Median tabut ja/tai asiat joihin ei reagoida?

JoonasJoonasJoonas

1. Naisten seksuaalinen epämoraalisuus

2. vankilatuomiot lyhyet, vankilan lomat, syyttömät vankiloissa ilman PÄTEVIÄ todisteita.

3. Kansa, joka ei saa mitään aikaan, valittaa muttei tee mitään tärleimpien asioiden muuttamiseksi ja vaikuttamiseksi. Potentiaalia kansasta löytyisi, tämä sukupolvi on sukupolvi josta odotan suurta oikeudenmukaistajaa mutta en kai turhaan. Edellinen sukupolvi oli tahdottomia lampaita kokonaisuutena mutta on silti ymmärrettävä alistuneisuutta aiheuttaneet syyt ja arvostaa heitäkin. Kansan välinpitämättömyys. Puheet ei yksin auta, tarvitaan oikeita tekoja.

4. kansaneläkeläisten kansaneläkkeet, hanskaan 400 euroa kuussa, siitä maksettava ruoka, juoma, viihde, siis normielämän menot. Kukaan ei ole huvikseen tai valinnut osaansa kansaneläkkeelle vaan ovat usein koululaitoksen, sairauden tms ahdistuskokemuksia tarjoavien laitosten aikaansaamia. Usein tosiaan syyllistetään köyhiä itseään kun köyhiä ehdoin tahdoin halutaan pitää Suomessa mm. minimaalisin kansaneläkkein. On myös ylisuuria eläkkeitä saavia mutta he eivät ole kansaneläkeläisiä vaan pankinjohtajia ja muita sellaisia henkilöitä, jotka ovat olleet vaikuttamassa omaan rikastumiseensa ja huolehtineet siitä, että köyhyys pysyy laajan pohjasakan ongelmana.

5. Naisten miehen valintakriteerit. Treffipalstat ovat täynnä naisia, jotka hakevat varakasta miestä. Julkisuudessa he sanovat luonteella olevan keskeisin merkitys miehen valinnalle. Koulutuksen määrä on naisten mielestä sidottu älyn määrään, jota ei luotettavasti voi mitata. Vaikka onhan amikset mitä on aika usein mutta on niissäkin ihan fiksuja, ehkä jotkut vaan kypsyvät älyllisesti eri tahtia.

Jos tulee muuta mieleen niin keertokaa. Ja hei, vaikuttakaa asioihin. Ottakaa saksalaisista mallia. Kemijärven reagoinnille iso plussa Stadista, ei kannata jäädä asiansa kanss asuu kiinni nurkkaan ihmettelemään vaan aktiivisemmin esiin vielä, on taottava silloin kun rauta on kuumaa.

38

820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Pitää myös muistaa että pienipalkkaisten käteen jäävä raha on tuota luokkaa. Eläkeläiset saavat asumistukea ja myös soiaalitoimistosta toimeentulotukea pakollisiin lääkekuluihin. Sen lisäksi on muitakin alennuksia, kuten esim. bussitaksoihin. Sen sijaan pienipalkkainen ei saa asumistukea jos tulot sopivasti ylittävät rajan. Lopputulos on sama, mutta sen eteen saa tehdä raskasta työtä paskapalkalla. Esim. siivousalalla tahti on kiihtynyt sellaiseksi että se työ, jonka hyvin suorittamiseksi menisi kuusi tuntia, se pitää tehdä neljässä tunnissa ja vain siitä neljästä tunnista saa palkan. Vapaa-ajalla voit sitten hoitaa hommat loppuun jos vähänkin koet ammattiylpeyttä.

• scale

1. Jos ei olisi moraalittomia naisia, keltäs sitä pillua saisi sitten?

2.Kaikkihan sen tietävät, että vankilat ovat täynnä syyttömiä ihmisiä. Keltä vaan sieltä kysyy, niin ei se ole siellä syystä.

3.Eipä sinuakaan barrikaadeilla näy, vaan tänne kirjoitat, virtuaaliselle paskapaperille.

4.Rahaa on vaan rajallinen määrä yhteiskunnalla käytössä. Keneltä sä ne miljardit ottaisit?

5.Jokaisella on oikeus valita itselleen mieluinen kumppani, sullakin.

Sakut ne mölyää aikansa, mutta tehdas suljetaan. Aikanaan se suljetaan Romaniassakin, kunhan palkkataso kipuaa yleiseurooppalaiselle tasolle.

Elämä on.

• on kanssa

yksi lammas. Bäääää!

• scale
        on kanssa kirjoitti:

yksi lammas. Bäääää!

etpä itekään kummoinen hiipari oo.

• la.ra

Tässä maassa ei kenelläkään ole asiat niin huonosti kuin opiskelijoilla.

2) Kuolema.

• scale

että opiskelu on harvalle ihmiselle pysyvä elämäntilanne ja olotila.

• mikä tilanne
        scale kirjoitti:

sitten on pysyvä ottaen huomioon Larankin mainitseman kuoleman?

"Elämä on"

Bäääää!

• la.ra
        scale kirjoitti:

mutta joillain ei yksinkertaisesti ole varaa opiskella. Työttömyys on taloudellisesti kannattavampaa.

Minä väitän, että kansantaloudelle olisi hyväksi se, että opiskelu kannattaisi (myös opiskeluaikana) edes yhtä hyvin kuin työttömyys.

• la.ra
        mikä tilanne kirjoitti:

sitten on pysyvä ottaen huomioon Larankin mainitseman kuoleman?

"Elämä on"

Bäääää!

mulla meinasi kerran katketa opiskelut just siihen.

• scale
        la.ra kirjoitti:

mutta joillain ei yksinkertaisesti ole varaa opiskella. Työttömyys on taloudellisesti kannattavampaa.

Minä väitän, että kansantaloudelle olisi hyväksi se, että opiskelu kannattaisi (myös opiskeluaikana) edes yhtä hyvin kuin työttömyys.

tulevaisuutta arvostaa. Mä aikoinani näin sen opiskelun satsauksena tulevaisuuteen.

Hassua, että monet ihmiset ovat valmiita ostelemaan vaikkapa parillakytä donalla auton, mutta opiskeluun satsaaminen tulisi olla yhteiskunnan duunia.

• perusteella
        scale kirjoitti:

tulevaisuutta arvostaa. Mä aikoinani näin sen opiskelun satsauksena tulevaisuuteen.

Hassua, että monet ihmiset ovat valmiita ostelemaan vaikkapa parillakytä donalla auton, mutta opiskeluun satsaaminen tulisi olla yhteiskunnan duunia.

kyseinen satsaaminen tulevaisuuteen ei ole yksilön kannalta järkevää, vaan nimenomaan yhteiskunnan kannalta.

• la.ra kirjoitti:

saa pääomaa jota voi myöhemmin hyödyntää, työttömyys taas sitten syö sitä pääomaa. Enkä puhu nyt rahasta.

Kai toi sunkin ajattelu vaan edustaa sitä, että kakku pitäis saada syödä ja säästää yhtaäikaa. Moni opiskelija on hoitanut ja hoitaa opiskelunsa ihan köyhyysrajalla loppuun, eivätkä valita. Opiskelija itestään kiinni.

Ohan kai valmistuneita kuitenkin joka vuos huomattavasti enemmän, kuin niitä jotka kesken jättävät, tai jäävät 'vaan kirjoille' kouluun.

• .............
        la.ra kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Opiskelijoille pitää turvata mahdollisuus keskittyä opintoihin ilman pakkolainaa tai pakkoa työntekemiseen opintojen ohessa. Monesti sanotaan että kyllä Suomessa on helppoa kun saa ilmaiseksi opiskella, mutta ei se ihan niin mene. Rikkaiden lapsilla on helpompaa, vanhemmat osallistuvat asumiskuluihin jopa säästetyillä lapsilisillä, köyhät joutuvat tekemään töitä opintojen ohessa tai ottamaan lainaa. Opinnot pitkittyvät ja jos satut tienaamaan liikaa niin joudut maksamaan opintotukea takaisin. Miksei lapsilisiä joudu maksamaan takaisin jos vanhemmat tienaavat liikaa?

• scale
        perusteella kirjoitti:

kyseinen satsaaminen tulevaisuuteen ei ole yksilön kannalta järkevää, vaan nimenomaan yhteiskunnan kannalta.

että itseään kouluttamalla ei pääse paremmille ansioille?

• paremmille
        scale kirjoitti:

että itseään kouluttamalla ei pääse paremmille ansioille?

että saa kiinni ne, jotka pääsivät aiemmin työuralle. Tietysti joitakin duunarialoja ei saa kiinni koskaan.

• jhkl
        scale kirjoitti:

Kovin monella ei ole varaa tehdä valintaa parinkymmenen tuhannen euron auton ja koulutuksen välillä, toisin kuin lukukausimaksujen kannattajat tapaavat ajatella.

• scale
        ............. kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Opiskelijoille pitää turvata mahdollisuus keskittyä opintoihin ilman pakkolainaa tai pakkoa työntekemiseen opintojen ohessa. Monesti sanotaan että kyllä Suomessa on helppoa kun saa ilmaiseksi opiskella, mutta ei se ihan niin mene. Rikkaiden lapsilla on helpompaa, vanhemmat osallistuvat asumiskuluihin jopa säästetyillä lapsilisillä, köyhät joutuvat tekemään töitä opintojen ohessa tai ottamaan lainaa. Opinnot pitkittyvät ja jos satut tienaamaan liikaa niin joudut maksamaan opintotukea takaisin. Miksei lapsilisiä joudu maksamaan takaisin jos vanhemmat tienaavat liikaa?

oon kanssasi samaa mieltä. En mä koe itseäni mitenkään rikkaaksi, mutta niitä ropoja mä en edes huomaa ja väittäisin, että ei ne monelle muullekkaan ole kuin hyttysen pieru erämaassa.

Voi vaan miettiä mitä merkitystä niillä on joillekkin vaikkapa optioiden piirissä hääräileville.

• scale
        jhkl kirjoitti:

Kovin monella ei ole varaa tehdä valintaa parinkymmenen tuhannen euron auton ja koulutuksen välillä, toisin kuin lukukausimaksujen kannattajat tapaavat ajatella.

helvetillä luulet mun itteni kouluttaneen 4lapsen yksinhuoltajaäitini palkalla vai, mutsi makseli taloaan, eikä sillä liiennyt mulle yhtään mitään.

Opintolainalla ja työllä se rahoitettiin.

Siksi toiseen moni ostelee autoliikkeiden rahoitusyhtiöiden suosiollisella avustuksella niitä pirssejä.

• 17:37
        relaxed_eyes kirjoitti:

saa pääomaa jota voi myöhemmin hyödyntää, työttömyys taas sitten syö sitä pääomaa. Enkä puhu nyt rahasta.

Kai toi sunkin ajattelu vaan edustaa sitä, että kakku pitäis saada syödä ja säästää yhtaäikaa. Moni opiskelija on hoitanut ja hoitaa opiskelunsa ihan köyhyysrajalla loppuun, eivätkä valita. Opiskelija itestään kiinni.

Ohan kai valmistuneita kuitenkin joka vuos huomattavasti enemmän, kuin niitä jotka kesken jättävät, tai jäävät 'vaan kirjoille' kouluun.

Kansaneläkeläiset unohdetaan helposti syrjään vaikka heidän tilanteensa on pysyvä. Jokainen voi miettiä miten tulee toimeen kuukauden ajan 400 eurolla loppuelämänsä ajan.

Sukulaispoika teki itsemurhan 27 vuotiaana kansaneläkeläisenä. Sillä oli vaikea olo olla toisten ihmisten lähellä. Hyvää tarkoittavien ja tilanteren huomioivien sukulaisten ja ystävienkin lähellä. Lievästi kuitenkin ystävien kanssa mutta sen näki kun miehen lapsesta asti tunsin.

Lapsena oli iloinen ja tasapainoinen. Koulunvaihdos teki asteittaisen muutoksen. Opettajat näkivät vuosien ajan mitä tapahtui silmien alla mutta kai siihen sokeutuu sivustaseuraaja kun sitä jatkuvasti tapahtuu mutta lapsen mielessä se ei hyvää tee olla kiusattavana. 9 vuotiaana oli se pojan koulunvaihdos, kysäisin juuri emännältä. Salasi kiusatuksi tulemisensa. Henkistä se oli, ei puhunut siitä aikuisenakaan. Sen verran sanoi, etä hävetti ja oli hiljaa, hyvin hiljaa.

Naista ei saanut, naiset lähtivät luotaan pois. Ei löytynyt tarpeeksi rakkautta kun mies ilmeni kansaneläkeläiseksi. Älykäshän se poika oli. Ei vaan kelvannut. Kukiossa ei pystynyt olemaan toisten lähellä, kyllä siitä näki päällepäin, että jotain on, mutta ei tuntemattomat nähneet. Pelkäsi kai ettei koskaan saa rakkautta osakseen kun ei kelpaa ilman titteliä ja arkana.

Hautajaiset olivat viime marraskuussa. On sellainen tuntuma, että jos kansaneläke olisi ollut suurempi niin hän olisi saanut paremmin naisen. Vanhat ukotkin saavatnaisen sormia napsauttamalla kunhan vaan on ammatti odotusten mukainen tai eläke suuri.

• scale
        paremmille kirjoitti:

että saa kiinni ne, jotka pääsivät aiemmin työuralle. Tietysti joitakin duunarialoja ei saa kiinni koskaan.

laskea sen työn laadun päälle jotakin.

• Vois olla sama
        17:37 kirjoitti:

Kansaneläkeläiset unohdetaan helposti syrjään vaikka heidän tilanteensa on pysyvä. Jokainen voi miettiä miten tulee toimeen kuukauden ajan 400 eurolla loppuelämänsä ajan.

Sukulaispoika teki itsemurhan 27 vuotiaana kansaneläkeläisenä. Sillä oli vaikea olo olla toisten ihmisten lähellä. Hyvää tarkoittavien ja tilanteren huomioivien sukulaisten ja ystävienkin lähellä. Lievästi kuitenkin ystävien kanssa mutta sen näki kun miehen lapsesta asti tunsin.

Lapsena oli iloinen ja tasapainoinen. Koulunvaihdos teki asteittaisen muutoksen. Opettajat näkivät vuosien ajan mitä tapahtui silmien alla mutta kai siihen sokeutuu sivustaseuraaja kun sitä jatkuvasti tapahtuu mutta lapsen mielessä se ei hyvää tee olla kiusattavana. 9 vuotiaana oli se pojan koulunvaihdos, kysäisin juuri emännältä. Salasi kiusatuksi tulemisensa. Henkistä se oli, ei puhunut siitä aikuisenakaan. Sen verran sanoi, etä hävetti ja oli hiljaa, hyvin hiljaa.

Naista ei saanut, naiset lähtivät luotaan pois. Ei löytynyt tarpeeksi rakkautta kun mies ilmeni kansaneläkeläiseksi. Älykäshän se poika oli. Ei vaan kelvannut. Kukiossa ei pystynyt olemaan toisten lähellä, kyllä siitä näki päällepäin, että jotain on, mutta ei tuntemattomat nähneet. Pelkäsi kai ettei koskaan saa rakkautta osakseen kun ei kelpaa ilman titteliä ja arkana.

Hautajaiset olivat viime marraskuussa. On sellainen tuntuma, että jos kansaneläke olisi ollut suurempi niin hän olisi saanut paremmin naisen. Vanhat ukotkin saavatnaisen sormia napsauttamalla kunhan vaan on ammatti odotusten mukainen tai eläke suuri.

Oliko se kundi Jani. Lyhyt kundi Hakunilasta?

• opintolaina
        scale kirjoitti:

helvetillä luulet mun itteni kouluttaneen 4lapsen yksinhuoltajaäitini palkalla vai, mutsi makseli taloaan, eikä sillä liiennyt mulle yhtään mitään.

Siksi toiseen moni ostelee autoliikkeiden rahoitusyhtiöiden suosiollisella avustuksella niitä pirssejä.

lienee tällä hetkellä yksi ydinongelmista. Monet lama-ajan lapset eivät (ymmärrettävästi) uskalla ottaa lainaa, vaikka se olisi (nyt) kuinka edullista ja vaikka sen saisi ehdoilla, joista voi myöhemmin vain unelmoida.

• hjkll
        scale kirjoitti:

En tiedä, millä opiskelusi maksoit, sillä en sinua tunne. Kommentoin vain viestiäsi. Geenitutkija Leena Palotiehän on esittänyt tuon saman autovertauksen puolustaessaan lukukausimaksuja.

• Kaikenlaista
        Vois olla sama kirjoitti:

Oliko se kundi Jani. Lyhyt kundi Hakunilasta?

Ei ole Jani eikä Hakunilasta. Helsingistä oli. Pituus oli passiin merkitty 189cm kun jäämistöä pakkailin tuli sekin nähtyä.

• mutta nykyään
        scale kirjoitti:

laskea sen työn laadun päälle jotakin.

yhteiskunnassa punnitaan asioita vain taloudellisilla argumenteilla.

(Olen sinänsä kanssasi samaa mieltä.)

• Itse 172cm tumppi =)
        Kaikenlaista kirjoitti:

Ei ole Jani eikä Hakunilasta. Helsingistä oli. Pituus oli passiin merkitty 189cm kun jäämistöä pakkailin tuli sekin nähtyä.

Eri tyyppi, ikä ja koulukiusaamalla psykoosiin osui ja kansaneläkeelle. Oli outoa kun oli tasapainoinen ja rauhallinen enkä itse keksinyt mikä vittu se psykoosi oli. Mutta kai sillä jotain oli kun tappoi itsensä. Yksinäisyyttä valitteli just kun ei ole naista. Oli lyhyt niin ei saanut naista oli mun veikkaus, voi toi nuppivikakin olla vaikuttanut.

Otan osaa kun taisi olla läheinen ja mieluinen ja sellainen on tapa vaikken tapausta tuntenutkaan. Tsemppiä jatkoon.

• Naisjohtaja
        Itse 172cm tumppi =) kirjoitti:

Eri tyyppi, ikä ja koulukiusaamalla psykoosiin osui ja kansaneläkeelle. Oli outoa kun oli tasapainoinen ja rauhallinen enkä itse keksinyt mikä vittu se psykoosi oli. Mutta kai sillä jotain oli kun tappoi itsensä. Yksinäisyyttä valitteli just kun ei ole naista. Oli lyhyt niin ei saanut naista oli mun veikkaus, voi toi nuppivikakin olla vaikuttanut.

Otan osaa kun taisi olla läheinen ja mieluinen ja sellainen on tapa vaikken tapausta tuntenutkaan. Tsemppiä jatkoon.

Olen sosiaalinen ja iloinen nainen. Tuttavapiirini on menestynyttä. Edustuskelpoisuus on minimivaatimus mistä lähdetään. Ja siihen vaaditaan edustava pukeutuminen ja se vaatii vaatteita, jotka eivät ole kirpparitasoa. Oma yhteiskunnallinen asema näkyy olemuksesta, minä näen sen silmistä.

• miesratsastaja
        Naisjohtaja kirjoitti:

Olen sosiaalinen ja iloinen nainen. Tuttavapiirini on menestynyttä. Edustuskelpoisuus on minimivaatimus mistä lähdetään. Ja siihen vaaditaan edustava pukeutuminen ja se vaatii vaatteita, jotka eivät ole kirpparitasoa. Oma yhteiskunnallinen asema näkyy olemuksesta, minä näen sen silmistä.

...joo...tää...on...tätä

• Kielenhuotaja
        Naisjohtaja kirjoitti:

Kaikenlaiset sitä maisteriksi pääseekin nykyisin.

• Hienomies yliopiston
        17:37 kirjoitti:

Olipa miten älykäs tahansa mutta tyhjätaskuisuus on sellainen este naisille, ettei suhteet alkuhymistelyä pidemmälle mene. Mitä teet työksesi tulee aika pian ja jos ei ole mitään kliffaa työtä niin nainen toteaa ettei kolahtanut.

Olen itse kokeillut erilaisia ammatteja vastailla naisille ja huomannut, että yliopistopohjainen koulutus tekee naiseen saman vaikutuksen kuin kuuma veitsi voihin.

Amispohjainen taas tekee saman vaikutuksen kuin valkosipulia syönyt ympäristöönsä. No näin se vain on. Jos haluaa arvostusta niin kannattaa opiskella yliopistossa.

• la.ra
        scale kirjoitti:

haluaisi niellä tuota varsin yleistä "koska minä en saanut niin ei pidä tulevienkaan sukupolvien saada" -ajatustapaa. Minusta olisi kaikkien etu, jos opiskelu olisi mahdollista kaikille tasapuolisesti ja varsinkin jos yhteiskunta kannustaisi siihen. Mua ei henkilökohtaisesti haittaisi yhtään, jos tulevat sukupolvet pystyisivät keskittymään opiskeluun täyspäiväisesti ja saisivat enemmän tukia kuin mitä minä olen saanut. Päinvastoin, olisin ylpeä yhteiskunnastamme.

Mä en jaksaisi valittaa omasta tilanteestani, mutta mä en pystynyt elämään pelkällä opintotuella enkä halunnut ottaa pakkolainaa vain siksi, että olisin sosiaaliturvan piirissä.
        Olen opiskellut 10 vuotta enkä tiedä milloin valmistun. Olen rahoittanut opiskeluni ja elämäni pääasiassa työllä ja maksanut yhtälöstä melkein hengelläni.
        Tässä sivussa mulla on ihan mukava ura, mutta omasta näkökulmastani täytyy sanoa, että jos halutaan lisätä syntyvyyttä tai parantaa työttömyystilannetta, niin tämä ei ole oikea tapa toimia.

Ja jos halutaan puhua hyvinvointiyhteiskunnasta, niin mielestäni sen termin alle tällainen eriarvoisuus ei vain sovi. Mulla ei mene jakeluun se, että miksi työttömät ovat kansaneläkeläisiä tai opiskelijoita arvokkaampia kansalaisia. En ymmärrä sitä, että maassamme ei kannusteta opiskelemaan kun samaan aikaan puhutaan uhkaavasta työvoimapulasta.

• la.ra
        scale kirjoitti:

Kukapa sitä ei arvostaisi, jos olisi varma, hyväpalkkainen työpaikka tiedossa. Me lama-ajan lapset muistamme kuitenkin liian hyvin romahduksen ja lainan ottamisen kynnys on korkea. Varsinkin kun jännittää sitäkin, että onko koskaan varaa ottaa edes asuntolainaa.

Sitäpaitsi on erittäin epäreilua, että vain yksi ryhmä (opiskelijat) pakotetaan ottamaa lainaa keppinä se, että muuten ei kuulu perussosiaaliturvan piiriin. Ymmärtäisin systeemin, jos jokaiselle opiskelijalle pystyttäisiin takaamaan sataprosenttisella varmuudella koulutusta vastaava työpaikka ja jonkinlainen keskitasoa korkeampi kuukausipalkka.

• että :
        scale kirjoitti:

edes elämä itsessään ei ole pysyvä olotila

• vaikka vastassa

ois ketä: juutuuppiviteoo kehiin joka viestiin.

• vaikka vastassa kirjoitti:

ois ketä: juutuuppiviteoo kehiin joka viestiin.

se on toimiva ase joka kohtaan =D

Sori.

• Serpico

Esimerkkinä sosiaalialan suojatyöpaikat katkerille naisille. Eronneet isät kyykkyyn pajavasaran avulla. Näistä tapauksista ei saa puhua. Tuomioja tilaa tarkka-ampujat perään.

• Modifioin hieman listaasi, koska en usko esittämiesi toimien riittävän.

1. Sharia-laki Suomeen, niin naiset pysyvät neitseinä ja maailma ja itsetunnottomat miehet pelastuvat!

2. Kuolemantuomio käyttöön, lomat stoppiin ja syyttömät pois vankiloista. Työskennellessäni vankejen parissa siellä ei muita ollutkaan, joten nirri pois vaan kaikilta, niin maailma pelastuu!

3. Nyt kaikki sanoista tekoihin! Minä lopetan paskanjauhannan ja alan ajamaan näitä omia teesejäni. Ja ei kun plakaateja maalaamaan, niin maailma pelastuu!

4. Rahat pois rikkailta ja ne on annettava köyhille. Lisäksi vaadin, että verot siirretään valtion maksettaviksi. Jos 200 kansanedustajan kulukorvaukset eivät riitä 2 miljoonalle sosiaalitukia nauttivalle, niin pistetään Sanoma painamaan Hesarin sijasta euroja niin köyhät ja syrjäytyneet pelastuvat!

5. Päästessäni jumalaksi (tai ainakin Suomen keisariksi) määrään, että kaikkien kauniiden, älykkäiden, kouluttautuneiden ja varakkaiden naiseten on naitava peräkamarin poikien kanssa. Tai ei niistä muista oikeastaan ole niin väliä, kunhan minulle antavat. Tai no tarkemmin mietittyäni ne eivät saa antaa kellekään muulle. Näin maailma pelastuu!

Jos tämä ei muuten saa Suomen maata ryhdistäytymään, niin otan mallia 30-luvun Saksasta neuvosi mukaan ja maailma pelastuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1562
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1024
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      922
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      141
      689
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      79
      664
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    Aihe