Heittäkäähän parhaat makuelämykset liidelistä? Itse heitän cordon bleu -juustokanapiffit röstiperunoiden kanssa.. mmmmmm!
Lidlin makuelämykset
12
2811
Vastaukset
- vertoja
niille muille...
röstit menee kyllä... - .........
ainut hyvä valmisruoka mitä lidlistä saa
Liiterin pakastettu cevapcici on ihan laadukasta.Se viileähyllyn versio vähän tökkii.
- Hmmmmmmmmmmmmmmmm
Mun mielipide juurikin tuosta pakasteversiosta on se, että
- liian suolaista
- rustoista
- ei makua vaikka paistoin öljyssä pannulla (ilman muita lisäyksiä)
Viileähyllyn cevapcici -versiota en ole testannut, koska käyn tosi harvoin Lidlissä - ajattelinpahan käydä kertomassa mielipiteeni ko. pakasteversiosta. - Silja Suhonen
Hmmmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:
Mun mielipide juurikin tuosta pakasteversiosta on se, että
- liian suolaista
- rustoista
- ei makua vaikka paistoin öljyssä pannulla (ilman muita lisäyksiä)
Viileähyllyn cevapcici -versiota en ole testannut, koska käyn tosi harvoin Lidlissä - ajattelinpahan käydä kertomassa mielipiteeni ko. pakasteversiosta.Ihan syötävää, vähän suolaista.
Jos jotain pitäisi Lidlin eineksistä valita niin sitten tonnikalapizza.
- on kyllä
ehdottomasti paras, siis se pakastettu versio. Nuo pehmeässä peltirasiassa olevat kannattaa jättää hyllyyn.
Pakastecevapcicit muistuttavat maultaan hyvin paljon Jugoslaviassa syömiäni aitoja.- kipeli
kertoisiko joku minulle, kun en tiiä?
- vanha kokki
kipeli kirjoitti:
kertoisiko joku minulle, kun en tiiä?
Perinneruoka. Samantapaisia ovat myös Kreikkalainen keftedes, Turkkilainen köfte, egyptiläinen kufta jne. On tärkeätä muistaa, että nämä ovat parhaimmillaan aidossa hiiligrillissä kypsennettyinä. Oikeastaan kaikki muut valmistustavat ovat vääriä. Lidlin myymät cevapzicit
ovat todella valmistuotteiksi erinomaisia maultaan ja koostumukseltaan. Suosittelen lämpimästi, esimerkiksi patonkia, tsatsikia, kreikkalaista salaattia ja grillattuja cevapziceja.
(muistakaa, grillataan jäisinä).
ja edullisia. Yleensä olen ostanut sen Margherita 3 kpl pizzapakkauksen, hinta muistaakseni 2,49 €. Näihin voi vielä kotona lisätä jotain pientä, itse lisään yleensä ainakin paprikaa niin on vähän enemmän sitten makuakin. Mutta ovat kyllä hyviä ilman mitään lisäämisiäkin.
- eineksiä
Osta edes kunnon pitsaa äläkä tuollaista uitettua tehotuotettua Eurokuraa.
- kunnon pitsaa?
eineksiä kirjoitti:
Osta edes kunnon pitsaa äläkä tuollaista uitettua tehotuotettua Eurokuraa.
kerro _mielipiteesi_.
- elliivoo
kunnon pitsaa? kirjoitti:
kerro _mielipiteesi_.
Eipä tainnut tuosta teinistä olla vastaajaksi. Itse maistoin Lidlin pizzaa kun poikani niistä tykkää ja mielestäni oli yllättävän hyvää. Useimmin teemme kotona ihan "kunnon" pizzaa missä voi myös vaikuttaa aika paljon kaloripitoisuuteen valitsemalla kevyempiä päällisiä, mutta hyviä pikaruokana ovat Lidlin pizzat! Ja erittäin edullisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782