Haluaisin olla nainen.
Olen nyt taas kokenut ja kuullut yhtä sun toista.
Olen sitä mieltä, että miehet on keskimäärin luotettavampia, kuin naiset.
Sitäpaitsi epätoivoisia, yksinäisiä, luotettavia ja kilttejä miehiä on mun kaltaisille naisille tarjolla yllinkyllin. Ei tarttis jäädä yksin, sen kun parempaa päältä valkkais.
En haluis valittaa, mutta...
22
831
Vastaukset
- Mangusti.
epätoivoisen miehen haluaisi?
- Mangusti.
Kukkomies kirjoitti:
Varmasti.
yhtä paljon kuin sinä haluaisit epätoivoisen naisen. =)
Mangusti. kirjoitti:
yhtä paljon kuin sinä haluaisit epätoivoisen naisen. =)
Jos se nainen on epätoivoinen siksi ettei pysty nukkuun, mikään ei tunnu enää samalta, töissä menee kaikki aivan väärin kun ajatukset lipuu puoleeni ja ainoo mitä hän pystyy laskemaan päässään on minuutit siihen että tapaa mut niin mikä jumalauta voi olla viettelevämpää?
:)- Mangusti.
Kukkomies kirjoitti:
Jos se nainen on epätoivoinen siksi ettei pysty nukkuun, mikään ei tunnu enää samalta, töissä menee kaikki aivan väärin kun ajatukset lipuu puoleeni ja ainoo mitä hän pystyy laskemaan päässään on minuutit siihen että tapaa mut niin mikä jumalauta voi olla viettelevämpää?
:)tuota voi laskea epätoivoksi muussa kuin siinä tapauksessa, että vastapuolen tunteet eivät ole samanlaiset.
Mangusti. kirjoitti:
tuota voi laskea epätoivoksi muussa kuin siinä tapauksessa, että vastapuolen tunteet eivät ole samanlaiset.
Entä jos ei voi saavuttaa toista syystä tai toisesta?
- Mangusti.
Kukkomies kirjoitti:
Entä jos ei voi saavuttaa toista syystä tai toisesta?
epätoivoista olla varattuun ihastunut.
- ole: usko minua
- Enrique_Lister
Valitus osa oli se, että haluaisin olla nainen. ;)
- joo.
Enrique_Lister kirjoitti:
Valitus osa oli se, että haluaisin olla nainen. ;)
Tajusin joo, ja se otsikko oli se vastaus. Mua vähän risoo tänään, ja siksi pistin sen lainauksen. Tai toi vähän sana on kyllä vähän turha.
Rupeet vaan reilusti homostelemaan, niinku kaikki muutkin miehet.
- malna
Nyt täytyy olla naisena eri mieltä.
Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella. Yhtä lailla ne naiset jää yksin kun miehetkin ja yhtä lailla niitä kunnollisia naisia on yllin kyllin. Yhtä epäluotettavia ne on miehetkin.
Kysymys ei ole sukupuolista vaan yksilöistä. Tuurista, sattumasta, siitä millaisiin ihmisiin tutustuu ja millaisia kävelee vastaan.
Ainahan kaikki luulee että jollain ryhmällä menee paremmin kun miellä:)- Enrique_Lister
Olen nyt taas kuunnellut noita tutun tuttujen naikkosten toilailuja.
Rakastava ja luotettava poikaystävä löytyy ja ite mennään ja juostaan sängystä toiseen, vaikka ollaan niiiin ihastunutta tähän poikaystävään.
Naisilla se on silkkaa viitsimättömyyttä, jos jää yksin.
- jenzsku
No kukat tollasta valittajaa haluaa. Ja jos haluat olla nainen niin.... ongelmaan on ratkaisu... tiedät kyllä mikä? Rupeet vaan transuksi.
- vili.
dazu, mitä jos kuitenkin esiintyisit palstalla miehenä?
Hähä! :D - rose18
mutta niitä saa etsiä neulaa kuin heinäsuovasta.
ja minä olen todistus luotettavasta lujasta naisesta joka ei petä.. olen sen vannonut ja vaikka meinnannut väärälle kaidalle kun toi halu(onnellisuudesta ja tarjottavuudesta) on niin oikutteleva mutta tämänkin luvannut että mennen mielummin hautaan kuin raksahdan koska tahdon taistelle, syteen taikka saveen..- hammaskeiju duunissa
.Jotkut ei
lähettivät 126 virusta..............................turhaan
Avast blokkaa
joko teillä hampit kasvaa?
Tutkin juuri lasten tyynyjen alle, että pitääkös teillä käydä tänä yönä tsekkaamassa tyynyt:D
- iso karvainen mies
En minä tiedä.
- haluisin olla nainen
koska ei joutuis kärsimään yksinäisyydestä ujouden takia
Kyllä nainenkin voi kärsiä yksinäisyydestä ujouden takia.
Mutta kuinkahan sinä pystyisit reipastumaan, että voisit ystävystyä toisten samanikäistesi kanssa ?
- Ratikkakuski.
Hyvin sanottu dazu.
*pyllistää*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594