Täällähän on ihme friikkejä, catm.mint ja "suuri isä". Ihmisiä jotka ovat tuskin koskaan astuneet asunnostaan elävään elämään!
Eksyin palstalle
64
2280
Vastaukset
Ja sä tunnet helvetinmoista paremmuutta mm. alotuksessa mainitsemiasi nikkejä kohtaan ja päätit oike alotuksen repäistä.
Syä pääs.- ---
häiriintynyttä kommentointia.
--- kirjoitti:
häiriintynyttä kommentointia.
Kehuako olis pitäny?
Ainii. Oishan sitä voinu jättää kommentoimattaki. Hitsin vitsi vieköön.- sivukommentti
relaxed_eyes kirjoitti:
Kehuako olis pitäny?
Ainii. Oishan sitä voinu jättää kommentoimattaki. Hitsin vitsi vieköön.Jos sun vaihtoehdot on kehuminen tai kehotus syödä pää, niin jotain ongelmaa on korviesi välissä.
sivukommentti kirjoitti:
Jos sun vaihtoehdot on kehuminen tai kehotus syödä pää, niin jotain ongelmaa on korviesi välissä.
vai enkö mä tajuu, mutta mielestäni mainitsin kolmannenkin vaihtoehdon, hä?
Vikaa on joo ja jokaisella.
- com.
Onhan sulla laastaria? Tai esim. niittari, jolla voit suurimmat haavat korjata?
Verenhukkaan voi kuolla, jos pahasti repee. - puskapate
on vinha ero: Cat.mint on moralisti joka vaatii korkeaa moraalia myös itseltään ja esiintyy jopa omalla kuvallaan. suuri isä on vain pienimunainen, kaksinaismoralistinen, pelkuri hullu
:)- Puskapirre
suuri isä=lutkittelija=petter X=lesti=Kiimamiira on ehdottomasti palstan surkuhupaisin jakautunut yksilö :D
- keskustelee
Puskapirre kirjoitti:
suuri isä=lutkittelija=petter X=lesti=Kiimamiira on ehdottomasti palstan surkuhupaisin jakautunut yksilö :D
vain 3 henkilöä tukinikkeineen
- Suuri Isä
Puskapirre kirjoitti:
muulla kuin omalla nimimerkilläni. Mutta eihän lutka tai hänen puolustajansa sitä ymmärrä, että moni muukin on samaa mieltä kanssani.
- cat.mint
oikein EKSYIT palstalle... Niin varmaan.
Parempi ettei mene kirjoittamaan mitään ihmisistä, joista ei todellisuudessa tiedä mitään.
Se, ettei harrasta yhden yön suhteita ja vaatii kumppaniltaan samaa, ei tee ihmisestä friikkiä, vaikka *tietynlaisten* ihmisten mielestä niin olisikin :D. Voin minäkin vain arvailla millainen on oma moraalisi kun tuollaiseen kiinnitit huomiota...- mielestäsi
normaalia virittää kumppanilleen huora-ansoja tai palkata etsiviä varjostamaan kumppania?
- cat.mint
mielestäsi kirjoitti:
normaalia virittää kumppanilleen huora-ansoja tai palkata etsiviä varjostamaan kumppania?
tuon tiesit jos kerta vasta eksyit palstalle?
- en nai vieraiden kanssa: pä...
Itseasiassa AP ei huomannut tuota, mutta sinä ystävällisesti sanot aina noi samat aloitussanat jokaiselle uudelle ihmiselle.
Teetkö muuten siviilissäkin tuollaisen aloituksen, kun tapaat ihmisiä? Aika hauska.
AP ihmetteli nikkejä. Tosin en minäkään usko, että hän tänne "eksyi". Tai että hän "vahingossa" poimi sinut tai sen isän. - täällä
cat.mint kirjoitti:
useampikin kuin yksi puskissa, usko tai älä
- cat.mint
täällä kirjoitti:
useampikin kuin yksi puskissa, usko tai älä
et tietenkään ollut aloittaja. :)
Mitä minun asiani sinulle kuuluvat? Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin stalkkerointi? - heh heh
cat.mint kirjoitti:
Se varmaan eksyi tänne 2 kk sitten, eikä osaa pois?
Paina AP "tiedosto" vasemmasta yläkulmasta, ja sieltä alin "sulje". ;-)))) - on siis
cat.mint kirjoitti:
et tietenkään ollut aloittaja. :)
Mitä minun asiani sinulle kuuluvat? Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin stalkkerointi?täysin normaalia?
- cat.mint
on siis kirjoitti:
täysin normaalia?
loppuillaksi, jos sinulla ei kerta parempaa tekemistä ole.
- Körttiläisyys valtaa
palstan! :D
ja lehmät vaan lentää. Miten sie voit suoraan bongata ko. nikit "vahingossa" :O
Tuli juuri ensimmäistä kertaa Emmanuelea ikävä. Vaikken ollut hänenkään kanssaan aina yhtä mieltä, niin siinäpä olisi oivallinen naispuolinen vastavoima cat.mintille.
Ja älköön kukaan ymmärtäkö tätä väärin. Minusta on piristävää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Erityisesti, kun ne poikkeavat omistani ja esitetään asiallisesti. Muutenhan palsta olisi pelkkää komppaamista ja kuka sellaista keskustelua pitkään jaksaisi.- sekä monta
muuta
- & muut
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei ole.
tänään sitten tolla nikillä?
& muut kirjoitti:
tänään sitten tolla nikillä?
sä oot tolla? Ihan tosi tyhmä nikki sulla. Mullon parempi.
- 10 parempaa
relaxed_eyes kirjoitti:
sä oot tolla? Ihan tosi tyhmä nikki sulla. Mullon parempi.
kuin toi esim adrian
- oli vai
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut adrianhan ei ookaan mun nikki.
erikseen?
- kuin piru ja enkeli
tai huora ja madonna. Saatte itse arvailla kumpi olisi kumpi.
- jokaisessa naisessa
kuin piru ja enkeli kirjoitti:
tai huora ja madonna. Saatte itse arvailla kumpi olisi kumpi.
ole ripaus pirua, enkeliä, huoraa ja madonnaa ;)
- ainakin
jokaisessa naisessa kirjoitti:
ole ripaus pirua, enkeliä, huoraa ja madonnaa ;)
ja huoraa
- ..............................
Tämä on sulle Cat.Mint. Ota se ystävyydellä ja positiivisesti. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=-1c14Z0YUTU- cat.mint
viestisi pointtia. Ihme stalkkerointia. Aika outoa stalkkeroida jotakuta, jonka viestit eivät sinuun liity.
- sama ...
cat.mint kirjoitti:
viestisi pointtia. Ihme stalkkerointia. Aika outoa stalkkeroida jotakuta, jonka viestit eivät sinuun liity.
No mä melkein arvasin että et tajua. Ota vähän rennommin ja huumorilla, jos sulla sitä on.
Yritin sanoa, että olet kuin tämän kappaleen ihana neito (katso se video) näillä hirviöille (stalkereille, ja myös näille vakinikeille) täällä.
Sen oli tarkoitus olla kauniisti sanottu, mutta lienee mennyt pieleen. Tuli tämä kappale mieleen (josta itse pidän paljon) kun luin tämän ketjun.
No ehkä tuokin on sinusta stalkerointia, mutta älä nyt rupea sentäs vainoharhaiseksi. ;-) - cat.mint
sama ... kirjoitti:
No mä melkein arvasin että et tajua. Ota vähän rennommin ja huumorilla, jos sulla sitä on.
Yritin sanoa, että olet kuin tämän kappaleen ihana neito (katso se video) näillä hirviöille (stalkereille, ja myös näille vakinikeille) täällä.
Sen oli tarkoitus olla kauniisti sanottu, mutta lienee mennyt pieleen. Tuli tämä kappale mieleen (josta itse pidän paljon) kun luin tämän ketjun.
No ehkä tuokin on sinusta stalkerointia, mutta älä nyt rupea sentäs vainoharhaiseksi. ;-)koska en heti tajunnut viestiäsi, niin väkisinkin tuli mieleen stalkkerointi, sitä kun tapahtuu huomattavasti enemmän kuin positiivista kommentointia.
- sama .
cat.mint kirjoitti:
koska en heti tajunnut viestiäsi, niin väkisinkin tuli mieleen stalkkerointi, sitä kun tapahtuu huomattavasti enemmän kuin positiivista kommentointia.
Mä stalkeroin sitten noita stalkereita ja myös tämän palstan miespuolisia vakinikkejä.
Kuuntele toi biisi, se on just mitä ne ajattelee; tämä tilanne. :-) Ja se on positiivisesti sua kohtaan, tämä vitsi, mutta mulla on vähän kiero huumorintaju.
- la.ra
eksyin tänne, kuten aika moni muukin.
Sä olet tehnyt nyt huomioita, mutta miten on johtopäätösten laita?
Sulla on pointti vähän hukassa.mulla on yks ylimääränen pointti, jota mie en tarttee... Mie voin keksii uuden sit jos tulee tarvis.
Luovutan tän mielelläni AP:lle. Toivottavasti sillä on jotain käyttöä. :D- Repesin!
Frederico kirjoitti:
mulla on yks ylimääränen pointti, jota mie en tarttee... Mie voin keksii uuden sit jos tulee tarvis.
Luovutan tän mielelläni AP:lle. Toivottavasti sillä on jotain käyttöä. :DKerrassaa älyvapaa heitto en voi pidätellä nauruani
- runkuti runkuti
ja taas sisäpiiri jatkaa omaa onanoimistaan.
SMP = sosiaalisen masturbaation puolue - kunnon mies
tirkistely ole voyerismiä?
- Enrique_Lister
Minä olen astunut ulos asunnostani ja voin sanoa, että en pidä näkemästäni.
Tunnen olevani eri laijia sinunkaltaistesi kanssa. OK, tottakait haluaisin olla niin kuin muut, mutta omatuntoni ei sitä mahdollista.
Arvostan todella korkealle ihmisiä kuten cat.mint. Tietyt periaatteet erottavat ihmiset muista eläimistä. Haluan uskoa, että tässä varastelun, valheen ja vapaan seksin maailmassa on jotain kaunista.
Minä en ketään tuomitse sen takia, jos hetekevät keskenään niin kuin haluavat, mutta itse en heihin sekaannu.- nyt naurattaa
varastelu ja valhe on rinnastettavissa vapaaseen seksiin.
- Enrique_Lister
nyt naurattaa kirjoitti:
varastelu ja valhe on rinnastettavissa vapaaseen seksiin.
Samaa moraalista alamäkeä kaikki. Tämä on vain minun mielipiteeni.
- 'S'
Vitustako sä tiedät kuka täällä astuu ja ketä. Elävää elämää? Niin, hanki se! Mikä vitun heinähattu sä olet?
- SAS.
Joka kaipaat luuvitosta naamaasi.
- Settler^^
Tossa kissanmintussahan on just niitä piirteitä joita ns. kunnon miehet väittävät arvostavansa. Ei yhden yön juttuja, ei pettämistä, ei valehtelua, ei yleistä lutkailua, haluaa kunnon normaalin parisuhteen...jne
- cat.mint
.............................. kirjoitti:
mitään ole säätänyt. Lopeta valehtelu.
- cat.mint
edes tajua, mitä sinä tuolla säätämisellä loppujen lopuksi tarkoitat. Joskus taisit horista joistain viestien poistattamisesta. Jos teen ylläpidolle ilmoituksen asiattomasta viestistä, niin ei se jumalauta ole mitään saatanan säätämistä. Koeta lehmä tajuta se.
- toisia naisia
cat.mint kirjoitti:
edes tajua, mitä sinä tuolla säätämisellä loppujen lopuksi tarkoitat. Joskus taisit horista joistain viestien poistattamisesta. Jos teen ylläpidolle ilmoituksen asiattomasta viestistä, niin ei se jumalauta ole mitään saatanan säätämistä. Koeta lehmä tajuta se.
lutkiksi ja nyt lehmäksi jotain josta et edes sukupuolta tiedä. Onko haukkuminen ja solvaaminen kunnon naisen toimintaa?
- .........................
toisia naisia kirjoitti:
lutkiksi ja nyt lehmäksi jotain josta et edes sukupuolta tiedä. Onko haukkuminen ja solvaaminen kunnon naisen toimintaa?
On se ja sitten se käy kohta poistamassa noi viestinsä, ja nämä lähtee mukana. :)
- cat.mint
toisia naisia kirjoitti:
Ei tuolle "säätäjälle" näytä muuten menevän jakeluun. Kätevästi tosiaan vaihdoit puheenaihetta... :D
Pysytään aiheessa: lopeta tuollaisten valheellisten viestien kirjoittaminen. Sinun ei tarvitse kirjoittaa minun viestieni tai minusta kirjoitettujen viestien perään mistään ihmeen säätämisestä. Ihme jahtaamista, kertakaikkiaan. Käytä aikasi muuten täällä keskusteluun, mutta älä jahtaa! - cat.mint
......................... kirjoitti:
On se ja sitten se käy kohta poistamassa noi viestinsä, ja nämä lähtee mukana. :)
Olet sinä sitkeä valehtelija, että jaksatkin. Lopeta tuollaisten valheellisten viestien kirjoittaminen. Ainoa mitä teen, on ylläpidolle ilmoittaminen asiattomista viesteistä. Sen ei luulisi olevan kenellekään tuollainen ongelma. Samoin, jos viestini alle ilmestyy ainoastaan yksi vastaus joka on epäasiallinen, niin silloin poistan itse viestini. Muussa tapauksessa ilmoitan ylläpidolle.
Lopeta tuollainen valehtelu ja stalkkerointi. Keskity muuten keskustelemaan täällä, tämä ei ole stalkkerointia varten. - cat.mint
se emävale!
- ensimmäinen viestini
cat.mint kirjoitti:
Ei tuolle "säätäjälle" näytä muuten menevän jakeluun. Kätevästi tosiaan vaihdoit puheenaihetta... :D
Pysytään aiheessa: lopeta tuollaisten valheellisten viestien kirjoittaminen. Sinun ei tarvitse kirjoittaa minun viestieni tai minusta kirjoitettujen viestien perään mistään ihmeen säätämisestä. Ihme jahtaamista, kertakaikkiaan. Käytä aikasi muuten täällä keskusteluun, mutta älä jahtaa!tässä ketjussa, siis tuo lutka & lehmäviesti. Syytin sinua haukkujaksi ja solvaajaksi, en valehtelijaksi.
- cat.mint
ensimmäinen viestini kirjoitti:
tässä ketjussa, siis tuo lutka & lehmäviesti. Syytin sinua haukkujaksi ja solvaajaksi, en valehtelijaksi.
samantien alkaisi syyttää tuota valehtelijaksi! Ei se valehtelukaan nimittäin järin kunnioitettavaa ole. Saat vaihteeksi häiritä häntäkin :).
- ............................
cat.mint kirjoitti:
Olet sinä sitkeä valehtelija, että jaksatkin. Lopeta tuollaisten valheellisten viestien kirjoittaminen. Ainoa mitä teen, on ylläpidolle ilmoittaminen asiattomista viesteistä. Sen ei luulisi olevan kenellekään tuollainen ongelma. Samoin, jos viestini alle ilmestyy ainoastaan yksi vastaus joka on epäasiallinen, niin silloin poistan itse viestini. Muussa tapauksessa ilmoitan ylläpidolle.
Lopeta tuollainen valehtelu ja stalkkerointi. Keskity muuten keskustelemaan täällä, tämä ei ole stalkkerointia varten. - cat.mint
............................ kirjoitti:
Niin mitä sitten? Tottakai epäasialliset viestit tulee poistaa, mitä ihmeellistä siinä on ja miksi se aiheuttaa sinulle tuollaisen ongelman?
cat.mint kirjoitti:
Niin mitä sitten? Tottakai epäasialliset viestit tulee poistaa, mitä ihmeellistä siinä on ja miksi se aiheuttaa sinulle tuollaisen ongelman?
ei mikään, sinähän se siinä oireilet
tää on eka kerta muuten kun myönnät, että poistelet
olen tyytyväinen; puhut totta. - cat.mint
ei mikään, sinähän se siinä oireilet
tää on eka kerta muuten kun myönnät, että poistelet
olen tyytyväinen; puhut totta.1) En ole koskaan kiistänyt tuota asiaa. Olen todennut sen aiemminkin, mutta äö:si ei näköjään riitä sitä tajuamaan.
2) Tottakai, jos viestin alle on tullut vain YKSI vastaus joka on ASIATON, niin on helpompaa itse poistaa se alkuperäinen viesti ja laittaa uudestaan, älykääpiö. Ei tarvitse odotella ylläpitoa. Ja se ei ole mitään vitun säätämistä vaan asiattomien viestien poistamista ja sen asian nopeuttamista.
3) L-O-P-E-T-A tuo sairas stalkkerointi!
- firerose
sakkia ja sisäänpäin lämpenevää ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574