karavaanarit rehellisiäkö

jerebiam

Noo suurilta osin, mutta hupaisaa lukea TAAS niiden ulkomaan saittia. Saunan jälkeen kaljapäissään kierretään autoa ja kehutaan voortiamaasta taivaisiin ja piti ostaa näin pitkä kun oli rahaa, mutta auta armias kun mennään tanskan sillalle tai autolautalle on auto kutistunut halvimpaan ja pikkuruisimpaan maksuluokkaan. Eikä sekään riitä jos joku ystävällisesti ilmoittaa prosyyrissä olevan toisenlaiset hinnat, vedetääs keulaan jos ei oltas netissä. Tervetuloa vaan uudet jäsenet.

11

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että jos ostaa uuden

P I T K Ä N asuntoauton niin ei mikään Tanskan silta tunnu missään. Ne jotka ajavat isolla asuntoautolla on joko yrittäjä tai perintörahalla ostettu karavaanari.
      Nämä kateellisia on ne jotka asuvat hotellissa tai vuokraavat mökin ja joutuu siellä olemaan vaikka neljä viikkoa sataisi.

• vinkuu ja röhisee

kun itse ajelen sellaisella 200kiloeeron yli 8,5m liikkuvalla lomahotellilla kaikilla mahdollisilla varusteilla niin jokin siltamaksu tai lauttamaksu on taskunpohja hiluja, ei merkitystä!

• 577668

Hörhöamikset?

• Kun pienistä palkoista säästää sen 6,5m m-auton niin kyllä siinä jää säästövaihde päälle. 40 - 60 tuhanteen eeroon saa monta kertaa jättää perjantaipullon ja paljon muutakin ostamatta. Ei ne suuret tulot ratkaise vaan pienet menot, niiden avulla kertyy pesämunaa vaikka sitten matkailuvälineihinkin.

Hinnoittelu monilla silloilla ja tunneleissa ei myöskään oikein mielestäni täytä oikeudenmukaisuuden vaatimuksia. Pari vaaksaa voi maksaa yhtä paljon kuin koko muu auto.

Kokoon liittyvän hinnoittelun ymmärrän lastia kuljettavissa ajoneuvoissa koska mukaan mahtuu suurempi määrä arvotavaraa, vaikka hiekkaa mutta se millaisessa välineessä lakanansa kuljettaa on sillan ja tunnelin/lautan omistajalle aika yhden tekevää kun puhutaan 6 tai 7 metristä. Pakkohan se silti on alistua jos yli täytyy mennä.

• jerebiam

Tuokin on, ei kai se mitään alistumista ole, vaan sitä saat..an nykyelämän lusmuilua, mun pitää saada eniten ja maksaa vähiten ja kaikki kuuluu mulle. Vai käytkö linnanmäelläkin lastenlipulla vai alistutko maksamaan aikuisen maksun. Jos palvelun tarjoaja on määritellyt hinnat (olkoonkin päin oikeustajua) johon kuuluu 6 lihapullaa, niin pitää tulla kitisemään harrastaja-saitille, että otan 8 ei kukaan näe on himpan väärin.

• jerebiam kirjoitti:

Tuokin on, ei kai se mitään alistumista ole, vaan sitä saat..an nykyelämän lusmuilua, mun pitää saada eniten ja maksaa vähiten ja kaikki kuuluu mulle. Vai käytkö linnanmäelläkin lastenlipulla vai alistutko maksamaan aikuisen maksun. Jos palvelun tarjoaja on määritellyt hinnat (olkoonkin päin oikeustajua) johon kuuluu 6 lihapullaa, niin pitää tulla kitisemään harrastaja-saitille, että otan 8 ei kukaan näe on himpan väärin.

Enhän minä tullut tänne kitisemään vaan sinä, arvoisa Jerebiam. Minä vain kommentoin sinun kitinöitäsi ja siinä sivussa lausuin hieman omaakin kantaani.

Minä pääsen Linnanmäelle (huom. erisnimi) eläkeläislipulla jos sinne on sellaisia, yleensä ne ovat samanhintaisia lasten kanssa. Eikö se niin olekin, että sitä muutenkin vanhempana lähestyy uudelleen lapsuuttaan? Saa vaipat ja kaikki.

• jerebiam
        karva.naamari kirjoitti:

Enhän minä tullut tänne kitisemään vaan sinä, arvoisa Jerebiam. Minä vain kommentoin sinun kitinöitäsi ja siinä sivussa lausuin hieman omaakin kantaani.

Minä pääsen Linnanmäelle (huom. erisnimi) eläkeläislipulla jos sinne on sellaisia, yleensä ne ovat samanhintaisia lasten kanssa. Eikö se niin olekin, että sitä muutenkin vanhempana lähestyy uudelleen lapsuuttaan? Saa vaipat ja kaikki.

Juttu on nyt niin että, vastasin sinun vastineisiin ja arvostelu oli tarkoitettu niille "mittamiehille" ei sinulle. Mutta taas.... keskustelutaito unohtuu ja mennään nakkikioski jonoon...

• 577668
        karva.naamari kirjoitti:

Sinä, paha sekasikiö, puutut yleensä kaikkeen sameine ajatuksinesi!

• 577668 kirjoitti:

Sinä, paha sekasikiö, puutut yleensä kaikkeen sameine ajatuksinesi!

Ottaen aiheen huomioon ilmaisusi on hieman omintakeinen. Mitenkä sinä itse selität lausahduksesi liittymisen yleiseen pihtailuun jota tämä osio nyt käsittelee.

• niiiiin

Kyllä sinullakin on murheet, toivottavasti et saa vatsahaavaa!

• o l e

En ole koskaan törmännyt epärehelliseen garavaanariin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4022
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3071
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2263
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2038
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1811
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1790
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      70
      1790
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1517
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe