Panisitko tosi kaunista naista baari-illan jälkeen??? Vaikka se olis varattu.
vaihtoehtoja vois olla...
1) voisin harkita, mutta vain paremman puutteessa!
2) tietysti!!
3) ehdoton ei, varattuihin ei kajota!
4) joo, mikäli kelpaisin
5) keksi itse vastaus ;)
Ihan miehenlogiikkaa koitan selvittää ;)
Sinkkumiehille kysymys, miks ei varatuille myös
41
1325
Vastaukset
5) Tiesin vasta panon jälkeen, että oli varattu.
- Kunnon Mies.
Enkä panisi kyllä miestäkään. Minua ei vain nykyiset naiset sillä lailla hirveästi kiinnosta. Kauneutta näkee kyllä joka päivä, mutta fiksu ja kaunis suomalainen nainen samassa paketissa on sen verran harvinainen että ei.
Enkä kauheasti käy baareissa, olen enemmän sellainen kalsaritissuttelija.- sen...
"kunnon miehen" tekee?
Vastaus kun ei ollut: varattuihin ei kosketa. Se, että puuttuu kiinnostus naisiin, ei kenestäkään vielä kunnollista tee. - :DDDD
sen... kirjoitti:
"kunnon miehen" tekee?
Vastaus kun ei ollut: varattuihin ei kosketa. Se, että puuttuu kiinnostus naisiin, ei kenestäkään vielä kunnollista tee.Tällä palstalla tekee. Ja tuo kalsaritissuttelu kuuluu kuvioon. :D
- panisin_
vaikka olis varattu ja olen pannutkin.
Eipäs sillä mitään väliä ole onko varattu vai ei. - Tumma Kauris
Kyllä mun pitäis sitä asiaa pikkasen pohtia. Mulla kun kuitenkin on jonkinasteinen omatunto ja aika vahva käsitys siitä mikä on oikein ja mikä väärin. Mulla on aina taipumus ajatella etukäteen tekojeni seurauksia. Kaikki tämä ei siis tietenkään tarkoita sitten ettenkö olisi vuosien saatossa toiminut väärin. Oon tehny aika isojakin virheitä nimenomaan ihmissuhteiden saralla.
Mutta joo, jos naisen kanssa kulkis tosi hyvin enkä tuntis sitä sen miestä, niin kyllä todennäköisesti panisin vaikka olis kuinka varattu. Kaverin naiseen en vois koskaan kajota, mutta tuntemattomien naisiin kylläkin. Varatut ovat kiihottavia. - -M25-
Numero kolme. Moraali ja selkäranka vielä tallessa.
Mutta mikä laittaa varatun kauniin naisen levittämään haaroja?? - sarvikuonokas
että nainen on varattu niin en..
Hölmöä mennä pilaamaan tuntemattomien ihmisten parisuhde.- pilalla sit
jo muutenkin jos tarvii pettää.
- sarvikuonokas
pilalla sit kirjoitti:
jo muutenkin jos tarvii pettää.
helppo tässä sanoa.. sit jos oikeesti näin kävis niin paha sanoo mitä oikeesti kävis.
Naiset kun osaa ton suostuttelun ja teennäisen loukkaantumisen jalon taidon.
- vili
voishan sitä. en minä siinä ketään petä
- Vapaa m
5) En pelkästään sen takia panisi, että se on kaunis. On nimittäin hyvännäköisiä, joista huokuu luoneen epämiellyttävyys. Sellaisia en halua palkita antamalla... Mutta jos myös muutenkin kuin näön puolesta kolahtaisi kovaa, niin sitten voisi olla vaikea hillitä itseään. Etenkin jos nainen osaisi vietellä niin, että halut sen kun yltyvät, vaikka koetan pitää itseni aisoissa.
- -eräsmies-
kolmosen puolelle kallistuu.
En ole aikoihin hakenut yhden illan seuraa ja pidemmän seuran hakemisen kannalta en halua tutustua ihmiseen joka ei arvosta parisuhdettaan eikä kumppaniaan sen vertaa, että viitsii kertoa kumppanilleen suhteen olevan ohi, ennen kuin tekee muita liikkeitä. 5) Keksin itse vastauksen.
Minä en ole vastuussa kenenkään muun kuin omasta moraalistani ja uskollisuudestani. Niinpä minulla ei sinkkuna ollessani ollut mitään omantunnontuskia viedä himokasta pikkurouvaa kotiini.
Nyt en tietenkään panisi ketään muuta kuin Rouva Ratikkaa baari-illan jälkeen. Tosin silloin ylensä haisen viinalle ja molempia väsyttää, joten ylensä on otollisempiakin hetkiä moiseen.vastaus nro 5. Mikäli en itte olis varattu ja se nainen tahtos tosiaan sänkyyn mun kaa niin en näe mitään estettä. Toki asiasta pitäs olla täys varmuus sen suhteen että toinen tietää mitä on tekemässä, ettei aamulla tartteis morkkistella. Minähän en oo toisen moraalita vastuussa, ellei kyseessä oo ystävä tai kaveri.
Richartti kirjoitti:
..selkärangattomana, minä en ole edes ystävieni tai kavereideni moraalinvartija.
et kai sie sentään kaverin emäntään... olis se kuinka kaunis tahaan?
Frederico kirjoitti:
et kai sie sentään kaverin emäntään... olis se kuinka kaunis tahaan?
Tosin en mä usko, että mun kaverit kovin pitkäksi aikaa jättäisi vaimoaan minun seuraan. Ne luulee, että mä olen täysin selkärangaton (vieläkin), kun ollaan oltu niin vähän tekemisissä viimeisen 5-10 vuoden aikana.
Richartti kirjoitti:
Tosin en mä usko, että mun kaverit kovin pitkäksi aikaa jättäisi vaimoaan minun seuraan. Ne luulee, että mä olen täysin selkärangaton (vieläkin), kun ollaan oltu niin vähän tekemisissä viimeisen 5-10 vuoden aikana.
sitähän minäki... Jos siihen hommaan sotkeutuu kavereita niin mie ainaki jättäydyn suosiolla ulkopuolelle...
- Asiasta.huvittunut
Siviilisääty ei ole karsiva kriteeri, eikä sitä yhden yön seuraa etsiessä tule edes tiedusteltua.
Siis jos olisin poikamies.
5) Mikäli hän osaisi perustella, miksihän haluaa seksiä juuri minulta? Miksei mieheltään? Jos se vielä tuon jälkeen haluaisi seksiä minulta ja vaikuttaisi täysijärkiseltä ihmiseltä, niin kyllä mä sitä sitten varmaan panisin, jos ei ois muita suunnitelmia sille illalle.- la.ra
Kenellekään ei juolahtanut mieleen mahdolliset seuraamukset?
Varatuissa kun on sekin huono puoli, että niillä on mahdollisesti todella mustasukkainen kumppani, joka saattaa janota kostoa. Ja naiset ovat vielä herkempiä tunnustamaan syrjähypähtelynsä kumppanilleen.
Mä nyt en muutenkaan koskisi varattuihin, mutta kokemusta on mustasukkaisista kumppaneista (vieläpä ilman syytä) ja voin kertoa, että mikään pano ei ole sen hinnan väärti.- Asiasta.huvittunut
Siinä on häviävän pieni mahdollisuus, että mustasukkainen ja katkera mies yrittää vetää turpaan. Kummoisempaan kostotoimintaan miehet eivät ryhdy, koska eivät ole yhtä kieroja kuin naiset. Kyllä sen riskin voi ottaa ja turpaankin, jos niikseen tulee.
Eivätkä miehet yleensä vaimojaan niin hanakasti puolusta. Enempi olisin huolissani tytön isästä, jolla on haulikko, tai tytön bodariveljestä. ...miehet syyttää pettänyttä ja/tai petettyä osapuolta tapahtuneesta, mutta naiset syyttää kolmatta osapuolta.
En mä ainakaan oo syytellyt poikamiehiä siitä, että ovat vaimoni joskus saaneet kaadettua. Enkä oo viirilien poikamiestenkään kuullut valittavan mustasukkaisista ukkomiehistä.Richartti kirjoitti:
...miehet syyttää pettänyttä ja/tai petettyä osapuolta tapahtuneesta, mutta naiset syyttää kolmatta osapuolta.
En mä ainakaan oo syytellyt poikamiehiä siitä, että ovat vaimoni joskus saaneet kaadettua. Enkä oo viirilien poikamiestenkään kuullut valittavan mustasukkaisista ukkomiehistä.Ei se oo sen houkuttelijan vika vaan sen joka lankee.
- la.ra
Richartti kirjoitti:
...miehet syyttää pettänyttä ja/tai petettyä osapuolta tapahtuneesta, mutta naiset syyttää kolmatta osapuolta.
En mä ainakaan oo syytellyt poikamiehiä siitä, että ovat vaimoni joskus saaneet kaadettua. Enkä oo viirilien poikamiestenkään kuullut valittavan mustasukkaisista ukkomiehistä.noin mustavalkoista kuitenkaan. Siis että miehet yhtä ja naiset toista.
Mustasukkaisuusdraamoja on lehdet pullolaan, ja kyllä ne miehetkin kolmantena osapuolena osansa aika usein saavat. - la.ra
Frederico kirjoitti:
Ei se oo sen houkuttelijan vika vaan sen joka lankee.
vaikka sä ajattelet noin, niin se ei tarkoita, että sen naisen mies samoin.
Niin kuin varmaankin tiedät, nuoret miehet kokevat eniten ja silti pelkäävät vähiten väkivaltaa.
Pieni hypoteettinen ajatelma mainitsemastasi uhasta. Jos minulla olisi pitkäaikanen salasuhde vaikkapa suurikokoisen ja äkkipikaisen kaverini naisystävään, riskillä olisi kohtuullinen mahdollisuus realisoitua. Suhde voisi paljastua, minä voisin paljastua, mies tietäisi kuka olen ja mistä minut voisi löytää. Lisäksi hänellä olisi mahdollisuus voimiensa puolesta käydä kimppuni.
Entäs ventovieras yhdenillanpoka, joka hädintuskin tietää etunimeni, alaovellani on summeri, asuvat toisella puolella kaupunkia, mies on pienempi, hintelämpi ja ja muutenkin ujo ja arka kotirintamamies, joka ei ole koskaan minua tavannutkaan? Tällaisiksi vieraissa käyvät naiset miehiään syyttävät ja perustelevat sillä uskotonta käytöstä itselleen.
Kumpiko on todennäköisempää?- Papeete1
Harmittavan vähän moraalia porukalla. Surullista.
- la.ra
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin kuin varmaankin tiedät, nuoret miehet kokevat eniten ja silti pelkäävät vähiten väkivaltaa.
Pieni hypoteettinen ajatelma mainitsemastasi uhasta. Jos minulla olisi pitkäaikanen salasuhde vaikkapa suurikokoisen ja äkkipikaisen kaverini naisystävään, riskillä olisi kohtuullinen mahdollisuus realisoitua. Suhde voisi paljastua, minä voisin paljastua, mies tietäisi kuka olen ja mistä minut voisi löytää. Lisäksi hänellä olisi mahdollisuus voimiensa puolesta käydä kimppuni.
Entäs ventovieras yhdenillanpoka, joka hädintuskin tietää etunimeni, alaovellani on summeri, asuvat toisella puolella kaupunkia, mies on pienempi, hintelämpi ja ja muutenkin ujo ja arka kotirintamamies, joka ei ole koskaan minua tavannutkaan? Tällaisiksi vieraissa käyvät naiset miehiään syyttävät ja perustelevat sillä uskotonta käytöstä itselleen.
Kumpiko on todennäköisempää?en minä noista todennäköisyyksistä osaa mitään sanoa. Eikä siis ole kokemustakaan nimettömistä yhdenillan jutuista.
Pisti vain silmään se, että kukaan ei edes maininnut asiaa, ja minulle se taas tuli ensimmäisenä mieleen, kun kysymyksen luin.
Elämällä on tapana yllättää ja totuuskin tulee yllättävän usein julki... la.ra kirjoitti:
vaikka sä ajattelet noin, niin se ei tarkoita, että sen naisen mies samoin.
sen ajan murhe.
Mut sit mulla onki mahdollisuus esittää se että nainen oikeesti tahto just mun kaa sänkyyn eikä sitä harmittanu ollenkaa
Onhan sitä kuullu kaikenlaista, mustasukkasten exien taholta, mut kukaan ei oo vielä alottanu lyömään, vaik se on ollukki tosi lähellä.la.ra kirjoitti:
en minä noista todennäköisyyksistä osaa mitään sanoa. Eikä siis ole kokemustakaan nimettömistä yhdenillan jutuista.
Pisti vain silmään se, että kukaan ei edes maininnut asiaa, ja minulle se taas tuli ensimmäisenä mieleen, kun kysymyksen luin.
Elämällä on tapana yllättää ja totuuskin tulee yllättävän usein julki...Omaksi parhaakseni olen ollellisesti naimisissa, enkä ole koskaan ennenkään käynyt vieraissa. Niinpä uskon olevani turvassa vihaisilta ja kunniaansa puolustavilta miehiltä. ;-)
- la.ra
Ratikkakuski kirjoitti:
Omaksi parhaakseni olen ollellisesti naimisissa, enkä ole koskaan ennenkään käynyt vieraissa. Niinpä uskon olevani turvassa vihaisilta ja kunniaansa puolustavilta miehiltä. ;-)
teoreetikot :)
la.ra kirjoitti:
noin mustavalkoista kuitenkaan. Siis että miehet yhtä ja naiset toista.
Mustasukkaisuusdraamoja on lehdet pullolaan, ja kyllä ne miehetkin kolmantena osapuolena osansa aika usein saavat....joita pitäis osata varoa ja/tai pelätä on kuitenkin aika harvassa. Osalla niistä vähemmistöä edustastavista mustasukkaisista miehistä ei riitäis raamit, toisilla ei riitäis kantti.
Olenhan toki törmännyt mustasukkaiseen isukkiin baarissa jolla oli kanttia, mutta ei raameja.
Isukki joutu toteamaan raamit riittämättömiksi ja kävi hakee apuvälineitä kotoa. Siinä vaiheessa katsoin aiheelliseksi pyytä portsarin avuksi. Kyllä adrenaliininarkkarin elämässä pitää olla ajoittain jännitystä :)Frederico kirjoitti:
sen ajan murhe.
Mut sit mulla onki mahdollisuus esittää se että nainen oikeesti tahto just mun kaa sänkyyn eikä sitä harmittanu ollenkaa
Onhan sitä kuullu kaikenlaista, mustasukkasten exien taholta, mut kukaan ei oo vielä alottanu lyömään, vaik se on ollukki tosi lähellä.Enpä muista, että minuakaan olisi kukaan yrittänyt ala-asteen jälkeen lyödä. Vaikka uho on ollut kovaakin joskus.
la.ra kirjoitti:
teoreetikot :)
"5) Mikäli hän osaisi perustella, miksihän haluaa seksiä juuri minulta? Miksei mieheltään?"
- Tuon pidemmälle ei oo varatut päässeet. Ei oo kukaan osannut perustella riittävän hyvin tai sitten perusteluja miettiessä ovat kokeneet omantunnon heräämisen :)
- -eräsmies-
Pieni yhteenveto, ettei tarvitse omaa päätä vaivata.
- Petter X
Ei se ole varattu enää sen jälkeen kun se on päättänyt antautua mulle. Mitä ongelmaa tossa on?
- mitään ongelmaa ollut
se oli kysymys senkin daiju
- zorro
tottakai jos sitä ei haittais..
- temeq
sinkku, nainen aika paljon muutakin kuin vain kaunis, ja hän osaisi perustella tarpeensa hyvin, niin todennäköisesti panisin. Uskon, että olisin taipuvainen virheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574