Lidlin makuelämykset

heittäkääs parhaat

Heittäkäähän parhaat makuelämykset liidelistä? Itse heitän cordon bleu -juustokanapiffit röstiperunoiden kanssa.. mmmmmm!

12

2811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertoja

niille muille...

röstit menee kyllä...

• .........

ainut hyvä valmisruoka mitä lidlistä saa

• Liiterin pakastettu cevapcici on ihan laadukasta.Se viileähyllyn versio vähän tökkii.

• Hmmmmmmmmmmmmmmmm

Mun mielipide juurikin tuosta pakasteversiosta on se, että
        - liian suolaista
        - rustoista
        - ei makua vaikka paistoin öljyssä pannulla (ilman muita lisäyksiä)

Viileähyllyn cevapcici -versiota en ole testannut, koska käyn tosi harvoin Lidlissä - ajattelinpahan käydä kertomassa mielipiteeni ko. pakasteversiosta.

• Silja Suhonen
        Hmmmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

Mun mielipide juurikin tuosta pakasteversiosta on se, että
        - liian suolaista
        - rustoista
        - ei makua vaikka paistoin öljyssä pannulla (ilman muita lisäyksiä)

Viileähyllyn cevapcici -versiota en ole testannut, koska käyn tosi harvoin Lidlissä - ajattelinpahan käydä kertomassa mielipiteeni ko. pakasteversiosta.

Ihan syötävää, vähän suolaista.
        Jos jotain pitäisi Lidlin eineksistä valita niin sitten tonnikalapizza.

• on kyllä

ehdottomasti paras, siis se pakastettu versio. Nuo pehmeässä peltirasiassa olevat kannattaa jättää hyllyyn.

Pakastecevapcicit muistuttavat maultaan hyvin paljon Jugoslaviassa syömiäni aitoja.

• kipeli

kertoisiko joku minulle, kun en tiiä?

• vanha kokki
        kipeli kirjoitti:

kertoisiko joku minulle, kun en tiiä?

Perinneruoka. Samantapaisia ovat myös Kreikkalainen keftedes, Turkkilainen köfte, egyptiläinen kufta jne. On tärkeätä muistaa, että nämä ovat parhaimmillaan aidossa hiiligrillissä kypsennettyinä. Oikeastaan kaikki muut valmistustavat ovat vääriä. Lidlin myymät cevapzicit
        ovat todella valmistuotteiksi erinomaisia maultaan ja koostumukseltaan. Suosittelen lämpimästi, esimerkiksi patonkia, tsatsikia, kreikkalaista salaattia ja grillattuja cevapziceja.
        (muistakaa, grillataan jäisinä).

• ja edullisia. Yleensä olen ostanut sen Margherita 3 kpl pizzapakkauksen, hinta muistaakseni 2,49 €. Näihin voi vielä kotona lisätä jotain pientä, itse lisään yleensä ainakin paprikaa niin on vähän enemmän sitten makuakin. Mutta ovat kyllä hyviä ilman mitään lisäämisiäkin.

• eineksiä

Osta edes kunnon pitsaa äläkä tuollaista uitettua tehotuotettua Eurokuraa.

• kunnon pitsaa?
        eineksiä kirjoitti:

Osta edes kunnon pitsaa äläkä tuollaista uitettua tehotuotettua Eurokuraa.

kerro _mielipiteesi_.

• elliivoo
        kunnon pitsaa? kirjoitti:

kerro _mielipiteesi_.

Eipä tainnut tuosta teinistä olla vastaajaksi. Itse maistoin Lidlin pizzaa kun poikani niistä tykkää ja mielestäni oli yllättävän hyvää. Useimmin teemme kotona ihan "kunnon" pizzaa missä voi myös vaikuttaa aika paljon kaloripitoisuuteen valitsemalla kevyempiä päällisiä, mutta hyviä pikaruokana ovat Lidlin pizzat! Ja erittäin edullisia :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe