Ja onko tämä lista lyhyempi vai pidempi kuin se, jossa kysyttiin monenko kanssa olet ollut?
Monenko kanssa et ole ollut?
17
784
Vastaukset
- kanssa en
ole ollut.
- eettyy
Olen keski-ikäinen mies, ja kysymys on mielenkiintoinen. Tulkitsen tämän siten, että kysytään naisia, joiden kanssa olisi pitänyt olla, ja sitten ei jostain syystä oltukaan.
Minun vastaus on 4.
lista on lyhyempi kuin se kenen kannssa olet "ollut", se on jotain 40 kpl. - Kettulaatikossa
kaikkien kanssa, jossakin eletyistä elämistäni.
- Kettulaatikossa
että monenko kanssa on jättänyt olematta tilaisuuden tullen, niin tämä "olemattomien" lista on monta kertaa pidempi kuin se toinen.
- vänkyrä-nainen
kysymys. Oletan, että kysymys liittyy miehiin jotka olisivat halunneet seksiä mun kanssani ja siis ovat tehneet selkeän aloitteen siihen, mutta joiden kanssa en ole suostunut mihinkään. Niitä onkin sitten reilusti enemmän, kuin miehiä joidn kanssa on seksiä ollut.
Arvio olis varmaan joku 20-30. Osan kanssa ollaan pussailtu, osan kanssa nukuttu yhdessä, mutta suurimman osan kanssa ei oo tapahtunut mitään muutakuin tosiaan miehen ehdotuksia tai kiinnostuksenosoituksia(pelkkään seksiin varmastikin?).
Ja syitä miksen oo suostunut seksiin juuri kyseisten miesten kanssa on monia. Joko oon ollut kiinnostunut toisesta miehestä, jolloin seksi toisen kanssa olis tuntunut tavallaan pettämiseltä, joko oon ollut varattu, joko oon ollut liian kännissä, joko on ehkäisyvälineet puuttuneet, joko mies on inhottanut jollain muulla tavalla, joko mies on ollut liian kännissä, joko mies on ollut varattu tai mun läheisen kaverin pitkäaikainen ex, tai joku muu "sopimaton" mies, joko ei oo vaan tehnyt seksiä mieli, tai koko mies ei oo vaan kiinnostanut alkuunkaan.
Ja en ole kenellekään noista tarkoituksella ainakaan antanut mitään signaaleja siihen suuntaan, et "saa yrittää", vaan ihan itse ovat omat johtopäätöksensä siihen suuntaan tehneet ja sit on ihan turha ihmetellä miksei oo seksiä irronnut. Pihtaamisen taidon siis osaan kyllä...sen verran siitäkin kokemusta.:D
Pahinta mikä voi halut sammuttaa on kun joku inhottavanoloinen mies yrittää väkisin suudella ja kähmiä niinkuin luulis olevansa joku maailman suurin rakastaja. Se saa kyllä naisen kuin naisenkin karkoitettua.
Niin ja noi on enimmäkseen jotain nuoruusvuosien kokemuksia. Nyt en kyl enää vuosiin oo ajautunut samaan sänkyyn miehen kanssa, ellei tunteita oo..en ees nukkumaan. Poikkeus vois olla hyvä kaveri, mut siis onhan tunteita tietysti kavereitakin kohtaan, vaik sit kumminkin erilaisia kuin omaa kumppania kohtaan. Yhden kanssa en ole ollut. Haluaisin.
on jäänyt se oleminen kokematta. Koska, kyllä mä lasken tähän antamani pakitkin, vaikka niitei nyt niin helevetisti ole, ni on niitäkin kuitenkin.
Veikkaisin listan olevan aikalailla samanpitunen kuin se keiden kanssa olen ollut. Ainakin melkolailla tasanmasan menee.- että varmasti
lukematon määrä on jäänyt väliin,johtuen pitkästä parisuhteesta.Ja minä kun olen 'yhden miehen nainen' niin ei ole ollut asiaa tai tarvetta lähteä kokeilemaan.
Mutta eipä ole jäänyt harmittamaankaan.
Joten lista on aika pitkä,kun yrittäjiä kyllä on ollut;)että tänne puutteessa olevien sinkkujen keskelle tullaan pröystäilemään seksin määrällä.
Nojoo, ohan se tietty hyvä, ku edes jonkun tarpeet tyydytetään.- risoa vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
että tänne puutteessa olevien sinkkujen keskelle tullaan pröystäilemään seksin määrällä.
Nojoo, ohan se tietty hyvä, ku edes jonkun tarpeet tyydytetään.vastasin ympäripyöreästi,vaikka sunhan se pitäis tietää missä tilanteessa oon;)
risoa vaan kirjoitti:
vastasin ympäripyöreästi,vaikka sunhan se pitäis tietää missä tilanteessa oon;)
En tienny, että se oot sä.
(voe helevetti)
*reps*- sää sen
relaxed_eyes kirjoitti:
En tienny, että se oot sä.
(voe helevetti)
*reps*olisit voinu tietää;)
sää sen kirjoitti:
olisit voinu tietää;)
Huhhuh. Mut, silti meinaa vieläki naurattaa.
Täs sulle pohdiskeltavaa:
http://www.anvari.org/fun/Gender/Available_Men.html- ...........
relaxed_eyes kirjoitti:
http://www.anvari.org/fun/Gender/Available_Men.htmlaika hyvä...;)
- .............
relaxed_eyes kirjoitti:
http://www.anvari.org/fun/Gender/Available_Men.htmlNo löytyihän se syy ja tieteellinen selitys. Huoh. :D
- ja varmaan enemmän
joita en ole kokeillut ;)
- rusalkaa
Tää ei ole mikään naurun paikka: On erittäin monta, joitten kanssa En ole ollut. Lista on todennäköisesti pidempi kuin se 'joittenka kanssa olen ollut'.
Justiisa lähetin yhteen menneisyyden linkkiin postia, jotta 'jos tää mustamaalaaminen ei lopu, rikosilmoituksia alkaa ropiseen'...prkle.
Tähän on tultu, kun yksi ns. seurusteleva-mies-käyttäytyi-liian-vapautuneesti n. kaksikymmentä vuotta sitten...tai juntti-isäntä-ei-saanutkaan-mitään-vaikka-muut-sai...tai joku kateellinen ämmä vaan keksi, että mä-haluun-mun-haluamani-miähen-toi-muija-ei-sitä-vie...niin tai joku vaan kateellinen hiiri sai päähänsä toi-muija-saa-liikaa-huomiota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641