Mitä on tapahtunut?

vonkale

Tulin aikani kuluksi (kun ei nukuta) poikkeamaan palstalle, ja ajattelin muun muassa lueskella joitakin Gekon hauskoja aloituksia, joita vilkuilin tuossa yksi päivä mutten kerinnyt silloin lukea. Niitä vaan ei löydy enää mistään, eikä muitakaan hänen kommenttejaan.

Voisiko joku tiivistää (jos tietää), mikä tässä on takana? Olen seurannut palstaa pitkään rekkautumattomana, ja tiedän aiemmat "savustukset". Sääli jos siitä on kysymys.

43

2285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viilisniilis

Mutta jotain täällä oli urputusta, kun Gek-ko oli poistellut omia aloituksiaan. Sillä oli vissiin palanut kiinni, kun sen musatunnista oli valitettu. Tai ehkä sillä on vaan oikea elämä, eikä siksi ole meitä täällä hauskuuttamassa :(. Mutta mä en tosiaan nyt tiedä, että kuka on napissut ja mitä...

• vonkale

hyvähän se on ihmisellä oikeakin elämä olla. :) Ihmetytti vain viestihistorian massapoistot, ja ihmetyttää edelleen. Noh, en minä nyt tiedä, oliko tämä aloituksen arvoinen juttu...

• muistuttaa :
        vonkale kirjoitti:

hyvähän se on ihmisellä oikeakin elämä olla. :) Ihmetytti vain viestihistorian massapoistot, ja ihmetyttää edelleen. Noh, en minä nyt tiedä, oliko tämä aloituksen arvoinen juttu...

että tällä palstalla keskustellaan Miehen logiikasta...

• Mangusti.

kans ihan ulalla tässä asiassa. Ilmeisesti olen onnellisesti onnistunut sivuuttamaan tietyt ketjut epähuomiossa kokonaan. :)

Toivottavasti gekko kirjoittaa taas hauskoja juttujaan pian.

• vain :
        vonkale kirjoitti:

kohtuuden asialla vaatiessasi lisää läpinäkyvyyttä palstailuun

• että savustus kyllä alko, mutta gekko oli itse 'kavereineen' niitä savustajia ja muu oli sitte savutettava, joku tai jotkut vittuuntu sitte vähä siihen savustamiseen. Jos se niiden tapahtumien vuoks on massapoistamaan viestejään alkanut, ni se on ylireagointi sitte.

Sivuhuomautuksena sanottakoon, että pikkusen laittaa tämän tyylin alotukset karsastamaan. En voi välttyä mielikuvalta, että vonkale olis gekko kyselemässä ittensä perään. Ei sillä ny väliä ole, jottei tartte 'henkilöllisyyttä' todistelemaan.

• la.ra

palstan vainoharhaisuus näkyy tarttuneen suhunkin.

Tällaiset spekulaatiot ovat paitsi turhia niin myös tuhoisia ilmapiirin kannalta.

Viestien poistaminen on rekisteröidyn nimimerkin oikeus ja siitä on turha rutkuttaa, varsinkin jos itse on samaa oikeuttaan samalla tavalla käyttänyt.

• la.ra kirjoitti:

Tällaiset spekulaatiot ovat paitsi turhia niin myös tuhoisia ilmapiirin kannalta.

Viestien poistaminen on rekisteröidyn nimimerkin oikeus ja siitä on turha rutkuttaa, varsinkin jos itse on samaa oikeuttaan samalla tavalla käyttänyt.

Alotuksen muoto mua karsasti, ei nikki. Mulle on ihan se ja sama, että miks alottajan perään kyselemä nikki on poistanut viestejään. Vastasin vaan alotuksen otsikon mukaiseen kysymykseen.

Mutten mä tästä enempää jaksa jauhaa. Se on vanha juttu jo.

• .................

Nyt sä oot kyl Relaxed vainoharhainen. Kullanmurusi savustus alkoi jo kolmisen viikkoa sitten, ja Gekolla ei ollut mitään tekemistä sen kanssa. Itse se sai itsensä siihen pisteeseen, että kaverit kaikkosi. G riita oli pari iltaa sitten. Ja musatunti oli jotain yli viikko sitten.

Kyllä täällä vainotaan muitakin kuin prinsessaasi - et vain suostu näkemään sitä. Tässäkin ketjussa on yksi heitä, eli miehiä, joille kaikki naiset ja naisten aloitukset tällä palstalla on punainen vaate.

• mielipide.
        la.ra kirjoitti:

tosi hyvä kommentti!

• la.ra
        mielipide. kirjoitti:

tosi hyvä kommentti!

Harvinaista herkkua, mutta joskus sitä minäkin onnistun, hih.

• mielipide.
        la.ra kirjoitti:

Harvinaista herkkua, mutta joskus sitä minäkin onnistun, hih.

*itkee ilosta*

• on tuttua
        la.ra kirjoitti:

Jeesusteleva 2-naamaisuus tarkemmin sanottuna. Ei siinä sen enempää ihmettelemistä. Poistanut usein juttujaan ja nyt moittii samasta...

• ................. kirjoitti:

Nyt sä oot kyl Relaxed vainoharhainen. Kullanmurusi savustus alkoi jo kolmisen viikkoa sitten, ja Gekolla ei ollut mitään tekemistä sen kanssa. Itse se sai itsensä siihen pisteeseen, että kaverit kaikkosi. G riita oli pari iltaa sitten. Ja musatunti oli jotain yli viikko sitten.

Kyllä täällä vainotaan muitakin kuin prinsessaasi - et vain suostu näkemään sitä. Tässäkin ketjussa on yksi heitä, eli miehiä, joille kaikki naiset ja naisten aloitukset tällä palstalla on punainen vaate.

Mutta vastaan kuitenkin. En ole vainoharhainen, sanoin vaan, että karsastan tämäntyylisiä alotuksia. Tääl on vaan kaikenmaailman Ryynäsiä nähty. Siitäkin huolimatta vastasin mielestäni myös ap-kysymykseen. Eikä mua kiinnosta se, että koska savustukset ovat alkaneet, enkä menisi kyllä kenenkään puolesta vannomaan, että kenellä asian kanssa on ollut tekemistä ja kenellä ei. Niin, tai jos oot ite ollu mukana alottamassa, ni sittehän sulla se tieto on. Mut, savustuksissa mua kiinnostaa ainoastaan niiden lopetus, ei alotus.

Joo. Kissanminttu kuuluu mun prinsessoihin ja kullunmuruihin ja niitä on muitakin. On aina ollut ja aina tulee olemaan.

Enkä mä haluukaan nähdä kaikkee. Jos mä haluisin nähdä 'kaiken' ni mä näkisin sen.

• on tuttua kirjoitti:

Jeesusteleva 2-naamaisuus tarkemmin sanottuna. Ei siinä sen enempää ihmettelemistä. Poistanut usein juttujaan ja nyt moittii samasta...

En mielestäni. Mun puolesta tän palstan sais putsata kaikista viesteistä vaikka joka toinen päivä. Ihan sama.

• Ei jouda nykyään roikkuamaan palstalla, niin menee ohi kaikki äxön. :(

• vonkale
        relaxed_eyes kirjoitti:

Alotuksen muoto mua karsasti, ei nikki. Mulle on ihan se ja sama, että miks alottajan perään kyselemä nikki on poistanut viestejään. Vastasin vaan alotuksen otsikon mukaiseen kysymykseen.

Mutten mä tästä enempää jaksa jauhaa. Se on vanha juttu jo.

arvasin, että joku palstavanhus esittää epäilevän sanansa. En ole Gekko, mutten voi sitä mitenkään todistaa, joten helppohan sun on heitellä.

"Mulle on ihan se ja sama, että miks alottajan perään kyselemä nikki on poistanut viestejään."

Kaikille se ei ole ihan se ja sama, koska kaikkien viestit eivät ole sellaista lässynläätä kuin sulla.

• cat.mint
        ................. kirjoitti:

Kumma kun et mollaa gek-koa lainkaan siitä että aloitti sellaisen riidan ilman syytä. Ja minä olen täällä yleisellä tasolla puhunut asioista ja kertonut mielipiteitäni, ja se on hieman eri asia kuin että johonkin tiettyyn nimimerkkiin kohdistetaan sellainen ajojahti. Jos joku on löytänyt itsensä minun määritelmistäni, niin itsehän hän silloin itseään kritisoi. Mitä kukaan arvottaa itseään toisten määritelmien mukaan. Onhan kaikilla nais- tai miesihanteensa, enkä minäkään täytä jonkun toisen määrittelemää ihannenaista.

Jos joku kirjoittaisi tänne: "Yhden yön suhteita kammoksuvat naiset ovat mieskammoisia tulevia vanhojapiikoja", niin jättäisin sellaisen kommentin omaan arvoonsa, vaikka sillä viitattaisiinkin minuun (kuten joku joskus tainnut vihjaista jotain että jään vanhaksipiiaksi tai pelkään liikaa tms.).

Äläkä sinä minua prinsessaksi kutsu.

• la.ra
        cat.mint kirjoitti:

Kumma kun et mollaa gek-koa lainkaan siitä että aloitti sellaisen riidan ilman syytä. Ja minä olen täällä yleisellä tasolla puhunut asioista ja kertonut mielipiteitäni, ja se on hieman eri asia kuin että johonkin tiettyyn nimimerkkiin kohdistetaan sellainen ajojahti. Jos joku on löytänyt itsensä minun määritelmistäni, niin itsehän hän silloin itseään kritisoi. Mitä kukaan arvottaa itseään toisten määritelmien mukaan. Onhan kaikilla nais- tai miesihanteensa, enkä minäkään täytä jonkun toisen määrittelemää ihannenaista.

Jos joku kirjoittaisi tänne: "Yhden yön suhteita kammoksuvat naiset ovat mieskammoisia tulevia vanhojapiikoja", niin jättäisin sellaisen kommentin omaan arvoonsa, vaikka sillä viitattaisiinkin minuun (kuten joku joskus tainnut vihjaista jotain että jään vanhaksipiiaksi tai pelkään liikaa tms.).

Kun nimiä ei mainittu niin mä vähän jouduin pähkäilemään, että kuka se "prinsessa" on. :)

Hyvä, että selvisi.

• cat.mint
        la.ra kirjoitti:

Kun nimiä ei mainittu niin mä vähän jouduin pähkäilemään, että kuka se "prinsessa" on. :)

Hyvä, että selvisi.

"prinsessa" olen ehkä tuon viestin kirjoittajan (.........) mielestä, mutta milloinkas se olisi oikeassa ollut.

• ..........................
        cat.mint kirjoitti:

kuka on väittänyt, että se oli sulle?

• .......................... kirjoitti:

kuka on väittänyt, että se oli sulle?

Mullehan se oli piikki, eiks vaan? Mun pitäis herätä näkemään kaikki ja suhtautua kaikkiin samanarvoisesti, muttaku pidän joitain 'jalustalla' ja joitain taas sitten en.

Olen myöntänyt epäoikeudenmukaisuuteni jo monet kerrat, mutta enpä valamiehistössä ole koskaan istunutkaan muita tuomitsemassa.

• ...................
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mullehan se oli piikki, eiks vaan? Mun pitäis herätä näkemään kaikki ja suhtautua kaikkiin samanarvoisesti, muttaku pidän joitain 'jalustalla' ja joitain taas sitten en.

Olen myöntänyt epäoikeudenmukaisuuteni jo monet kerrat, mutta enpä valamiehistössä ole koskaan istunutkaan muita tuomitsemassa.

ei vaan sä oot ainut jonka kanssa se puhuu ilman että se alkaa huuta heti

• cat.mint
        ................... kirjoitti:

Lukaisepa (joka muuten tunnut olevan aina väärässä) vaikka eilisiltainen viestiketju julkuista... :)

• ................... kirjoitti:

että mä en huuda sille? Annan itseni ihmisenä sille ja se antaa itsensä ihmisenä mulle? Ihminen on aina asioiden yläpuolella.

Antamisen ja saamisen laki. Onko tuttu?

• cat.mint
        ................... kirjoitti:

sulle kun näytät olevan niin hakoteillä, että keskustelen asiallisesti kaikkien niiden kanssa, jotka keskustelevat asiallisesti... Ja tuo mainitsemasi RE ei kuitenkaan ole asiallisimmasta päästä, sillä eilenkin se kirjoitti törkyviesti minun viestiin vastaukseksi, joten jouduin poistamaan oman viestini ja laittamaan sen uudelleen. Joten avaapa silmäsi ennen kuin tulet syöttämään tuollaista paskaa.

• cat.mint kirjoitti:

sulle kun näytät olevan niin hakoteillä, että keskustelen asiallisesti kaikkien niiden kanssa, jotka keskustelevat asiallisesti... Ja tuo mainitsemasi RE ei kuitenkaan ole asiallisimmasta päästä, sillä eilenkin se kirjoitti törkyviesti minun viestiin vastaukseksi, joten jouduin poistamaan oman viestini ja laittamaan sen uudelleen. Joten avaapa silmäsi ennen kuin tulet syöttämään tuollaista paskaa.

Joo mä huomasin sen joskus illalla, että olit poistanu sen. Olen pahoillani, älä ota ittees. Se ei ollut pahalla tai millään muullakaan tarkotettu. Heitto vain.

• selitys:
        relaxed_eyes kirjoitti:

Joo mä huomasin sen joskus illalla, että olit poistanu sen. Olen pahoillani, älä ota ittees. Se ei ollut pahalla tai millään muullakaan tarkotettu. Heitto vain.

"heitto vain". Paska lentää edelleen, niin kuin aina, turha selitellä.

• selitys: kirjoitti:

"heitto vain". Paska lentää edelleen, niin kuin aina, turha selitellä.

Mä käytin vain kielikuvaa ja se oli puolitörkee. Tiedänpähän vastedes missä menee rajat.

• temeq

siellä oli pari yötä sitten. Ei mitään suuremmin mainittavaa.

Mahdollisuus poistaa omia viestejä on ihan älytön. Jos ei pysty seisomaan omien sanojensa takana vielä seuraavanakin päivänä, niin huonosti menee. Jos vituttaa ja sanoo suoremmin kuin on kohteliasta, pitää pystyä olemaan mies/nainen ja kohdata asia vielä myöhemminkin mahdollisine seurauksineen.

Joojoo, sitten on nämä systeemit, joissa jonkun rekatun ketjussa alkaa rekatusta riippumaton jonkun henkilön/ryhmä jne. parjaaminen. Silloin poistaminen on ihan ok, mutta sen ei pitäisi olla kenenkään palstalaisen tehtävä tai edes mahdollisuus. Jokin ylläpidon tyylinen systeemi olisi ainut oikea tie.

Ilmoita asiattomasta nönnönnööstä on olemassa tälläkin hetkellä.

Turinaa, vittuilua tai mitä sitten ikinä onkin, niin kun sen tänne lätkäisee, niin täällä sen on pysyttävä. Ihme hyväksynnän hakemista, kun omat kiukkuviestit hävitetään historian pieruihin.

Tai no oikeestaan ihan sama.

• Papeete1

Käytiin joka tietysti paisui kuin pullataikina joka suuntaan (varsinkin itseään puskassa komppaavan limanuljaskan ansiosta), mutta ei Gekko mitenkään paha ollut eikä tuon takia nyt ainakaan kannata poistua. Tarvii tutkailla mitä on tapahtunut.

• unohtaa :

puskapapujen ansioita riidan lietsomisessa

• vänkyrä-nainen

ainakin kakskyt eri ihmistä, puskia ja rekattuja, sanoo jostain ihmisestä oman mielipiteensä niin vaan yhtä niistä syytetään eli tässä tapauksessa ilmeisesti Gekkoa. Gekolta ei todellakaan ole ne pahimmat kommentit tulleet. Sen verran itsekin oon keskusteluista tietoinen!

Mutta aihe on varmaan kaikkien meielestä sellainen, ettei siitä sen enempää tarvi jauhaa. Cat.mintia ei tarvii haukkua, mut ei tarvi myöskään gekkoa, eikä papua tai ketään muitakaan.
      Harmi vaan, et aina tuntuu olevan joku, jolle jollain on jotain hampaankolossa.

Paljon kivempi, kun palstalla olis ees hetken aikaa rauha....

• cat.mint

gek-kohan sen koko riidan aloitti. Hänen kommenttinsa olivat ilkeitä, mutta pahempia olivat Papeeten, jotka olivat täyttä valhetta. Myös sellaiset muut järjenjättiläiset, kuten ne jotkut puskat, heittivät täysin typeriä kommentteja... Ja hulluinta on se, että se alkoi minun viestistäni joka ei ainakaan kohdistunut heihin, vaan oli ap:lle (sen viestiketjun aloittajalle).

• ....................
        cat.mint kirjoitti:

gek-kohan sen koko riidan aloitti. Hänen kommenttinsa olivat ilkeitä, mutta pahempia olivat Papeeten, jotka olivat täyttä valhetta. Myös sellaiset muut järjenjättiläiset, kuten ne jotkut puskat, heittivät täysin typeriä kommentteja... Ja hulluinta on se, että se alkoi minun viestistäni joka ei ainakaan kohdistunut heihin, vaan oli ap:lle (sen viestiketjun aloittajalle).

voi vittu

sä voisit ihan totta lukea jostakin mitä se veren kerjäämine nenästä tarkoittaa tai kysy vaikka Relaxed Eyesiltä.

Nyt sä oot se, joka täällä riitelee. Ihan totta.
        Jätä muut rauhaan, ole hyvä, älä ylläpidä tätä riitaa haukkumalla muita.

• sisäpiiri jyllää :D
        .................... kirjoitti:

voi vittu

sä voisit ihan totta lukea jostakin mitä se veren kerjäämine nenästä tarkoittaa tai kysy vaikka Relaxed Eyesiltä.

Ei todellakaan cat.mint täällä riitele tai edes aloita niitä. Kyllä ne on ihan muut hahmot jotka täällä riitelee.

Onhan se tosin huomattu että toiset saavat täällä erivapauksia ja diplomaattisen koskemattomuuden jos kuuluvat sisäpiiriin :D

• cat.mint
        .................... kirjoitti:

voi vittu

"Jätä muut rauhaan, ole hyvä, älä ylläpidä tätä riitaa haukkumalla muita."

Siis nyt herää kysymys, että oletko sinä oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Kun minä en ole millään tapaa syyllinen siihen riitaan, vaan sen aloitti gek-ko. Ja siihen tuli Puputin1 mukaan, ilman syytä hänkin. Hän vieläpä oli se joka haukkui minua ja kirjoitti täysin valheellisen paskakommentin minusta. Ja sehän ei tietenkään ole väärin sinusta, ei tietenkään. Papuhan saa kirjoittaa mitä vain ja kenestä vain, ja vielä nimimerkkiin kohdistuen!

Ja sinä kritisoit minua nyt, kun olen loukkaantunut (verisesti) Puputtimen valheesta. Ei helvetti soikoon. Ja että minä vain haukun muita, mutta mitäs se Papeete1 sitten teki???

Täytyy sanoa, että sä olet kyllä pahin stalkkeri mitä tällä palstalla on nähty? Miten sulla riittää mielenkiintoa yhden ihmisen kiusaamiseen? Taidat olla oikea pahuuden ruumiillistuma. Ole hyvä ja lopeta stalkkerointi!

• -eräsmies-

ihan aikuisia ihmisiä kaikki ole, sekä osaa seuransa valita ja puolensa pitää.

Gekko ja sen sivupersoonat on hauskoja. Palstan piristys. Minusta se kinaakin reilusti ja myöntää reilusti jos on väärässä.

• kunnon mies

onko se nyt aikuismaista käytöstä kinata itsensä kanssa Miehen logiikka -palstalla?

• ------
        kunnon mies kirjoitti:

onko se nyt aikuismaista käytöstä kinata itsensä kanssa Miehen logiikka -palstalla?

sata kertaa aikuisempaa ja järkevämpää kuin nimittää itseään kunnon mieheksi.

• kunnon mies
        ------ kirjoitti:

sata kertaa aikuisempaa ja järkevämpää kuin nimittää itseään kunnon mieheksi.

kun nimimerkki on "kunnon mies" ei ole tarkoituskaan saada ansiotonta arvonnousua...

• on ystävällisesti

tallentanut osan kahinasta (catfightista), joka ei sinänsä ollut paha, mutta ehkä Gek-ko vain kyllästyi koko touhuun:

http://tinyurl.com/2ex5o6

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      82
      1320
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      938
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      363
      778
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      141
      738
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56