Viimeisin rähinä

-Kiinnostuneille-

13

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas:

asiattomia ja aggressiivisia

• yrittävät

jälleen masinoida yhden nimimerkin mustamaalausta

• Papeete1

Ei ole :)

• Papeete1
        yrittävät kirjoitti:

jälleen masinoida yhden nimimerkin mustamaalausta

Mä en osaa mitään googlen välimuisteja kaivella ja toisekseen olin ihan nimimerkillä tuossa enkä yhtään kommenttia kirjoittanut puskista. On se ihme juttu, että niitä jotka kirjoittavat epäillään puskasta paskojiksi, eikä niitä jotka pysyvät piilossa tai kommentoivat harvoin. Jos minä olisin puskissa niin kai mä saatana ne kaikki negatiivisemmatkin juttuni sieltä kirjoittaisin kuten eräät. Ääliö.

Ei minun tarvitse cat.minttia mitenkään mustamaalata.

• että Googlen

robotin poiminnasta puuttuu se Papeeten kommentti, josta Catmint veti suurimman herneen nenäänsä. Gekko myös lisäsi vielä höyryä, mutta pyysi sitten pikkaisen anteeksi, tosin Ryynäsen nimellä. Yrmio selvästikin nautti tapahtumista, mutta Frederico ei, ja Fredu yrittikin toimia sovittelijana. Puskat tietysti lisäsivät omat mausteensa.

Tuo tiedoksi niille, joita sattuu kiinnostamaan. Eli rentosilmän ei tarvitse tulla tähän mussuttamaan, ettei hän jaksa näitä. :D

• Emmä enää mussutakaan. Aamulla kuvittelin, että tää on vanha asia jo. Mutta ei ookaan. Näköjään yhdellä jos toisella on jääny vielä jotain hampaankoloon, ku näin kerran joka suunnasta kaivellaan.

• juttuja

ei siis ole kyseisessä ketjussa (sen nykymuodossa) tallella siksi, että ne olivat Gekon viestien alla ja Gek-ko on poistanut kaikki omansa.

• lisäsi-

höyryä? koko ajanhan se oli siinä höyryämässä

• la.ra

Tätäko on miehen logiikka?
      Tai asiallinen keskustelu?

Tosi aikuismaista, ihmiset!

• puhuja, mulkku on vaan tehny susta lepsun, vielä jokin aika sitten olit ite joka välissä tukkanuottasilla jonkun kanssa :-)

Antaa tyttöjen tapella, nukkuvatpahan ainakin yönsä hyvin ja väsyneinä päivän mittelöistä. Sitäpaitsi tää on parasta hupia mitä tää palsta on tarjonnu aikoihin, aika menee kuin siivillä tätä seuratessa.

• la.ra
        yrmio kirjoitti:

puhuja, mulkku on vaan tehny susta lepsun, vielä jokin aika sitten olit ite joka välissä tukkanuottasilla jonkun kanssa :-)

Antaa tyttöjen tapella, nukkuvatpahan ainakin yönsä hyvin ja väsyneinä päivän mittelöistä. Sitäpaitsi tää on parasta hupia mitä tää palsta on tarjonnu aikoihin, aika menee kuin siivillä tätä seuratessa.

Perskärpäseni on jättänyt minut rauhaan.

Mä en ole koskaan tehnyt tällaisia aloituksia enkä tee vastakaan.

• torstaigallup

Aihe esim. jos olisit mulkku millainen mulkku olisit

• SupremeSatan

Uskovaiset päästelee pahempaa herjaa meikäläistä kohtaan, kun yritän mainostaa saadakseni leipää pöytään. Heikkohermoset paskat.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56