Mitä mieltä olette siitä, jos naisenne tarkoituksellisesti yrittää houkutella teitä uskottomuuteen? Mitä mieltä olette moraalittomuuteen houkuttelusta? Eikö se ole moraalitonta?
Aikamme vitsaus: Huora-ansat
16
789
Vastaukset
- Krull n bones
Ei jaksa enää. Tämä käytiin läpi pari viikkoo sitte.
- Kelkasta pudonnut
Linkitä ihmeessä!
Ei kai kyseessä ole uskottomuus lainkaan, jos puoliso siihen kannustaa?
- tahansa :
niin lutkailua ei tällä palstalla tueta!
- hanki elämä
tilanne sulla on päällä kokoajan???
Se ei oo sen kummallisempi täällä esitetty ajatus, kuin mitkään muutkaan oletukset. Se on vaan erilainen. On paljon varmempaa sanoa esmes, että komeet miehet ja reppurit pettää, koska se perustuu kaikkien muidenkin (naisten) oletuksiin. Sillä pysyy palstalla väleissä akkojen kanssa.
Täytyy kuitenkin muistaa sellanen asia, että aika moni nainen miehensä tekemisiä tosielämässä kyttää, joko tietoisesti tai tiedostamattaan, mut kyttää kuitenkin. Enkä mä tiedä onko miehet tässä sitten yhtään parempia, mutku olen vain kuullut miesten juttuja.
Ehkä nää palstan naiset ovat vaan normia luottavaisempia miehiinsä.Minusta on aste-ero, kyttääkö vai yrittääkö järjestää kytättävää. En tosin katselisi kumpakaan, mustasukkaisista ja huonoitsetuntoisista heiloista on niin huonoja kokemuksia. Tosin hyvin lyhytaikaisia, sattuneesta syystä.
Toivottavasti vakka ja kansi löytävät toisensa tässäkin asiassa. Mikäs sen hykerryttävämpää kuin nainen lukemassa miehensä tekstiviestejä olohuoneessa ja mies lukemassa vakoiluohjelmalla napattuja naisen mese- ja sähköpostiviestejä työhuoneessa. Siinäpä vasta onnellinen perhe!Ratikkakuski kirjoitti:
Minusta on aste-ero, kyttääkö vai yrittääkö järjestää kytättävää. En tosin katselisi kumpakaan, mustasukkaisista ja huonoitsetuntoisista heiloista on niin huonoja kokemuksia. Tosin hyvin lyhytaikaisia, sattuneesta syystä.
Toivottavasti vakka ja kansi löytävät toisensa tässäkin asiassa. Mikäs sen hykerryttävämpää kuin nainen lukemassa miehensä tekstiviestejä olohuoneessa ja mies lukemassa vakoiluohjelmalla napattuja naisen mese- ja sähköpostiviestejä työhuoneessa. Siinäpä vasta onnellinen perhe!Vieläköhän entinen äikänmaikka eläisi ja preppaisi...
Ratikkakuski kirjoitti:
Minusta on aste-ero, kyttääkö vai yrittääkö järjestää kytättävää. En tosin katselisi kumpakaan, mustasukkaisista ja huonoitsetuntoisista heiloista on niin huonoja kokemuksia. Tosin hyvin lyhytaikaisia, sattuneesta syystä.
Toivottavasti vakka ja kansi löytävät toisensa tässäkin asiassa. Mikäs sen hykerryttävämpää kuin nainen lukemassa miehensä tekstiviestejä olohuoneessa ja mies lukemassa vakoiluohjelmalla napattuja naisen mese- ja sähköpostiviestejä työhuoneessa. Siinäpä vasta onnellinen perhe!etteikö täällä olevilla muilla naisilla muka koskaan ole vastaavanlaisia ajatuksia päässä käynyt. Jotenkaan mä en sitä vaan usko.
>Mikäs sen hykerryttävämpää kuin nainen lukemassa miehensä tekstiviestejä olohuoneessa ja mies lukemassa vakoiluohjelmalla napattuja naisen mese- ja sähköpostiviestejä työhuoneessa. Siinäpä vasta onnellinen perhe!
Mikä tossa kaikkein parasta on, ni se on aika monelle arkitodellisuutta nykyisin. Kuulemma. Ja jos ei kyttää, ni sitte ei kuulemma välitä.- Asiasta.huvittunut
Ratikkakuski kirjoitti:
Toivottavasti vakka ja kansi löytävät toisensa tässäkin asiassa. Mikäs sen hykerryttävämpää kuin nainen lukemassa miehensä tekstiviestejä olohuoneessa ja mies lukemassa vakoiluohjelmalla napattuja naisen mese- ja sähköpostiviestejä työhuoneessa. Siinäpä vasta onnellinen perhe!Ja sen verran vielä lisäisin, että kyllä mä ainakin nuukana miehenä kävisin painamassa, jos akka kerran minua ajatellen olisi palkannut. Muutenhan sitä menisi tilitetyt rahat hukkaan.
relaxed_eyes kirjoitti:
etteikö täällä olevilla muilla naisilla muka koskaan ole vastaavanlaisia ajatuksia päässä käynyt. Jotenkaan mä en sitä vaan usko.
>Mikäs sen hykerryttävämpää kuin nainen lukemassa miehensä tekstiviestejä olohuoneessa ja mies lukemassa vakoiluohjelmalla napattuja naisen mese- ja sähköpostiviestejä työhuoneessa. Siinäpä vasta onnellinen perhe!
Mikä tossa kaikkein parasta on, ni se on aika monelle arkitodellisuutta nykyisin. Kuulemma. Ja jos ei kyttää, ni sitte ei kuulemma välitä.Siis otsikossa piti olla, että 'olis mielenkiintoista tietää' jne.
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Ja sen verran vielä lisäisin, että kyllä mä ainakin nuukana miehenä kävisin painamassa, jos akka kerran minua ajatellen olisi palkannut. Muutenhan sitä menisi tilitetyt rahat hukkaan.
Ja ajatteles, jos se vielä palkkaisi huoran houkuttelemaan miestä mieheltä saamillaan rahoilla. ;-)
relaxed_eyes kirjoitti:
etteikö täällä olevilla muilla naisilla muka koskaan ole vastaavanlaisia ajatuksia päässä käynyt. Jotenkaan mä en sitä vaan usko.
Mikä tossa kaikkein parasta on, ni se on aika monelle arkitodellisuutta nykyisin. Kuulemma. Ja jos ei kyttää, ni sitte ei kuulemma välitä.Ajatellahan nyt voi mitä sattuu, mutta niistä on vielä matkaa tekoihin.
Siksi toisekseen säälin ihmisiä, jotka eivät osaa näyttää välittämistään muuta kuin negatiivisin, luottamuspulasta kertovin keinoin. Ja tätä todentotta jotkut vielä pitävät rakkautena. Joskus ihmisten sinänsä inhimillinen heikkous vetää todella hiljaiseksi...
Ohan se vähän ikävää tietty. Toisaalta se pitäis kestää, mut ai että sitä ämmää joka sen järkkää mulle. Se osottaa siltä jotain pahempaa..
Tää keskustelu on käyty aiemminki...- sen ansan
Entä kun kaverit tekee sen ansan, 'hyvän hyvyyttään'?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=708&posting=22000000031833387 - Himoköyrijä Gynter
Jalkapuuhun tuollaiset naiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594