Olisiko vinkkejä, mitkä kasvikset tai muut lisukkeet sopisivat broilerikiusauksen sekaan?
eri versioita broilerikiusauksesta?
6
957
Vastaukset
- on kyse,
siihen kuuluu laittaa perunasuikaleita ja sipulia, ei muita kasviksia.
- Miksi ihmeessä?
Aloittajahan kysyi erilaisia versioita kanakiusaukselle. Ihan ensimmäisenä lemppaisin nimenomaan sipulin hevon kuuseen. Se pilaa monen ruuan maun voimakkuudellaan. Kanan voi maustaa mielensä mukaan suolalla, pippureilla, currylla, valmiilla kanamausteella tms. En käyttäisi kaupan valmiiksi marinoimia tuotteita.
Olen joskus laittanut kanakiusaukseen myös aurinkokuivattuja tomaatteja. Myös ihan valmiit kasvissekoitukset, esim. Aurikokasvikset tai Amerikankasvikset toimivat hyvin. Munamaitoa voi maustaa mielen mukaan. Päälle vähän juustoraastetta ja uuniin. - Jansson*
Miksi ihmeessä? kirjoitti:
Aloittajahan kysyi erilaisia versioita kanakiusaukselle. Ihan ensimmäisenä lemppaisin nimenomaan sipulin hevon kuuseen. Se pilaa monen ruuan maun voimakkuudellaan. Kanan voi maustaa mielensä mukaan suolalla, pippureilla, currylla, valmiilla kanamausteella tms. En käyttäisi kaupan valmiiksi marinoimia tuotteita.
Olen joskus laittanut kanakiusaukseen myös aurinkokuivattuja tomaatteja. Myös ihan valmiit kasvissekoitukset, esim. Aurikokasvikset tai Amerikankasvikset toimivat hyvin. Munamaitoa voi maustaa mielen mukaan. Päälle vähän juustoraastetta ja uuniin."Kiusausten" kantamuoto on "Janssonin kiusaus", jossa (kuten useimmat tietänevät) on perunaa, "anjovista" (kilohailia), sipulia, kermaa ja mustapippuria.
Varioiduissa kiusauksissa korvataan kala jollakin muulla. Sipuli kuuluu kiusauksiin. Sipuli on lisäksi herkullista ja terveellistä. Vain makuaistikehitykseltään lapsen tasolle jääneet eivät pidä sipulista. Eikä se peitä maullaan muita makua. Sitä ei tarvitse kilokaupalla lisätä.
- -a-
Broilerkiusaukseen voi laittaa ihan mitä vain.. Se on ihan omista makumieltymyksistä kiinni. Itse laitan sinihomejuustoa (muruina) ja joskus tulee laitettua kasvissuikaleita. Jos ei homejuustosta tykkää niin voihan sinne laittaa vaikka maustettua tuorejuustoa. Kaikenlaiset pakasteessa olevat kasvissysteemit ovat hyviä ja eri tavoilla maustamalla saa uusia makuja.
- Suosittelen!
Mä teen näin:
Peruna-sipulisekoitusta
ruskistettuja broilersuikaleita
suolakurkkua kuutioina
ananaspaloja
kermaa
currya ripaus
suola
pippuri
On nimittäin hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893