Gallup!

Mainitse

julkkiksista/palstalaisista yksi

a)kunnon mies

b)kunnon nainen

65

2212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *vastaus*

A) Kunnon mies on aina vain yksi mies, koska "kaikki muut" ovat pelimiehiä.

B) Kunnon naista ei ole olemassa, koska "kaikki naiset" ovat nykyään lutkia. Kunnon nainen on myytti.

• Suuri Isä

a) En tiedä mitä tarkoitat kunnon miehellä, koska mies on kunnollinen vaikka panisi miten paljon ja se on vain saavutus. Mutta julkkiksista kunnon mies on esim. Hjallis Harkimo, mies on varakas ja onnistunut saamaan paljon pillua nuoremmilta naisilta.

b) Julkkisnaisista kunnollinen on esim.Kiira Korpi ja halvin lutka on Marika Fingeroos. Palstan naisista kunnollinen on Cat.mint

• vänkyrä-nainen

a) No, koska en ole vieläkään tietoinen miten kunnon mies määritellään niin vastaan Hugh Grant.

b) joku hyväntekijä, esim. äiti Teresa ja Anja Eerikäinen tai joku muu vastaava

• viilisniilis

Eikös tämä mies jäänyt kiinni huorissa käymisestä, kun se seurusteli Liz Hurleyn kanssa? Ja oliko se huora vielä kaiken lisäksi Ladyboy?

• selvästikin
        viilisniilis kirjoitti:

Eikös tämä mies jäänyt kiinni huorissa käymisestä, kun se seurusteli Liz Hurleyn kanssa? Ja oliko se huora vielä kaiken lisäksi Ladyboy?

tietää, miten kunnon mies määritellään.

• vänkyrä-nainen
        selvästikin kirjoitti:

tietää, miten kunnon mies määritellään.

Kaikki on katsokaas niin suhteellista. Ja kyllä tolla charmikkuudella on varaakin tehdä kaikkea ilman, et maine menee.

Ja sehän pyysi julkisesti anteeksi siitä jutusta. Se on kunnon miehen teko.

• viilisniilis
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

Kaikki on katsokaas niin suhteellista. Ja kyllä tolla charmikkuudella on varaakin tehdä kaikkea ilman, et maine menee.

mä vaan sekoitan sen siihen Daniel Cleaveriin. Siis Bridget Jonesissa. Ehkä Hugh olis musta ihan hyvä tyyppi, jos oisin viimeks nähnyt sen leffoista Notting Hillin.

• vänkyrä-nainen
        viilisniilis kirjoitti:

mä vaan sekoitan sen siihen Daniel Cleaveriin. Siis Bridget Jonesissa. Ehkä Hugh olis musta ihan hyvä tyyppi, jos oisin viimeks nähnyt sen leffoista Notting Hillin.

Hugh ton jutun teki, mutta ei se sen pisteitä mun silmissä ainakaan laskenut. Mulla ei oo varaa arvostella muita negatiivisesti, kun oon itsekin kaikkea muuta kuin täydellinen. Ja Hugh on vaan niin symppis..ei tollaselle miehelle vois olla vihainen :D

• viilisniilis

Hugh ton jutun teki, mutta ei se sen pisteitä mun silmissä ainakaan laskenut. Mulla ei oo varaa arvostella muita negatiivisesti, kun oon itsekin kaikkea muuta kuin täydellinen. Ja Hugh on vaan niin symppis..ei tollaselle miehelle vois olla vihainen :D

tiedän, että hugh teki sen, mutta sen roolihenkilö Bridget Jonesissa (siis eikö kukaan muu ole Bridget-fani?) oli Daniel Cleaver... Ja sehän oli täys sika. Eli ehkä siis sekoitan Danielin ja Hughin päässäni. Sitä meinasin.

• vänkyrä-nainen
        viilisniilis kirjoitti:

tiedän, että hugh teki sen, mutta sen roolihenkilö Bridget Jonesissa (siis eikö kukaan muu ole Bridget-fani?) oli Daniel Cleaver... Ja sehän oli täys sika. Eli ehkä siis sekoitan Danielin ja Hughin päässäni. Sitä meinasin.

Juu, en oo Bridget fani...Itseasiassa se nainen, joka sitä näyttelee on ihan possun näköinen :D En pystyis keskittymään mihinkään sen elokuviin varmaan, kun tuijottaisin vaan sen possunaamaa...

Sori, jos tykkäät siitä. Mä en vaan pysty ottamaan sitä vakavasti.

• lihotti itsensä

Juu, en oo Bridget fani...Itseasiassa se nainen, joka sitä näyttelee on ihan possun näköinen :D En pystyis keskittymään mihinkään sen elokuviin varmaan, kun tuijottaisin vaan sen possunaamaa...

roolia varten. Naiset tekevät sitä harvemmin kuin miehet.

• vänkyrä-nainen

• ja sitten

• sua possussa:

http://galleries.lycos.co.uk/d/14702-2/renee-zellweger.jpg

tossa se ei voi olla lihotettuna.

http://cache04.stormap.sapo.pt/fotostore02/fotos//8c/24/00/40508_000ay25p.jpg

Suurin osa naisista on possun näköisiä.

• vänkyrä-nainen
        ja sitten kirjoitti:

linkit 1) possun naamaan; 2) omaan nassuusi? :p

noi possut ihan söpöjä kuvassa, mut en mä sellasta elokuvan vertaa jaksais katsoa; en Reneen, enkä Baben muodossa.

• viilisniilis

vakavasti. Se on komedia XD!

• näköisellä on lupa :

sikailla ja se on täydellisesti ymmärrettävää ja välittömästi anteeksi annettavissa kun taas rumalla miehellä sama käytös on pelkkää sikailua

• vänkyrä-nainen
        näköisellä on lupa : kirjoitti:

sikailla ja se on täydellisesti ymmärrettävää ja välittömästi anteeksi annettavissa kun taas rumalla miehellä sama käytös on pelkkää sikailua

olemassakaan rumia miehiä. On vaan älyttömän hyvännäköisiä ja vähemmän hyvännäköisiä :)

Rakastuneena antaa paljon anteeksi. Otetaan esimerkiksi vaikka tuo Hugh. Jos se töppäilis alkuaikoina jotain ja mä oisin ihan täysin rakastunut siihen, niin helposti antaisin kaiken anteeksi. Mutta mitä kauemmin oltaisiin oltu yhdessä, niin sitä vaikeempi olis sen tekoja sulattaa. Se alkurakkauden huuma voi vaan joskus olla niin vahva, et se tekee sokeaksi.

• ?
        viilisniilis kirjoitti:

vakavasti. Se on komedia XD!

?

• Puskarekka

Enrique Lister ja Cat.mint

• Papeete1

Kuka kenenkään kunnollisuudesta/kunnottomuudesta mitään tietää oikeasti?

Julkkikset jätän väliin ja palstalaisista voisi olla

Lutkittelija ja Pokaalimamma

• komppaan

Jätetään toi poksu pois. Lutkittelija on kunnon mies, mutta kunnon naisia ei taida olla.

• Papeete1
        komppaan kirjoitti:

Jätetään toi poksu pois. Lutkittelija on kunnon mies, mutta kunnon naisia ei taida olla.

Ei niitä kunnon naisia ole mutta yritin nyt kumminkin vaikkei pokkis edes pyöri tällä palstalla. Ainakaan sillä nimellä.

• Fun Berman
        komppaan kirjoitti:

Mikään lyhytterapia ei kyllä riitä lutkittelijan päänsisäisten vääristymien korjaamiseen.

• no varmaan

"Kuka kenenkään kunnollisuudesta/kunnottomuudesta mitään tietää oikeasti?"

No julkkiksista tosiaan ei voi tietää ku niistä liikkuu aina niin paljon huhujakin. Mutta ehkä palstalla sen voi päätellä kirjoittajan kommenteista, ei kai muuta mahdollisuutta ole.

• noista julkkiksista totutta voi tietää mut naisista ainakin Anne Mattila antaa itestään kohtalaisen kuivan nyysäkkeen kuvan. Ja miehistä edelleenkin ainut ja oikea kunnonmies on kotikadun Teemu tai hänen isäpappansa Hannes :-)

• viilisniilis

on edelleen se äpärä. Ei voi olla se.

• viilisniilis kirjoitti:

on edelleen se äpärä. Ei voi olla se.

muuten niin kunnollinen et ei se haittaa. Keitäs kunnollisia Suomimiehiä sit voiskaan olla, muutama vuosi sitten oisin varmaankin heittäny et Mika Myllylä tähän mut niin se maailma muuttuu. Jari Sillanpäähän on aika kunnollinen.

• Asiasta.huvittunut
        yrmio kirjoitti:

muuten niin kunnollinen et ei se haittaa. Keitäs kunnollisia Suomimiehiä sit voiskaan olla, muutama vuosi sitten oisin varmaankin heittäny et Mika Myllylä tähän mut niin se maailma muuttuu. Jari Sillanpäähän on aika kunnollinen.

Peter Nyman on aika kunnollinen. Jos kaverin suurin synti on se, että on sanonut "Voi vittu!" suorassa lähetyksessä, niin sen on pakko olla kunnollinen. Ja mikä parasta: se on futismiehiä!

Naisista on tietenkin Korven Kiira itseoikeutetusti valtakunnan virallinen kunnon nainen.

• viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

Eskoseni. Myllylä juopottelee ja Matti on melkeistä selvin päin. (Ainkaan siitä ei ole olltu lööppejä hetkeen!) Mutta tossa oot oikeassa, et Jartsa on kunnon mies. Kaikki, jotka on sen tavanneet, ovat VAIN kehuneet sitä. Jaria ei voi vihata.

Ja muuten, mitäs vispilän kauppaa sillä Teemulla oli Kotikadussa sen Pamela Tolan kanssa? Siis kun mä en sitä sarjaa seuraa, mut kerran näin vaan sellasen kohtauksen, että Pamela ootti Ttemua jonnekkin treffeille, mutta sit se Teemun eukko synnytti, niin Kaarin sano Pamsulle, että Teemu on synnyttämässä.

• viilisniilis
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

Peter Nyman on aika kunnollinen. Jos kaverin suurin synti on se, että on sanonut "Voi vittu!" suorassa lähetyksessä, niin sen on pakko olla kunnollinen. Ja mikä parasta: se on futismiehiä!

Naisista on tietenkin Korven Kiira itseoikeutetusti valtakunnan virallinen kunnon nainen.

On muuten kunnon mies! Oikea unelmavävy! Peterissä ei ole mitään pahaa, se oikeistolaisuuskin sallitaan sille, koska se on bättre folk.

Kiira Korpi saa mun puolestai kantaa Kunnollisten Naisten kruunua, koska siinäkään ei ole mitään pahaa. Kaunis, fiksu ja lahjakas likka.

Eskoseni. Myllylä juopottelee ja Matti on melkeistä selvin päin. (Ainkaan siitä ei ole olltu lööppejä hetkeen!) Mutta tossa oot oikeassa, et Jartsa on kunnon mies. Kaikki, jotka on sen tavanneet, ovat VAIN kehuneet sitä. Jaria ei voi vihata.

Ja muuten, mitäs vispilän kauppaa sillä Teemulla oli Kotikadussa sen Pamela Tolan kanssa? Siis kun mä en sitä sarjaa seuraa, mut kerran näin vaan sellasen kohtauksen, että Pamela ootti Ttemua jonnekkin treffeille, mutta sit se Teemun eukko synnytti, niin Kaarin sano Pamsulle, että Teemu on synnyttämässä.

sitä niin antaumuksella oo kattonu. Jotai sutinaa kait sillä Pamelalla oli Teemun kanssa mut ei hajuakaan mitä siinä sit oikeesti on tapahtunut.

• a) Juha mieto /kunnon mies

b) Tarja Turunen / cat mint.

• viilisniilis

Tarja Turunen. Sehän on ihan hirvee diiva. Ei se voi milläään olla Kunnon Nainen, kun se on sellanen kuspää.

Ja Juha Mieto. No, se kertoo kaiken, että Hotelli Pitkässä Jussissa on siitä tehty "vahanukke", joka on kylläkin joku mallinukke puettuna Jussin liian isoihin verskoihin. Hullu se on. Mutta ei tää Jussikaan niin paha ole, kuin toi Tarja. HYYYYI.

Tarja Turunen. Sehän on ihan hirvee diiva. Ei se voi milläään olla Kunnon Nainen, kun se on sellanen kuspää.

Ja Juha Mieto. No, se kertoo kaiken, että Hotelli Pitkässä Jussissa on siitä tehty "vahanukke", joka on kylläkin joku mallinukke puettuna Jussin liian isoihin verskoihin. Hullu se on. Mutta ei tää Jussikaan niin paha ole, kuin toi Tarja. HYYYYI.

Tässä on kyseessä enemmänki ku julkisuuskuva. Sanottasko näin että Tarja on maineettaan huomattavasti parempi ihminen.

Toinen juttu... Kyllä kunnon mies ja Catmint on ihan samassa sarjassa.

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

Tässä on kyseessä enemmänki ku julkisuuskuva. Sanottasko näin että Tarja on maineettaan huomattavasti parempi ihminen.

Toinen juttu... Kyllä kunnon mies ja Catmint on ihan samassa sarjassa.

latino on vaan saanut Tarjan pään sekasin. mut mun on kyl pakko sanoa, ette koskaan ole pahemmin tykännyt Tarja Turusesta.

Emmä Cat.Mintiä ja kunnon miestä dissanutkaan. Mä haukuin Mietaan Jussia ;).

• la.ra

Ainoa, josta minulla on sataprosenttinen varmuus omien kriteerieni mukaisesti:
      b) minä

• a) Richartti

b) Mangusti.

Tiettykään en kumpaakaan tunne, mutta noiden molempien teksteistä välittyy nk. 'reilu meininki'.

• se on:

mangusti, sehän on nyt listalla seuraavana.

• se on: kirjoitti:

mangusti, sehän on nyt listalla seuraavana.

asioiden erottelukyky.

• jenzsku

1) kunnon mies: yrmiö
      2) kunnon nainen: aurinko 79

• cat.mint

a)kunnon mies

- Julkkiksista vaikea mainita, kai niitä on useita. Heitetään tähän vaikka Kalle Palander. Myös Tommy Tabermaan. Palstalaisista jotkut puskat. Myös suminagashissa on ainakin jossain määrin kunnon miehen ominaisuuksia.

b)kunnon nainen

Julkkiksista: yrmio mainitsikin tuossa Anne Mattilan, joten se voisi ehkä olla. Palstalaisista minä sekä jotkut puskat kommenttiensa perusteella. Myös Aurinko 79- kuulostaa sellaiselta, en nyt tosin kaikkia kommentteja ole lukenut.

• jenzsku

suminasgi öö en kirjoittanut varmaan oikein ,niin se on kans munst kunnon mies

• on Norjassa 5v lehtolapsi jonkun parin yön treenikeikan jäljiltä. Ei kuullosta oikein kunnolliselta mieheltä kyl mun makuun, mun kunnollinen mies on neitsyt ja umpihomo.

• cat.mint
        yrmio kirjoitti:

on Norjassa 5v lehtolapsi jonkun parin yön treenikeikan jäljiltä. Ei kuullosta oikein kunnolliselta mieheltä kyl mun makuun, mun kunnollinen mies on neitsyt ja umpihomo.

tuota... Onko tuo huhu vai onko Palander itse myöntänyt sen? Että onko jonkun "treenikeikan jälkeen" vai suhteesta? Mun käsittääkseni sen vaimolla on lapsi edellisestä suhteesta. Mutta jos tuo on totta niin Palander ei ole kunnon mies. Sun kunnollisen miehen määritelmä muuten poikkeaa omastani...

• Asiasta.huvittunut
        yrmio kirjoitti:

on Norjassa 5v lehtolapsi jonkun parin yön treenikeikan jäljiltä. Ei kuullosta oikein kunnolliselta mieheltä kyl mun makuun, mun kunnollinen mies on neitsyt ja umpihomo.

Tabermann vietti erittäin siveän nuoruuden.

• cat.mint

Tabermann vietti erittäin siveän nuoruuden.

No en ole nyt sitten tuostakaan selvillä. Vastasinkin noihin vain julkisuudesta saamieni mielikuvien mukaan, en ole niin tarkasti heidän elämäänsä perehtynyt. Onko Tabermanilla sitten ollut paljonkin naisia...?

• cat.mint kirjoitti:

tuota... Onko tuo huhu vai onko Palander itse myöntänyt sen? Että onko jonkun "treenikeikan jälkeen" vai suhteesta? Mun käsittääkseni sen vaimolla on lapsi edellisestä suhteesta. Mutta jos tuo on totta niin Palander ei ole kunnon mies. Sun kunnollisen miehen määritelmä muuten poikkeaa omastani...

mä sen aikanaan luin joten kaippa se sen myöntäny on. Ei hajuakaan missä olosuhteissa tämä on sit tapahtunut mutta mun muistaakseni se treenaili silloin just Norjassa kun se sai alkunsa (muistan Palanderin vaiheet aika hyvin kun ollaan oltu samassa peruskoulussa 8v aikanaan ja pelattu tennistä kersoina niitten kentällä).

• cat.mint
        yrmio kirjoitti:

mä sen aikanaan luin joten kaippa se sen myöntäny on. Ei hajuakaan missä olosuhteissa tämä on sit tapahtunut mutta mun muistaakseni se treenaili silloin just Norjassa kun se sai alkunsa (muistan Palanderin vaiheet aika hyvin kun ollaan oltu samassa peruskoulussa 8v aikanaan ja pelattu tennistä kersoina niitten kentällä).

"Palanderilla on lisäksi vuonna 1999 syntynyt Mathilde-tytär aikaisemmasta suhteesta norjalaisen naisen kanssa."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalle_Palander

Voipi sitten olla että wikipedia kaunistelee asian...

• Asiasta.huvittunut
        cat.mint kirjoitti:

No en ole nyt sitten tuostakaan selvillä. Vastasinkin noihin vain julkisuudesta saamieni mielikuvien mukaan, en ole niin tarkasti heidän elämäänsä perehtynyt. Onko Tabermanilla sitten ollut paljonkin naisia...?

Näkeehän sen jo teksteistäkin. Lainaus Tabermannin kotisivuilta:

"Harrastuksia ei ole, vaan kolme intohimoa:
        runous, naiset ja koripallo."

• cat.mint kirjoitti:

"Palanderilla on lisäksi vuonna 1999 syntynyt Mathilde-tytär aikaisemmasta suhteesta norjalaisen naisen kanssa."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalle_Palander

Voipi sitten olla että wikipedia kaunistelee asian...

olla kovin vakava suhde kun se tuli yhtä yllätyksenä kuin tuo kersakin medialle. Se oli kuitenkin silloin jo maailmanmestari joten totta vitussa jorulehdet ois saanu sen selville jos se ois ollu tippakaan muuta kuin parin yön panot vuoristomökissä.

• cat.mint

eri tavoin.

• vänkyrä-nainen

vaan pelaa korista niiden naisten kanssa, tai vaihtelee runoja.;D

• Asiasta.huvittunut

Mutta yleensä naistenmiehen mainetta ei saa ihan tyhjästä.

• runkk...

eikun donkkaa tykimmin.

• cat.mint

lienevät ainakin Kauko Röyhkä ja Kari Hotakainen, joka on omien sanojensa mukaan kellistänyt 300 naista.

• vänkyrä-nainen
        cat.mint kirjoitti:

lienevät ainakin Kauko Röyhkä ja Kari Hotakainen, joka on omien sanojensa mukaan kellistänyt 300 naista.

ei oo mitään verrattuna siihen yhteen...hitto kun en muista joku ulkomainen laulaja se oli...papu tais sen sanoo joskus...? sanon, jos tulee mieleen ellei joku ehdi ensin.

• cat.mint

ei oo mitään verrattuna siihen yhteen...hitto kun en muista joku ulkomainen laulaja se oli...papu tais sen sanoo joskus...? sanon, jos tulee mieleen ellei joku ehdi ensin.

Kissistä. Eli luku on 4600 (ellei ole sittemmin päivittynyt). Mutta rokkitähdet ovatkin asia erikseen...

• kova tahti
        cat.mint kirjoitti:

sitten ollut Hotakaisella nuorena, kun on 26-vuotiaasta lähtien ollut naimisissa saman naisen kanssa.

• cat.mint
        kova tahti kirjoitti:

sitten ollut Hotakaisella nuorena, kun on 26-vuotiaasta lähtien ollut naimisissa saman naisen kanssa.

että tuo tapahtui 80-luvulla, jos en väärin muista.

• Asiasta.huvittunut
        cat.mint kirjoitti:

Kissistä. Eli luku on 4600 (ellei ole sittemmin päivittynyt). Mutta rokkitähdet ovatkin asia erikseen...

Jack Nicholsonin omien sanojen mukaan hänellä saattaa olla jopa 9000 lasta.

Tuosta kun laskee: kaveri on ollut stara 50 vuotta, joten viikkoja tehokasta toiminta-aikaa on ollut 50*52 = 2600 vkoa.

9000 / 2600 = 3,46 onnistunutta hedelmöitystä per viikko.

• tosin voi
        cat.mint kirjoitti:

että tuo tapahtui 80-luvulla, jos en väärin muista.

sanoa vakavalla naamalla vähän mitä sattuu...

• cat.mint

Jack Nicholsonin omien sanojen mukaan hänellä saattaa olla jopa 9000 lasta.

Tuosta kun laskee: kaveri on ollut stara 50 vuotta, joten viikkoja tehokasta toiminta-aikaa on ollut 50*52 = 2600 vkoa.

9000 / 2600 = 3,46 onnistunutta hedelmöitystä per viikko.

lopettavansa irtosuhteet hiv:n pelossa. Hassua että vasta tässä vaiheessa hänelle tuollainen tuli mieleen. Taitaa syy olla jossain muualla... Ehkä viagrat eivät enää tehoa.

• vänkyrä-nainen
        cat.mint kirjoitti:

Taitaa silti osa olla silkkaa liioittelua...

• oli hauska:

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      82
      1320
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      938
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      363
      778
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      141
      738
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56