miten tapahtuu kun haluan vaihtaa tuttelin nanniin?olen kuullut että nan on vatsa ystävällisempää.poika puklaa paljon tuttelilla ja nyt on iltaisin ruennut itkee vissiinki mahakipuu.(hampaitaki ois tulossa joten en tiedä oikeen mistä itku johtuu)poika kohta 4kk.imetys loppu kun poika teki lakon.joten olen antanut n.2-3viikkoa pelkkää tuttelia.vaihdanko kertalaakilla vai jotenkin erissä?
apuva,vaihdan tuttelin nanniin,miten
2
383
Vastaukset
- heiheiheihei
meillä oli sama ongelma tytön kanssa vuos sitten. ja ensin annettiin meillä tuttelia josta seuras masukipuja ja vaihdettiin ihan suoraan nanniin, ei siis mitenkään vähitellen vaan ihan kertaheitosta.
ja kun miettii niin kun kerta tutteli aiheuttaa masukipuja niin miksi niitä pitkittämään vaihdon takia kun voi antaa suoraan nannia josta teilläkään ei toivottavasti tule mitään oireita.- Milla.M
kiorvikkeesta toiseen siirtyessä ei tarvitse tehdä vaihtoa vähitellen, vaan ihan "kertalinttuulla".
Meillä poika oksensi Tuttelin pois kaaressa, joten vaihdoin suorilla Naniin, jonka kanssa ei ollut sitten minkäänlaisia ongelmia.
Olen samaa mieltä tuosta, että ei kannata pitkittää tuilannetta ,jos joku korvike aiheutta vaivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1013786Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe543131- 793057
- 192915
- 282754
- 522472
- 192217
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans52145- 602138
- 591996