Kaikki sinisilmäiset ovat sukua

geenimutaatio

71

14863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitoperhoxl

lapseni ei ole minun,on sinisilmäinen;)))))
      Jos ihmiset on afikasta lahtösin siellä ei pahemmin ole sinisilmäisiä,sanoohan tuo jo järkikin että on tapahtunut evoluutiossa geenimuunoksia.Onko kaikki Blonditkin sukua ja mä oon ihan vihreäsilmäinen???

• ei tarkoita

että sinisilmäiset eivät voisi olla sukua vihreäsilmäisille.

• Dickie Greanleaf

Niin että jos on vihreät silmät, niin kenelle sitten olen sukua?

• greenstein
        Dickie Greanleaf kirjoitti:

minulla on vihreät silmät.Nyt sitten vihreäsilmäistä kantaisää hakemaan,jos ja kun ruskeasilmäisyys on perusmuoto kuten varmaan on, meidän lähi-sukulaiset eivät ole sini-tai vihreäsilmäisiä, niin mutaatio on tämäkin.Vai onko vihreäsilmäisä gorilloja ja simpansseja?

• Viher
        greenstein kirjoitti:

minulla on vihreät silmät.Nyt sitten vihreäsilmäistä kantaisää hakemaan,jos ja kun ruskeasilmäisyys on perusmuoto kuten varmaan on, meidän lähi-sukulaiset eivät ole sini-tai vihreäsilmäisiä, niin mutaatio on tämäkin.Vai onko vihreäsilmäisä gorilloja ja simpansseja?

Ollaankohan me sitten sukua kaikki vihreesilmäset :D

• harmaat_silmät

Mitenköhän sitten harmaasilmäisillä? En ollu ikinä ennen kuullu tollasesta, kuulostaa periaatteessa ihan järkevältä, enkä osais sanoo syytä, miks se ei olis totta

• luulen tietäväni

Ainakin oot sukua äitillesi mut isästäsi en ole yhtään varma...muuten mikä ikä ja mistä päin??
        sillä vaan et pelaan oman mahdollisuuden pois olla isäsi...:)

• humanoidi
        Viher kirjoitti:

Ollaankohan me sitten sukua kaikki vihreesilmäset :D

elikkä me ollaan hjumanoideja kaikki
        kun tjalla kjauskenneellaan...
        No mulla on viherruskeat silimät. Äitini on sinisilmäinen ja isäni ruskea-.
        Ai niin , mun veriryhmä on AB . Veripalvelussa se ei käy kui muille samanlaisille, n. 8 %. Enempi kuin jos Rh -, niillä < 4%. Tiedot tarkistamatta.
        Vp:ssa paras veriryhmä on 0, joka sopinee kaikille, paitsi rhesuksesta en tiedä. Kai se menee päikseen, jos -luovuttajia on yhtä paljon kuin --luovuttajia, niin ei kai siinä ole väliä ketä auttaa...

• Jesky
        ei tarkoita kirjoitti:

SONTAA!!! Kuka saakeli tollasta uskoo. Siis toihan on maailman surkein vitsi. Sanon PAH PAH JA PAH!!!!

• Greeeeenn nam&lt;3

.. Joil on vihreensiniset? ;oo :D hahahahahahha paskaaaa en usko tot juttuuu :D

• tai sitten ei
        Jesky kirjoitti:

SONTAA!!! Kuka saakeli tollasta uskoo. Siis toihan on maailman surkein vitsi. Sanon PAH PAH JA PAH!!!!

Miehen kanssa ollaan molemmat sinisilmäisiä ja lapsemme myös.

Minua lähinnä hymyilyttää tuo otsikko vaikka totta olisikin. Ei nyt kuitenkaan ihan sukurutsauksen pahimmasta päästä ole vaikka ollaankin sinisilmäiset...

Ja onhan se mukavaa vaihtelua olla sinisilmäinen tässä maailman ruskeasilmäisten joukossa. On tainnut olla hyvä lisääntymään tuo sinisilmäinen henkilö vai olisiko erilaiset silmät vetäneet jo silloin aikoinaan puoleensa kumppaneita. (olisi mukava tietää että oliko se mies vai nainen)

• Antropologina täällä

Vihreät silmät oli alunperin siniset, joillakin ne homehtui.

Todennäköisesti peräkammarin vanhatpojat ja vanhat piiat on tämän takana. He eivät olleet saaneet purkautua eroottisesti riittävästi ja kiimanesteet sekoittuivat silmän limakalvon nesteisiin ja alkoi homehtua. Tästä löytyy myös tutkimustuloksia eri puolilta maailmaa.

• Kalev Urpola
        ei tarkoita kirjoitti:

On jotakin perää.. pidetään yhtä!
        - Kale -

• kalev urpola
        Jesky kirjoitti:

Sukua ollaan usko pois.. mutta hieman kaukaista sukua! Ollaan katos hieno valiorotu.
        - Kale -

• Anonyymi

Apinalle

• öööööö

on ruskeasilmäisiä ja minä itse olen sinisilmäinen joten mitenkä..ei ymmärrä..joten oon kyllä sukua ruskeasilmäisillekin??

• Tapiiri

Kai niillä lapsilla on toinenkin vanhempi...

• toivon vaan

Toivottavasti olet nainen. muuten on voinut käydä "hassusti" !! :-)

• nitski`

oon sukua jake gyllenhaalille

• nekin on täältä

juu

• Vallilan Henkka

mainio viesti. !
        Olkoon force with you!
        Ja Fox Mulder rinnallais!
        ;)

• hallinkorpi

Alkuperäiset originaalit ja luonnolliset silmät ovat ruskeat! Siniset silmät ovat värittömät,persoonattomat ja mauttomat. Toisaalta kyllähän niidenkin kanssa voi suorittaa hirvenmetsästyksen ampumakokeen joka nykyään on täysin naurettavan helppo. Järkevä ,täysin sokeakin ihminen voi läpäistä sen. Ps. Seitsemän hirveä olen murhannut ja kannan ikuisesti raskasta syyllisyydentunnetta joka suurella varmuudella johtaa lähipäivinä itsemurhaani !Hirvien taivaassa tavataan! Muuten, hirvelläkin on ruskeat silmät.

• sentään

Mitähän meillä sitten on tapahtunut.Ukko on sinisilmäinen, minulla on vihreät, lapsella ruskeat.

• ........
        sentään kirjoitti:

Mitähän meillä sitten on tapahtunut.Ukko on sinisilmäinen, minulla on vihreät, lapsella ruskeat.

Ruskeasilmäisyys on dominoiva piirre, eli tarkoittaa sitä, että edes toisella vanhemmista tulisi olla ruskeat silmät, jotta tämä ominaisuus näkyisi jälkipolvessa. Tosin tuo oma vihreäsilmäisyytesi saattaa vaikuttaa asiaan, sillä vihreä pigmentti on oikeastaan sinisen ja ruskean välimaastosta. Vai onko tullut tehtyä syrjähyppyjä?

• sini-harmaasilmäinen
        ........ kirjoitti:

Ruskeasilmäisyys on dominoiva piirre, eli tarkoittaa sitä, että edes toisella vanhemmista tulisi olla ruskeat silmät, jotta tämä ominaisuus näkyisi jälkipolvessa. Tosin tuo oma vihreäsilmäisyytesi saattaa vaikuttaa asiaan, sillä vihreä pigmentti on oikeastaan sinisen ja ruskean välimaastosta. Vai onko tullut tehtyä syrjähyppyjä?

....sitten, että miksi kaksi sinisilmäistä voi saada ruskeasilmäisen lapsen? Tai, kaksi ruskeasilmäistä voi saada kelta-ruskeat silmät omaavan lapsen?......harmaasilmäiset saavat vihreäsilmäisen lapsen? Eikä varmasti ole pettäneet, ellei mies itse???? Sehän ei kuitenkaan vaikuttaisi asiaan :)))
        Voisi olla avartavaa lukea vaikka geeniperimän vaikutuksista sukupolvien yli, jopa dominoivissa piirteissä esim. punatukkaisuus. Ei tarvitsisi heti ajatella pettämisiä :))....vaikka niitäkin tapauksia on.

• Valkotakki

Juttusi on sen verran omituista, että olisiko muutaman kuukauden lepo jossakin pakkohoitolaitoksessa paikallaan?

• silmien väri vaikuttaa
        sini-harmaasilmäinen kirjoitti:

....sitten, että miksi kaksi sinisilmäistä voi saada ruskeasilmäisen lapsen? Tai, kaksi ruskeasilmäistä voi saada kelta-ruskeat silmät omaavan lapsen?......harmaasilmäiset saavat vihreäsilmäisen lapsen? Eikä varmasti ole pettäneet, ellei mies itse???? Sehän ei kuitenkaan vaikuttaisi asiaan :)))
        Voisi olla avartavaa lukea vaikka geeniperimän vaikutuksista sukupolvien yli, jopa dominoivissa piirteissä esim. punatukkaisuus. Ei tarvitsisi heti ajatella pettämisiä :))....vaikka niitäkin tapauksia on.

eli jos vaikka liisa ja matti ( sinisilmäsiä molemmat) saisivat ruskeasilmäisen lapsen. ei tarvitse olla kuin ykskikin suvussa ruskea silmäinen niin se on aina se vallitseva geeni. eis jos vaikka matin isällä on ruskeat silmät, on täten täysin mahdollista että matin lapselle tulee ruskeat silmät, vaikka itse olisikin SINISILMÄINEN!

• no ei minusta

Miten voi olla väritön jos on sininen???

• Döö
        sentään kirjoitti:

"Mitähän meillä sitten on tapahtunut.Ukko on sinisilmäinen, minulla on vihreät, lapsella ruskeat."

Vastaus: Uskottomuus varmaankin?

• Sivusta seurannut
        silmien väri vaikuttaa kirjoitti:

eli jos vaikka liisa ja matti ( sinisilmäsiä molemmat) saisivat ruskeasilmäisen lapsen. ei tarvitse olla kuin ykskikin suvussa ruskea silmäinen niin se on aina se vallitseva geeni. eis jos vaikka matin isällä on ruskeat silmät, on täten täysin mahdollista että matin lapselle tulee ruskeat silmät, vaikka itse olisikin SINISILMÄINEN!

Mutta koska sinisilmäisyys on resessiivinen ominaisuus, pitäisi Matin isälläkin olla siniset silmät jotta Matti ne voisi omata, eikö?

• JA HUOMANNUT
        Döö kirjoitti:

"Mitähän meillä sitten on tapahtunut.Ukko on sinisilmäinen, minulla on vihreät, lapsella ruskeat."

Vastaus: Uskottomuus varmaankin?

vastasyntyneen lapsen silmien vari saattaa vaihtua vanhetessa vaaleammaksi tai tummemmaksi. tiedän perheen joka on ruskeasilmäiset vanhemmat mutta heillä on SINISILMÄINEN LAPSI!!!! JA näistä vanhemmista tällä naispuolisella jolla on ruskeat silmät niin hänen äitillään on siniset JOTEN NE ISOVANHEMMAT VAIKUTTAA. USKOTTE TAI ETTE!!!1

• Jackb6
        JA HUOMANNUT kirjoitti:

vastasyntyneen lapsen silmien vari saattaa vaihtua vanhetessa vaaleammaksi tai tummemmaksi. tiedän perheen joka on ruskeasilmäiset vanhemmat mutta heillä on SINISILMÄINEN LAPSI!!!! JA näistä vanhemmista tällä naispuolisella jolla on ruskeat silmät niin hänen äitillään on siniset JOTEN NE ISOVANHEMMAT VAIKUTTAA. USKOTTE TAI ETTE!!!1

Minullakin oli ruskeat silmät lapsena, mutta siitä vaalentuivat jonkin verran kasvettuani. Silti ovat edelleen tummat kauempaa katsottuna, mutta, kun oikein lähelle tulee minua tuijottamaan, huomaa, että ne ovat siniharmaat. Joskus tosin olen huomannut peiliin itseäni tuijottaessa, että niiden väri vaihtelee välillä vihertäväksi ja välillä rusehtaviksi. Tosin tiedän kyllä, että isäni isän suvussa on myös saamelaisia. Isänikin on lappilainen, mutta hänelläkin on läheltä katsottuna siniharmaat silmät ja niin on äidillänikin. (Tosin äitini suku taas on Pohjanmaalta.) Olen itse siis puoliksi lappilainen ja puoliksi etelä-suomalainen varustettuna myös puoliksi pohjanmaalaisilla geeneillä. (voi ei...!)
        Että näin on päässyt käymään.

• jerumani
        Jackb6 kirjoitti:

Minullakin oli ruskeat silmät lapsena, mutta siitä vaalentuivat jonkin verran kasvettuani. Silti ovat edelleen tummat kauempaa katsottuna, mutta, kun oikein lähelle tulee minua tuijottamaan, huomaa, että ne ovat siniharmaat. Joskus tosin olen huomannut peiliin itseäni tuijottaessa, että niiden väri vaihtelee välillä vihertäväksi ja välillä rusehtaviksi. Tosin tiedän kyllä, että isäni isän suvussa on myös saamelaisia. Isänikin on lappilainen, mutta hänelläkin on läheltä katsottuna siniharmaat silmät ja niin on äidillänikin. (Tosin äitini suku taas on Pohjanmaalta.) Olen itse siis puoliksi lappilainen ja puoliksi etelä-suomalainen varustettuna myös puoliksi pohjanmaalaisilla geeneillä. (voi ei...!)
        Että näin on päässyt käymään.

...koulukaveri jolla yksi silmä ruskea ja toinen sininen, se oli 1961, kysyin miksi, vastasi että joku ihme pigmenttihäiriö kropassa

• Ristukset
        Sivusta seurannut kirjoitti:

Mutta koska sinisilmäisyys on resessiivinen ominaisuus, pitäisi Matin isälläkin olla siniset silmät jotta Matti ne voisi omata, eikö?

Aatteleppa ite omilla aivoillasi tarviiko olla! Ei tarvi!

• Kalev Urpola

Mikä "manu" sä kirjoittaja oikeen oot? Yleensä mustat ja kateelliset ihmiset on ruskee silmäisiä sehän on paskanväri
        Kyl mä pidän enemmän skandinaavisista ja pohjolaisista sinisistä silmistäni!
        - Sinisilmäinen Kale -

• Sammoo Mielt.

Entäs jos toinen silmä on eri värinen ja toinen sininen? Yhdellä serkullani on toinen silmä vihreä ja toinen sininen, onko hän sitten sukua? Hän pitää vihreässä silmässä piilolinssiä joka on prikulleen samanlainen, kuin sininen silmä, joka on vasen. Hän on monesti sanonut, että kyllä hävettää, silmäni ovat eri väriset. Olen sanonut monesti, että ei tarvitse hävetä, ei siinä mitään pahaa ole, kun hän otattaa itsestään valokuvan, niin siinä hänen silmät "leiskuvat" tulen punaisina todella "voimakkaan" oloisesti. Mitähän geenimutaatioita vielä löydetään ihmisistä.

Eriväriset silmät ja vielä vaaleat? Vaihtaisin ruskeat silmäni tuollaisiin koska tahansa, jos se olisi mahdollista!

• Sammoo Mielt.
        ******* kirjoitti:

Eriväriset silmät ja vielä vaaleat? Vaihtaisin ruskeat silmäni tuollaisiin koska tahansa, jos se olisi mahdollista!

Vai niin. Minä taas haluaisin ruskeat silmät itselleni ja oikein tummat, kuin suklaa.

• tinkaliina

Miehelläni on toinen silmä ruskea toinen taasen sininen, et näin meillä..

• Sammoo Mielt.
        tinkaliina kirjoitti:

Miehelläni on toinen silmä ruskea toinen taasen sininen, et näin meillä..

Niimpä, näin on näreet.

• .............

Kyseisen henkilön peruspigmentti on todennäköisesti ollut vihreä, mutta toisessa silmässä on sattunut jossain vaiheessa pistemutaatio, joka on muuttanut silmän värin vihreästä siniseksi. Mutaatiot tapahtuvat tavallaan dominoivasta resessiiviseen, eli silmän väripigmenttiä hallinnut geeni on alkanut tuottaa erilaista aminohappoyhdistelmää, mistä siniset silmät johtuvat. Sukulaisuutta on vaikea sanoa, sillä jos henkilöllä ollut ennen mutaatiota toisessa lokuksessa geeni (isältä tai äidiltä saatu), joka aiheuttaa sinisilmäisyyttä, hän todennäköisesti on sukua.

• sukujuhlat?? =)

Mahtais tulla paljon väkeä...

• Sammoo Mielt.

En mie oikee tiiä. Vois tullakin väkkee paljoki.

• Vallilan Henkka
        Sammoo Mielt. kirjoitti:

En mie oikee tiiä. Vois tullakin väkkee paljoki.

ku en pääsiskään, mullä on ne viher(kelta)ruskeat... Mut joo, pidetjaem me omat!
        No on mullä ääkköset, mut on hauska leikitellä po russki! Ja net russkij. Ja niet ponjaa mitää...

• arjalainen

joo piretään vaan moon messissä! 8)

• koko juttu

Mistähän se ensimmäinen sinisilmäinen tupsahti? ...varmaan mahdollista joka suvussa syntyä jokin mutaatio...

• voi pesiytyä

näin paljon jälkeenjääneitä. Suurinosa viestiin vastanneista ei ole tajunnut koko uutista.

• Kyseinen aihe on S24:ssä etusivun lööppinä...:) Se selittää aika paljon.

• äskeinen
        Hemohes kirjoitti:

Kyseinen aihe on S24:ssä etusivun lööppinä...:) Se selittää aika paljon.

En tiennytkään, se selittää oikeasti paljon.

• äskeinen kirjoitti:

En tiennytkään, se selittää oikeasti paljon.

"Suomen suurin verkkoyhteisö" ts. meitä on täällä joka junaan...;)

• äskeinen
        Hemohes kirjoitti:

"Suomen suurin verkkoyhteisö" ts. meitä on täällä joka junaan...;)

ja jotkut eivät edes löydä asemaa

• BlueEyeGuy

No niin, montakos sukulaista minulla sitten tällä hetkellä on?

• yksi..

sinun sukulainen t. sinisilmänen mies vm-82

• Lonely362

Mitenkäs me ei sinisilmäiset. Ja on muunkin värisiä silmiä, ruskea, vihreä, harmaa ja niiden sekoituksii. Onko kaikki ruskea silmäiset toisilleen sukua kun sini silmäiset ovat?

• Sinisilmänennn

Täällä on yksi sinisilmäinen :D

• haloo...

Jos mutaatio on tapahtunut yhdellä yksilöllä, se on voinut tapahtua ties kuinka monella. Vaikka eri puolilla maailmaa.

• pena.kk

Itse olen sinisilmäinen,tosin joskus niissä on ollut
        pientä punakkuutta.
        No eipä ole kuntani julkisivu lautakunta mettiin häätänyt.

• OTUUTS

Kaikki ihmiset ovat toisilleen kaukaista sukua, jotka periytyvät Aatamista ja Eevasta.

• hennaaa

näin on näppylät.

Ps. Mulla on vaaleenpunaset silmämunat.

• JEeeeae
        hennaaa kirjoitti:

näin on näppylät.

Ps. Mulla on vaaleenpunaset silmämunat.

Mulla yhtä punaiset kuin tomaatti.

• siniharmaa-silmäinen

No johan jotain!
      Minun vanhin poikani oli sitten sukua minulle vain 7 kk syntymänsä jälkeen siniharmaa-silmäisenä!:))) Hänelle kehittyi sitten monen väriskaalan kautta ruskeat silmät ja on edelleen ruskeasilmäinen :)) ....ja minä olen sini-harmaa-silmäinen ja isänsä ruskeasilmäinen. Minusta kyllä tuntuu, että en oikein jaksa uskoa tuohon juttuun. Onhan olemassa sinivihreitä silmiä, siniharmaita silmiä, taivaansinisiä silmiä, tummansinisilmiä ja vaaleansinisilmiä, olen jopa nähnyt siniruskeasilmäisenkin ja tytön, jonka toinen silmä on vihreänruskea ja toinen taivaansininen silmä, vihreäsilmäisiä jne.
      Meidän suvussa äidin puolelta on kylläkin ruskeasilmäisiä ja sinisilmäisiä
      Kaksi sinisilmäistä voi saada ruskeasilmäisen lapsen. Geeniperimä saattaa hypätä pari sukupolvea eteenpäin. Samoin jos toisen suvussa on punahiuksisuutta, voi vaalea pari tai toinen vaalea- ja toinen tummahiuksinen, saada punatukkaisen lapsen, koska jomman kumman suvussa on punatukkaisia.....että silleen

• muut on neegersukuu!!

!!!

• Ruskeasilmäinen mies

jos tän tasosta järjenjuoksua on sinisilmäisellä "arjalaisellamme"...
        No, totta puhuttuna en viitsi edes leikilläni yleistää tämän pyhän yksinkertaisuuden suusta tulleen sammakon varjolla mitään sinisilmäisistä.
        Yksilöitä ollaan, meitä ei rotu tai silmien väri määrittele juurikaan. Häpeäkseni tosin joudun myöntää kuuluvani tämän "white power" -pellen kanssa samaan ihmissukuun. Älkööt tällaisten yksilöiden vuoksi yleistettäkö meitä valkoihoisia!

Ja ollaanhan me kaikki sukua keskenään, tosin suomalaisena olen sitä mieltä että liiankin läheistä. Haluan itselleni ulkomaalaisen puolison...

• Suklaasilmät&lt;3
        Ruskeasilmäinen mies kirjoitti:

jos tän tasosta järjenjuoksua on sinisilmäisellä "arjalaisellamme"...
        No, totta puhuttuna en viitsi edes leikilläni yleistää tämän pyhän yksinkertaisuuden suusta tulleen sammakon varjolla mitään sinisilmäisistä.
        Yksilöitä ollaan, meitä ei rotu tai silmien väri määrittele juurikaan. Häpeäkseni tosin joudun myöntää kuuluvani tämän "white power" -pellen kanssa samaan ihmissukuun. Älkööt tällaisten yksilöiden vuoksi yleistettäkö meitä valkoihoisia!

Ja ollaanhan me kaikki sukua keskenään, tosin suomalaisena olen sitä mieltä että liiankin läheistä. Haluan itselleni ulkomaalaisen puolison...

Me ruskeasilmäiset ollaan ihan aitoja ja alkuperäisiä sitten. :D Hassu juttu vaan kun mun äitini on vihreäsilmäinen ja isä ihan sinisilmäinen, niin minä ja siskoni ollaan ruskeasilmäisiä? Nojaa, tuskimpa kaikki on samasta ihmisestä. Jos yhdelle tulee geenimuunnos siniseksi, niin miksi ei toisellekkin. En kyllä usko että kaikki on sukua.

• sinisilmäisiin ei tartu
        Suklaasilmät&lt;3 kirjoitti:

Me ruskeasilmäiset ollaan ihan aitoja ja alkuperäisiä sitten. :D Hassu juttu vaan kun mun äitini on vihreäsilmäinen ja isä ihan sinisilmäinen, niin minä ja siskoni ollaan ruskeasilmäisiä? Nojaa, tuskimpa kaikki on samasta ihmisestä. Jos yhdelle tulee geenimuunnos siniseksi, niin miksi ei toisellekkin. En kyllä usko että kaikki on sukua.

Ennen vanhaan huomattiin, että keuhkotauti kaatoi ruskeasilmäisiä kuin heinää. Sinisilmäisiin se tarttui huomattavasti harvemmin. Että semmoinenkin piirre mutaatiossa. Minulla sitten ole siniset silmät vaan erikoisen väriset.

• ...sinisilmäinen

Taas sinisilmäisiä kusetetaan...

• jos...

onkin siniharmaat silimät?

• Moni luulee

Mel Gibsonilla on yhdet maailman tunnetuimmat siniset silmät. Moni sekoittaa minut Mel Gibsoniksi täällä pääkaupunkiseudulla sekä ulkomailla. Olen kuulemma kuin Mel Tappava Ase I:sestä.

Moni nainen hukkuu sinisten silmieni tenhoon ja kaksoisolentoni kuuluisuus saa ihmiset kysymään Englannin kielellä olenko Mel..

• kansalainen..white.

ONNEKSI on siniset silmät,ainakin osittain .ruskeasilmäisyys viittaa afriikkaan joten olen tyytyväinen.

• Nwofrl

Ollaan kaikki sukua. Ei se ole mikään uutinen...
      Luonto toimii niin että lähisukulaisetkin voivat saada jälkeläisiä - terveitäkin.
      Uuden tutkimukseen mukaan kolmannen asteen serkukset saavat keskenään eniten lapsia.
      Serkukset voivat siis tehdä keskenään lapsia. Ja osa hyönteisistä kloonautuu jne.
      Ihmiset ovat genomiltaan hyvin samankaltaisia; suurin ero taitaa tullaa siitä miten geenimme aktivoituvat, ja missä järjestyksessä - eli miten tätä genomia tulkitaan. Pienestä erosta voi siten tulla suuri poikkeavuus...

Eläimissä, hyönteisissä, sienissä, bakteereissa ja viruksissa on yhtäläisyyksiä. Olemme kaikki samaa tavaraa eri paketissa.

• Arjalainen

White power white power... nouskaamme arjalaiset veljemme ja tehdään suomesta puhdas.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      121
      2375
    2. 134
      1895
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1236
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      105
      1206
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1101
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1060
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1039
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1006
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      82
      1000
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      942
    Aihe