oletteko aloittaneet jo 9 kuukauden iässä maistattamaan viilejä ja jugurtteja? koska on hyvä aika vaihtaa korvike tavalliseen maitoon? neuvola sanoo 10 kk eteenpäin mutta joissakin lastenruokakirjoissa sanotaan että 9 kk on ok. samalla jo 5-6 kuukautisten ruokiin lisätään tavallista ruokakermaa jne. Miten olette siirtyneet tavalliseen maitoon?
maitotuotteet pojalle 9 kk?
2
588
Vastaukset
- neuvolassa
sanottiin,että 10kk voi aloittaa maistelemaan esim. viiliä, maustamatonta jugurttia.. ja sitten pikkuhiljaa sitä maitoa. En ole moista kuullut,että 5-6kk ruokaan lisättäis kermaa!!! Eikös se ole aika rasvaistakin...
Tyttö on nyt 9kk ja sillon tällöin olen antanut ihan lusikan kärjellä maistaa rasvatonta viiliä, mutta oksentaa sen hetken kuluttua. Hyvin hitaasti siis harjoittelemme... - ruvennu antamaan
9,5kk poitsulle raejuustoa sormiruokana ja parina päivänä saanut pari tl viiliä ja hyvin on maistunut eikä masu ole vaivannut.
Mäkin ihmettelin sitä, että 8kk ruuissa on maitoa ja juustoa?? Ainakin Hipp´n ruuissa mm. lasagnessa. Annoin joskus kuukausi sit pojalle sitä ja oksensi kolme kertaa sinä päivänä, eli varovaisesti tässä edetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991