Kunnon miehet ja naiset

Ähäkutti.

Mikseivät nämä löydä toisiaan? Miksi he eivät kelpaa toisilleen? Kuka dumppaa kenet?

Vastauksia odotetaan erityisesti kohderyhmältä itseltään. Haukkukaa toisianne tai itseänne. Tai todetkaa, ettei vastaavaa ryhmää ole olemassa kuin omassa sukupuolessanne. Tai todetkaa, että se on olemassa, mutta ette ole ikinä siihen törmänneet.

Miksi ette huoli toisianne, kun kohtaatte toisenne?

66

2761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanotaan että 50% avioliitoista päättyy eroon.

Entäs ne toiset 50%?

• Ähäkutti.

niin, että olen lukenut liikaa tätä palstaa. Tämän palstan mukaan kaikki naiset ovat renttujen kanssa, jolloin 100 % avioliitoista tapahtuu renttujen kanssa.

Ilmeisesti hyvätasoiset kunnolliset miehet löytävät naisen itselleen, eikö niin?

• Mangusti.

niin rumia, etteivät kelpaa kellekään, edes toisillensa? Kun eivät paneskele tämän vuoksi ympäriinsä, niin pitävät itseänsä kunnollisina. Villi arvaus.

• Oho. Luulin toisin.

• piimäri

Ne on ihan tavallisen näköisiä ja kokoisia, mutta auttamattomon ujoja. Kaksi ujoa on huono matchi, kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta.

• Mangusti.
        Kukkomies kirjoitti:

Oho. Luulin toisin.

kunnollisella tarkoitetaan. Mun tämän palstan mukainen "kunnollisuus" johtuu ihan pelkästä itsekkyydestä ja itsesuojeluvaistosta. Ei mistään sen kunnioitettavammasta asiasta.

• SengaSengana.
        piimäri kirjoitti:

Ne on ihan tavallisen näköisiä ja kokoisia, mutta auttamattomon ujoja. Kaksi ujoa on huono matchi, kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta.

Nii'n, siinä sitä kökötetään, ja katellaan kattoa, ja kumpikaan ei uskalla eväänsä liikauttaa. On se. :D

Voihan sitä olla myös liian valikoiva? Ja siksi ei ketään saa, tai ne jotka sais, ei kelpaa, ja jotka ottais, ei huoli itteä.

• Mangusti. kirjoitti:

kunnollisella tarkoitetaan. Mun tämän palstan mukainen "kunnollisuus" johtuu ihan pelkästä itsekkyydestä ja itsesuojeluvaistosta. Ei mistään sen kunnioitettavammasta asiasta.

Käyttäisitkö toisia ihmisiä hyväksesi oman etusi nimissä?

Tarkoitan, jos sulla olis vaikka tilaisuus pölliä joltain ukkelilta josta et pahemmin piittaa vaikka 5000e ja tiedät että et jäisi kiinni ja että siitä ei olisi hänelle sen suurempaa harmia kuin tietenkin armoton vitutus ja epäoikeudenmukaisuudentunne niin lähtiskö tuohet mukaasi?

• Mangusti.
        Kukkomies kirjoitti:

Käyttäisitkö toisia ihmisiä hyväksesi oman etusi nimissä?

Tarkoitan, jos sulla olis vaikka tilaisuus pölliä joltain ukkelilta josta et pahemmin piittaa vaikka 5000e ja tiedät että et jäisi kiinni ja että siitä ei olisi hänelle sen suurempaa harmia kuin tietenkin armoton vitutus ja epäoikeudenmukaisuudentunne niin lähtiskö tuohet mukaasi?

pöllisi kenenkään rahoja, en mä sentään mikään varas ole. Mutta mun seksittömyyteni ei johdu siitä, että pitäisin esim. irtoseksiä pahana asiana. Mä en vain halua sitä, koska mä haluan parisuhteen ja siellä sitä seksiä. Ja mähän en anna sitä seksiä miehelle kuin vasta parisuhteessa. Siitä tämä joitakin miehiä ilmeisesti jostakin kumman syystä niin hemmetisti harmittava "itsekkyys". Siinäpähän harmittelevat. =)

• SengaSengana.
        Mangusti. kirjoitti:

pöllisi kenenkään rahoja, en mä sentään mikään varas ole. Mutta mun seksittömyyteni ei johdu siitä, että pitäisin esim. irtoseksiä pahana asiana. Mä en vain halua sitä, koska mä haluan parisuhteen ja siellä sitä seksiä. Ja mähän en anna sitä seksiä miehelle kuin vasta parisuhteessa. Siitä tämä joitakin miehiä ilmeisesti jostakin kumman syystä niin hemmetisti harmittava "itsekkyys". Siinäpähän harmittelevat. =)

Et Bill Gatesiltakaan? Se ukko ei edes tiedä, paljonko sillä on rahaa, ja se ei edes huomaisi yhtä 5000 ekee.

Se olisi paha paikka.

• Mangusti. kirjoitti:

Eli sä oot kunnollinen. Ainakin mun mielestä. Sä toimit eettisesti mitä ilmeisimmin muttet ole moralisti. Se on ihan kelvollista kunnollisuutta, ja vieläpä sellaista maanläheistä sädekehää kiilloittelematonta.

Saattaa olla että joku toinen määrittelis asiat toisin mutta sillä ei ole mitään merkitystä koska mun sana painaa :D

• Mangusti.
        SengaSengana. kirjoitti:

Et Bill Gatesiltakaan? Se ukko ei edes tiedä, paljonko sillä on rahaa, ja se ei edes huomaisi yhtä 5000 ekee.

Se olisi paha paikka.

paha paikka. En tietenkään pöllisi, mähän olisin varas sen jälkeen omissa silmissäni, vaikkei Gates koskaan asiaa huomaisikaan.

• Ähäkutti.
        SengaSengana. kirjoitti:

Nii'n, siinä sitä kökötetään, ja katellaan kattoa, ja kumpikaan ei uskalla eväänsä liikauttaa. On se. :D

Voihan sitä olla myös liian valikoiva? Ja siksi ei ketään saa, tai ne jotka sais, ei kelpaa, ja jotka ottais, ei huoli itteä.

taitaa olla, että he ovat valikoivia.

Mutta mistä tulee silloin se apinan raivo, että jonkun tietyn ihmisen tulisi seurustella itseään kunnolliseksi tituleeraavan kanssa? Kunnollinenhan voisi ottaa jonkun, jolle hän kelpaisi.

Minusta nämä kunnolliset takertuvat vääriin ihmisiin ja syyttävät omasta tyhmyydestään sittemmin lähes koko ihmiskuntaa.

• entinen kunnon mies

Ihan ensimmäiseksi sellainen huomio kaikille, että minä en ole kirjoitellut täällä kunnon mies-juttuja. Ajattelen kylläkin osittain samalla tavalla, ja olen siksi seurannut väittelyitä täältä.

Minulla olisi ollut hyvät edellytykset tulla kunnon mieheksi. Siis ihan oikeasti kunnon mieheksi, sellaiseksi joka ei ryyppää eikä riehu, rakastaa naistaan yli kaiken ja tekee töitä loputtomasti, jotta perheellä olisi asiat hyvin.
      Olisi ollut hyvät edellytykset, koska olen saanut hyvän kasvatuksen, olen ylemmän keskiluokan hyvinvoivasta kodista, vanhempani ovat edelleen yhdessä jne.

Elämä kuitenkin on mennyt vähän erilailla. Alkaen jo peruskoulusta, jossa minua kiusattiin. Miespuolisille kiusaajille olen antanut aikoja sitten anteeksi, mutta tyttöjen ilkeys on jättänyt parantumattomat haavat. Lukioaikoina eksyin huumeporukoihin. Yhtenä, joskaan ei ainoana syynä, voisi pitää sitä, että yritin näyttää tytöille olevani kova jätkä. No enpä kelvannut, en kelvannut kunnon tytöille. En ollut tarpeeksi renttu; kovien jätkien seurassa pyöriminen ei muuttanut luonnettani. Mitään suonensisäisiä en ikinä harrastanut, mutta muuten vetelin railakkaasti huumeita. Välillä kelpasin joillekin pirihuorille satunnaispanon ajaksi.

Sittemmin löysin naisen, joka ei käyttänyt huumeita. Alkoholia kyllä senkin edestä. Itse raitistuin hyvinkin paljon sen suhteen aikana. ei alkoholi sen parempi ole kuin huumeetkaan. No mutta kuitenkin, yks halvatun huora sekin nainen oli. Yhtään kunnollista naista minulla ei ikinä ole ollut, eikä yksikään nainen ole minua rakastanut. Olen ollut vain satunnainen suoja tai hyödyke, jota käyttää naisen pohjattomaan ihailuntarpeeseen ja narsismiin.

Tuo suhde päättyi kun olin 23-vuotias. Sen jälkeen olen ottanut itseäni niskasta kiinni, opiskellut yliopistossa ja hoitanut hommani hyvin. Mutta kellekään lähellekään siedettävälle naiselle en ole ikinä kelvannut. Kelpaan vain itsekkäille huorille, joille merkkaan jotain hyötyä.

Nyt varmaan ihmettelette tarinan pointtia. Pointti on se, että minä olen koko elämäni, ensimmäisestä stondiksesta 12-vuotiaan, lähtien yrittänyt löytää kunnollisen naisen itselleni. Mitään muuta en ole halunnut kuin oman ihanan naisen jonka kanssa perustaa perhe. Mitä olen saanut? Kunnon naisilta henkisesti turpaan ja syljet naamalle. Sama kohtelu huorilta, lisättynä vielä kaikki se hyväksikäyttö minkä olen niiltä saanut.

Siksi kunnon miehet ja kunnon naiset eivät kohtaa. Huumeidenvetämisestä huolimatta en ole ikinä ollut sikamainen tai väkivaltainen mies. Olen tehnyt typeriäkin juttuja, mutta aina olen ollut toiset huomioonottava ja empaattinen mies. Siksi kunnon miehet ja kunnon naiset eivät kohtaa. Tietynlainen mies on tuomittu paskaan kohtaloon. Jos en olisi sekaantunut huumeisiin ja niihin huoriin, niin voisin hyvinkin olla yksi niistä, jotka kirjoittelevat kunnon miehinä täällä. Koska lopputulos olisi sama silloinkin: kukaan lähellekään siedettävä nainen ei olisi kanssani ollut, eikä kukaan nainen olisi minua rakastanut.

Naiset vihaavat kunnollisuutta miehissä.

• SengaSengana.

Minusta olet vähän kohtuuton. Kun kerrot, että lukiolaisesta olet jo ollut renttuporukoissa, niin harvoimpa niissä kovin kiltit ja "kunnolliset" tytöt viihtyvät.

En osaa sanoa, mikä nyt on "vikana", että et "kunnon" naisia viehätä, tuon kirjoituksen perusteella olet katkera, ja se voi tietysti karkoittaa. Ehkä sä olet jotenkin liian elemää kokenut? En osaa sanoa.

Typerää laittaa tähän, mutta ainakin väite, että rentut viehättäisi "kunnon" naisia, ei näytä pitävän paikkaansa.

Eihän sitä aina sitä puolisoa löydä, vaikka ei mitään varsinaista vikaa olisikaan. Mäki olen ihan jumalattoman fiksu, ja en ole ollut koskaan naimisissa.

Ei tämä munkaan elämä ole ruusuilla tansssimista ollut, mutta olen yrittänyt olla katkeroitumatta, sillä se on minusta kamalinta, mitä mulle voisi tapahtua. Siksi olen monta kertaa muuttanut suuntaa.

• joku vaan

suloinen stoori.

• Ootko ajatellut että voisit välillä koittaa ollakin sen kunnollisen naisen arvoinen?

• entinen kunnon mies
        Kukkomies kirjoitti:

Ootko ajatellut että voisit välillä koittaa ollakin sen kunnollisen naisen arvoinen?

Sitähän minä olin, 17-vuotiaaksi asti. Eipä näyttäneet kunnon tytöt arvostavan. Ja sitä olen ollut myös viimeiset viisi vuotta. Eipä ole näyttäneet kunnon tytöt arvostavan vieläkään, vaikka olen parantanut tapani. Sinänsä, nykyään vihaan ja halveksin naisia sen verran paljon, etten ole pitkään aikaan edes yrittänyt mitään kontakteja naisiin.

Se vaan on niin, että tietynlainen, miehen luonteessa oleva pyrkimys kiltteyteen/toisista välittämiseen/ kunnollisuuteen on naisten mielestä turn off. Ei rikkaat, rentut, naistenhakkaajat, koulukiusaajat, poliisit, yritysjohtajat, rikolliset ja muut vastaavat saa naisten ihailua siksi että ovat noita edellämainittuja asioita. Ne saavat naisten ihailun, koska ovat vittumaisia, aggressiivisia ja väkivaltaisia. Noihin luonteenpiirteisiin naiset ihastuvat.

• ex-kunnon mies kans
        entinen kunnon mies kirjoitti:

Sitähän minä olin, 17-vuotiaaksi asti. Eipä näyttäneet kunnon tytöt arvostavan. Ja sitä olen ollut myös viimeiset viisi vuotta. Eipä ole näyttäneet kunnon tytöt arvostavan vieläkään, vaikka olen parantanut tapani. Sinänsä, nykyään vihaan ja halveksin naisia sen verran paljon, etten ole pitkään aikaan edes yrittänyt mitään kontakteja naisiin.

Se vaan on niin, että tietynlainen, miehen luonteessa oleva pyrkimys kiltteyteen/toisista välittämiseen/ kunnollisuuteen on naisten mielestä turn off. Ei rikkaat, rentut, naistenhakkaajat, koulukiusaajat, poliisit, yritysjohtajat, rikolliset ja muut vastaavat saa naisten ihailua siksi että ovat noita edellämainittuja asioita. Ne saavat naisten ihailun, koska ovat vittumaisia, aggressiivisia ja väkivaltaisia. Noihin luonteenpiirteisiin naiset ihastuvat.

Komppaan.

• entinen kunnon mies kirjoitti:

Hoksaatkohan nyt että 17 vuotiaana ihmiset on täysiä penskoja? Tässä maassa olis ehkä kourallinen sellaisia ihmisiä nykypäivänä jotka pystyis tossa iässä vakavaan suhteeseen. (okei, en tiedä. saattaa olla). Mutta tossa sulla nyt on sellainen juttu että sä odotat jotain palkkiota kunnollisuudellesi ja sitten kun sellaista ei tule kahdessa minuutissa taivaasta ammuttuna niin heität koko paskan läskiksi, tosi smoothia ja terävää ja osoittaa kuinka aikuinen ja hieno mies olet, sellainen jonka kanssa kannattaa YRITTÄÄ.

Itse olen 32v ja nyt musta alkaa tuntuun että sellaiset sopivan ikäiset naiset alkaa olla sellaisessa henkisessä kypsyydessä että jokin mahdollisesti voi ihan oikeasti toimia. Ihan varma en ole, onhan noissa monissa vielä ties mitä teiniprinsessa-oiretta ... mutta periaateessa.

Itsellänikään ole mikään puhtoinen tausta, todellakaan - mutta se on oma valinta missä vaiheessa putsaa pesänsä ja alkaa elään ihan oikeasti oikein. Se ei myöskään tarkoita että hyviä puolia persoonastaan ja omia oikkujaan pitäisi kahlita ja muuttua tylsäksi.

Olemalla kunnollisen naisen arvoinen saattaa sellaisen jopa yhyttää lopulta. Kunhan muistaa tehdä aloitteitakin joskus.

Tää on siperia. Opi.

• SengaSengana.

No aika harva alle 17 vee seurustelee hei.

Ja teoriaasi vastaan on myös se, että olit vuosia ns. renttu, ja et silloinkaan saanut "kunnon" naista, eli ei ne "kunnon" naiset siis noita "ovat vittumaisia, aggressiivisia ja väkivaltaisia" renttuja.

Mä luulen, että syvä vihasi naisia vastaan ja katkeruus on se, miksi et NYT ketään yhtäänkään järkeä omaavaa naista saa. Noi on sellaisia luonteenpiirteitä, että mä ja takuulla moni muu juoksee karkuun ja lujaa. En jaksaisi naistenvihaajaa tai katkeraa ihmistä, se veisi kaiken iloni ja energiani.

• Papeete1
        Kukkomies kirjoitti:

Tuolla törmäsin yhteen viestiin aikaisemmin, nyt löysin sen.

Mieti omaa suhtautumistasi, mieti hänen suhtautumistaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000006&posting=22000000032172640

Toi toinen ei syytä naisia mistään, vaan tietää kuka on syypää. Hän ei karkoita naisia ympäriltään.

Kanssa minäkin voisin olla. Tunnistaa ja tunnustaa omat virheensä eikä syytä/lutkittele muita. Siinä on jo oikeaa meininkiä.

Nämä jotka vaan katkerana valittaa ja kaivelee menneisyydestään saakka kaikkea jotta voi nykypäivänä huoleti tehdä mitä tekee, on myrkkyä minulle. Niin ja syyttävät/kostavat syyttömille ihmisille toisten tekemisistä.. ei ole enää tolkku mukana siinä puuhassa. He ovat lumipallossa eivätkä osaa ulos.

Kaikille tapahtuu pahaa ja vääryyttä jossain vaiheessa. Se on vaan nieltävä ja hyväksyttävä ja jatkettava matkaa. Vitsit.. mulle on myös tehty paljon pahaa ja jos olisin samanlainen kuin noi useat muut, niin olisin tämän palstan ellei peräti koko suomi24:n katkerin ja kaunaisin miesten ja oikeastaan myös naisten vihaaja.

• Papeete1

Tekee oman onnensa itse, ei muut siihen pysty eikä kykene. Katkera karkoittaa ihmiset ympäriltään ja syyttömille ei saa kostaa. Muakin on koulukiusattu ja eikä ne ikäiset pojatkaan mitään gentlemanneja ollut. Teinit on kusipäitä, se pitää vaan unohtaa ja porskuttaa eteenpäin.

Kaikki ihmiset kokee väryyttä tavalla tai toisella, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Yhteistä kaikelle silti on että ne pitää niellä ja unohtaa jotta pääsee elämässään eteenpäin. Sinä itse kärsit tosta sun tyylistäsi ja teet vaan hallaa itsellesi.

Tee reality check, unohda menneet ja jatka positiivisin mielin eteenpäin. Saatappa yllättyä positiivisesti mutta muista aina.. sinä teet oman onnesi, onni lähtee itsestä.

• ostrich
        Papeete1 kirjoitti:

Kanssa minäkin voisin olla. Tunnistaa ja tunnustaa omat virheensä eikä syytä/lutkittele muita. Siinä on jo oikeaa meininkiä.

Nämä jotka vaan katkerana valittaa ja kaivelee menneisyydestään saakka kaikkea jotta voi nykypäivänä huoleti tehdä mitä tekee, on myrkkyä minulle. Niin ja syyttävät/kostavat syyttömille ihmisille toisten tekemisistä.. ei ole enää tolkku mukana siinä puuhassa. He ovat lumipallossa eivätkä osaa ulos.

Kaikille tapahtuu pahaa ja vääryyttä jossain vaiheessa. Se on vaan nieltävä ja hyväksyttävä ja jatkettava matkaa. Vitsit.. mulle on myös tehty paljon pahaa ja jos olisin samanlainen kuin noi useat muut, niin olisin tämän palstan ellei peräti koko suomi24:n katkerin ja kaunaisin miesten ja oikeastaan myös naisten vihaaja.

Epätäydelliset ihmiset epätäydellisessä maailmassa. Pystyvät käsittelemään asioita ilman että katkeroituvat, moralisoivat ja manaavat muut alimpaan hiiden pissaan.

Kärsit ehkä jonkinasteisesta elämänviisaudesta?

• Papeete1
        ostrich kirjoitti:

Epätäydelliset ihmiset epätäydellisessä maailmassa. Pystyvät käsittelemään asioita ilman että katkeroituvat, moralisoivat ja manaavat muut alimpaan hiiden pissaan.

Kärsit ehkä jonkinasteisesta elämänviisaudesta?

Jotain viisautta on tähän ikään mennessä jo hieman siunaantunut :D

Kaikki tekee virheitä mutta surkeeta on, jos omiaan ei tunnusta vaan etsii vikaa aina muista. Tietysti välillä käy huonosti ilman sen kummempaa omaa osuutta mutta elämä on.. shit happens. Sekin on nieltävä, että pääsee eteenpäin.
        Mua oikeesti harmittaa ihan rutosti, kun ihmiset eivät ymmärrä hyväksymisen ja unohtamisen tärkeyttä jo ihan oman mielenterveydenkin kannalta. Puhumattakaan tulevaisuudesta.. Huono aloitella uutta suhdetta, kun pöytä nitkuu ääriään myöten täynnä edellisiä kuviteltuja tai oikeita vääryyksiä tms jotka sen uuden pitäisi poistaa/korjata. Siinä käy äkkiä niin että pöytä kaatuukin heti alkuunsa ja taas saadaan lisää mukanakannettavaa.

Pitäisköhän alkaa kierteleväksi saarnaajaksi ja postata näitä joka palstalle armottomalla tahdilla. Jos edes joku ottaisi vinkistä vaarin ja pelastuisi :DD

• kunnon mies
        Papeete1 kirjoitti:

" olisin tämän palstan ellei peräti koko suomi24:n katkerin ja kaunaisin miesten ja oikeastaan myös naisten vihaaja"

mut sähän *olet* tämän palstan ellei peräti koko Suomi24:n katkerin ja kaunaisin miesten ja oikeastaan myös naisten vihaaja

• tämän
        ex-kunnon mies kans kirjoitti:

Komppaan.

ketjun paskax

• Papeete1
        kunnon mies kirjoitti:

" olisin tämän palstan ellei peräti koko suomi24:n katkerin ja kaunaisin miesten ja oikeastaan myös naisten vihaaja"

mut sähän *olet* tämän palstan ellei peräti koko Suomi24:n katkerin ja kaunaisin miesten ja oikeastaan myös naisten vihaaja

Otappas nyt ne puolueellisuuslasit silmiltäs pois.

• SengaSengana.
        Kukkomies kirjoitti:

Tuolla törmäsin yhteen viestiin aikaisemmin, nyt löysin sen.

Mieti omaa suhtautumistasi, mieti hänen suhtautumistaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000006&posting=22000000032172640

Toi toinen ei syytä naisia mistään, vaan tietää kuka on syypää. Hän ei karkoita naisia ympäriltään.

Mä olen aina jotenkin arvostanut ihmisiä, joilla on kanttia myöntää, että se oli mun vika. Olen (itse) syyllinen. Siis silti olematta katkera, tai "vinkuja" (syyllisyydentuntoinen). Minusta se on yksi aikuisuuden merkki, ja siihen ei läheskään kaikki kykene. Vahva ihminen.

Arvostan myös ihmisiä, jotka ovat pystyneet nousemaan niistä epätoivoisista paikoista, joihin jostain syystä on joutunut (osa omasta, osa muista syistä). Katkeroitumatta. Siitä tulee jotain sellaista suhteellisuudentajua elämään, että sitä ei kaikki tavoita koskaan.

Kuten sanoin, katkeroituminen on pahinta, mitä mulle mun mielestä voisi tapahtua, ja sitä kavahdan myös muissa ihmisissä, suvaitsemattomuuden ja kapeakatseisuuden, fanaattisuuden ohella. Toki kaikilla on rajat, mutta en oikein kestä ahtaita rajoja.

• SengaSengana.
        Papeete1 kirjoitti:

Tekee oman onnensa itse, ei muut siihen pysty eikä kykene. Katkera karkoittaa ihmiset ympäriltään ja syyttömille ei saa kostaa. Muakin on koulukiusattu ja eikä ne ikäiset pojatkaan mitään gentlemanneja ollut. Teinit on kusipäitä, se pitää vaan unohtaa ja porskuttaa eteenpäin.

Kaikki ihmiset kokee väryyttä tavalla tai toisella, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Yhteistä kaikelle silti on että ne pitää niellä ja unohtaa jotta pääsee elämässään eteenpäin. Sinä itse kärsit tosta sun tyylistäsi ja teet vaan hallaa itsellesi.

Tee reality check, unohda menneet ja jatka positiivisin mielin eteenpäin. Saatappa yllättyä positiivisesti mutta muista aina.. sinä teet oman onnesi, onni lähtee itsestä.

• Papeete1
        SengaSengana. kirjoitti:

Ja toi enin on todella matala joillakin.. tuntuu oikein että he pitävät sen mahdollisimman alhaalla eivätkä edes yritä ymmärtää/kestää ihmiseloon kuuluvia "normaalejakin" vastoinkäymisiä.

Niin taikka suhteuttaa niitä asioita johonkin vielä pahempaan jotta se oikea taso selviäisi. Minä kun sairastuin ja meinasin sokeutua niin hätäleikkauksien jälkeen katselin muuttuneita silmiäni itkien.. miksi minä.. aina. Sitten ajattelin "joku paha sairaus on pakko ottaa, valkkaatko tän vai vaikkapa syövän?" "Kumman valitset.. tän vai sokeutumisen?"
        Mä valkkasin tän ja lopetin itkuni, asiat voi olla aina vieläkin huonommin :)

• käy onnen lahjat

Eli naiset on nyt saanut sut vetää huumeita? Omaa harkintaa asian suhteen ei ollut? Vai mikä tässä on takana?

Ei minullakaan juuri samanlaista vientiä ole ollut, kuin joillain ystävilläni (olen siis mies), mutta en ole kyllä asiasta pysyvästi katkeroitunut, koska olen huomannut itsessäni pari pointtia

- Kyllä minä naisen saisin jos haluaisin, kunnollisenkin. Mutta olen tässä elämän mittaan huomannut, että ihan oikeasti olen liian kranttu.

- Saan naisen silloin kun jaksan ruveta puheliaaksi, asia jota en ihan aina tee. Olen tuntemattomien seurassa yleensä ujo, mutta joskus kun saan sen unohdettua, niin tunnun kuitenkin olevan ihan hyvän supliikkitason mies.

- Katkeruudella ei voita mitään, vaan se on itseään toteuttava profetia. Kun ajattelee että ei kelpaa, niin silloin sitä varsinkaan ei kelpaa. Ja kun ajattelee että ei kelpaa, niin ei näe sitä että jollekin voisi itseasiassa kelvatakin. Antennit on silloin suunnattu väärin ja toisten viestit vääristyvät matkalla. Olen minäkin joskus aikoinaan kärsinyt katkeruudesta, mutta en enää pitkään aikaan.

- Olin aiemmin liian järkähtämätön omissa mielipiteissäni ja maailmankatsomuksessani. En tunnistanut tätä itsessäni, mutta kun sain asiasta palautetta 8siis yleistä, sekä miehiltä että naisilta), nin tarkistin omaa asennettani ja maailmankuvaani. En muuttunut väjkisin, mutta omasta tahdostani positiivisemmaksi ja hyväksyvämmäksi. Jos ihmisestä paistaa liiallinen fanaattisuus mitä tahansa asiaa kohtaan, niin se ei ole omiaan houkuttelemaan naisia. Sillä tavalla ei usein saa edes ystäviä.

- Ei kannata syyttää toisia sellaisista asioista, jotka eivät ole heidän vikansa. Ei ole tuntemattoman ihmisen vika, että juuri minä olen jäänyt jostain osattomaksi, enkä minä voi kohdella häntä sen mukaan. Jos on jäänyt ilman parisuhdetta, ja saanut useita pakkeja, niin ainoa pysyvä tekijä asiassa olen minä itse. Voi tuntua epäreilulta, mutta on turha väittää että kaikki muut ovat väärässä. Ylipäänsä syyllisten etsiminen on tympeää touhua, ainakin tässä asiassa.

• Kettulaatikossa

Ei naiset noihin luonteenpiirteisiin rakastu. Joillakin naisilla vaan on sairaalloinen auttamisvietti, jolloin tuollainen mies on hyvä projekti.

Mutta ette kai te sairaita naisia haluaisikaan, joten ette menetä mitään. Ei siis ole syytä katkeroitua.

• Fitnesskonsultti

"Mikseivät nämä löydä toisiaan?"

Eivät etsi.

"Miksi he eivät kelpaa toisilleen?"

Kelpaisivat jos löytäisivät toisensa.

"Kuka dumppaa kenet?"

Useimmiten se on nainen joka dumppaa, oli syytä tai ei.

"Miksi ette huoli toisianne, kun kohtaatte toisenne?"

Väitätkö ihan oikeasti että tässä elämässä törmää toisiinsa muualla kuin baarissa tuhannen jurrissa? En minäkään usko.

Itse olen paha poika, en kunnon mies vaikka silläkin merkillä olen täälläkin oleillut aina silloin tällöin. Lutkiin en koske, naisiin en siis koske. Mikä ihmeen tarve teillä on "löytää" joku vastakkainen sukupuoli? Miksi uhraatte niin paljon elämää ja energiaa johonkin parinmetsästykseen? Itse aion jatkossakin nauraa, vetää lärvit, provoilla täällä ja olla ilman naista. Siksi koska pystyn.

• ei jaksa enää...

jankutijankutijankutijankutijankut..................................................................................................

• Eli ns. riemuidiootit. Okei, ne on kunnollisia ihmisiä... mutta sitten ne alkaa pitää sitä kunnollisuuttaan jonkinlaisena kaiken takaavana kauppatavarana jonka arvo on ääretön. Eli koska on kunnollinen ihminen niin se tarkoittaa että on saatava sellainen kumppani jolla on pärstää, omaisuutta, metsää ja suklainen muna joka ejakuloi rahaa.

Toisin sanoen, tämä ihmisryhmä ei ymmärrä että kunnollisuudella ei takaa mitään, se vain avaa tien toisten kunnollisten luokse. Sitten nää prinssit ja prinsessat vaan istuskelee ja odottelee että joku tulis hakeen neiti/herra erinomaisuuden, koska jumalauta - kyllähän se oma kunnollisuus on niin erinomainen että Jumala itse laittaa talon katolle kyltin että "Täällä asuu kunnollinen sinkku jonka voi tulla hakemaan pois, mutta vain jos olet täydellinen."

Toimii tosi hyvin varmaan. :)

• mitä valitat?

Siis mikä nyt on? Haluaisit olla kukkona tunkiolla ja nyt vituttaa kun tajuat että jotkut ihmiset tosiaan on sen arvoisia että heistä kilpaillaan? Itse olen sellainen kultaa ejakuloiva suklaamuna (ei homo) että mut saa ainakin tulla hakemaan himasta. Luuletko että liikauttaisin edes millilitraa verta paisuvaiskudokseen jonkun keskinkertaisen vitunkantotelineen takia? Kyllä mua saa tulla vonkaan, eri asia on annanko (naisille)

• mitä valitat? kirjoitti:

Siis mikä nyt on? Haluaisit olla kukkona tunkiolla ja nyt vituttaa kun tajuat että jotkut ihmiset tosiaan on sen arvoisia että heistä kilpaillaan? Itse olen sellainen kultaa ejakuloiva suklaamuna (ei homo) että mut saa ainakin tulla hakemaan himasta. Luuletko että liikauttaisin edes millilitraa verta paisuvaiskudokseen jonkun keskinkertaisen vitunkantotelineen takia? Kyllä mua saa tulla vonkaan, eri asia on annanko (naisille)

Että sellaisen ihmisen on hemmetin vaikee löytää kumppania itselleen itseriittoisuutensa takia. Parisuhde on yleensä yhteispeliä, ei mitään kilpajuoksua pokaalin perässä.

• suuttuu,

ei saa naljailla catmintistä;)

• Hyvää se vain tekee
        suuttuu, kirjoitti:

Tulee vähän realismin tuulahduksia sinne kattimintun tuomiomoralismin norsunluutorniin.

• kiitos tuosta

kommentista:

"Eli koska on kunnollinen ihminen niin se tarkoittaa että on saatava sellainen kumppani jolla on pärstää, omaisuutta, metsää ja suklainen muna joka ejakuloi rahaa."

Harvemmin käy niin että nauraa ääneen yksin jotain juttua lukiessaan. Nyt kävi niin, kiitos.

• Ähäkutti.

Kiitos tästäkin tiivistyksestä. :-D

• cat.mint
        suuttuu, kirjoitti:

viestillään minuun. Enhän olisi edes sopinut siihen!

• Papeete1

Ne lutkittelee toisiaan niin kovaa tahtia, että heitetään lapsi pesuveden mukana ulos.

Oikeesti. Nämä miehet jotka täällä mainostaa olevansa kunnon miehiä ovat oikeasti jokaisen tervejärkisen naisen pahimpia painajaisia. Ne on katkeria ja joka lauseesta löytyy "kaikki suomiämmät", "lutkat" ja "huorat" yms. Henkisen- ja fyysisen väkivallan, ja jopa kuoleman mahdollisuus on erittäin suuri näiden kanssa. Ei kauhean houkuttelevaa.

• SengaSengana.

Mä olen aika lailla samaa mieltä. Kaikki normaalit myöntää, että on tullut tehtyä sitä ja tätä. Elettyä.

No - ehkä ne on noita neljän seinän sisällä turvassa pidettyjä, jotka odottaa noutajaa. Eihän siellä kovin pahaa voi tapahtua, mitä nyt netin kautta saasteita tulee. Ja TV:n. :D

• kunnonmies...

miehes lähiräkälästä ja jatka meidän muiden haukkumista. et silti saa parempaa etkä ole itse parempi.

• Papeete1
        kunnonmies... kirjoitti:

miehes lähiräkälästä ja jatka meidän muiden haukkumista. et silti saa parempaa etkä ole itse parempi.

Jos tuntuu siltä, ja keskustekua jatkan samalla tasolla muiden kanssa niin kauan ku viitsin :)

• Ähäkutti.

Eivät ne ole minunkaan mielestään kunnollisia.

Eivät vain kehtaa väittää olevansa komeita, rikkaita tai fiksuja, joten väittävät olevansa kunnollisia. Harvoin täällä näkee avauksia "miksi rikas mies ei kelpaa", "miksi komea mies ei kelpaa", naiset syyllistyvät siihen lajiin enemmän.

• epätoivoista valittajaa haluis? Ei kukaan. Ei varsinkaan kunnolliset.

• Ähäkutti.

Näiden ihmisten ihanuus, if there ever was any, on varsin hyvin kätketty kaikessa nettikirjoittelussa. Panostus ei selvästikään kohdistu netti-ihmisiin päin - apinakin tietää, että noin tehdään vain lopullisen typerä vaikutus kaikkiin - mutta eipä sitä elämää vaikuttaisi olevan netin ulkopuolellakaan.

• vänkyrä-nainen

kunnollista miestä, koska sen rinnalla tuntisin itseni huonoksi. Haluan sopivaksi kunnottoman miehen niin sit oltaisiin tasavertaisia ja suhteen onnistumistodennäköisyys olisi kymmenkertaisesti parempi, kuin liian kunnollisen miehen kanssa.

• kysymys :

naiset haluaa samanlaisia renttuja kuin itsekin ovat

• koska......

perinteinen mies pitää tuommoista käytettyä ja mahdollisesti eronnutta naista huorana ja nainen tuntee olonsa.

Samasta syystä nainen ei halua liian komeaa miestä, tuntee itsensä rumaksi ja epänaiselliseksi.

• vänkyrä-nainen
        koska...... kirjoitti:

perinteinen mies pitää tuommoista käytettyä ja mahdollisesti eronnutta naista huorana ja nainen tuntee olonsa.

Samasta syystä nainen ei halua liian komeaa miestä, tuntee itsensä rumaksi ja epänaiselliseksi.

komeita miehiä vastaan mitään, koska ulkonäköni ei oo mitenkään sidoksissa miehen ulkonäköön. Itseasiassa mun eka rakkaus on yks komeimpia miehiä joita tunnen eikä mulle ainakaan hänen kanssaan tullut koskaan mitään alemmuudentunnetta. Mutta hän ei ookaan perinteinen mies sit varmaan:)

Mutta luonnepuolta lähinnä tarkoitin. En haluu, et mies on liian tunnollinen ja säntillinen, koska en itsekään ole, vaan ennemminkin suurpiirteinen.

Mutta kunnollisuus on tosi suhteellinen käsite. Mielestäni mä oon hyvä ihminen, vaikken maailman kunnollisin olekaan(päihteet, huonot elämäntavat, oma logiikka moniin asioihin jne.) On musta silti tykätty ja vaikkei kunnon miehet tykkäisikään, niin ei se oo multa pois.

• he eivät.....

löydä toisiaan, korkeintaan netin kautta?

Siinä syy miksi tässä maassa roskasakki ja yh:t lisääntyvät.

• vili

kunnon mies/nainen on lähinnä klisee...kyse on vain siitä et halutaan muokata ihminen oman näköisekseen. jotka sitä kunnon sanaa viljelee. pidän paskajenginä...catmint...jne.

kaikennäköistä vaaditaan mutta ei hyväksytä edes toisen persoonaa. kunnon sanaan liittyy aina käyttötarkoitus ja taka-ajatus..

• noin se menee

Eipä sellaisia voi arvostaa, joiden jutuista paistaa läpi liian suuret luulot itsestä ja toisten halveksunta.

• on aika
        noin se menee kirjoitti:

Eipä sellaisia voi arvostaa, joiden jutuista paistaa läpi liian suuret luulot itsestä ja toisten halveksunta.

harvoin kovin houkutteleva asia.

ihmiset tykkäävät enempi sellaisesta ihmisestä, jonka seurassa voi kokea tulevansa hyväksytyksi.

• ...
        on aika kirjoitti:

harvoin kovin houkutteleva asia.

ihmiset tykkäävät enempi sellaisesta ihmisestä, jonka seurassa voi kokea tulevansa hyväksytyksi.

Kyllä minulle kelpaisi kissanminttu milloin tahansa, vaikka en välttämättä kokisikaan tulevani hyväksytyksi hänen seurassaan. Sellaisiahan ne naiset loppujen lopuksi on kaikki, eivät hyväksy miestään. Ehkä se on monelle tapa osoittaa rakkautta.

• pidät fanaattisuutta
        ... kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaisi kissanminttu milloin tahansa, vaikka en välttämättä kokisikaan tulevani hyväksytyksi hänen seurassaan. Sellaisiahan ne naiset loppujen lopuksi on kaikki, eivät hyväksy miestään. Ehkä se on monelle tapa osoittaa rakkautta.

toivottavana luonteenpiirteenä?

Kyllä on maailma mallillaan perkele.

• kunnon mies
        pidät fanaattisuutta kirjoitti:

toivottavana luonteenpiirteenä?

Kyllä on maailma mallillaan perkele.

voi olla joskus seksikästä :)

• fanaattisista naisista
        kunnon mies kirjoitti:

voi olla joskus seksikästä :)

???

Silloinkin kun et ole samaa mieltä siitä mistä hän on fanaattinen

• kunnon mies
        fanaattisista naisista kirjoitti:

???

Silloinkin kun et ole samaa mieltä siitä mistä hän on fanaattinen

Katsoin tässä yksi päivä Ida Asplundin sihisevää fanaattisuutta FST:n puolelta :)

Ilmeisesti uskoo rehellisesti omaan asiaansa vaikka logiikat on päin honkia :)

• lähiöiden roskasakkia..

ja maaseudun amisjuntteja, joiden viikon huippuhetki on perjantain mäyräkoira satsi.

Minkäänlaista moraalista tai henkistä selkärankaa on turha odottaa.

• Ähäkutti.

Vaaditaan ja vedotaan siihen, että "täytän itsekin kaikki vaatimukseni". Edellinen toteamus yrittää kauniisti sivuuttaa sen seikan, että pyöritään yksinomaan yhden ihmisen navan ympärillä.

Kuka tahansa voisi vaatia kaikenlaisia omia erityisominaisuuksia kumppaniltaan, koska täyttää kerran itsekin nämä vaatimukset. :)

Herääkin kysymys, kumman navan ympärillä pyöritään ja miten se määräytyy?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56