Synkempi pakko valita gallup

Koska edellinen oli vähän lepsu niin lähdetään kunnolla synkälle alueelle.

- Yli 160 kiloinen - eikä saa laihdutettua vai moniamputaatiopotilas (yksi käsi ja jalka jäljellä).

- C-hepatiitti vai lepra

- tytöistä tykkäville: vain yksi rinta vai "afrikkalainen ympärileikkaus" jossa ei kuitenkaan klitorista poistettu eli nautintokykyinen...

- pojista tykkäville: pikkurillin kokoinen vai täysin järjetön leka? (Molemmissa tapauksissa hyvin innokas käyttämään vehjettään...)

- Kakkaleikit vai pettäjä

- Väkivaltainen moniraiskaaja vai pedofiili

- Vakavasti alkoholisti vai amfetamiinin myyjä ja kohtuukäyttäjä.

...

Choose wisely. *irvistää*

30

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

- ihan sama kumpi
      - c-hepatiitti, tosin ei duunaltais kyllä yhtään mitään yhdessä
      - yksi rinta
      - pikkurilli, nytkin koko ajan hakusessa mutta kun ei kukaan myönnä omaavansa
      - pettäjä
      - vaikea valita kun oisin ite täräyttäny ne aivot sillä hirvikiväärillä pihalle
      - alkoholisti, eipä tekis muille niin paljoa vahinkoa

• Ensimmäinen vastaaja ja vieläpä teet valintojakin. Rohkeeksi sanoisin :)

• sirpamaikkarilta
        Kukkomies kirjoitti:

Ensimmäinen vastaaja ja vieläpä teet valintojakin. Rohkeeksi sanoisin :)

nyt tosiäijänä pitää elämässä kantaa ottaa. Ja varsinkin kun se kannanotto ei koske ketään muuta kun mua itteeni.

Nää taitaa kaikki muut olla jo nukkumassa. Ite otin kunnon päikkärit ni nyt ei nukuta yhtään.

• - Yli 160 kiloinen
      - C-hepa
      - Yksi rinta
      - Kakkaleikit
      - Pedo
      - huumeidenkäyttäjä/myyjä.

Selityksetkin on mutta antaa olla. Tää on ehkä vähän turhan synkkää.

"Ne on vaan valintoja."

• Papeete1

- Yli 160 kiloinen - eikä saa laihdutettua vai moniamputaatiopotilas (yksi käsi ja jalka jäljellä).
      -Moniamputaatiopotilas

- C-hepatiitti vai lepra
      -C-hepatiitti

- tytöistä tykkäville: vain yksi rinta vai "afrikkalainen ympärileikkaus" jossa ei kuitenkaan klitorista poistettu eli nautintokykyinen...

- pojista tykkäville: pikkurillin kokoinen vai täysin järjetön leka? (Molemmissa tapauksissa hyvin innokas käyttämään vehjettään...)
      -Pikkurilli

-Pettäjä. (sen saa kätevästi heitettyä pihalle ja kakkaleikkien ehdotuksestakin saa jo pahempia traumoja)

-Petofiili. Mä listisin heti ja pelastaisin muutaman lapsen. Eli hyvä teko :)

-Voi tsiisus.. alkkis, se olis jo varmaan laitoshoitokunnossa joten pääsisin siitä eroon aika äkkiä.

• Kyllä vaan noista jokainen olisi mahdotonta.

Moniamputaatio vois olla kyl mahdollinen siltä kannalta ajateltuna, että suhteen aikana tapahtuis joku tapaturma.

• uskoni palstaan:

- Boxing Helena

- C-hepatiitti

- yksi rinta

- kakkaleikit MUST

- Väkivaltainen moniraiskaaja (nainen)

- Amfetamiinin myyjä ja kohtuukäyttäjä

• Mangusti.

Moniamputaatiopotilas

- C-hepatiitti vai lepra
      c-hepatiitti

pikkurillin kokoinen

pettäjä

ei vittu sentään...

ei helevata sentään...

• vänkyrä-nainen

- moniamputaatiopotilas (yksi käsi ja jalka jäljellä).

- C-hepatiitti

- pojista tykkäville: pikkurillin kokoinen

- pettäjä

- Väkivaltainen moniraiskaaja (ei silti mieluusti kumpikaan)

- amfetamiinin myyjä ja kohtuukäyttäjä.

• minä minä itte.

, moniamputaatiopotilas (yksi käsi ja jalka jäljellä). Proteesit on hyviä tänäpäivänä.

- ,leprasta kuulemma paranee rukoilemalla.

, "afrikkalainen ympärileikkaus" jossa ei kuitenkaan klitorista poistettu eli nautintokykyinen... Rinnoilla mitään tee.

, täysin järjetön leka? (Molemmissa tapauksissa hyvin innokas käyttämään vehjettään...) No leka, leka. Mistä sen sais? tietääks joku? ????

- ,pettäjä, sitä voi pettää takaisin.

- Väkivaltainen moniraiskaaja ,-vääntäsin siltä munan solmuun.

- ,amfetamiinin myyjä ja kohtuukäyttäjä. Kohtuu on hyvä, kohtu venner!

• Onks tää taas niitä ketjuja, joissa saat kiksejä siitä että joku valitsee juuri sinun profiilisi?

• Jos valitset pakkotilanteessa kahdesta pahasta niin leimaako se sinut valintasi perusteella tai kuvaako se todellista arvomaailmaasi?

Ei se leimaa eikä kuvaa. Ne ovat vain vaikeita valintoja.

Näyttää siltä että naiset vastailee näihin kysymyksiin yllättävän luontevasti vaikka ne ovatkin helvetin kaukana mistään normaalista. Tarkoittaako tää että miehinen ajattelukyky loppuu kesken kun ei voi valita itselle sopivaksi muokkaantuvista vaihtoehdoista vai vaihtoehtoisesti palstan prinssit pelkää että puhtonen olemus tahrautuu vereen ja paskaan jos tälläseen ketjuun vastaa? ;-) *provoaa*

• Aurinko79-
        Kukkomies kirjoitti:

Jos valitset pakkotilanteessa kahdesta pahasta niin leimaako se sinut valintasi perusteella tai kuvaako se todellista arvomaailmaasi?

Näyttää siltä että naiset vastailee näihin kysymyksiin yllättävän luontevasti vaikka ne ovatkin helvetin kaukana mistään normaalista. Tarkoittaako tää että miehinen ajattelukyky loppuu kesken kun ei voi valita itselle sopivaksi muokkaantuvista vaihtoehdoista vai vaihtoehtoisesti palstan prinssit pelkää että puhtonen olemus tahrautuu vereen ja paskaan jos tälläseen ketjuun vastaa? ;-) *provoaa*

ku en kerran kyenny vastailemaan näihin ;)

• Kukkomies kirjoitti:

Jos valitset pakkotilanteessa kahdesta pahasta niin leimaako se sinut valintasi perusteella tai kuvaako se todellista arvomaailmaasi?

Joutilaisuus, tekemättä oleminen, valitsematta jättäminen on luonnollinen olotila ja pätevä kaikissa olosuhteissa.

• Aurinko79- kirjoitti:

ku en kerran kyenny vastailemaan näihin ;)

Aivofysiologisesti saatat hyvinkin edustaa sitä osaa naisista joilla on suhteessa enemmän harmaata massaa aivoissa kuin sitä valkoista verrattuna toisiin naisiin. Se tarkoittaisi että ajattelet periaatteessa "miehekkäämmin". Samoin miehissä on osuus joilla on valkoista massaa suhteessa enemmän kuin sitä harmaata ja he ovat periaatteessa "femiinejä".

Se tekis musta varmaan sitten neitipään (joka itseasiassa taitaa pitää paikkansa). Ihmekkös että sun kanssa tulee juttuun... :D

Ja ennen kuin joku tulee tytöttelemään niin siis toi aivofysiologia koskee vain ja ainoastaan valkoisen ja harmaan aivoaineksen suhdelukua, kaikki hormonaaliset yms. jutut on sukupuolen mukaiset :)

• Aurinko79-
        Kukkomies kirjoitti:

Aivofysiologisesti saatat hyvinkin edustaa sitä osaa naisista joilla on suhteessa enemmän harmaata massaa aivoissa kuin sitä valkoista verrattuna toisiin naisiin. Se tarkoittaisi että ajattelet periaatteessa "miehekkäämmin". Samoin miehissä on osuus joilla on valkoista massaa suhteessa enemmän kuin sitä harmaata ja he ovat periaatteessa "femiinejä".

Se tekis musta varmaan sitten neitipään (joka itseasiassa taitaa pitää paikkansa). Ihmekkös että sun kanssa tulee juttuun... :D

Ja ennen kuin joku tulee tytöttelemään niin siis toi aivofysiologia koskee vain ja ainoastaan valkoisen ja harmaan aivoaineksen suhdelukua, kaikki hormonaaliset yms. jutut on sukupuolen mukaiset :)

Mun aivoja on kyllä tutkittu ihan EEG:lläkin ja neurologin arvion mukaan mun aivot toimii erittäinkin hyvin mutta tuo olikin paljon mielenkiintoisempi arvio :)

Minkälaisia ominaisuuksia tuo harmaa aivomassa sitten pitää sisällään? Minkälaisissa asioissa mun miehekkäästi ajattelu sitten näkyis?

Onneks mua ei sentään ole vielä koskaan miehekkääks sanottu ulkoisesti. Niin ihania kuin te miehet oottekin, niin kyllä mä silti mielelläni ihan naiselta näytän... ;)

• Kukkomies kirjoitti:

puhtosen palstamaineeni vuoksi jätin valitsematta.

Nosiis. Tottapuhuen, mun ajattelu ei riitä niin pitkälle, että joskus ajautuisin alotusten mukaisten valintojen ääreen.

• Aurinko79- kirjoitti:

Mun aivoja on kyllä tutkittu ihan EEG:lläkin ja neurologin arvion mukaan mun aivot toimii erittäinkin hyvin mutta tuo olikin paljon mielenkiintoisempi arvio :)

Minkälaisia ominaisuuksia tuo harmaa aivomassa sitten pitää sisällään? Minkälaisissa asioissa mun miehekkäästi ajattelu sitten näkyis?

Onneks mua ei sentään ole vielä koskaan miehekkääks sanottu ulkoisesti. Niin ihania kuin te miehet oottekin, niin kyllä mä silti mielelläni ihan naiselta näytän... ;)

Se on "leimattua", kovaa logiikaa, opittuja taitoka, kokemusta, johtopäätöksiä. "Kovapäisyyttä". - Lopputulos on suorasukainen johtopäätös/vastaus.

Valkea aivoaines on sitten sellainen yhteenvetävä, laajoja näkökulmia tuottavaa, asiakokonaisuuksia yhdistelevä ja punnitseva, joustava ja mukautuva - Lopputulos on epäselvempi mutta laajempi tunnelma/arvoasetelma.

Fysiologisesti harmaassa aivorakenteessa on hyvin vahvoja hermoyhteyksiä paljon, lähes tietokoneen prosessorimainen rakenne, sarja kyllä/ei portteja. Valkoinen aine puolestaan sisältää paljon kytkentöjä ja on hyvin dynaamista ja mukautuvaa. Molempia tarvitaan normaaliin elämiseen ja tuon "ajattelun periaatteen" määrää se kuinka paljon suhteessa kumpaakin ainetta on. Se ei määrää kovinkaan paljoa luonteesta tai älykkyydestä vaan lähinnä siitä mille ne pohjaa... vaikka korrelaatiota selkeästi onkin, filosofis-humanistiset ovat usein valkeaa aivoainesta omaavaa ja teknis-loogiset usein edustavat harmaata.

Tuossa alkuperäisessä synkässä aiheessa ilmeisesti miehiset aivot eivät pysty tuottamaan johtopäätöstä koska arvosteltavana on 0-0 eikä 0-1. Asia siis on käsiteltävä laajemmin kuin vain logiikassa eli siirtyy valkean aivoalueen hoidettavaksi enimmäkseen - koska signaali bogoaa harmaan ja valkean aivoalueen välillä kokoajan ja harmaa kieltää käsittelemästä aihetta... Tulee vissiin divide by zero error ja vastausta ei heru... :D

Tolleen. :)

• Aurinko79-
        Kukkomies kirjoitti:

Se on "leimattua", kovaa logiikaa, opittuja taitoka, kokemusta, johtopäätöksiä. "Kovapäisyyttä". - Lopputulos on suorasukainen johtopäätös/vastaus.

Valkea aivoaines on sitten sellainen yhteenvetävä, laajoja näkökulmia tuottavaa, asiakokonaisuuksia yhdistelevä ja punnitseva, joustava ja mukautuva - Lopputulos on epäselvempi mutta laajempi tunnelma/arvoasetelma.

Fysiologisesti harmaassa aivorakenteessa on hyvin vahvoja hermoyhteyksiä paljon, lähes tietokoneen prosessorimainen rakenne, sarja kyllä/ei portteja. Valkoinen aine puolestaan sisältää paljon kytkentöjä ja on hyvin dynaamista ja mukautuvaa. Molempia tarvitaan normaaliin elämiseen ja tuon "ajattelun periaatteen" määrää se kuinka paljon suhteessa kumpaakin ainetta on. Se ei määrää kovinkaan paljoa luonteesta tai älykkyydestä vaan lähinnä siitä mille ne pohjaa... vaikka korrelaatiota selkeästi onkin, filosofis-humanistiset ovat usein valkeaa aivoainesta omaavaa ja teknis-loogiset usein edustavat harmaata.

Tuossa alkuperäisessä synkässä aiheessa ilmeisesti miehiset aivot eivät pysty tuottamaan johtopäätöstä koska arvosteltavana on 0-0 eikä 0-1. Asia siis on käsiteltävä laajemmin kuin vain logiikassa eli siirtyy valkean aivoalueen hoidettavaksi enimmäkseen - koska signaali bogoaa harmaan ja valkean aivoalueen välillä kokoajan ja harmaa kieltää käsittelemästä aihetta... Tulee vissiin divide by zero error ja vastausta ei heru... :D

Tolleen. :)

Mielenkiintoista tekstiä, oon mä joskus näistä jotain lueskellutkin...

On mua usein ainakin kovapäiseks sanottu ;) Tosin oon aina ajatellut omaavani hiukan enemmän "naisellisen" ajattelutavan, mutta on mulla tietynlainen taipumus esim. työasioissa tehdä päätökset perustuen faktoihin ja päätökset tapahtuu yleensä nopeasti. Mulla on aika alhainen sietokyky sellaiselle turhanpäiväiselle jaarittelulle. Pystyn kuitenkin ottamaan kokonaisuuden huomioon ja ennen kaikkea pyrin hahmottamaan asioita laajemminkin ennenku päätän yhtään mitään.

No joo, ota musta nyt selvää. Mä taidan olla vähän tällanen sekasikiö :)

Ja löysin mä vastaukset tuohon kalluppiin mielessäni, mutta tuohon raiskaaja-pedofiili-juttuun en sit enää kyenny vastaamaan, kumpikin niin ällöttäviä ihmiskuvatuksia...

• Aurinko79- kirjoitti:

Mielenkiintoista tekstiä, oon mä joskus näistä jotain lueskellutkin...

On mua usein ainakin kovapäiseks sanottu ;) Tosin oon aina ajatellut omaavani hiukan enemmän "naisellisen" ajattelutavan, mutta on mulla tietynlainen taipumus esim. työasioissa tehdä päätökset perustuen faktoihin ja päätökset tapahtuu yleensä nopeasti. Mulla on aika alhainen sietokyky sellaiselle turhanpäiväiselle jaarittelulle. Pystyn kuitenkin ottamaan kokonaisuuden huomioon ja ennen kaikkea pyrin hahmottamaan asioita laajemminkin ennenku päätän yhtään mitään.

No joo, ota musta nyt selvää. Mä taidan olla vähän tällanen sekasikiö :)

Ja löysin mä vastaukset tuohon kalluppiin mielessäni, mutta tuohon raiskaaja-pedofiili-juttuun en sit enää kyenny vastaamaan, kumpikin niin ällöttäviä ihmiskuvatuksia...

Kuulostaisi mun mielestä just naiselta joka on "miehisessä" aivorakenteessa. Se ei tarkoita epäfemiinisyyttä tai mitään sellaista, vain ajattelurakennetta. Koska oot nainen mitä ilmeisimmin et ole "ääritapaus" harmaasta aivorakenteesta jolloin itseasiassa lopputulos näyttää olevan varsin loistava... Ei mikään ehdoton oman pään ja näkemyksen mukaan asioita sanelija vaan niinsanotusti asian ytimessä hahmottamassa... :)

Naisellinen puoli tulee sitten kulttuurista, geeneistä, vaistoista jne jne... mutta sua tuskin voidaan sanoa stereotyyppiseksi naiseksi pääsi puolesta vaikka varmasti naisellinen oletkin. Veikkaisin että moni kokee sut ennemminkin "hyvänä jätkänä". Jos mä vielä veikkaisin että sä et viihdy kovin kummoisesti "akkaköörissä" niin osunko oikeaan? :)

"No joo, ota musta nyt selvää."

Okei, käskystä ja parhaan kykyni mukaan... :D

• Aurinko79-
        Kukkomies kirjoitti:

Kuulostaisi mun mielestä just naiselta joka on "miehisessä" aivorakenteessa. Se ei tarkoita epäfemiinisyyttä tai mitään sellaista, vain ajattelurakennetta. Koska oot nainen mitä ilmeisimmin et ole "ääritapaus" harmaasta aivorakenteesta jolloin itseasiassa lopputulos näyttää olevan varsin loistava... Ei mikään ehdoton oman pään ja näkemyksen mukaan asioita sanelija vaan niinsanotusti asian ytimessä hahmottamassa... :)

Naisellinen puoli tulee sitten kulttuurista, geeneistä, vaistoista jne jne... mutta sua tuskin voidaan sanoa stereotyyppiseksi naiseksi pääsi puolesta vaikka varmasti naisellinen oletkin. Veikkaisin että moni kokee sut ennemminkin "hyvänä jätkänä". Jos mä vielä veikkaisin että sä et viihdy kovin kummoisesti "akkaköörissä" niin osunko oikeaan? :)

"No joo, ota musta nyt selvää."

Okei, käskystä ja parhaan kykyni mukaan... :D

Mä kyllä rakastan oleilua ystävieni ja siskojeni seurassa ja silloin homma voi mennä hyvinkin tyttömäiseks kikatteluks, mutta esim. työpaikan pippaloissa mä viihdyn enemmän miesten seurassa kuin naisten. Johtuu pitkälti siitä, että meidän osaston naiset jää usein jonnekin pöydän ääreen istumaan siiderit kädessä eivätkä tuu saunaan, uimaan, melomaan tai mitä milloinkin ollaan tekemässä, mutta mua sellanen istuskelu taas tylsistyttää.

Tää taitaa tosiaan toimia erinomaisena itseterapointipalstanakin keskustelun lisäksi. Pahoittelen että käänsin keskustelun muhun, tiedän että harvaa kiinnostaa :)

Susta tulis loistava psykologi. Sähän voisit avata oman praktiikan puusepän hommien lisäks... :)

• la.ra

Mä taisin luoda hirviön...

Säkin varmaan inspiroiduit omista ominaisuuksistasi..? ;D

Moniamputaatio, C-hepatiitti, pikkurillin kokoinen (mielikuvitusta ja leluja kehiin vaan), kakkaleikit tietenkin (tässä nyt ei ollut edes haastetta ja olen järkyttynyt siitä, kuinka moni valitsi pettäjän), raiskaaja, alkoholisti.

• Aurinko79-

Menee liian rankaks tällaselle nysverölle ku minä ;)

Muissa pääsisin ehkä jomman kumman vaihtoehdon puolelle mutta tuo raiskaaja vastaan pedofiili on kyllä sellainen etten edes teoriassa kyenny valitsemaan pahempaa niistä...

• SengaSengana.

No mä taidan mennä sinne junan alle tässä tapauksessa.

Ykkösestä voisi periaatteessa ottaa kumman vain.

Yksirintainen nainenkin kävisi. Ei se nyt juuri haittaa. Tai kalun kokokaan.

En jaksaisi noita tautejakaan - liian pahoja.

Pettäjää - en pohjimmiltani kestäisi. Mä tuhoutuisin. Enkä kyllä saisi itseäni innostumaan kakka/pissaleikeistäkään, joten musta tulisi varmaan katkera nalkuttava pihtari.

Väkivaltainen moniraiskaaja ja pedofiili olisi yhtä kuin kävellä junan alle = itsemurha. En kestäisi. Enkä alkoholistia tai muutakaan nistiä. Diileristä puhumattakaan.

Olisit lisännyt listaasi vielä väkivaltaisen sutenetöörin ja trasvestiitti-prostun välisen valinnan.

• Olisit lisännyt listaasi vielä väkivaltaisen sutenetöörin ja trasvestiitti-prostun välisen valinnan.

Höh, ja nyt vasta sanot...

Älä nyt junan alle mene, ainahan voi hakea vaikutteita raskaasta musiikista. "Satan made me do it!" - kun muutamalla vuodella linnaakin selviää... :)

http://www.youtube.com/watch?v=q0CuI0PCAiU

• SengaSengana.
        Kukkomies kirjoitti:

Olisit lisännyt listaasi vielä väkivaltaisen sutenetöörin ja trasvestiitti-prostun välisen valinnan.

Höh, ja nyt vasta sanot...

Älä nyt junan alle mene, ainahan voi hakea vaikutteita raskaasta musiikista. "Satan made me do it!" - kun muutamalla vuodella linnaakin selviää... :)

http://www.youtube.com/watch?v=q0CuI0PCAiU

• ...........

Moniamputaatioitu

Lepra

Yksi rinta

Pikkurilli

Kakkaleikit

Pedofiili

Vakavasti alkoholisti

• ex-Wastaaja

Vastataans sitten. Parempaakin tekemistä olis, mutta mikäs tässä periaatteessa, sairaslomalla ollessa. Hmph.

"- Yli 160 kiloinen - eikä saa laihdutettua vai moniamputaatiopotilas (yksi käsi ja jalka jäljellä)."

Yli 160 kiloinen. Oikealla hoidolla sairaalloistakin lihavuutta voidaan käsittääkseni usein saada hallintaan.

"- C-hepatiitti vai lepra"

Valitsen C-hepatiitin. C: n hoito lienee lääketieteelliseltä kannalta länsimaissa mm. paremmin kontrolloitua taudin yleisyyden vuoksi, kuin mitä tulee lepraan. C-hepatiitti on myös ymmärtääkseni elämäntavoilla aika pitkälle hallittavissa.

"- pojista tykkäville: pikkurillin kokoinen vai täysin järjetön leka? (Molemmissa tapauksissa hyvin innokas käyttämään vehjettään...)"

Heh...Järjetön leka.;D Voisin sitten laittaa sen peniksenpienennysleikkaukseen... (Leikkauksen tarve riippuu kylläkin siitä, minkäkokoinen se "järjetön" sitten on..khh). Toi "leka" kuulostaa kyllä epäilyttävältä.;D

"- Kakkaleikit vai pettäjä"

Kauhea kysymys!!:D Kun kuitenkin on pakko valita, sanon: pettäjä. Pettää voi myös vain yhden kerran, mutta mieltymys kakkaleikkeihin lienee(?) aika pysyvää, jos ( nyt tarvittais ehkä asiaan perehtyneen seksologin tai psykologin mielipidettä kylläkin) ko. kaltaista 'suuntautuneisuutta' ihmisellä sattuu olemaan. Ugh. Hirveä, hirveä valintatilanne kuitenkin, ei voi muuta sanoa.

"- Väkivaltainen moniraiskaaja vai pedofiili"

Voi luoja...No "väkivaltaisessa moniraiskaajassa" lienee sellainen mahdollisuus, ettei kuitenkaan lapsiin ole kajonnut?:/ Toisaalta pedofiilinenkin voi ihminen olla myös vain ns.(!) pään sisäisesti ja ilman konkreetteja fyysisiä väkivallan tekoja, eli esim. ainoastaan vilauttelemalla kriittisiä paikkoja nuorisolle pusikosta urheilukentän reunalta (ilman fyysistä kontaktia) tai katselemalla netistä lapsipornoa, eli sikäli pedofiili vois (riippuen toki henkilöstä) olla vähemmänkin vaarallinen, kuin moniraiskaaja.

Vaikea kyssäri jokatapauksessa taas.;D Kuka sanoo, ettei "väkivaltainen moniraiskaajakin" vois raiskata myös lapsia? Apua... Mun logiikka ei ulotu näihin kysymyksiin.;D Sanotaan moniraiskaaja.:/ Pedofiiliys on vastenmielisimpiä ilmiöitä homo sapiensissa, mitä voi olla.

"- Vakavasti alkoholisti vai amfetamiinin myyjä ja kohtuukäyttäjä."

;D!! Hyviä kysymyksiä sulla. Sanotaan se deno. Denokaan ei ole mukava, mutta se saattais olla helpommin sammuksissa kuin piripää. Piripään kanssa pitäis myös jatkuvasti puhua piristä. Ja piripää olis arvaamattomampi liikkeissään. (Totuuden nimissä ei näitä vaihtoehtoja voi harkitakaan.)

• on:

tosi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1542
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1014
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      140
      680
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      76
      639
    Aihe