cm

        No kateus ei herää, mutta pieni hämmennys


      • Kilometrisääri

        SAMOIN! Olen tosin itse 180 cm pitkä nainen ja käytän 17 cm korkokenkiä :)


    • hghhggfh

      Mun mielestä naisen pituudella ei ole väliä kunhan pidempi ku 150cm mut lyhyempi ku 180cm koska ite oon 180cm

    • tohtori mysli

      Miehellä pituuskysymys on selvä ja helppo. He ketkä ovat pituudeltaan ainakin180cm ovat "in" ja ne ketkä ovat selkeästi alle 180cm ovat "out" teoreettiseksi naisen ihanne mieheksi. Näin sanoo jok'ikinen naine lähtien niistä lapion mittaisista. Tottakai todellisuudessa kaiken mittaiset miehet pariutuvat.

      Naisen kohdalla tilanne on haastavampi, nainen voi olla sekä liian lyhyt, että liian pitkä. Naisella kultainen keskitie lienee pituuden suhteen olennaista. Pääasia naisessa taitaa, että naama, tissit ja perse on kuosissa, ei ihan hirveästi ylimääräisiä kiloja kannettavana. Naisen pituus on hyvä silloin kun naiseen ei liitetä mielikuvia pituuden suhteen.

      • äås

        "Näin sanoo jok'ikinen naine lähtien niistä lapion mittaisista."

        Kunnon yleistäjä taas paikalla. Ihan jokainenko?


      • Lyhyt mieheksi?

        Sanoo tohtori mysli alle 180cm


    • Shirelee

      Moikka. Olen nainen ja mulle miehen pituudella ei ole juurikaan väliä. 160 cm etiäpäin käy kyllä kaikki.

    • liilis

      161 cm ollaan täällä :3

    • Allamittaset mulle kiitos

      Anna Abreu kokoluokkaa eli 150cm ja 40kg vaikkakin Anna on 155 ja 45kg. Saa se vielä olla hitusen lyhyempikin. Kuvitelkaapa tilanne oot naises kans kaupungin toisella puolen ja muijas on juonu ittensä aivan kaato känniin. Matkaa on joku 6km kotia taksit ja linja-autot ei ole mahdollisia. Ei auta muu kun kantaa niin tuollanen taskuraketti menee helposti joko olalle taikka selkään. Siinä oot ihmeisäs 175cm ja 65kg kanssa. Toiseks sängyssä kun laittaa koiven ja käden yli niin siinä on ja pysyy vaikka kuinka pyöris yön aikana ei lähe ees yöllä kuselle kun ei pääse. 160 on jo pitkä.

      • Korjausta

        Korjaan Alamittaset!


      • Ohhoh!

        Eli tykkäät housuunsa kusevista kännisistä kääpiöistä?


    • satakasikakkonen

      165-175cm, ideaali 168-172cm.

      Absoluuttiset rajat menevät kuitenkin siinä, että jos naisen pituuden kaksi ensimmäistä numero ovat joko 18.., tai 15.., niin silloin ei oikein enää kiinnosta.

      Itse 182cm mies.

    • Laskutoimitus

      Henkilökohtaisest sanottuna naisen ihannepituus on jokin sellainen ettei tarvitse kurottaa tai kumartua kun halaa tai suutelee. Saman pituinen ei ehkä ole hyvä jos kokee alemmuuden tunnetta juhlissa kun nainen sitten kenties käyttää itselleen tärkeitä korkokenkiään mutta minulle sillä ei ole niin väliä. Olen suurimman osan elämästäni ollut päätä tai paria pidempi kaikkia vastaan tulevia ihmisiä, niin on ihan mukavaa välillä nähdä joku, joka on minua pidempi. Luonnollisesti tai koroilla. Eli vastaukseksi siis tämmöinen pituushaarukka 180-205

    • Hyvä ihminen

      Turha kysymys. Sitä näkee kauniita lyhyitäkin naisia niin usein, kuten juuri viikko sitten... Teki mieli napata syliin ja antaa iiiso hali!
      Vastaus: Kokonaisuus ratkaisee.
      Olen 190cm mies.

    • nämä sopii

      120-180.

      Teitä kunnioittaen,

      172-senttinen mies.

      • .......

        tuolla pituudella on pakko höpötellä mielistelevästi, jos aikoo saada seuraa edes jostakin toisesta pygmistä.


    • ........

      170cm on naiselle hyvä mitta. Ei jaksa katsella jotain 160cm per_sejalkoja, joita on kaikki paikat täynnä. Ärsyttää kaikki pikku punkerot, jotka näyttävät herkästi lihavilta ja luulevat olevansa jotain miesten ihannenaisia. 180cm alkaa olemaan taas vähän liikaa, kun vartalon mittasuhteet on harvoin symmetriassa naisella tuossa pituudessa. 180cm tai sen yli oleva nainen on usein naurettavan näköinen koipeliin huonolla ryhdillä ja 44 kengän numerolla. Sitten taas jos 180cm naisella on ulkonäkö kohdallaan niin hän kuvittelee automaattiseti, että mailma on häntä varten. Joten noin 170 cm on aika passeli.

    • Kaunis nuori nainen

      "Entäs ylimittaisen geenejä mahdolliselle tyttölapselle? Tiedätkö kuinka moni pitkä nainen kärsii itsetunto-ongelmista huomattavan pituuden vuoksi? Varsinkaan jos ei ole muuten ainesta malliksi."

      En ole kyllä tavannut yhtään?

      Olen itse 176cm ja käytän jatkuvasti korkkareita. Tuo sinun mainitsemasi ongelma on lähinnä noita lasten juttuja. Silloin alakoulussahan se oli niin "Nolooo niinqu" olla poikia pidempi. Normaalit aikuiset ihmiset näkevät tuon asian aivan eri tavalla

      Naisen pituushan on etu sillä se on länsimainen kauneusihanne.

    • pitkät sääret

      175 cm on täydellisyys

      • Riippuu vähän

        Ei 175 cm pitkällä välttämättä ole pitkiä sääriä, jalkojen pituus on kiinni myös vartalon mittasuhteista, jalat voi olla lyhyet pitkälläkin ihmisellä suhteessa vartaloon.


    • heheheha

      Rakkaus ei katso pituutta! Olen 163 cm ja poikaystäväni lähes 185, ja olemme yhdessä, koska meillä on samat kiinnostuksen kohteet ja tulemme täydellisesti toimeen keskenämme, ja ennen kaikkea rakastamme toisiamme! Jos toista ihmistä oikeasti rakastaa, ei pituudella pitäisi olla suurta merkitystä.

    • erki2

      Eipä kiinosta pygmi naiset 175 cm olla pitää t 165 cm mies

    • njaa..

      Itsekin luulin ennen etta pituuerolla olisi valia mutta eipa se sit lopulta niin merkinnytkaan kun on 190cm pitka mies ja itse olen kutakuinkin 158cm. ;D

    • Arvon mitta

      mies on 1.09 kertaa naista pidempi. Eli jos nyt laitetaan ne perus 180cm miehet ojennukseen ja laitetaan heidät vertailun vuoksi naisen mittaan, niin olisitte 165-166 senttisiä.....Että jos pituutta pidetään jonain arvon mittana, niin ansaitsette tuon pituisen naisen.

    • täydellinen pituus

      on tuo 175cm

    • 185 cm

      Hevosen puolikkaat ja naiset ovat kaksi eri asiaa. 160-165 cm paras.

      • peruspersejalkainen

        on tuo 160-165 pituinen


    • oskar11

      ´Vähintään 170 cm , olen itse 189 cm. Pitkissä naisissa viehättää mm. pitkät sääret. Lyhyillä naisilla kun ne sääretkin jäävät lyhyiksi. Tärkein ominaisuus on kuitenkin luonne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet ja yhteensopivuus muutenkin.

    • <<<<<

      mun unelmanainen on 177 cm

    • Pituudella ei ole yhtään väliä. Kuitenkin saisi olla lyhyempi kuin minä eli alle 175cm :)
      Pidän yleisesti ottaen enemmän lyhyistä naisista

    • josapappa1773

      OIS UPEETA SEURUSTELLA NÄIDEN KANSSA
      1. TIIA 166 CM 35 KG 30.3 1983 HELSINKI
      2. LINDA 167 CM 36 KG 30.4 1984 HELSINKI
      3. MARIKA 168 CM 37 KG 17.9 1984 HELSINKI
      4. LINDA 169 CM 38 KG 22.12 1984 HELSINKI
      5. ANNIKA 170 CM 39 KG 30.1 1985 PAIMIO
      6. TIIA 171 CM 22.5 1985 TURKU 40 KG
      7. ANNIKA 172 CM 30.3 1986 TAMPERE 41 KG
      8. LINDA 173 CM 22.5 1987 HELSINKI 42 KG
      9. JANINA 174 CM 30.4 1987 TAMPERE 43 KG
      10.KATJA 175 CM 22.3 1988 LAHTI 44 KG
      11.LINDA 176 CM 30.3 1988 TAMPERE 45 KG

      • josapappa1773

        OIS UPEETA SEURUSTELLA NÄIN
        1. LINDA 176 CM 30.3 1988 TAMPERE 46 KG
        2. TIIA 177 CM 30.3 1989 TURKU 47 KG
        3. JANINA 178 CM 30.4 1987 HELSINKI 48 KG
        4. LINDA 179 CM 30.3 1987 TAMPERE 49 KG
        5. TIIA 180 CM 22.5 1988 TAMPERE 50 KG
        6. JANINA 181 CM 30.3 1988 HELSINKI 51 KG
        7. KATJA 182 CM 30.4 1989 ESPOO 52 KG
        8. JOHANNA 183 CM 30.5 1990 HELSINKI 53 KG
        9. JOHANNA 184 CM 22.5 1984 HELSINKI 54 KG
        10. TIIA 185 CM 22.4 1983 HELSINKI 55 KG
        11. JONNA 186 CM 30.3 1984 HELSINKI 56 KG
        12. ANNI 187 CM 30.5 1987 HELSINKI 57 KG
        13. MARIANNE 188 CM 30.3 1988 HELSINKI 58 KG
        14. PAULA 189 CM 22.3 1989 OULU 59 KG
        15. HANNA-RIIKKA 190 CM 30.4 1989 OULU 60 KG
        16. JOHANNA 191 CM 22.5 1990 TURKU 61 KG
        17. HANNA-RIIKKA 192 CM 30.3 1991 TAMPERE 62 KG
        18. JOHANNA 193 CM 30.4 1991 TAMPERE 63 KG < SISKO
        19. KATJA 194 CM 22.5 1992 HELSINKI 64 KG
        20. TIIA 195 CM 30.5 1985 LOHJA 65 KG
        21. LINDA 196 CM 30.3 1985 TAMPERE 66 KG
        22. LINDA-MARIA 196 CM 30.5 1986 PORI 67 KG
        23. LAURA 197 CM 30.4 1987 TAMPERE 68 KG
        24. HANNA-RIIKKA 198 CM 30.3 1988 LAHTI 69 KG
        25. LINDA 199 CM 30.4 1988 TAMPERE 70 KG
        26. MARIANNE 200 CM 31.3 1989 TAMPERE 71 KG


    • itään vinossa?

      Pieni ja siro on paras, siksi aasialaiset näyttävät usein houkuttelevilta. Ei kuitenkaan liian laiha, tissit ja lantio pitää olla, mutta kädet jalat, nenä jne mielellään aika pieniä.
      150-165 cm mitoiksi muutettuna.

    • armin arlert

      160-170 cm pituisen naisen olen itse tällä hetkellä 170 cm

    • vähintään tuo

      170 on ihanne

    • 657u8

      Polvillansa juuri oikeankorkuisessa poskeenottoasennossa on ideaalipituus. Mutta ei tuolal silti niin väliä.

    • <<<<

      177-183
      185-192

    • 1+17

      Alle 165 cm naiset ovat heikko kohtani. Tuntuu niin hyvältä vetää lyhyt tyttö omaa kehoa vasten, halata tiukasti ja suudella otsaa.

      Ei pidemmissäkään naisissa mitään vikaa tietenkään ole. T. 183 cm mies.

    • paraspituusf

      170-175 cm

    • The punisher

      Kaikki käy ja kelpaa.

      • Mies 172cm

        Oma nainen on 153cm ja täydellisen pituinen! 150-155cm naiset sytyttää eniten. :)


    • M 180cm

      170-175cm. Pitkät sääret sytyttää, enkä halua järjettömän suurta pituuseroa . 165cm on vielä ok ja samanpituinen myös.

      Nämäkin mielipiteet riippuvat täysin henkilöstä. Kaveripiiristä löytyy niin pidempiä kuin lyhyempiä tyyppejä, joilla on jonkinlainen fetissi lyhyisiin naisiin.

    • huvittavaa...

      Pieni kysymys, onko teidän mielestä kaikki miehet epävarmoja ku joku sanoo että "miehet haluu tuntee ittensä miehekkäiks ja sen takii hankkiilyhyen naisen" sit toiset "kyllä ne miehet jotka hommaa pitkän naisen on niitä epävarmoja" . Siis wtf, herätkää ihmiset, kaikki on erillaisii ja kauniita omina itseinään. Mut must tuntuu et suurin osa joka kommaa tänne on oikeesti naisii jotka on epävarmoi pituudestaa ja yrittää pönkittää egoaan dissaamalla toisen puolen lyttyyn (my opinion, if you think differently thats fine for me). Ite olen 154, en mikää hirmu pitkä mutta ei miehiä oo haitannu yhtää. 172-190 väliltä olleet ja hyvin on sujunu. Sitte mulla on 180cm naisystävä, jolla menee hyvin myös miesrintamalla. Must tuntuu et miehet ei oikeesti kiinnitä niin paljoo pituutee huomiota. Oikeesti naiset on niitä joita se kiinnostaa enite. Miesten pitää olla pitkiä, tummia ja komeita... mutta ei yleistetä, sillä kaikki eivät ole tämmöisiä. No hard feelings? Peace :*

      • Pitkähkö nainen

        Monta tutkimustakin kai on asiasta tehty, ja miehiä ei todellakaan kiinnosta kovin paljoo naisen pituus, kun taas naiset yleensä suosii pitkiä miehiä. Toki yksilöissä on eroja ja itse olen aika pitkä nainen (175cm), mutta en pidä pitkistä miehistä, vaan suunnilleen itseni mittaisista. Oma pituus ei myöskään ole ollut koskaan mikään ongelma mulle, mutta kyllähän siitä aika usein kommenttia tulee että "kauhea, kun oot pitkä!" jne. No ei se mun mielestä kauheeta ole olla näin pitkä! Monesti on ollut ihan hauskoja tilanteita kaupoissakin, kun lyhyemmät kanssasiskot on tulleet pyytämään apua, että liian ylös ripustetuista rekeistä noukin heille vaatteet, tai nostan kaupan ylähyllyltä jotain alas... Ihan kiva, jos voin olla avuksi! :D


      • Anonyymi

        Naurettava logiikka. Yhtä hyvin tuon voisi kääntää toisinpäin ja sanoa että miehet jotka haluavat pitkän naisen ovat miehuudestaan epävarmoja. Pitkä nainen näet kompensoi miehen puutteellista miehuutta.


    • mun unelmanainen
      177-183 cm
      160-185 cm

    • lyhytmies

      155cm pieni neitkokainen kiitos!!

    • ois kiva seurustella näin
      1. ANNIKA 170 CM
      2. LINDA 171 CM
      3. JANINA 172 CM
      4. KATI 173 CM
      5. MARIANNE 174 CM
      6. TIIA 175 CM
      7. JONNA 176 CM
      8. IIDA 177 CM
      9. LAURA 178 CM
      10. MARIANNE 179 CM
      11. KATI 180 CM
      12. JANINA 181 CM
      13. NIINA 182 CM
      14. HANNA-MARI 183 CM
      15. LAURA 184 CM
      16. ANNIKA 185 CM
      17. KIRSI 186 CM
      18. MARIANNE 187 CM
      19. RIINA 188 CM
      20. MARIANNE 189 CM
      21. RIINA 190 CM
      22. HANNELE 191 CM
      23. JANINA 192 CM
      24. LAURA 193 CM
      25. HANNA-MARI 194 CM
      26. TIIA 195 CM
      27. AMANDA 196 CM

    • 1säpappa

      Ei sen niin väliä. Mieluiten ei kuitenkaan kovin paljoa päälle 180cm.

    • pienempipaha

      Miehen pituus miinus 20 cm naisen pituus. Ainakin teoriassa sellaisen naisen taskuvärkki on sopivan pituinen normaali miehelle. Miehille kun se sisäinen salaisuus on seksissä myös tärkeää. Pitkällä naisella on myös "se" pitempi,
      joten sitä miehistä varusteluakin tarvitaan enemmän.
      Nämä on tietysti makuasioita mutta anatomian eroja ei kai kukaan voi kieltää ?
      Itsellä ainakin 185 cm yli miehet on suurempi haaste kuin normi pituinen mies.
      Isolla miehellä kun on kaikki väärän kokosta. Tässä tietysti naisen mielipide mutta on vahvistunut omalla kokemuksella minkä pituiset miehet eniten lähellä.koska turha sitä on ison miehen lähestyä jos itse pelkää tulla jyrätyksi.

    • RAKKAUDSALL

      177-183 cm nimeltään Marjo. Kati. ANNIKA. JOHANNA. VENLA. HANNELE. MARIANNE
      MÄ OON JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ MIELTYNY NIMEEN VENLA

    • RAKKAUDALLA

      177-190 CM NIMELTÄÄN MARJO.ANNIKA.ISABELLA.LAURA.VENLA.HANNELE.JONNA.JOHANNA.MARIANNE

    • NÄINONA

      OIS UPEETA SEURUSTELLA NÄIN
      MARJO 175 CM BLONDI
      ANNIKA 176 CM BLONDI

    • ETTÄSNÄIN

      OIS KIVA SEURUSTELLA NÄIN
      1. JENNA 166 CM 21.3 1991 HELSINKI
      2. MIIA 167 CM 22.5 1994 TAMPERE
      3. LAURA 168 CM 21.5 1991 JYVÄSKYLÄ
      4. KATJA 169 CM 30.3 1992 TURKU
      5. HANNA-MARI 170 CM 21.5 1984 HELSINKI
      6. SOFIA 171 CM 21.5 1994 PIETARSAARI
      7. LINDA 172 CM 21.5 1991 TAMPERE
      8. MARJO 173 CM 21.5 1986 HELSINKI
      9. KATI 174 CM 22.5 1987 TURKU
      10. LAURA 175 CM 21.5 1991 VAASA
      11. FRIIDA 176 22.5 1992 PIETARSAARI
      12. MARIKA 177 CM 22.5 1993 KOKKOLA
      13. HANNA 178 CM 21.5 1991 LAPUA
      14. LAURA 179 CM 22.5 1992 SEINÄJOKI
      15. HANNA-MARI 180 CM 21.5 1993 TURKU

    • RAKKAUDELLAGA

      MUN NAINEN OIS 166-191 CM
      MUT OIS KIVA SEURUSTELLA NÄIN
      1. LAURA 166 CM 21.5 1991 HELSINKI
      2. KATI 167 CM 22.5 1988 HELSINKI
      3. JOHANNA 168 CM 21.3 1984 TAMPERE
      4. LAURA 169 CM 30.3 1984 TAMPERE
      5. MARIANNE 170 CM 21.5 1991 VAASA
      6. SOFIA 171 CM 22.5 1994 VAASA
      7. LAURA 172 CM 21.3 1994 PIETARSAARI
      8. KATI 173 CM 22.5 1994 TAMPERE
      9. MIIA 174 CM 22.5 1991 TURKU
      10. JANINA 175 CM 22.5 1991 TURKU
      11. LAURA 176 CM 22.5 1991 RAUMA
      12. JENNA 177 CM 22.5 1991 HARJAVALTA
      13. MARJO 178 CM 21.5 1984 HELSINKI
      14. JENNA 179 CM 22.5 1991 TAMPERE
      15. KATI 180 CM 22.5 1992 KOKKOLA
      16. LAURA 181 CM 22.1 1993 ESPOO
      17. KATJA 182 CM 22.3 1994 SEINÄJOKI
      18. JENNA 183 CM 22.5 1991 SEINÄJOKI
      19. LAURA 184 CM 22.5 1991 LIETO
      20. KATI 185 CM 22.5 1992 HELSINKI

    • TOLLASTA

      177-183 CM NIMELTÄÄN LAURA.MIRA TAI JANETTE

    • pituinen

      152–170 cm jos painoindeksi on 17 – 24

    • markus6

      Pieniä on kiva pyöritellä...

    • bvjust

      naisen pituus puohhaahhaa, miehellä riittää 20 senttii

    • TOLLASTA

      OIS KIVA SEURUSTELLA NÄIN
      JANINA 177 CM 21.5 1991
      LINDA 178 CM 21.5 1991
      KATJA 179 CM 22.3 1987
      MARJO 180 CM 30.9 1986
      LINDA 181 CM 21.5 1987
      HANNA 182 CM 22.5 1988
      JANINA 183 CM 21.5 1991
      JOHANNA 184 CM 22.5 1991
      MARIANNE 185 CM 21.5 1991
      ANNIKA 186 CM 21.3 1994
      VENLA 187 CM 21.5 1991
      LAURA 188 CM 21.5 1991
      JANINA 189 CM 21.3 1991
      VENLA 190 CM 21.5 1994
      ANNIKA 191 CM 21.5 1991
      LAURA 192 CM 22.5 1991
      JOHANNA 193 CM 21.5 1994
      MIIA 194 CM 21.5 1992
      JANETTE 180 CM 21.5 1991
      LAURA 194 CM 21.5 1992

    • cittari

      160 citymarket (cm)

    • Näinonnäreet

      Reijän pitää olla sen verran alhaalla että ylettää....

    • tykkään_pätkistä

      Olen itse 175 pitkä nainen enkä missään nimessä haluaisi koskaan itseäni pidempää miestä. Samanpituinen tai lyhyempi käy, mutta ei pidempi. Alle 160 pitkä mies alkaa olla minulle liian lyhyt. PAITSI jos luonne on aivan mahtava niin sitten voi olla juuri niin lyhyt tai pitkä kuin sattuu olemaan, kunhan ei ole minua pidempi.

    • huuuuookkaaauuusssss

      162-163 cm. Täytteellinen. Nam.

      • Anonyymi

        Suht täydellinen naisen pituus tällaiselle 175 cm miehelle.


    • Achilless

      Snadit brunetet

    • Anonyymi

      Paras pituus naiselle on tämä: miehen pituus-miehen kyrvän pituus=ihannenaisen pituus

    • Anonyymi

      Itse en haluaisi negridiä tai arabia vaimoksi. Lyhyemmätkin naiset ovat ok.

    • Anonyymi

      N. 180cm Nimi alkaa E:llä.

      Jestas!

    • Onpa erikoista porukkaa. Monelle tuo pituus on tärkeä. Lieneekö joku kompleksi.
      Itse olen ollut suhteessa 153-180 cm pitkien naisten kanssa. Ihan samanlaista kaikkien kanssa. Osaavat jäkättää pituudesta riippumatta.
      Mielestäni tärkeämpää on leveys. Pitää mahtua istumaan vierekkäin bussin penkeillä siten että perse ei leviä käytävälle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt mennään laajalla skaalalla. Noin 140-195cm. Pallini kestävät, vaikka nainen olisi päätä minua pitempi.

    • Anonyymi

      13 senttiä vois olla sopiva.

    • Anonyymi

      Pitkällään maaten on paras.

    • Anonyymi

      Lyhyemmällä reenaa enemmän.

    • Anonyymi

      Painuva, mieleenpainuva tietysti. Ei nyt heti tokikaan, mutta painava on sopiva. Hi.

    • Anonyymi

      Pituus yksinään ei merkitse mitään, vain kokonaisuus ratkaisee

    • Hmm 150cm-170cm.

    • Anonyymi

      Kaikki pituudet käy.
      Tähtäyspistehän on jokseenkin keskellä.
      Siellä se riemurasia on ... Kaikki muu on epäoleellista.

    • Ite olen 150 cm, vaikka äiti oli 165 ja isä on yli 180 cm. Mun sisko äidin mittainen ja veli jotain varmaan lähemmäs 190. Ite oon vissiin perinyt mun pituuden mun mummolta eli äidin äidiltä, joka on 155 cm. Eli pituus ei aina määräydy vanhempien mukaan, vaan voi tulla kauempaakin suvusta niin kuin hiusten tai silmienkin väri.

      • Anonyymi

        Ei ulkomuodoilla sillon enää väliä ole jos pitää toisesta ihmisestä oikeasti,joo onhan ne toiset missit kauniita jne mutta... ei kauneudella pelkästään pitkälle pääse moni pettynyt ja pahasti!


    • Anonyymi

      172cm 19 cm hankauslihas paksu ei mikää kukkatikku

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe