Nyt riitti ystävänpäivän vietto...

perskuti

Kiitti, mulle riitti...

Millainen leski oli Leharin operetissa?

Nimim. Yksin hirsimökissä, saunasta tulleena ja kylpytynnyrissä yksin istuneena...Asteita 32.

18

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi tuntia puhelimessa

      ystävät ja päivät.

      Operetti vapaa vuosi sattui juuri nyt.

      32 astetta,höyry nousee tynnyrissä viilenee..:)

      • perskuti

        Onhan näitä iloisia leskiä vielä tänä päivänäkin...

        -Mistä tunnet sä ystävän, onko oikea sulle hän?
        Anna meren se selvittää, kuka viereesi jää...Ja jos silloin kun myrky soi, ja sun kumppanis vaikeroi, hänet lähimpään rantaan vie, olkoon hän kuka lie...


      • Masse setä
        perskuti kirjoitti:

        Onhan näitä iloisia leskiä vielä tänä päivänäkin...

        -Mistä tunnet sä ystävän, onko oikea sulle hän?
        Anna meren se selvittää, kuka viereesi jää...Ja jos silloin kun myrky soi, ja sun kumppanis vaikeroi, hänet lähimpään rantaan vie, olkoon hän kuka lie...

        Yksi. Appiukko oli kova uimari. Hän voitti yksijalkaisten sarjassaa ainakin pronssia.
        Ilmeisesti kultaakin, mutta meikäläinen ei ollut tavalliseen tapaan skarppina, että olisi sitä kysynyt tai huomannut.
        Kerran kruisailtiin yhdellä meikälkäisen 50-luvun autolla. Appiukko ajoi, eikä mitään huolta ollut, vaikka mieheltä puuttui sekä ajokortti, että jalka. Taidettiin molemmat olla aika juovuksissakin, joten asia voidaan ilman muuta kriminilsoida.


      • perskuti
        Masse setä kirjoitti:

        Yksi. Appiukko oli kova uimari. Hän voitti yksijalkaisten sarjassaa ainakin pronssia.
        Ilmeisesti kultaakin, mutta meikäläinen ei ollut tavalliseen tapaan skarppina, että olisi sitä kysynyt tai huomannut.
        Kerran kruisailtiin yhdellä meikälkäisen 50-luvun autolla. Appiukko ajoi, eikä mitään huolta ollut, vaikka mieheltä puuttui sekä ajokortti, että jalka. Taidettiin molemmat olla aika juovuksissakin, joten asia voidaan ilman muuta kriminilsoida.

        Tuli kyllä sellainen tarina(kertomus), joka tarvitsee mietintämyssyä syvälle päähän, unohtamatta silmä-aukkoja ja hengityreikää...:=) Uskomatonta:=)

        Minun isäni sitävastoin 1918. Oli koputtanut kartanon ovea ja pyytänyt apua nälkäänsä.
        "Ranchin" omistaja avasi oven, ja kysyi?
        Punaisten, vai valkoisten puolelta? VALKOISTEN, vastas isäni.
        Noooo, siinä syötiin ja juotiin...

        Aamulla isäni poistuessa kartanosta, kartanon omistaja vielä tarkensi nälkäisen taustaa ja kysyi...Mitäs sinä siellä valkoisten puolella olet tehnyt?
        Vastaus oli jämäkkä.
        OLIN SOTAVANKINA:=)


      • Masse setä
        perskuti kirjoitti:

        Tuli kyllä sellainen tarina(kertomus), joka tarvitsee mietintämyssyä syvälle päähän, unohtamatta silmä-aukkoja ja hengityreikää...:=) Uskomatonta:=)

        Minun isäni sitävastoin 1918. Oli koputtanut kartanon ovea ja pyytänyt apua nälkäänsä.
        "Ranchin" omistaja avasi oven, ja kysyi?
        Punaisten, vai valkoisten puolelta? VALKOISTEN, vastas isäni.
        Noooo, siinä syötiin ja juotiin...

        Aamulla isäni poistuessa kartanosta, kartanon omistaja vielä tarkensi nälkäisen taustaa ja kysyi...Mitäs sinä siellä valkoisten puolella olet tehnyt?
        Vastaus oli jämäkkä.
        OLIN SOTAVANKINA:=)

        Niin osasi isäsi hyvin valita sanansa!
        Punavankina oli myös meikäläisen isoisä. Valokuvakin on vielä todisteenaa 17-vuotiaasta jätkästä kivääreineen ja punaisine liinoineen.

        Joutui hänkin leirille, joita nykyään sanotaa bootkämpeikssi. Hänet pelasti esimiehenä ollut henkilö (Kartanon omistaja), joka sanoi, että ei se mitään ole tehnyt.
        No, meikäläinen on tavallaan samantapainen, koska ei tässä mitään sen suurempaa ole kehitteillä.


      • Masse setä kirjoitti:

        Niin osasi isäsi hyvin valita sanansa!
        Punavankina oli myös meikäläisen isoisä. Valokuvakin on vielä todisteenaa 17-vuotiaasta jätkästä kivääreineen ja punaisine liinoineen.

        Joutui hänkin leirille, joita nykyään sanotaa bootkämpeikssi. Hänet pelasti esimiehenä ollut henkilö (Kartanon omistaja), joka sanoi, että ei se mitään ole tehnyt.
        No, meikäläinen on tavallaan samantapainen, koska ei tässä mitään sen suurempaa ole kehitteillä.

        ihan asiaa ja kukaan ei noteeraa.

        Paljon on keskustelua vailla tämäkin elämä,
        toisella tapaa vaan eletään sotaa tänä päivänä.

        Uskalla paljoakaan tässä runoilla,tulee banni otsalle.;D


      • Masse setä
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        ihan asiaa ja kukaan ei noteeraa.

        Paljon on keskustelua vailla tämäkin elämä,
        toisella tapaa vaan eletään sotaa tänä päivänä.

        Uskalla paljoakaan tässä runoilla,tulee banni otsalle.;D

        Mitään hätää. No, miksi äijät ei sitten noteeraa vaikka tarjoat sotaa?


      • sotaakaan
        Masse setä kirjoitti:

        Mitään hätää. No, miksi äijät ei sitten noteeraa vaikka tarjoat sotaa?

        ihme hellunen ilmatila nyt;)


    • Puhurix

      sä sinne yksin menit istumaan?

      • perskuti

        Tuosta yksin kylpemisestä...
        Olisinhan minä voinut mennä seuran kanssa kylpemään, mutta mottoni on. Ei seuramies apua kaipaa(sanoi lehtimiehet).

        Sinulle muksaa viikonloppua. pidetään huoli, ettei näytöltä muste lopu:=)


      • Puhurix
        perskuti kirjoitti:

        Tuosta yksin kylpemisestä...
        Olisinhan minä voinut mennä seuran kanssa kylpemään, mutta mottoni on. Ei seuramies apua kaipaa(sanoi lehtimiehet).

        Sinulle muksaa viikonloppua. pidetään huoli, ettei näytöltä muste lopu:=)

        vähän mustesuihkua!


      • perskuti
        Puhurix kirjoitti:

        vähän mustesuihkua!

        Olipa hyvä, että musteen ja minun välissä tuo näytön lasi on ehjä.
        Joka tapauksessa, kiva kun muistit:=)

        Tässä n. Viikko menee livessä,joten mustesuihkuttelut jäävät siltä ajalta.

        Mukavaa alkavaa viikkoa Sinulle...


      • Puhurix
        perskuti kirjoitti:

        Olipa hyvä, että musteen ja minun välissä tuo näytön lasi on ehjä.
        Joka tapauksessa, kiva kun muistit:=)

        Tässä n. Viikko menee livessä,joten mustesuihkuttelut jäävät siltä ajalta.

        Mukavaa alkavaa viikkoa Sinulle...

        ja muuten kiva välillä käväistä livessä.


    • näytti tuollakin
      • Masse setä

        Ja jopa kohteellista.
        Sori, olen aika flegmaattinen, kun en usko enään amerikkalaiseen shit-unelmaan. Pitäisikö minun liittyä esimerkiksi johonkin Islamin juttuun? Niillä kuuluu olevan aika kivat oltavat, kun siellä on neitsyet vastassa.
        Toivottavasti ne on kuitenkin täysi-ikäisiä, ettei sitten joudu oikeuteen uskonsa tähden.


      • miten tuostakin
        Masse setä kirjoitti:

        Ja jopa kohteellista.
        Sori, olen aika flegmaattinen, kun en usko enään amerikkalaiseen shit-unelmaan. Pitäisikö minun liittyä esimerkiksi johonkin Islamin juttuun? Niillä kuuluu olevan aika kivat oltavat, kun siellä on neitsyet vastassa.
        Toivottavasti ne on kuitenkin täysi-ikäisiä, ettei sitten joudu oikeuteen uskonsa tähden.

        voidaan syyttää muslimeja?

        Tuntuu olevan ihan perinteistä amerikkalaista menoa kouluissa koskapa oli jo neljäs keikka tällä viikolla siellä.


      • perskuti
        Masse setä kirjoitti:

        Ja jopa kohteellista.
        Sori, olen aika flegmaattinen, kun en usko enään amerikkalaiseen shit-unelmaan. Pitäisikö minun liittyä esimerkiksi johonkin Islamin juttuun? Niillä kuuluu olevan aika kivat oltavat, kun siellä on neitsyet vastassa.
        Toivottavasti ne on kuitenkin täysi-ikäisiä, ettei sitten joudu oikeuteen uskonsa tähden.

        Toiset puhuvat kouluhämyistä ja toiset uskonnosta...Ne molemmat selkeästi ilmaistuna, tiedostaen ja kritisoiden tämänhetkistä olotilaa, kertovat halusta muuttaa ihmisten toimimattomuutta, tai toimia. Hienoa!...

        Itse sisimmässäni ajattelen, kuinka voisin olla avuksi hätää kärsivälle lähimäiselle.

        Tuo keväästä oleva otsikko viittaa sanontaa...Kosketelkaa toisianne ja rakastukaa:=)


      • Masse setä

        niillä muslimi-kuolleilla Sheraton-tasoinen hotelli ja vastassa kymmeniä neitsyitä, vaikka ne kökkis miten tahansa tässä maailmassa. Ainoa niillä on, että niitten pitää tehdä yksi lian pois-räjäytys.
        Meikäläisen sitä vastoin pitäisi aina olla siveä ja hillitty, jos haluaisi edes hostel-tasoon. Tuon puoleisesta ei ole edes niin varmaa tietoa, mutta esimerkiksi loputon tyhjyys kuulostaisi aika houkuttelevalta verrattuna vaikka esimerkiksi ikuiseen kärventymiseen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe