Jumankauta ihmiset!

On viikon paras

panopäivä ja täällä te jauhatte p-skaa!
Eläkää! Ottakaa riskejä! Rakastakaa toisianne!
Ei se pimppa ja pippeli siitä kulu! :)

22

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

Meillä ei lutkailua tueta!

Ei huvita, pyykinpesu on paljon hauskempaa :)

• Enrique_Lister

Vaikka ei tuolla räntäsateessa mikään pyykki kuivu.

• Papeete1
        Enrique_Lister kirjoitti:

Vaikka ei tuolla räntäsateessa mikään pyykki kuivu.

Kuivu ei, mutta alakerran pyykkituvan kuivaushuoneessa lämpöpuhaltimen avustamana kuivuukin oikein hienosti :)

• Enrique_Lister
        Papeete1 kirjoitti:

Kuivu ei, mutta alakerran pyykkituvan kuivaushuoneessa lämpöpuhaltimen avustamana kuivuukin oikein hienosti :)

Kaikkee luksusta.
        Omakotitalossa se on vähän hankalempaa, kun ei ole muuta kuin pesuhuone ja se on saunapäivä tänään, niin ei sinne nyt voi mitään pyykkiä laittaa.

• Papeete1

Kaikkee luksusta.
        Omakotitalossa se on vähän hankalempaa, kun ei ole muuta kuin pesuhuone ja se on saunapäivä tänään, niin ei sinne nyt voi mitään pyykkiä laittaa.

On mulla ittellänikin pari vuotta vanha pesukone mutta isommat määrät ja liinavaatteet/peitot yms pesen pyykkituvassa juuri tuon upean kuivausmahdollisuuden takia. Miksi olla kämpässä missä roikkuu vaatteita kuivumassa siellä sun täällä, jos niitä ei tarvitse katsella ollenkaan. Niin ja ilmasto olisi asunnossa kuin viidakossa kosteuden vuoksi.

Kaikenkukkuraksi se pyykkitupa pesemisineen ja kuivauksineen on ilmainen :D

• pippeli kulu,

mutta minun sisin ainakin arpeutuu tyhjänpäiväisistä panemisista.

• tarvitse olla

tyhjänpäiväistä. upean seksin voi uusia ja uusia ja rakastua siinä samalla :)

• Enrique_Lister
        tarvitse olla kirjoitti:

tyhjänpäiväistä. upean seksin voi uusia ja uusia ja rakastua siinä samalla :)

Mitäs jos haluaakin rakastua ja varmistaa, että se toinen ei lähde mihkään karkuun ennen kuin rupeaa harrastamaan seksiä?
        Eikö se tekisi seksistä vielläkin upeampaa?

Juu ja kaikki käsirauta viisastelut voi jättää samointein pois. Sitä en hakenut.

• cat.mint

Mitäs jos haluaakin rakastua ja varmistaa, että se toinen ei lähde mihkään karkuun ennen kuin rupeaa harrastamaan seksiä?
        Eikö se tekisi seksistä vielläkin upeampaa?

Juu ja kaikki käsirauta viisastelut voi jättää samointein pois. Sitä en hakenut.

Sinulla on oikea periaate. Kumpa löytyisi enemmän kaltaisiasi miehiä. Luottamuksen syntyminen ja toisen rakkaudesta varmistuminen on tärkeää, jos ei halua särkeä sydäntään.

• la.ra

mutta Poikaystävä ei välttämättä tykkäisi, jos mä tästä lähtisin "ottamaan riskejä" ja paneskelemaan muita.

Henk.koht. olen sitä mieltä, että sunnuntai on paras.

• Olen kanssasi yhtä mieltä, että sunnuntai on viikon virallinen panopäivä. Eikä sillä, etteikö vaakamamboa voisi muinakin päivinä harjoittaa.

• osaan rakastaa ilman panemistakin. Ja sama toisinpäin, pystyn panemaan ilman rakkautta. Riskien ottoonkaan en tarvitse kuin hiukan intohimoa asiaa kohtaan, eikä sen asiankaan tarvitse nainen olla.

Mutjoo. Nyt ei oo mahdollista lähteä mihinkään paneskelemaan, mut ei kyl panetakaan.

• tosiaan kuullut?

seksi on sou lääst siison.

• on tätä

päivää?

• se on tietenkin
        on tätä kirjoitti:

päivää?

transendenttinen mielistely

uusinta uutta maailman metropoleista

• 345809

Kortsu on pieni haitta siihen nähden, mitä vahinkoja ja tauteja sen unohtamisesta saattaa seurata. Nämä riskit pitää tietysti poistaa!

• että eipä

juuri nyt kiinnosta.
      Eikä kyllä ois mahdollisuuksiakaan moiseen. Mutta ei kiinnosta sekään.

• Asiasta.huvittunut

Mutta pimppi puuttuu. Ja ajokeli on huono. Ja bensa kallista. Taidan tyytyä kasvattamaan puhelinlaskuani...

• Perustele, miksi lauantai olisi viikon paras panopäivä?

• Kunnon Mies.

Pimppi ja pippeli kuluu liiasta panemisesta. Jos olet kuullut muuta, olet kuullut huhuja.

• Aurinko79-

Multa puuttuu sitäpaitsi se aito pippelikin ja siihen päälle vielä menkat... Tuossa ois jo kunnon syy korkata viinipullo... ;)

• kannattaa-

ottaa riskejä... Niinhän ne Rovaniemen hiv-miehenkin uhrit tekivät: ottivat riskin. Josta sitten saavat kärsiä loppuelämänsä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56