Miehiltä puuttuu se turvahakuisuusgeeni. Kyllähän mä sen tiedän, mutta ei voi kuin ihmetellä.
Mites sulla? Turvallisuuhakuinen vai "aina sattuu ja tapahtuu"?
"Pelastaja ampui krokotiilin kitaan joutunutta kaveriaan"
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1479624
ML: turvahakuisuus geeni puuttuu
4
219
Vastaukset
mutta aina tahtoo vähä kaikenlaista sattua ja tapahtua. Naurulla siitä yleensä on kuitenkin selvinny.
- SengaSengana.
Niin, saahan sitä Suomessakin lukea, että metsästysretkellä on pari kaveriakin (?) ammuttu.
No mä olen paraskin sanomaan tietysti, olen omasta kädestäni jänteen poikkaissut, ja se ei toimi kunnolla enää. Jouluna sain (taas, toinen kerta jo) miltei tulipalon aikaan kämpillä. Unohtui taas levy päälle. Nyt tuli VAIN savuvaurioita, mutta onpa sitten leiritunnelmat, kun haisee savulta.
Systeri vain aina sanoo, että miehiltä puutuu turvahakuisuusgeeni, joka meillä naisilla on toisinaan vähän ylikorostunut, tai meillä on 2. SengaSengana. kirjoitti:
Niin, saahan sitä Suomessakin lukea, että metsästysretkellä on pari kaveriakin (?) ammuttu.
No mä olen paraskin sanomaan tietysti, olen omasta kädestäni jänteen poikkaissut, ja se ei toimi kunnolla enää. Jouluna sain (taas, toinen kerta jo) miltei tulipalon aikaan kämpillä. Unohtui taas levy päälle. Nyt tuli VAIN savuvaurioita, mutta onpa sitten leiritunnelmat, kun haisee savulta.
Systeri vain aina sanoo, että miehiltä puutuu turvahakuisuusgeeni, joka meillä naisilla on toisinaan vähän ylikorostunut, tai meillä on 2.>miehiltä puutuu turvahakuisuusgeeni, joka meillä naisilla on toisinaan vähän ylikorostunut
Emmäkään naista oikestaan muuhunku jarruks tarttisi.
- vänkyrä-nainen
se turvallisuushakuisuusgeeni kyllä kokonaan. Toisaalta oon alkanut tiedostamaan sen puutetta nyt enemmän ja sen takia oon alkanut olemaan varovaisempi.
Mutta muuten aina oon ollut semmonen utelias, et kaikkee pitää kokeilla, et mitä mistäkin tapahtuu ja miltä mikäkin tuntuu ja mihin kaikkeen rahkeet riittää. Usein oon siis aina yliarvioinut omat kykyni ja osaamiseni ja sit kaikki onkin mennyt vituilleen. Mielikuvissa ja ajatustasolla asiat aina sujuu leikiten, mutta tosipaikan tullen ei enää ole sujunutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594