Kana ilman

rustoja :(??

Minkä firman kanaa löytyy kaupoista ilman rustoja.?!? En tiedä olenko huono-onninen mutta melkein joka ikisessä ostamassani kana pkt olen saanut rustoja mukanani minkä jälkeen kanan syönti loppuu muutamaksi kk vaikka sitä tekisikin mieli syödä!!(jos syön..oksennan)

15

1081

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluvat

      kyllä sekä rustot että jopa luut. Eläessään kanalla on vieläpä höyhenet.

    • rintaleikkeet

      mahdottoman puhdistettuja

      • Putkimies*

        Eiväthän nuo boilerit puhdistu, kun ei meitä putkimiehiä riitä joka paikkaan. Saataisiinpa lisää puolalaisia putkimiehiä, niin tilanne helpottuisi.


    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      ... broilerin fileitä, marinoimattomia.

      Jätä ne kanat kauppaan, niitähän vain saa vain kokonaisena ja niissä tietysti on luut ja rustot, nahat, ym. mukana.

      • mikähän

        lintu luulet sen "broilerin" olevan - ellei kana?


      • Laatutietoinen nautiskelija
        mikähän kirjoitti:

        lintu luulet sen "broilerin" olevan - ellei kana?

        lähinnä valmiiksi suikaloituja eritavoin marinoituja
        broilertuotteita. Niihinhän suikaloidaan tai kuutioidaan kaikki hieman epäkurantimpikin liha. Ei siis ihme että joukosta löytyy kaikenlaista. Tulee mieleen oma lapsuuteni, jolloin hernekeitossa uiskenteli joskus lihan kanssa myös läskinpaloja, Saadessani sellaisen valkoisen läskinpalan suuhuni, oli refleksi laatan heittämiseen valmis, sopan syönti samalla seis pitkäksi aikaa. Opettele siis leikkaamaan lintu itse, saat juuri sellaista lihaa kuin haluat, se on neuvoni sinulle.


      • kohdistat
        Laatutietoinen nautiskelija kirjoitti:

        lähinnä valmiiksi suikaloituja eritavoin marinoituja
        broilertuotteita. Niihinhän suikaloidaan tai kuutioidaan kaikki hieman epäkurantimpikin liha. Ei siis ihme että joukosta löytyy kaikenlaista. Tulee mieleen oma lapsuuteni, jolloin hernekeitossa uiskenteli joskus lihan kanssa myös läskinpaloja, Saadessani sellaisen valkoisen läskinpalan suuhuni, oli refleksi laatan heittämiseen valmis, sopan syönti samalla seis pitkäksi aikaa. Opettele siis leikkaamaan lintu itse, saat juuri sellaista lihaa kuin haluat, se on neuvoni sinulle.

        neuvosi minulle? Ei minulla ole täällä mitään epäselvää. En ikinä ostaisi valmiiksi suikaloitua ja vielä vähemmän marinoitua lihaa. Ostan aina kokonaisia lintuja.


      • sapuskan ystävä
        kohdistat kirjoitti:

        neuvosi minulle? Ei minulla ole täällä mitään epäselvää. En ikinä ostaisi valmiiksi suikaloitua ja vielä vähemmän marinoitua lihaa. Ostan aina kokonaisia lintuja.

        Eikös tuo laatutietoinen mahtanut osoittaa viestinsä aloittajalle, niin ainakin minä käsitän. Ostele sinä vaan lintusi vaikka höyhenpuvussa, minusta vastaus oli varsin hyvä ja asiallinen. Mene sinä vääntämään tipuseltasi niskat nurin.


      • siis osaa
        sapuskan ystävä kirjoitti:

        Eikös tuo laatutietoinen mahtanut osoittaa viestinsä aloittajalle, niin ainakin minä käsitän. Ostele sinä vaan lintusi vaikka höyhenpuvussa, minusta vastaus oli varsin hyvä ja asiallinen. Mene sinä vääntämään tipuseltasi niskat nurin.

        katsoa miten viestipuu kulkee??? Viestiviiva meni minun viestiini!


      • siinä..
        siis osaa kirjoitti:

        katsoa miten viestipuu kulkee??? Viestiviiva meni minun viestiini!

        oli sinullekin osoitettu se alku ainakin. Eli hän vastasi sinulle, että aloittaja tarkoitti varmaankin broilerin suikaleita.


    • Alepa myy

      Tänään näin marinoituja broilerinfileepaloja Alepassa.Pouttu niitä oli pakannut mutta alkuperämaa Brasilia- maksoi vain 1.90- ei liene rustoja. Mahtaa olla halvalla tuotettuja, syökö ne niitä geenimanipuloituja soija- ja maissinjyviä? En ostanut ja ihmettelen, millä opilla EU:n säännöt ovat maahantuontiluvan antaneet.Eikös kanaja rääkätä ihan omastakin takaa tehokanaloissa tarpeeksi.
      Brassit on hakanneet metsänsä jo laidunmaaksi pihvikarjalle.Mihin rakoon ne kanat työntää?
      Lukekaapa Lapin lihan porometvurstin sis.luettelo; puolet lihasta on brasilialaista hevosta!

    • Tiinu***

      Älä missään tapauksessa osta broilerin paistisuikaleita! Ne ovat pelkkiä teurasjätteitä. Niissä ei ole paistia kuin nimessä. Kun ostaa filesuikaleita tai kokonaisia fileitä saa hyvää lihaa.

      • huviksesi

        mikä on broilerin "paisti", missä kohtaa kanaa sijaitsee semmoinen ruhonosa kuin "paisti"?


      • huviksesi kirjoitti:

        mikä on broilerin "paisti", missä kohtaa kanaa sijaitsee semmoinen ruhonosa kuin "paisti"?

        ...paisti on kaikissa "persposkessa",mutta broilerilla kyllä rintaliha on juhlavampi kuin kinttu luineen. Makuasiasta taas ei voi kiistellä.


      • ei ole
        hankipanki kirjoitti:

        ...paisti on kaikissa "persposkessa",mutta broilerilla kyllä rintaliha on juhlavampi kuin kinttu luineen. Makuasiasta taas ei voi kiistellä.

        kanassa mitään "paistia" muuta kuin puolivalmistetehtailijoiden antamissa fantasianimissä mössötuotteilleen.

        Minä pidän broilerin rintalihaa selluloosaongelmajätteenä. Koipilihat (ja siivet) ovat kanan ainoat syömäkelpoiset osat, kun niissä sentään on vähän mehevyyttäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe