Elikkäs, olen tavannut tosi kivan miehen,muutaman kerran ollaan nähty. Tässä vaiheessa alkaa kuitenkin pelottamaan koska tosissaankin olen täysin kokematon. Muuten ei niin haittaa, mutta kun en osaa edes suudella!! Kamalaa se on koska mies tulee sen varmasti huomaamaan...Miehen reaktiota pelkäänki, nauraako se ittensä kipeäks??!! Se nyt on kumminki ainoa jonka kanssa haluaisin jatkaa pidemmälle.
Ei niin kokenut
45
4185
Vastaukset
- se on arvioida että
millä tavalla juuri tämä kyseinen mies reagoi asiaan. Itselleni olisi helpotus jos nainen olisi kokematon, koska itsekään en ole mikään konkari.
Höpsistä, ei se mitään rakettitiedettä ole, hyvin se menee kun alkuun pääset.
- sarvikuonokas
et jos se nauraa (huom ivallisesti) tuollaiselle asialle. Niin mitä sä semmosella miehellä teet?
- cewSDCa
Naiset kai uskovat itse saattavansa käyttäytyä vastaavassa tilanyteessa juuri niin. Siksipä eivät aloitteita teekään.
- sarvikuonokas
cewSDCa kirjoitti:
Naiset kai uskovat itse saattavansa käyttäytyä vastaavassa tilanyteessa juuri niin. Siksipä eivät aloitteita teekään.
miten aloitteentekokyky liittyy tähän asiaan?
sarvikuonokas kirjoitti:
miten aloitteentekokyky liittyy tähän asiaan?
Alotteentekokyky liittyy JOKA asiaan.
- sarvikuonokas
relaxed_eyes kirjoitti:
Alotteentekokyky liittyy JOKA asiaan.
että menee mullekin sarkasmi perille :)
sarvikuonokas kirjoitti:
hyvihän toi näytti ainakin tällä kertaa menevän perille ilman hymiöitäkin.
- hymiöitä
sarvikuonokas kirjoitti:
hymiöt sarkasmissa on vähän sama kuin naururaita tilannekomediassa.
Ei mitää rautalangasta vääntämistä, vaan hyvää sarkasmia. Tajutkoon ken tajuu. - sarvikuonokas
hymiöitä kirjoitti:
hymiöt sarkasmissa on vähän sama kuin naururaita tilannekomediassa.
Ei mitää rautalangasta vääntämistä, vaan hyvää sarkasmia. Tajutkoon ken tajuu.En ota tästä lähin enää mitään vakavasti.
- huomannut olen
relaxed_eyes kirjoitti:
hyvihän toi näytti ainakin tällä kertaa menevän perille ilman hymiöitäkin.
Sun kommentit täällä on järjestelmällisesti töykeitä, jopa törkeitä.
Yrität piiloutua muka-sarkasmin taakse, koska älykkyytesi ei yllä todelliseen sarkasmiin. Valitan. huomannut olen kirjoitti:
Sun kommentit täällä on järjestelmällisesti töykeitä, jopa törkeitä.
Yrität piiloutua muka-sarkasmin taakse, koska älykkyytesi ei yllä todelliseen sarkasmiin. Valitan.mihin päivä paista.
Täs ei ollu eres yritystä sarkasmiin.- huomannut olen
relaxed_eyes kirjoitti:
mihin päivä paista.
Täs ei ollu eres yritystä sarkasmiin.käytöstavat ovat sinulla vajavaiset. Pitäisikö yrittää kasvaa jo vihdoinkin Aikuiseksi?
huomannut olen kirjoitti:
käytöstavat ovat sinulla vajavaiset. Pitäisikö yrittää kasvaa jo vihdoinkin Aikuiseksi?
Ei. Eikä mulla ole äiti traumaa.
- huomannut olen
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei. Eikä mulla ole äiti traumaa.
Äitiään kaipaileva mies... Valitettavasti erehdyit kohteesta. Saattaahan äitisikin tosin täällä majailla.
huomannut olen kirjoitti:
Äitiään kaipaileva mies... Valitettavasti erehdyit kohteesta. Saattaahan äitisikin tosin täällä majailla.
*reps*
- huomannut olen
relaxed_eyes kirjoitti:
*reps*
Todistit sanani paikkansa pitäviksi. Haet täältä äitiä itsellesi ja ilostut naisten antamasta pienestäkin huomiosta. Suhtaudut vähättelevästi oman sukupuolesi edustajiin.
On se hirveää taistelua Äideistä tänä päivänä. huomannut olen kirjoitti:
Todistit sanani paikkansa pitäviksi. Haet täältä äitiä itsellesi ja ilostut naisten antamasta pienestäkin huomiosta. Suhtaudut vähättelevästi oman sukupuolesi edustajiin.
On se hirveää taistelua Äideistä tänä päivänä.Miksihän ne naiset sitä huomiota muuten antaa?
- huomannut olen
relaxed_eyes kirjoitti:
Miksihän ne naiset sitä huomiota muuten antaa?
Ne naiset? Sitä huomiota? Muuten antaa?
Mitä vinkumista taas. Hohhoijaa. huomannut olen kirjoitti:
Ne naiset? Sitä huomiota? Muuten antaa?
Mitä vinkumista taas. Hohhoijaa.Ei tartte hermostua. Minä kyllä tiedän kysymykseeni vastauksen.
- huomannut olen
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei tartte hermostua. Minä kyllä tiedän kysymykseeni vastauksen.
Tietämisesi taso korreloi mainiosti kysymystesi tason kanssa.
(hohhoijaa) huomannut olen kirjoitti:
Tietämisesi taso korreloi mainiosti kysymystesi tason kanssa.
(hohhoijaa)Samalla tasollahan tässä sitten.
- ........
sarvikuonokas kirjoitti:
En ota tästä lähin enää mitään vakavasti.
Join the club.
- vänkyrä-nainen
"ongelmaasi". Kerro se sille miehelle.
Kerro, että olet kokematon ja jos mies ei sitä tietoa kestä, niin tuskin haittaa sinua kovin paljon jos mies sentakia lähtee menemään. Se huomaisi sen joka tapauksessa viimeistään sängyssä. - Aurinko79-
Ja jos nauraa niin heivaat miehen kuusimetsään katajannokkaan roikkumaan ja omaa käytöstään miettimään.
Kannattaa puhua asiasta miehelle. Jos hän on fiksu tapaus, hän kyllä ymmärtää eikä takuulla ala pitämään sinua pilkkanaan. Yhdessä voitte sitten rauhassa opetella kaikenlaisia kivoja juttuja...
Elä huoli, hyvin se menee :) - vili
mieheltä noita taitoja vaaditaan, ei naelta
- cat.mint
Minä olen hyvin kokematon miesasioissa, ja olen aina pelännyt miten mies siihen reagoi. Jännitänkin ihan hirveästi. Kai minulta se suutelu jotenkuten luonnistuu (en tiedä osaanko tehdä sitä "oikein", en ainakaan ole saanut siitä palautetta, mutta ei kai kukaan tuollaista tule sanomaankaan), mutta esimerkiksi kielaria en varmaan osaa... Minulla muuten on taustalla juuri sellainen huono reaktio miehen puolelta, siis mies ei yhtään tykännyt kokemattomuudesta. Kaikki miehet eivät tietenkään ole samanlaisia, usko pois. Jos miehesi on fiksu niin kyllä sille asia on ok, tai se jopa älyää arvostaa tuollaista.
Minä pelkään varsinkin, että mies nauraa kavereidensa kanssa selän takana...selän takana kavereidensa kanssa. Täs mistäs minä nykyajan nuorisosta tiedän, muttei ainakaan meidän aikana ollut tapana naisen kokemattomuudelle naureskella, tai ei siitä edes kavereiden kesken edes puhuttu.
- cat.mint
relaxed_eyes kirjoitti:
selän takana kavereidensa kanssa. Täs mistäs minä nykyajan nuorisosta tiedän, muttei ainakaan meidän aikana ollut tapana naisen kokemattomuudelle naureskella, tai ei siitä edes kavereiden kesken edes puhuttu.
kavereille ei kuulu edes puhua sellaisista asioista, mitkä kuuluvat niiden kahden ihmisen välille. Ainakaan jos se toinen osapuoli ei sitä halua.
Miksi kokemattomuus haittaisi? Miksi hän nauraisi? Miksi mies näkisi siinä jotain negatiivistä? Miksi mies, joka pitää sinusta, tekisi kokemattomuudestasi pilkkaa? Kärsimätön voi ollakin, mutta että pilkkaisi. En ymmärrä.
- cat.mint
sellaisiakin miehiä olla, jotka pilkkaisivat, mutta ei taida olla oikea mies se. Sellaisiakin idiootteja voi löytyä. Mutta suurin osa ap:n ikäluokkaa olevista miehistä tuskin pilkkaisi...
- Ratikkakuski.
cat.mint kirjoitti:
sellaisiakin miehiä olla, jotka pilkkaisivat, mutta ei taida olla oikea mies se. Sellaisiakin idiootteja voi löytyä. Mutta suurin osa ap:n ikäluokkaa olevista miehistä tuskin pilkkaisi...
Minun on kovin vaikea uskoa, että monikaan mies iästä ja kokemuksesta riippumatta pilkkaisi kokemattomuutta. Voisihan se kovin kokeneen hämilleen saada, mutta se on eri asia. Sen sijaan jotkut naiset vetävät nopeat johtopäätökset, jos kokematon mies epäonnistuu tai on huono sängyssä.
Minunkin on paljon helpompi hyväksyä sinun kokemattomuutesi kuin sinun minun tai jonkun muun kokeneisuus. Eikö? - cat.mint
Ratikkakuski. kirjoitti:
Minun on kovin vaikea uskoa, että monikaan mies iästä ja kokemuksesta riippumatta pilkkaisi kokemattomuutta. Voisihan se kovin kokeneen hämilleen saada, mutta se on eri asia. Sen sijaan jotkut naiset vetävät nopeat johtopäätökset, jos kokematon mies epäonnistuu tai on huono sängyssä.
Minunkin on paljon helpompi hyväksyä sinun kokemattomuutesi kuin sinun minun tai jonkun muun kokeneisuus. Eikö?Ja eihän se kokemattomuus kuitenkaan mikään negatiivinen asia ole. Enemmänhän ihmisiä, etenkin naisia, pilkataan jos he kuuluvat siihen toiseen ääripäähän.
- Kutikkaraski
Ratikkakuski. kirjoitti:
Minunkin on paljon helpompi hyväksyä sinun kokemattomuutesi kuin sinun minun tai jonkun muun kokeneisuus. Eikö?Minun on hyvin vaikea ellei mahdoton hyväksyä sinun kokemattomuuttasi.
- Hyvä hyvä.
Ainakaan et ole pilannut itseäsi tolkuttomalla pillunjakamisella ja lutkailulla parhaimpina teinivuosinasi. Pisteet siitä sinulle :)
- firerose
aloitettava,elikkäs elä ota kauheesti paineita noista asioista. :)
Moni mies varmasti arvoostaakin naista,joka ei ole nuohonnut pitkin ties kuinka monien kimpussa. :)
Ja toivotaan,että tapaamasi mies on just sellainen kiva mies :)Jollaisena häntä pidätkin.
Jos se sulle nauraa,niin se on vaan lapsellinen moukka. Parempi sitten vaan nostaa kytkintä.Toki leikkimielinen ja hieman humoristis sävytteinen nauru ilman ivaa ja pilkkaa voi vaan keventää tunnelmaa.
Hellyys saa naurattaakin :)Siitä tulee hyvä olo.
Pidän peukkuja! =D - firerose
aito ujous on paljon herttasempaa,kuin turha rohkeus. :)
Roolipelit yleensä päättyy kehnosti :/ JA anna vaistojen viedä siitä eteenpäin. Se käy painollaan...
Ei kukaan varmaan oo nauranu itteesä kipeeksi siitä että toinen ei osaa suudella. Suudelma on kuin tanssi jossa viedään puolin ja toisin, jos toinen ei uskalla lähteä siihen niin sit on toisen vuoro.- Aurinko79-
Nyt hävettää...
Mulla meni kerran pokka kun olin Pariisissa yökerhossa ja siellä yks mies yritti suudella mua. Se avas suunsa ammolleen, siis oikeasti ihan apposen selälleen ja työnsi kiemurtelevan kielensä ulos ennenku se oli lähelläkään mua. Mä en voinut muuta ku naurahtaa siinä tilanteessa. Ei mies oo koskaan lähestynyt tuolla tavalla, se oli kuin olis ollut haukkaamassa palaa hampurilaisesta tai jotain... Hyi mua. Aurinko79- kirjoitti:
Nyt hävettää...
Mulla meni kerran pokka kun olin Pariisissa yökerhossa ja siellä yks mies yritti suudella mua. Se avas suunsa ammolleen, siis oikeasti ihan apposen selälleen ja työnsi kiemurtelevan kielensä ulos ennenku se oli lähelläkään mua. Mä en voinut muuta ku naurahtaa siinä tilanteessa. Ei mies oo koskaan lähestynyt tuolla tavalla, se oli kuin olis ollut haukkaamassa palaa hampurilaisesta tai jotain... Hyi mua.Eiku ihan oikeen se oli niille.... vai muka ranskalaiset parhaita rakastajia.
Mie puhuinki miehistä.....Kyllä pokan pitäs pitää vaikka miten hassu suutelija on kyseessä, Yleensä ne jotka väittää osaavansa suudella on yllättävän aggressiivisia suutelijoita... Sillon saattaa ehkä vähän hymyilyttää.- Aurinko79-
Frederico kirjoitti:
Eiku ihan oikeen se oli niille.... vai muka ranskalaiset parhaita rakastajia.
Mie puhuinki miehistä.....Kyllä pokan pitäs pitää vaikka miten hassu suutelija on kyseessä, Yleensä ne jotka väittää osaavansa suudella on yllättävän aggressiivisia suutelijoita... Sillon saattaa ehkä vähän hymyilyttää.Ei mulla koskaan tuota ennen tai tuon jälkeen oo pokka mennyt suutelussa. Tai no tuosta ei edes ehtinyt tulla suutelua ku mun oli pakko väistää... Ja se oli ihan oikein sille, se oli just sellanen limanen gigolo :)
Parasta suutelussa on vain antaa sen hetken tunteen viedä ja mukautua siihen tilanteeseen... - firerose
Aurinko79- kirjoitti:
Nyt hävettää...
Mulla meni kerran pokka kun olin Pariisissa yökerhossa ja siellä yks mies yritti suudella mua. Se avas suunsa ammolleen, siis oikeasti ihan apposen selälleen ja työnsi kiemurtelevan kielensä ulos ennenku se oli lähelläkään mua. Mä en voinut muuta ku naurahtaa siinä tilanteessa. Ei mies oo koskaan lähestynyt tuolla tavalla, se oli kuin olis ollut haukkaamassa palaa hampurilaisesta tai jotain... Hyi mua.huvittavaa :)
En olis miekään voinu olla nauramatta. :/
tuo kieltämättä vähän omituista. No viinan voimalla ne ujostelut kaikkoaa eikä ne mahdolliset pienet 'tilanteetkaan' mitä tosta voi seurata tunnu niin pahoilta. Missä ihmiskunta ois ilman alkoholia, totaalisen kusessa veikkaisin.
- eihän se haittaa
Kerro sille rehelllisesti, että olet melko kokematon. Siinä on se hyvä puoli, että me ollaan kaikki oltu joskus, eli jokainen tietää miltä se tuntuu. Eikä se sille naura, tykkää varmaan sua opettaa. :-)
Mutta sulla on parempi olo, kun sanot, niin toinen osaa suhtautua, eikä ihmettele - ja voit pyytää myös vähän hitaampaa tahtia, kun toinen tietää, että olet matkan alussa vasta.
Nautinnollista matkaa :-) - neuvoisin.
Toimi niin kun tuntuu luontevalta ja hyvältä. Ei se nyt mitään tähtitiedettä ole.
Ketjusta on poistettu 124 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574