Hedelmä/marjasoseista

Apua kaipaava

Miten tarjoatte vauvalle hedelmä ja marjasoseet, lämmitättekö vai tarjoatteko jääkaappikylmänä/huoneenlämpösenä? Aloitettiin kiinteät perunaporkkana soseella viime viikolla: Kivasti lähti menemään.. Ei vain neuvolasta saatu mitään ohjeita, maalaisjärjellä&cauvakirjan ohjeilla mennään..=)

6

532

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hedelmät

Minä lämmitän pojalle ainoastaan liha-kasvisruoat.

Hedelmä/marjamössöt meillä on syöty jääkaappikylminä siitä lähtien, kun kuulin viileän ruoan uppoavan paremmin varsinkin silloin, kun on hampaita tulossa. Sitä ennen säilytin/ syötin purkit huoneen lämpöisinä.

• poika 7kk

ollaan aina syötetty ne niin että avaamattoman purkin kun avaa niin sellaisenaan(huoneenlämpöisenä siis) ja sitten jo avattu jääkaappikylmä sose: lämmitän 5 sek mikrossa

• ei ole terveellistä

jääkaappikylmä ruoka ei ole terveellistä pienelle vatsalle, joten on hyvä huoneenlämpöisenä. Ja lämpimässä vedessä lämmitettynä kaikki sellaiset, joita aikuinenkin syö lämmitettynä, kuten liha- ja kalasoseet ja vihannekset. Mutta älä lämmitä niin, että suu palaa, sillä sitten lapsi voi jatkossa kieltäytyä kokonaan kyseisestä ruoasta.

• hah/hah/hah

hahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahah

• Apua kaipaava

Kiitos paljon avusta, kaikki vastanneet! =)

• ole nähnyt

...missään semmoista tekstiä(nuo neuvolasta saadut opukset) että kylmä ei olisi terveellistä vauvan vatsalle..siihen liittyen olen nähnyt vain lausahduksen, "älä tarjoa vauvalle kylmisä soseita ettei tälle tulisi kylmä:D"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2311
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1014
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      583
      855
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      68
      641
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    Aihe