joka herättää muissa ristiriitaisia tuntemuksia eli empatiaa tahi antipatiaa?
Oletko ihminen
19
737
Vastaukset
Eli 'yes'-vastaus.
- (n)
herätän positiivisia tuntemuksia, ainakin sen perusteella, että ihmiset yleensä haluaa tutustua minuun. Olen kait empaattinen, myötäeläjä. Mutta löytyy niitäkin, jotka eivät voi sietää minua.
Tuskin itsenäni peruskommunikaatiossa herätän empatiaa tai antipatiaa. Olen mielestäni sen verran assertiivinen että muhun ei tarvi suhtautua kovin tunteellisesti.
Sitten kun astun jonkun hännälle tai tuun silittään poskea tilanne on toinen. Osaan olla varmasti raivostuttava tai jopa ahdistavakin tyyppi. Ja lutuinen ja mitä nyt tarkoitus onkaan olla tai mitä sattuu itsestään pulpahtaan ulos sillä kertaa ulos antamaan.- yes/no
- peruskommunikaatiota.
Lisäyksena sana "voimakas" empatia/antipatia.
- sirpamaikkarilta
Riippuu siitä toisesta ihmisestä.
Mut ihan kiva! Ymmärsin ihan täysin väärin ton kysymyksen ekana. Aloin jo vastaamaan että haluisinko olla ihminen vai eläin. Onneks tajusin ekana ennen ku vuodatin taas logiikkaani. En sentään ihan pahasti häpässy itteeni ;D - vain empatiaa
koska olen hirmu kiva. Sitten kun minut tuntee lähemmin, tuntemukset ovat kuulemma ristiriitaiset (yhdellä ja samalla ihmisellä).
- yes/no
ei siis jakaudu kahtia, kun astut areenalle?
- niin empatiaa
eli.. ?
- yes/no
positiivisia tuntemuksia vastapuolessa.
- la.ra
tietääkseni ihminen ja kaikki muu onkin sitten muiden päänsärky.
- MMies
Olen.
- NevilleR
sulle tuli mieleen kysellä tollaista?
/Nev- yes/no
Teille sähköpostitse, mutta... en uskalla!
Olen nähkääs ihastunut Teidän taidokkaaseen itsenne ilmaisuun sekä älylliseen rehellisyyteenne. Suoruuteenne, joka ei millään tapaa ole ihmistä loukkaavaa - kuten niin usein huomaa tarkoituksen olevan.
Voisin melkeinpä sanoa, että palvon maata Teidän jalkojenne alla.
Ps. Olen suuresti ihastunut myös ranskan kieleen.
Minulle saattaisi tuottaa suuria vaikeuksia lukea jotain ranskan kielistä tekstiä Teidän kirjoittamananne. En haluaisi ottaa riskiä, että pyörtyisin tähän koneen ääreen Teidän ihastuttavuutenne tähden.
Ystävällisesti, Teidän...
yes/no - yes/no
välttämiseksi lisäisin vielä, että en koe Teitä millään muotoa henkilöksi, joka jakaa ihmisten ajatukset. Tarkoitukseni oli lähinnä ilmaista ihastustani Teidän hillittyä charmikkuuttanne kohtaan.
Teidän...
yes/no
- ex-Wastaaja
"Oletko ihminen
yes/no 15.2.2008 klo 21.30
joka herättää muissa ristiriitaisia tuntemuksia eli empatiaa tahi antipatiaa?"
En osaa "joko/taita", mutta kyllä mä varmaan olen.:D
Jotkut ihmiset on mulle sanoneet, että olen empaattisin ihminen, mitä he koskaan ovat tavanneet. Jotkut on sanoneet, että mä erotun joukosta tai että eivät tiedä, mitä musta ajatella. Yks jätkä oli kerran kännispäissään sanonu ystävälleni, että olen mukavin ihminen jonka hän ikinä on tavannut, mutta samalla ainoa nainen, jota hänen on tehny mieli vetää turpiin. Viimeksi mainittua en ehkä 'ihan' katso kohteliaisuudeksi, vaikka se varmaan sellaiseksi lähinnä oli tarkoitettu.;D Kyseinen lausuja oli kuitenkin aika omansalainen persoona hänkin.- ex-Wastaaja
..Noi edeltävät kuitenkin ääriesimerkkejä. Luulen useimmiten tarvittaessa osaavani antaa itsestäni neutraalinkin vaikutelman.
- Kettulaatikossa
tuntemuksia jo kun astun paikalle, ei tarvitse edes suutaan avata.
Osa ihmisistä tykkää heti musta niin kovasti, että melkein ahdistun. Osa taas ei pidä, vaikka käyttäydyn ihan ystävällisesti.
Enemmistö kuitenkin pitää, kunhan tutustuu.
Mutta niin se on, ei kaikkia voi koskaan miellyttää. Eikä tarvitsekaan.
Itse ahdistun aggressiivisista naisista. - tietää.
ei kyllä tiedä kukaan muukaan.
- vänkyrä-nainen
ihan hyvä jos herättää edes jotain tuntemuksia sille jolle kaikista eniten haluaa merkata jotain. Se tuntuisi pahimmalta jossei toisessa heräisi mitään tunteita mua nähdessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?871873Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181176Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991155Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997- 94884
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51774Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv57728- 53694