Täällä ei ole enää mitään turisemista. Hyvää yötä!
NYT NUKKUMAAN
8
318
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
sullekin. Hyvää yötä, Ei jaksa enää turista.
- MMies
Varsinkiin, kun "turina" ei ole edes turinaa, vaan aivottaman roskaluokan idiotismin hehkutusta viesti toisensa jälkeen. "Hei, mä oon pelle, mulla ei oo mitään sanottavaa mut mä oon niin kiva ja ihq niin mä oon hyvä tyyppi ja arvokas ihminen ja six mä niinq istun täs koneen ääres vuositolkulla vittu niinq et mulla ois elämä ja vittu silti mä tiedän kaiken ku mä oon viisas!!!Diggaa mua, bejbe!!"
Vitun luuserit.- Papeete1
Pöh :(
- 19.1.2008
vittu.
- lopussa?
eikä alkokaan ole auki
- MMies
lopussa? kirjoitti:
eikä alkokaan ole auki
Viinat lopussa ja lukenut liian monta aloitusta ja viestiä. Täysin naurettavaa touhua. Aikuiset ihmiset sentään. Halveksunta ehkä lievä ilmaisu. Hellyttävää sinänsä, miten roskajoukko löytää vertaistukea, ei sillä.
- Papeete1
Ittekki että toi kello on itseasiassa aikas pirusti. Tarvii varmaan mennä katseleen 20-29v mamumiehistä kuumia seksiunia. Hyviä unia :DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514