Osaa kun kiinnostaa puskailun määrä rekisteröityneiltä, niin kuvitteletko tunnistavasi tiettyjen rekisteröityneiden viestit puskista kirjoitettuna? Richarttia kun tuossa alla yksi syytti puskailusta ja Minttu myönsi (vihdoinkin) myös puskailevansa.
Minä en tunnista. Olen uuno siinä asiassa.
Kuvitteletko tunnistavasi keskustelijan?
55
1852
Vastaukset
- Marie-Cecile
En tunnista ketään. Mutta olisi hauska tunnistaa.
- ne, joiden
kanssa olen vaihtanut viestejä enemmän. Kirjoitustyyli ja asenne voi muuttua mutta ajattelutapa pysyy samanlaisena. Joo ja en mainitse niitä nikkejä.
Joillain on niin omaperäinen tapa kirjoittaa, tietyt toistuvat sanat, sanajärjestys, sanonnat tai kirjoitusvirheet, joista voi arvata kirjoittajan.
- nysvät....
Keskustelette puskista. Todistakaa toki toisin, ette kuitenkaan siihen kykene. "Mitä välii jubaaks puskast vai rekattuna!?!?!?" Nii just. Millään ei ole mitään väliä. Ei edes teidän mielipideillänne.
mul ei ole pitkiin aikoihin ollut mitään tarvetta tietää kuka minkäkin tekstin takana on, ni en ole kyl kinnittänyt siihen mitään huomiota. Ihan sama onks se vakkarirekattu, joka paskaa niskaan puskista nakkelee, vai onks se sit vakkaripuska joka sitä paskaa sielt puskista nakkelee.
Sit jos taas asiasta keskustellaan, ni sillo ei ole myöskään sil nikillä tai nikittömyydellä väliä, koska se asia kiinnostaa paljo enemmän, kuin se kenen kanssa siitä keskustelee.
Jotta, vaikka tunnistaisinkin jonkun, ni en päätäni sillä vaivaa.On typerää. En edes yritä. Puskailuun on joku syy ja se syy on varmaankin aina hyvä, ja siksi asialla ei ole merkitystä ainkaan minulle :)
- sirpamaikkarilta
kun yhen joka käyttää erilaisia nimimerkkejä. Rekisteröityny ei ole. Mutta sillä on vaan aina samalaisia juttuja ja sen lisäks sen sanajärjestyksen tunnistaa. Varsinkin jos se enemmän kirjottaa samaan ketjuun.
Mutta mitäpä sillä on edes väliä. Ite en oo kirjottanu puskista. Jos en johonki halua vastata ni sitten en vastaa.- Voi vitja...
Sä olet siis oikeastri mies joka haluaisi olla se sirpa sieltä maikkarin alkuaikojen visailusta? Miksi iso mies esiintyy netissä naisena, tää on juttu jota en jaksa lakata ihmettelemästä. Todella sairasta :D Ja mitä tulee kysymykseen, niin kaikkihan täällä on puskarekattuja. Aivan kaikki. Mun ylläpidosta olevana pitäis tietää. Kaikki täällä jotka puhuu, ne on puskarekattuja :D
- sirpamaikkarilta
Voi vitja... kirjoitti:
Sä olet siis oikeastri mies joka haluaisi olla se sirpa sieltä maikkarin alkuaikojen visailusta? Miksi iso mies esiintyy netissä naisena, tää on juttu jota en jaksa lakata ihmettelemästä. Todella sairasta :D Ja mitä tulee kysymykseen, niin kaikkihan täällä on puskarekattuja. Aivan kaikki. Mun ylläpidosta olevana pitäis tietää. Kaikki täällä jotka puhuu, ne on puskarekattuja :D
Hei! Mä en luokittele miestä joka haluaa olla nainen sairaaksi! Aivan luonnollista että miehinenkin mies haluaa leikkiä tyttöä. Tytöille on kiukuttelu sallittua ja kesken leikinkin voi käydä vaikka itkemään.
Sen lisäks naisilla on paaaaaaaaaljon kivempia hameita ja korkokenkiä. Että jos et sitä ymmärrä ni ei oo kunnon äijän ongelma!
Mitä se puskarekattu tarkottaa?
Kyllä Antti Tuiskulla on sitten aivan ihmeellinen vaikutus. Olin vielä äsken niin perkeleenmoisella tuulella. Nyt oon kuunnellu vähän aikaa Anttii ja hymyilyttää. Myöskin Antin kuuntelu on sallittua jopa keski-ikäselle vanhalle piialle. - .............
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Hei! Mä en luokittele miestä joka haluaa olla nainen sairaaksi! Aivan luonnollista että miehinenkin mies haluaa leikkiä tyttöä. Tytöille on kiukuttelu sallittua ja kesken leikinkin voi käydä vaikka itkemään.
Sen lisäks naisilla on paaaaaaaaaljon kivempia hameita ja korkokenkiä. Että jos et sitä ymmärrä ni ei oo kunnon äijän ongelma!
Mitä se puskarekattu tarkottaa?
Kyllä Antti Tuiskulla on sitten aivan ihmeellinen vaikutus. Olin vielä äsken niin perkeleenmoisella tuulella. Nyt oon kuunnellu vähän aikaa Anttii ja hymyilyttää. Myöskin Antin kuuntelu on sallittua jopa keski-ikäselle vanhalle piialle.Susta tulee mieleen se yks naispuolinen amerikkalaisastronautti...
*paetkoon ken voi* - sirpamaikkarilta
............. kirjoitti:
Susta tulee mieleen se yks naispuolinen amerikkalaisastronautti...
*paetkoon ken voi*Nyt mä oon jo aggressiivinenki mies.
Mutta jos mä oon mies niin miten musta voi tulla nainen mieleen? Ootko sä se joka koko ajan epäilee mun olevan joku muu? - .........
Nyt mä oon jo aggressiivinenki mies.
Mutta jos mä oon mies niin miten musta voi tulla nainen mieleen? Ootko sä se joka koko ajan epäilee mun olevan joku muu?"Ootko sä se.."
*hohhoijaa* - sirpamaikkarilta
......... kirjoitti:
"Ootko sä se.."
*hohhoijaa*kiinnosti. Mä kun en niin hyvin tunnista näitä puskia toisistaan. Ainoastaan sen yhden. Anteekispyyntö vielä perään.
Mutta illanjatkoja! sirpamaikkarilta kirjoitti:
kiinnosti. Mä kun en niin hyvin tunnista näitä puskia toisistaan. Ainoastaan sen yhden. Anteekispyyntö vielä perään.
Mutta illanjatkoja!Jos munat valahtavat sarjoista reisien väliin, niin tuleeko tädistä setä? (Tuli vaan mieleen jatkuvista epäilyistä, jotka kohdistuvat sukupuoleesi.)
- Ali G.
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos munat valahtavat sarjoista reisien väliin, niin tuleeko tädistä setä? (Tuli vaan mieleen jatkuvista epäilyistä, jotka kohdistuvat sukupuoleesi.)
Sä oot just se!
- sirpamaikkarilta
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos munat valahtavat sarjoista reisien väliin, niin tuleeko tädistä setä? (Tuli vaan mieleen jatkuvista epäilyistä, jotka kohdistuvat sukupuoleesi.)
mä oon varsin otettu näistä epäilyistä mun sukupuolta kohtaan. Mä oon aina kuvitellu että mulla on niin täydelliset itä-Helsinkiläisen pissaliisan jutut. Että oon mä oonki jonku vakuuttanu sillä äijä-asenteellani. =D
Huvinsa kullaki! Mä saan nautintoa kun joku on sekasi siitä kumpi mä oon.
Kai se tissikuva pitäs tohon galleriaan laittaa. Mielenterveysongelmaisia Suomi kuitenkin täynnä. Ja niiden hoito on vähän niin ja näin. - mussun mussun
Ali G. kirjoitti:
Sä oot just se!
Sinäkö se oot?
*tarjoo Fazerin sinistä* - hehee
Ratikkakuski kirjoitti:
kusettaa, sirpa kirjotti tän ihan itse puskasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032669447 - kirjoitin
hehee kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032669447Ai että sen oma sivupersoona huijasi sitä itseään? Vai putosinko nyt kärryiltä?
Väitän että on vaikea tietää montako puskaa kerralla on kehissä. - sirpamaikkarilta
hehee kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032669447Jatketaan tätä keskustelua myöhemmin uudelleen. Nyt pitää lähteä koiria lenkittää ja sen jälkeen käydä ajelee noi kaikki miehiset ulokkeet sileiks. Jospa vaikka se yks tietty mies erehtys mun sukupuolen suhteen ens yönä.
Mut jos oot häippässy ni pidä peukkua pystyssä et ens yönä lohkeis. Saattasin olla vähä paremmalla tuulellaki... ;D - sirpamaikkarilta
Jatketaan tätä keskustelua myöhemmin uudelleen. Nyt pitää lähteä koiria lenkittää ja sen jälkeen käydä ajelee noi kaikki miehiset ulokkeet sileiks. Jospa vaikka se yks tietty mies erehtys mun sukupuolen suhteen ens yönä.
Mut jos oot häippässy ni pidä peukkua pystyssä et ens yönä lohkeis. Saattasin olla vähä paremmalla tuulellaki... ;DTossa sulle. Älä ota niin kirjaimellisesti sanotusta. Kattelin sen kokonaan läpi ja en näkyny siellä. Vaikka eturivissä olinkin hetken aikaa. Ja koko risteilylle lähdin melkein ja ainoastaan Antin takia.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7585085576549996453&q=antti tuisku&total=307&start=30&num=10&so=0&type=search&plindex=2
- tunnistaa;
toinen juoksee pillun perässä, toinen munan perässä. Tällä palstalla^^^^
Ykstotisuus on nii helppoo.- ap.
Jos se noin helppoa olisi niin nehän ottaisi toisensa?
- ne..
ap. kirjoitti:
Jos se noin helppoa olisi niin nehän ottaisi toisensa?
tappasivat toisensa .. tylsyyteen. Ihan vidun dylsiä ne on, ykstotisii.
- ..............................
Kuka rekkautuneista teki aloituksen?
- Veikkaus
Ap on yksi PB:n pohjalaisista tukinikeistä eli oikeastaan adrian
- -PB-
Veikkaus kirjoitti:
Ap on yksi PB:n pohjalaisista tukinikeistä eli oikeastaan adrian
Naurettavaa pelleilyä ei muuta voi sanoa.
- cat.mint
-PB- kirjoitti:
Naurettavaa pelleilyä ei muuta voi sanoa.
esiintyy todellakin naurettavaa pelleilyä noiden puska-nikki-arvailujen kanssa.
- -PB-
cat.mint kirjoitti:
valtavan kiinnostuksen kohde kun eivät keksi parempaa aihetta josta täällä keskustelisivat tai jotain, en jaksa heidän motiivejaan miettiä, ei maksa vaivaa ;)
- .......
cat.mint kirjoitti:
Tällä palstalla esiintyy kaikenlaista naurettavaa, mutta kovasti ne saavat keskustelua aikaiseksi.
Voitaisko jättää ne oman arvon ylistykset ja tekopyhyys pois ja myöntää että on ihan saman arvoinen kuin muutkin täällä keskustelevat? - cat.mint
....... kirjoitti:
Tällä palstalla esiintyy kaikenlaista naurettavaa, mutta kovasti ne saavat keskustelua aikaiseksi.
Voitaisko jättää ne oman arvon ylistykset ja tekopyhyys pois ja myöntää että on ihan saman arvoinen kuin muutkin täällä keskustelevat?laittaa väärän viestin alle tuon vastauksesi. Esimerkiksi sana tekopyhä ei sovi minuun lainkaan. Yäk!
- cat.mint
-PB- kirjoitti:
valtavan kiinnostuksen kohde kun eivät keksi parempaa aihetta josta täällä keskustelisivat tai jotain, en jaksa heidän motiivejaan miettiä, ei maksa vaivaa ;)
jokin mustamaalausvimma, se motiivi sellaiseen arvailu-pelleilyyn.
- -PB-
cat.mint kirjoitti:
jokin mustamaalausvimma, se motiivi sellaiseen arvailu-pelleilyyn.
oletko huomannut että jos joku, sanotaan nyt vaikka nainen, sattuu saamaan jotain positiivista kommenttia täällä niin ei mene kauaakaan kun sitä samaista naista yleensä ihan aloituksen muodossa ruvetaan herjaamaan. Lapsellista toimintaa ja niin läpinäkyvää. Mutta ihminen on.
- ...........
cat.mint kirjoitti:
laittaa väärän viestin alle tuon vastauksesi. Esimerkiksi sana tekopyhä ei sovi minuun lainkaan. Yäk!
Kaiken ei tarvitse liittyä sinuun, mutta jos ja kun osallistut keskusteluun niin kaikki myös huomaavat mitkä keskustelut sinua kiinnostavat ja mihin vastaat. On hienoa kokea itsensä hyvänä ja lähes täydellisenä, mutta muiden alentamiseen se ei oikeuta. Luulis sullakin olla muuta tekemistä kuin vastaanottaa täällä vittuilua.
- cat.mint
........... kirjoitti:
Kaiken ei tarvitse liittyä sinuun, mutta jos ja kun osallistut keskusteluun niin kaikki myös huomaavat mitkä keskustelut sinua kiinnostavat ja mihin vastaat. On hienoa kokea itsensä hyvänä ja lähes täydellisenä, mutta muiden alentamiseen se ei oikeuta. Luulis sullakin olla muuta tekemistä kuin vastaanottaa täällä vittuilua.
asiasta josta et mitään tiedä. Kuten tuo että pitää itseään hyvänä ja lähes täydellisenä. Aiemmin taisit väittää että pidän itseäni täydellisenä, ja jouduin korjaamaan etten pidä. Nyt sanot että lähes täydellisenä, ja senkin joudun korjaamaan!
edes vois tunnistaa. Kait nyt jokainen tajuaa muuttaa kirjoitustyyliään jos vartavasten puskailee.
- ex-Wastaaja
"Osaa kun kiinnostaa puskailun määrä rekisteröityneiltä, niin kuvitteletko tunnistavasi tiettyjen rekisteröityneiden viestit puskista kirjoitettuna?"
En. Musta on pöpiä touhua kuvitella varmuudella tietävänsä, kuka mikäkin kirjoittaja on.:D Ja mielipiteeni on, että tyypit, jotka kuvittelee varmuudella aina tunnistavansa kirjoittajia puskista, on usein varmaan niitä samoja 'pikkusen' friikahtaneita, jotka tekee muutakin kiusaa kaikille ns. normaalimmille nettikirjoittajille...
Jotkut on kyllä joskus mutkin tunnistaneet puskista, mutta aika moni ******* on kyllä menny veikkailuissaan vikaankin...
Huvittavia on kaikki, jotka suhtautuu puskiin vihamielisesti.:D Ei tarvitse kummoinenkaan nero olla, että tajuaa, mistä se johtuu. Kova on pelko puskirjoittajia kohtaan varmaan ainakin silloin, jos omat puskakirjoitukset poikkeavat kovasti nikillä kirjoitetusta tyylistä.;) Rassukathan pelkää joutuvansa itse samanlaisen kirjoittelun kohteeksi, kuin mitä itse harrastavat. Tyypillinen defenssireaktio.
Sääliksi on joskus käynyt, jos jotkut muuten ihan normitäyspäisen oloiset kirjoittajat puhuu vihamieliseen sävyyn ilman vakituista nimimerkkiä kirjoittavista... Eivät vissiin tajua, miten höynähtäneen kuvan antavat itsestään.- .............
Ja jotkut luulevat negatiivisen kritiikin tulevan aina samalta puskalta. Onhan se vaikea tunnustaa itselleen että moni muu on samaa mieltä.
- ex-Wastaaja
............. kirjoitti:
Ja jotkut luulevat negatiivisen kritiikin tulevan aina samalta puskalta. Onhan se vaikea tunnustaa itselleen että moni muu on samaa mieltä.
"Ja jotkut luulevat negatiivisen kritiikin tulevan aina samalta puskalta. Onhan se vaikea tunnustaa itselleen että moni muu on samaa mieltä."
Joo, no niin. Havaitusti totakin tapahtuu. Kuvittelu näkyy netissä verbaalisessa ilmauksessa...
Muhun on muuten niin usein täällä syyttä suotta suhtauduttu vihamielisesti, että pakko kysyä, vihjailetko jotain? Pahoittelen negatiivista asennettani.:)
Ylipäätään...Jos nyt vielä miettis sitä, mikä mikä on friikkiä keskustelupalstalla, niin joku kuvittelu, että tässä olis "meidän ryhmä"... Netti on avoin foorumi, eikä mikään perhe.:D Kaikki kirjoittajat ei tod. myöskään pyri yhtään mihinkään esim. pervokikkailuihin nikeillä, vaan ainoastaan mielipiteen vaihtoon. Pakko on ollu joskus vetää kädet silmille, kun on nähnyt esim. sitä, että joku ****** kuvittelee joksikin "tutuksi" vakikirjoittajaksi jotain (reaktioista ilmeisen hämmentynyttä) puskaa, joka vaan yrittää vaihtaa ajatuksia keskustelupalstalla.:DD
Mä myös itse jouduin täällä ************ ja aggressiivisten nettiherjaajien kohteeksi. Jotenkin alkoi ajatella, että v*ttu mikä friikkifoorumi tääkin.:D Mutta sehän on tunnettu tosiasia.:) Tosin about ehkä sata kertaa miettis, loisko tänne ikinä mitään profiilia tollasten vuoksi... On kyllä sympaattisenkin oloisia kirjoittajia, että en mä sillä.
- ............
ex-Wastaaja kirjoitti:
"Ja jotkut luulevat negatiivisen kritiikin tulevan aina samalta puskalta. Onhan se vaikea tunnustaa itselleen että moni muu on samaa mieltä."
Joo, no niin. Havaitusti totakin tapahtuu. Kuvittelu näkyy netissä verbaalisessa ilmauksessa...
Muhun on muuten niin usein täällä syyttä suotta suhtauduttu vihamielisesti, että pakko kysyä, vihjailetko jotain? Pahoittelen negatiivista asennettani.:)
Ylipäätään...Jos nyt vielä miettis sitä, mikä mikä on friikkiä keskustelupalstalla, niin joku kuvittelu, että tässä olis "meidän ryhmä"... Netti on avoin foorumi, eikä mikään perhe.:D Kaikki kirjoittajat ei tod. myöskään pyri yhtään mihinkään esim. pervokikkailuihin nikeillä, vaan ainoastaan mielipiteen vaihtoon. Pakko on ollu joskus vetää kädet silmille, kun on nähnyt esim. sitä, että joku ****** kuvittelee joksikin "tutuksi" vakikirjoittajaksi jotain (reaktioista ilmeisen hämmentynyttä) puskaa, joka vaan yrittää vaihtaa ajatuksia keskustelupalstalla.:DD
Mä myös itse jouduin täällä ************ ja aggressiivisten nettiherjaajien kohteeksi. Jotenkin alkoi ajatella, että v*ttu mikä friikkifoorumi tääkin.:D Mutta sehän on tunnettu tosiasia.:) Tosin about ehkä sata kertaa miettis, loisko tänne ikinä mitään profiilia tollasten vuoksi... On kyllä sympaattisenkin oloisia kirjoittajia, että en mä sillä.
En tarkoittanut sinua.
- ex-Wastaaja
............ kirjoitti:
En tarkoittanut sinua.
"En tarkoittanut sinua."
Varmasti sitten todennäköimmin täyspäisenä ymmärrätkin, etten suoranaisesti sellaisia ole tässä epäillytkään. Kunhan kysyin...
Mulla on täällä vaan joskus ollu sellasiakin hyvin aggressiivisia tapauksia kimpussa, jotka on muka totuutena ja niin mukamas tietäväisinä syytelleet mua asioista ja keskustelelupalstatekemisistä, mihin en mitenkään ole syypää ja mistä en mitään tiedä. Siitä reaktio. Ymmärrät varmasti. - ..............
ex-Wastaaja kirjoitti:
"En tarkoittanut sinua."
Varmasti sitten todennäköimmin täyspäisenä ymmärrätkin, etten suoranaisesti sellaisia ole tässä epäillytkään. Kunhan kysyin...
Mulla on täällä vaan joskus ollu sellasiakin hyvin aggressiivisia tapauksia kimpussa, jotka on muka totuutena ja niin mukamas tietäväisinä syytelleet mua asioista ja keskustelelupalstatekemisistä, mihin en mitenkään ole syypää ja mistä en mitään tiedä. Siitä reaktio. Ymmärrät varmasti.Kunhan itse tiedät mitä puhut ja seisot sanojesi takana niin eiköhän se riitä. Jos vastareaktio on negatiivinen niin sitten on eikä sen pitäisi olla sun ongelmas. Olen monesti ihmetellyt että millä perusteella joku saa komppaajat seuraamaan johtajaa. Ei vain näillä palstoilla vaan ihan normaalielämässä. Kansi ilman vakkaa on turha?
- ex-Wastaaja
.............. kirjoitti:
Kunhan itse tiedät mitä puhut ja seisot sanojesi takana niin eiköhän se riitä. Jos vastareaktio on negatiivinen niin sitten on eikä sen pitäisi olla sun ongelmas. Olen monesti ihmetellyt että millä perusteella joku saa komppaajat seuraamaan johtajaa. Ei vain näillä palstoilla vaan ihan normaalielämässä. Kansi ilman vakkaa on turha?
"Kunhan itse tiedät mitä puhut ja seisot sanojesi takana niin eiköhän se riitä. Jos vastareaktio on negatiivinen niin sitten on eikä sen pitäisi olla sun ongelmas."
Juuri näin.:) Mua vaan inhottaa moukkamaisuus.;D Mä olen aika sosiaalinen ihminen loppupeleissä ja mulla on isokin kaveripiiri. Ehkä siitä syystä mä en netissäkään voi käsittää ihan kaiken maailman friikkailua ( viitaten aiemmin sanomaani).
"Olen monesti ihmetellyt että millä perusteella joku saa komppaajat seuraamaan johtajaa. Ei vain näillä palstoilla vaan ihan normaalielämässä. Kansi ilman vakkaa on turha?"
Hyvä kysymys.;) Syy tohon on ehkä siinä, että useat on johdateltavissa. Yleinen mielipide voi olla tärkeämpi kuin oma (tms. mitä lie)... Jokatapauksessa mua tympäisee keskustelupalstalla tyypit, jotka ei lue kirjoituksia vaan vääntää mielikuviaan omasta päästään.
- cat.mint
Oletko ihan typerä? Kirjoitin että olen _viime aikoina_ puskaillut välttääkseni nikkiini kohdistuvat ennakkoluulot. Joten mitä sinä selität mistään "vihdoin"? On teitä hölmöläisiä moneen junaan...
- hmmm,,
Puhuiko joku sinusta...?
- ...................
hmmm,, kirjoitti:
Puhuiko joku sinusta...?
Se on se vainoharhaisuus.
- Vaikkei
hän muka koskaan puskaile..
- tietenkään
eihän papu koskaan :D
- puskapapu
tietenkään kirjoitti:
eihän papu koskaan :D
Papeete1 ei koskaan puskaile xD
- Papeete1
Väärin arvattu, ei ole mun väkerrys :)
- jenzsku
vielä kuvitellut tunnistavani.eikä kiinnostakkaan tunnistaa!!
- Wastaus
Luulin tunnistavani kerran kännissä mutta en selvänä.
- Aurinko79-
Joskus mulla on ollut pieni epäilys, mutta en ole kyllä koskaan pystynyt varmaksi sanomaan kuka on minkäkin tekstin takana. Eikä sillä mun mielestä ole edes mitään merkitystä.
- SengaSengana.
En, enkä jaksa vaivata sillä päätäni. Siis jos joku puskailee.
- (:(:(:
Uskoin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin;)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661