se ei voi saada? Tai muotoillaan uudestaan. Miksi moni nainen haluaa jonkun, jota se ei voi saada?
Miksi moni nainen haluaa
31
1213
Vastaukset
- liian helppoja
Mitä liian helpoilla miehillä tekee?
- ap.
pitää helposti. Yhdessä olokin olisi kai helpompaa. Tai pidätkö kenties vaikeuksista?
Helppoja missä suhteessa?
Helppoja saada? True. Minä olen helppo saada.
Helppoja pitää? Bwaahahahaha. Nyt sait kasan kakkaa käteen! :D
Ja jos haastetta ei muuten ole riittämiin, niin passiivisesta käytöksestä saa kertoimia. Jos tästäkin huolimatta tavoittamaton mies meinaa käydä tuttavalliseksi, nainen ovi aina heittäytyä vaikeasti tavoiteltavaksi. ;-)
- ap.
se kovin järkevää haluta jotain, mitä ei voi saada? Tai sitten kun saakin sen hetkeksi, ei voi pitää?
Siinähän herää myös kysymys, että miksi joku mies on tavoittamaton? Ei se ilman syytä sellainen ole. Onkohan yksikään nainen miettinyt sitä? ap. kirjoitti:
se kovin järkevää haluta jotain, mitä ei voi saada? Tai sitten kun saakin sen hetkeksi, ei voi pitää?
Siinähän herää myös kysymys, että miksi joku mies on tavoittamaton? Ei se ilman syytä sellainen ole. Onkohan yksikään nainen miettinyt sitä?Veikkaan, että naisen mielestä mies on tavoittamaton vain siksi, ettei se vielä ole ymmärtänyt juuri häntä tavoittelevan naisen ainutkertaista viehättävyyttä. Vähän niin kuin omaa hölmöyttään ja sokeuttaan. Mies kun tarvitsee juuri kyseisen naisen avaamaan silmänsä nähdäkseen, missä onni luuraa. ;-)
- olevan
oleellisessa asemassa tässä(kin) asiassa.
- Serpico
Kysytäänpä näin: mistä tietää mitä voi saavuttaa?
- ap.
Tuntemalla itsensä? Mihin oma kapasiteetti riittää ja mihin ei.
- Serpico
ap. kirjoitti:
Kukapa sitten tuntee itsensä todella? Kuka tuntee kaikki ne mahdollisuudet jotka itsessä on alulla? Kuinka moni tulee ajatelleeksi? Kuinka moni uskoo itseensä?
Ei siinä mitään jos aliarvioi itsensä. Mutta se on ikävää jos oman näkökentän kapeus houkuttelee rajoittamaan toisten ihmisten elämää. Mehän emme tunne varsinkaan toisten ihmisten resursseja. - neuvoasi
ap. kirjoitti:
No rupea opettelemaan sitten. ;-)
Kun ei kerta tuo linja, että olet "helppo" ja suostut kaikkeen, näytä sinulle naista tuovan, vaan ne "ei ajattele mitään" ja haluaa vain niitä "vaikeita" (eli muita).
Sun kapasiteetti ei riitä. - ap.
Serpico kirjoitti:
Kukapa sitten tuntee itsensä todella? Kuka tuntee kaikki ne mahdollisuudet jotka itsessä on alulla? Kuinka moni tulee ajatelleeksi? Kuinka moni uskoo itseensä?
Ei siinä mitään jos aliarvioi itsensä. Mutta se on ikävää jos oman näkökentän kapeus houkuttelee rajoittamaan toisten ihmisten elämää. Mehän emme tunne varsinkaan toisten ihmisten resursseja.kovin järkevää aliarvioida itseään. Eikä se yliarviointikaan ole se juttu, mitä pitäisi harrastaa.
Mikä siinä muuten on niin vaikeaa? Itsehän jokainen itsensä kanssa aikaa viettää. Viettääkö sitten moni suurimman osan ajasta tuntemattoman kanssa? - ap.
neuvoasi kirjoitti:
No rupea opettelemaan sitten. ;-)
Kun ei kerta tuo linja, että olet "helppo" ja suostut kaikkeen, näytä sinulle naista tuovan, vaan ne "ei ajattele mitään" ja haluaa vain niitä "vaikeita" (eli muita).
Sun kapasiteetti ei riitä.päättelet, että olen "helppo"? Luulo ei ole tiedon väärti.
- kil kal
ap. kirjoitti:
päättelet, että olen "helppo"? Luulo ei ole tiedon väärti.
omiahan täällä kysellään - vaikka sitten puskasta ,-)
- ap.
kil kal kirjoitti:
omiahan täällä kysellään - vaikka sitten puskasta ,-)
Noh. Voihan sen tulkita niinkin.
Joo. Omiaanhan täällä tosiaan kyselen. En vaan ihan niin kuin asian tulkitsit. En siten, että olisin juuri se "helppo" tapaus. Olen joskus ollut suht helposti saatava ja hankalasti pidettävä. Enää en taida olla edes helposti lähestyttävä, saatika sitten saatava. Ja silti moni kuvittelee kai mielessään päinvastaista. Toivoo ainakin. Sitä lähinnä täällä ääneen ajattelen, että miksi ne jotkut tuhlaa omia haluaja minuun, eikä sellaiseen joka olisi se "helppo" ja joka kenties osaisi arvostaa sitä sekä olla kiitollinen siitä. Maailma on täynnä huomattavasti halukkaampia ja parempia miehiä kuin minä. Miksi sitten halutaan sellaista, joka ei ole sitä? - .................
ap. kirjoitti:
Noh. Voihan sen tulkita niinkin.
Joo. Omiaanhan täällä tosiaan kyselen. En vaan ihan niin kuin asian tulkitsit. En siten, että olisin juuri se "helppo" tapaus. Olen joskus ollut suht helposti saatava ja hankalasti pidettävä. Enää en taida olla edes helposti lähestyttävä, saatika sitten saatava. Ja silti moni kuvittelee kai mielessään päinvastaista. Toivoo ainakin. Sitä lähinnä täällä ääneen ajattelen, että miksi ne jotkut tuhlaa omia haluaja minuun, eikä sellaiseen joka olisi se "helppo" ja joka kenties osaisi arvostaa sitä sekä olla kiitollinen siitä. Maailma on täynnä huomattavasti halukkaampia ja parempia miehiä kuin minä. Miksi sitten halutaan sellaista, joka ei ole sitä?vastausta tuohon ei voi antaa, kun en sinua tunne - siis että miksi he/jotkut juuri sinut haluavat, ja miksi nyt
yleisfilosofinen kai olisi, että eikö ihmisellä ole aina taipumus yrittää tavoitella sellaista, mitä ei saa? sitä kuuta taivaalta. - ap.
................. kirjoitti:
vastausta tuohon ei voi antaa, kun en sinua tunne - siis että miksi he/jotkut juuri sinut haluavat, ja miksi nyt
yleisfilosofinen kai olisi, että eikö ihmisellä ole aina taipumus yrittää tavoitella sellaista, mitä ei saa? sitä kuuta taivaalta.jotain epärealistista? Tuleeko siitä tavoittelusta jotenkin onnellisemmaksi tai jotain? Tai pitääkö moni oikeasti onnettomana olosta? Että voi valittaa siitä kun ei voi saada jotain, mitä haluaa? Miksi ei voisi tavoitella jotain, mitä voi saada? Jotain realistista?
- .............................
ap. kirjoitti:
jotain epärealistista? Tuleeko siitä tavoittelusta jotenkin onnellisemmaksi tai jotain? Tai pitääkö moni oikeasti onnettomana olosta? Että voi valittaa siitä kun ei voi saada jotain, mitä haluaa? Miksi ei voisi tavoitella jotain, mitä voi saada? Jotain realistista?
jaa-a, sun pitää ruveta lukemaan tosissasi filosofiaa, siellä monet ovat tuota pohtineet
Miksi Kolumbus lähti etsimään Intiaa? Tai Ikaros aurinkoa?
Kai se on osa ihmisyyttä, että jotain pitää yrittää koko ajan, jotain, mikä tuntuu mahdottomalta. - ap.
ap. kirjoitti:
jotain epärealistista? Tuleeko siitä tavoittelusta jotenkin onnellisemmaksi tai jotain? Tai pitääkö moni oikeasti onnettomana olosta? Että voi valittaa siitä kun ei voi saada jotain, mitä haluaa? Miksi ei voisi tavoitella jotain, mitä voi saada? Jotain realistista?
Ihmiset on tosiaan hulluja.
Minkälaiset seuraukset oli Kolumbuksen reissulla? Miten kävi Ikarokselle? - Serpico
............................. kirjoitti:
jaa-a, sun pitää ruveta lukemaan tosissasi filosofiaa, siellä monet ovat tuota pohtineet
Miksi Kolumbus lähti etsimään Intiaa? Tai Ikaros aurinkoa?
Kai se on osa ihmisyyttä, että jotain pitää yrittää koko ajan, jotain, mikä tuntuu mahdottomalta.Toiset pitää mahdottomana sitä mitä toiset mahdollisena. Ikaros ei päässyt aurinkoon. Kolumbus ei tosin päässyt Intiaan, mutta olisi voinut. Hän tavoitti kuitenkin meren takaiseen maahan. Ja joku toinen ei olisi vaivautunut. Ei olisi uskonut itseensä.
- jalka irtos :D
ap. kirjoitti:
Ihmiset on tosiaan hulluja.
Minkälaiset seuraukset oli Kolumbuksen reissulla? Miten kävi Ikarokselle?Viimeisin tieto Kolumbuksen seurauksista oli viimeviikolla lehdissä. Se (laivue) toi kuulemma kupan Eurooppaan.
http://yle.fi/uutiset/24h/id79926.html - ap.
jalka irtos :D kirjoitti:
Viimeisin tieto Kolumbuksen seurauksista oli viimeviikolla lehdissä. Se (laivue) toi kuulemma kupan Eurooppaan.
http://yle.fi/uutiset/24h/id79926.htmlherää kysymys, että onko aina järkevää tavoitella mahdotonta tietämättä seurauksista?
- la.ra
tuota mieltä?
Mun kokemus sanoo kyllä niin, että mies jaksaa haluta vaikka onkin saanut pakit, kun taas ainakin itsellä kiinnostus lopahtaa torjunnan myötä ihan totaalisesti. Tai no, arvelen, että lopahtaisi.- ap.
kokemuksistanihan täällä höpisen. Ja näkeehän sitä muutenkin kun jaksaa hiukan ympäristöä tarkkailla.
Mutta hyvä kysymys ja vielä paremmasta paikkaa kysytty.
Mutta arvataan syyksi vaikka laiskuus.- ap.
arvelisin sitä, että moni pitää hankaluuksista ja ongelmista. Siitä, että elämässä on draamaa tai jotain. Ehkä sitäkin, että voisi tuntea itsensä "paremmaksi" kuin todella on, koska on saavuttanut jotain saavuttamatonta. Arvelujahan nämä vaan on. Siksi kyselen ja edelleenkään ei ole tainnut tulla ainuttakaan vastausta. Ja onhan tämä parempi paikka kysellä kuin naisen logiikka. Täällähän niitä naisia kuitenkin enemmän notkuu.
- sarvikuonokas
koska miehetkin haluaa..
- cat.mint
Ei siinä muuta selitystä ole.
Ja jos kyse ei ole tunteista vaan jostain muusta, niin silloin siihen voi liittyä monenlaisia asioita, kuten oman egon pönkitys, itsetunnon vahvistus yms. Saavuttamaton kiehtoo usein jollain tapaa, vaikkei siellä pohjalla välttämättä olisi aitoa kiinnostusta. - firerose
on mahdottoman kivaa hakata päätänsä seinään :)
- etteivät voi
saada sinua? Etkai kuitenkin ole elätellyt heille edes jonkinlaista toivoa...? Toisen tunteisiin et kuitenkaan voi vaikuttaa. Jos nainen/naiset tuntevat rakkautta sinua kohtaan niin vaikeahan sinun sitä rakkautta on tappaa.
Onko kyse existäsi vai jostain puolituntemattomista naisista? Kiinnostaa vain miten olet monen kanssa onnistumaan päätymään tuollaiseen tilanteeseen...
Saavuttamaton unelma; se kai sinä heille olet.
Jokainen tarvitsee unelmia ja toiveita ja jokainen kai sisimmässään toivoo niiden joskus vielä toteutuvan. Alitajuntaan ne haaveet ainakin jäävät, vaikka normaaliin arkeen eivät niin vaikuttaisikaan.- ap.
päätynyt siihen?
Syntynyt sellaiseksi? Tulemalla jatkuvasti väärin tulkituksi?
En ole oikeastaan antanut minkäänlaisia lähemmän kiinnostuksen merkkejä. Paitsi tietenkin, jos keskustelut mistä aiheesta tahansa on jonkun mielestä kiinnostuksen osoitus. Mulle ei ole mitenkään vaikeaa puhua "syvällisiä". Ihan vaan siitä syystä, että en koe niin syvälliseksi jotain, minkä jokainen kai tietää. Tai tietääkö?
Ei se ole rakkautta. En usko niin.
Vai saavuttamaton unelma. Heikosti on sitten asiat, jos minä olen saavuttamaton unelma. Mitä sitten kun saavuttaisiki sen saavuttamattoman unelman? Mitä sen jälkeen? Seuraava saavuttamaton unelma? Mihin muuten edes tarvitsee unelmia? Eikö kestä todellisuutta ilman unelmia?
Ääh. Ei sillä niin väliä. Kunhan ajattelin "ääneen" ja jaoin ajatukseni täällä muiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574