Pelottaako miehiä tällainen hyvätuloinen, itsenäinen nainen joka tulee taloudellisesti vallan hyvin toimeen ilman miehen tuloja..
Yksi mies sanoi minulle että hän tuntee itsensä aina kyllä aivan *impotentiksi* jos nainen on menestynyt paremmin työelämässä kuin mies..
Mites on asian laita miehet & naiset???
itsenäinen, hyväpalkkainen nainen
38
1590
Vastaukset
Päin vastoin. Mitä varakkaampi ja kovapalkkaisempi nainen, niin sen parempi. Yhteiseksi hyväksihän molempien rahat hyvässä suhteessa menevät.
Jos Rouva Ratikka hankkisi Ferrarin, niin ties vaikka minäkin pääsisin joskus kyytiin.
Ps. Pysy kaukana moisista luusereista.- Aurinko79-
Mä en halua sellaista miestä, jota pelottaa. Toisen tuloilla ei pitäis olla mitään merkitystä suhteen kannalta, jos vain muuten hoidetaan talousasiat niin, että ne on kunnossa. Rahastahan saa kyllä suhteessa hyvinkin merkittävän asian, jos siitä sellaisen tekee...
Jos miehellä on itsetunto kohdillaan, niin mä en näe sitä kyllä minkäänlaisena ongelmana, jos nainen on itsenäinen ja tienaa hyvin. Ei missään nimessä pelota se että on itsenäinen ja hyväpalkkainen.
Mulle on ihan riittävästi kauhua yksistään siinä "nainen" ominaisuudessa.- Sen sijaan
nainen saattaa kiinnostaa, koska kuvauksen perusteella kyse on ilmeisesti ammattinaisesta? Eli jos nainen toimii oikealla alalla, niin tottakai kiinnostaa =)
ultimaattisen hyvätuoloinen nainen jos tuon entisen kanssa menee sukset ristiin, lupaan pitää sua kuin kukkaa kämmenellä. Näin perus mulkkuna on välillä todella omituista lukea näitä juttuja esim. siitä että miehet ei sallis dillejä sängyssä, sormettamista naidessa tai naisen menestyksekästä työuraa. Ensimmäinen reaktio on aina se että mistä vitusta noita löytyy kun mä en tunne ketään. Sen jälkeen seuraava ajatus on että ketkä kavereista vois olla sellaisia salaa vaikka puheissaan antaisivat ymmärtää ihan jotain muuta. No kieltämättä muutama tulee kyllä mieleen jos ihan rehellisiä ollaan, korostan nyt sanaa muutama. Jos sulla ja mulla molemmilla menee tahoillamme sukset ristiin kumppaneidemme kanssa niin alat sit mun vaimokkeeksi, mä osaan arvostaa fiksua ja hyvätuloista naista jos joku. Itseasiassa tehdään pari kersaa niin mä alan koti-isäksi.
- aaaaah :)
Onko kultsi yrmiolla jo pikkaisen vauvakuumetta?
:) aaaaah :) kirjoitti:
Onko kultsi yrmiolla jo pikkaisen vauvakuumetta?
:)on aina jos siihen ei liity elatus / muitakaan velvollisuuksia. Jokainen mies haluaa huonojenkin geeniensä leviävän edes johonkin :-)
- nainen,
joka ei selvästikään aio hankkia elantoaan muutoin kuin vaimona ja/tai lapsentekokoneena ja opiskelee kansalaisopiston kurssilla savenvalantaa.
Tällaisena keskituloisena sitä arvostais toista keskituloista. Jos isompituloinen nainen kestää yhteistalouden minun kanssa, niin kyllä minäkin kestän hänen kanssaan.- mutta kerro
Aloittaja, kerrotko paljonko tienaat vuodessa?
Minua ei haittaa yhtään naisen isot tulot, koska
olen itse hyvätuloinen (80-120kE/vuosi) - pointti..
mutta kerro kirjoitti:
Aloittaja, kerrotko paljonko tienaat vuodessa?
Minua ei haittaa yhtään naisen isot tulot, koska
olen itse hyvätuloinen (80-120kE/vuosi)olikin siinä, että HAITTAISIKO, jos naisella olisi selvästi isommat tulot kuin sinulla? Vai kävisikö se itsetunnolle?
- Onko sulla ongelma asian su...
pointti.. kirjoitti:
olikin siinä, että HAITTAISIKO, jos naisella olisi selvästi isommat tulot kuin sinulla? Vai kävisikö se itsetunnolle?
Miten toisten tienaamiset voi käydä toisen itsetunnolle ja miksi?
Onko sulla ongelma asian suhteen? Kannattaa menä psykiatrille jos on. Tuonkaltainen kateus on mielisairautta jos sellaista kokee. Mielensairaudet ilmenevät monin eri tavoin.
Niaissa luonnevikaisuutta ilmenee enemmän kuin miehissä. Tästä esimerkkinä varakkaan miehen valitseminen. Ruma kusipää itseään täynnä oleva varakas mies saa naisen helpommin kuin komea mukava vaatimaton köyhä mies.
Varakkuus tekee rumasta ihan ok näköisen miehen naisen silmissä.
- reeee
Laiskalle miehelle olisit unelma mutta urakeskeinen
mies voi kokea alemmmuudentunnetta.
On tutkimuksia, joiden mukaan eroamisriski on merkittävä tapauksissa, joissa nainen tienaa enemmän kuin mies. Miehen on jotenkin vaikea päästä eroon ajatuksesta olevansa "perheen pää" ja elättäjä.- tutkimus?
Oliko tutkimuksessa mainittu juuri miesten tehneen eropäätöksen noissa tapauksissa? Muutenhan tuota johtopäätöstä ei voida vetää.
- 223,745€/v
En pidä itseäni ihan pienituloisena, joten nainen joka tienaisi minua enemmän... ei mahdollista. LOL :D
- Aurinko79-
Entä jos nainen tienais tuplasti tuon? Olisko sillä väliä sulle?
- Plox
Koko ajatus on outo. Minä olisin vain ylpeä menestyneestä naisestani.
- Tuollaiset naiset
Eivät paljon kiinnosta tuollaiset "itsenäiset" pelimieheltä toiselle kiertävät naiset. Voisihan sitä kerran puikottaa, mutta vaimoksi tuollaisesta ei ole. Saisi hävetä silmät päästään.
Naisen varallisuudella ei ole miehelle muuten merkitystä, jos nainen ei ole lähellä luonnollisen kuoleman ikää ja mies kärky perintöä. - Viskoosi78
Vähentää kummasti kiinostusta, jos vain raha mielessä..
- Tarinasi kuulostaa keksityltä
Mulle ei ole koskaan ollut merkitystä toisen palkalla. Ainoastaan luonteella on ollut merkitystä. En naiselle tarjoa mitään. ENkä ota mitään vastaan.
Täytyy olla miehellä aika sekaisin pää jos naisen tienaamisella on jokin merkitys itseensä.
Sen kyllä ymmärrän, että nainen on tarkkana miehen omaisuudesta/palkasta. - Hyi vittu mikä kotkanperse
Ei mitään merkitystä. Ettei sua itseäsi vaan vituta se kun olet ruma ja varakas mies ei susta kiinnostu. Pelkästään köyhät jätkät kelpuuttavat sut. Sehän tässä oli takana. Komea köyhäkään mies ei jaksaisi katsella rupsahtanutta naamaasi tai pankkitiliäsi.
Pelottaako miestä hyvin tienaava nainen....voi vittu mikä spede...naisilla toi hyvin tienaavuus usein suorastaan paistaa mulkkumaisena ylimielisenä käytöksenäkin, jospa siinä on syy miksi sun kanssa ei muna sillä jätkällä seiso. Vaikka kun teininainen laitettaisiin sen kanssa samaan huoneeseen niin alkaisi aivan hirvittävä stondaus. Ei muu pelota, mut nainen joka sanoo itte itteensä ittenäiseksi, ni se pelottaa.
- Aurinko79-
Miks se pelottaa, jos nainen sanoo olevansa itsenäinen? Kertooko se sun mielestä jostain "mä en tarvitse ketään"-asenteesta?
- sinusta.
Mäkään en tajua, ja kysyn kanssa. Pitäisikö naisen olla sinusta riippuvainen? Jos ei saa olla itsenäinen?
sinusta. kirjoitti:
Mäkään en tajua, ja kysyn kanssa. Pitäisikö naisen olla sinusta riippuvainen? Jos ei saa olla itsenäinen?
Siks pelottaa, koska se viestittää mulle asennevammasta. Ei tarvitse, eikä saa olla minusta riippuvainen, mut ei sitä omaa itsenäisyyttään tarvitse, eikä myöskään saa korostaa.
Eli, naisen pitää olla itsenäinen, mut se, että se siitä erikseen kertoo, tai haluaa asian saattaa miehelle tiedoksi, kertoo mulle vain miehen aliarvioinnista. Ja on olemassa riski, että se suhteenpoikanen muuttuu joksikin ihmekilpailuksi.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Siks pelottaa, koska se viestittää mulle asennevammasta. Ei tarvitse, eikä saa olla minusta riippuvainen, mut ei sitä omaa itsenäisyyttään tarvitse, eikä myöskään saa korostaa.
Eli, naisen pitää olla itsenäinen, mut se, että se siitä erikseen kertoo, tai haluaa asian saattaa miehelle tiedoksi, kertoo mulle vain miehen aliarvioinnista. Ja on olemassa riski, että se suhteenpoikanen muuttuu joksikin ihmekilpailuksi.Elikkä sä puhuit nimenomaan itsenäisyyden korostamisesta. Se varmaan antaakin tietyllä tavalla vääristyneen lähtökohdan suhteelle, koska jos on itsenäinen niin eihän sitä erikseen tarvitse korostaa. Kuten ei mitään muitakaan piirteitä mun mielestä tarvitse korostamalla korostaa, kyllähän ne tulee ilmi aika luonnollisesti siinä suhteen edetessä.
- - Itsenäinen Nainen -
relaxed_eyes kirjoitti:
Eli, naisen pitää olla itsenäinen, mut se, että se siitä erikseen kertoo, tai haluaa asian saattaa miehelle tiedoksi, kertoo mulle vain miehen aliarvioinnista. Ja on olemassa riski, että se suhteenpoikanen muuttuu joksikin ihmekilpailuksi.päättää naisen puolesta, mitä sanoja tämä saa käyttää. Hyi s......
- okeiokeiokei
Aurinko79- kirjoitti:
Elikkä sä puhuit nimenomaan itsenäisyyden korostamisesta. Se varmaan antaakin tietyllä tavalla vääristyneen lähtökohdan suhteelle, koska jos on itsenäinen niin eihän sitä erikseen tarvitse korostaa. Kuten ei mitään muitakaan piirteitä mun mielestä tarvitse korostamalla korostaa, kyllähän ne tulee ilmi aika luonnollisesti siinä suhteen edetessä.
justnoinjuurinäinmitäpäsitäkiistämäänyhdenkäänmiehensanoja
- vitussa teitä
- Itsenäinen Nainen - kirjoitti:
päättää naisen puolesta, mitä sanoja tämä saa käyttää. Hyi s......
Itsenäsisiä Naisia oikein luuraa? Kun jalkojen välissä kutkutta ja mieluisan oloinetyyppi istuu vastapäätä, alistutte ihan vapaaehtoisesti. Myötäilette ja mielistelette, minkä ehditte. Jäätte älyllisesti jälkeen keskustelussa jne. Kokemusta on. Eikä edes vähän. Teidän oma itsetunto ei kestä niin sanotusti "vähäisempää" miestä, joka ei Oikeasti välitä maineesta ja mammonasta, vaan jos jostain välittää, niin aina ihmisestä. Siitä, minkälainen joku on. Ei ikinä siitä, mitä jollakin on.
Ei niin hyväpalkkainen ja kouluttamaton mies. - Itsenäinen Nainen - kirjoitti:
päättää naisen puolesta, mitä sanoja tämä saa käyttää. Hyi s......
Itsenäinen tietää olevansa itsenäinen ja arvonsa tuntevalla/tietävällä naisella ei ole tarvetta sanoa sitä ääneen, saati kuvitella, että mies päättäis jotain sen puolesta.
- - Itsenäinen Nainen -
relaxed_eyes kirjoitti:
Itsenäinen tietää olevansa itsenäinen ja arvonsa tuntevalla/tietävällä naisella ei ole tarvetta sanoa sitä ääneen, saati kuvitella, että mies päättäis jotain sen puolesta.
missä rääpäleen itsetunto on?
- Aurinko79-
okeiokeiokei kirjoitti:
justnoinjuurinäinmitäpäsitäkiistämäänyhdenkäänmiehensanoja
Ymmärsin mitä rentosilmä tarkoitti, joten mitäpä sitä kiistämään :)
En kai mä nyt pelkästä periaatteesta ala vänkäämään vastaan. - heihei
Aurinko79- kirjoitti:
Ymmärsin mitä rentosilmä tarkoitti, joten mitäpä sitä kiistämään :)
En kai mä nyt pelkästä periaatteesta ala vänkäämään vastaan.intressit kohtaa. Sua voi alistaa mennen, tullen ja sulla riemua piisaa. On se niin mukavaa.
Toiset ajattelee kuitenkin älykkäästi, kuten..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032691224 - Aurinko79-
heihei kirjoitti:
intressit kohtaa. Sua voi alistaa mennen, tullen ja sulla riemua piisaa. On se niin mukavaa.
Toiset ajattelee kuitenkin älykkäästi, kuten..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032691224Ei mua ole koskaan kukaan pystynyt alistamaan eikä tule alistamaan. Mutta sitähän mun ei tarvitse sulle selitellä, sä teet omat johtopäätökses.
miks mä alkaisin tässä henkilökohtaisuuksiin perustuvaan väittelyyn? Ei se mun mielestä osoita sen paremmin itsetunnon omaamista, kuin itsenäisyyttäkään. Mulle sellanen kertoo vain epävarmuudesta.
- Rahamies M
Sun itsetuntosi katosi rupsahduksen myötä ja nyt tajuat, ettei rahalla saanutkaan onnea. Vaihtaisit kaiken omaisuutesi nuoruuteen jos et olisi niin saita tai se olisi mahdollista.
Kaikelle on aikansa, sopeudu tilanteeseesi ja koita nauttia siitä, itsenäinen nainen.
Minulla on rahaa mutta se on vain pelivälinen, sen kummempaa nautintoa en siitä kykene saamaan mutta jos sä leijut palkkasi takia niin nauti onnesi huumasta äläkä sähähtele niin saat säyseämpiä vastauksia.
Niin metsällä on tapana vastata kuin sinne huutelee, rääpäletär.
- Pitäisikö
pelottaa? Mitä pelottavaa sellaisessa on? Ei ymmärrä.
- Rasputin
itseasiassa itsenäinen ja hyväpalkkainen nainen on unelmien nainen minulle. Olen itsekin hyvätuloinen ja itsenäinen, enkä tykkää elättää ketään... jos huonompipalkkainen nainen elää jatkuvasti varoillani, tuntuu kuin hän olisi kanssani vain rahan takia ja sen statuksen säilyttääkseen uskottelee rakkauttaan. En ole komea ja siitä syystä minua epäilyttää heti jos joku kauniinpi nainen sanoo olevansa minusta kiinnostunut.
Itsenäisen ja hyvätuloisen naisen tiedän olevan tosissaan, jos sanoo minua rakastavansa ja haluavansa perustaa kanssani perheen. Yhteinen perheemme olisi tietenkin hyvätuloinen, mutta se ei siltikään aja onnellisuuden ohi. Kyllä naisessa ihastun ulkonäön ja persoonallisuuden muodostamaan kokonaisuuteen, johon ei varallisuus kuulu.
Mutta sitten se kysymys joka minua eniten kiinnostaa: onko itsenäisellä ja hyväpalkkaisella naisella normaalia naista kovemmat kriteerit miehelleen? Eli miehen pitäisi olla pirun komea tms. eikä tällainen tavallisennäköinen mutta itsenäinen ja hyvätuloinen perusmies kelpaa? Tällaista olen kohdannut... - kunnon mies
"Aim öfreid!"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639