mies kohtelee

kuin huoraa

meillä oli joskus pientä sutinaa. ja nyt haluisin olla miehelle YSTÄVÄ. mutta silti hän kohtelee minua kuin huoraa. siis tarkotan ettei kysele kuulumisiani, kerro omiansa, salailee, valehtelee, kohtelee siis alentavasti ja tuntuu kuin suurinpiirtein ainoo mikä kiinnostaa on... no tiedätte mikä, että olisi yhteydessä vain sen takia, ehkä kuvittelen, en tiedä. en ole häneen enää seksisuhteessa. ja miten saisin hänet tajuamaan että käyttäytyisi mua kohtaa täysin samoin kuin muitakin ystäviään, eikä edelleen pitäisi mua tässä vanhassa roolissa, siis toisen naisen? asiallisia neuvoja kiitos

48

1779

Vastaukset 48

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon mies

miksi kukaan haluaa olla sellaisen kanssa ystävä joka kohtelee kuin HUORAA?

• kai,

kun on muistissa edelleen ne hyvät ajat, jolloin mua ei kohdeltu näin, haluaisin miehen tulemaan järkiisä, ite tajuamaan, mite mua kohtelee ja et tajuis palata siieh entiseen. oli meil ne hyvätki ajat ja hauskaa yhdes, six.

• kunnon mies
        kai, kirjoitti:

kun on muistissa edelleen ne hyvät ajat, jolloin mua ei kohdeltu näin, haluaisin miehen tulemaan järkiisä, ite tajuamaan, mite mua kohtelee ja et tajuis palata siieh entiseen. oli meil ne hyvätki ajat ja hauskaa yhdes, six.

aivan ilmatteeksi ja se kuuluu näin:

"Siirry välittömästi seuraavaan"

• mielestäs
        kunnon mies kirjoitti:

aivan ilmatteeksi ja se kuuluu näin:

"Siirry välittömästi seuraavaan"

sitä miestä ei saa tajuamaan omaa käytöstään ja muuttamaan sitä? että turha toivo vai? ihmettelen vähän tätä ns huora-käyttäytymistä mua kohtaan, koska luonteeltani en ole yhtään sellainen, en päästä helpolla miehiä lähelleni

• kunnon mies
        mielestäs kirjoitti:

sitä miestä ei saa tajuamaan omaa käytöstään ja muuttamaan sitä? että turha toivo vai? ihmettelen vähän tätä ns huora-käyttäytymistä mua kohtaan, koska luonteeltani en ole yhtään sellainen, en päästä helpolla miehiä lähelleni

ei toista ihmistä saa muutettua eikä muuttumaan, se on vain hyväksyttävä kylmä fakta

• välillä
        kunnon mies kirjoitti:

ei toista ihmistä saa muutettua eikä muuttumaan, se on vain hyväksyttävä kylmä fakta

tajunnut oman käytöksensä kun olen siitä huomauttanut. ja yrittänyt käyttäytyä erilailla, paremmin, mut yleensä se ei sitä kyl kauaa muista vaa menee takas samoille urille. on iteki sen myöntäny että oon paskassa tilanteessa. siin on vaan se kun huomautan hänen käytöksestään että se suuttuu ja vetää herneet. vähä vaikee sitä on kovi hienotunteisesti sanoo, et kohtelet ku huoraa. oon sanonu/kysyny häneltä et kiinnostaax mussa vaan seksi, ni kielteinen vastaus sieltä tulee. mut helppoha tuoki o valehdella ja aika pokka pitäs olla jos suoraa sanos. ja sillo ku ol sitä vispilänkauppaa ni sano et on tää seksipuoli ja ollaa ystävii. mut tuntuu vaa et se sinne seksipuolelle tahtoo kallistuu. ei tää must täytä ystävyyde kriteerejä oikee. ja kun on huomannu et toinen on kiinnostunu musta seksii liittyvis jutuis ni sitä sit myös samal helposti pelkää et jättääx mut kokonaa jos kieltäydy kaikest. mut aattelin silti sen pystyvämi tehä. ja sit sitä ite huomaa käyttävä sitä seksiä yms siihe liittyvää sillee aseena et yrittää sillä houkutella häntä kiinnostumaa lisää ja saamaa haluamiaa juttuja, ku huomaa et se on keino mikä tuntuu toimiva

• Hyvä neuvo

Ensiksikin: seksiammattilaisia ei kohdella huonosti.

Sun olis parempi jättää mies rauhaan. Tuollainen roikkuminen saattaa sattua kasvoihin. Ellet sitten pidä siitä..

• asiallinen vastaus

thanks. t:seksinammttilainen

• Aurinko79-

Kirjoituksesi perusteella teidän hetkenne on ohi. Miksi haluat edelleen olla ystävyyssuhteessa ihmiseen, joka kohtelee sinua kaltoin? Ystävyys ei voi toimia yksisuuntaisesti eikä kenenkään ystävä voi olla väkisin.

Sinuna jättäisin koko miehen omaan arvoonsa. Itse en ainakaan kovin pitkään ottaisi vastaan mitään huoran kohtelua yhdeltäkään ihmiseltä.

• enciwo

Ei ole tervettä kuvitella olevansa jonkun ystävä, jos toinen ei ole eikä edes halua olla.

• Aurinko79-
        enciwo kirjoitti:

Ei ole tervettä kuvitella olevansa jonkun ystävä, jos toinen ei ole eikä edes halua olla.

Se on turhien toiveiden elättelyä ja satuttaa loppujen lopuksi vain itseään.

• kaipaan

niitä yhetisiä kivoja hetkiä. ja on niitä nykyöönkin välillä, siis sillon kun ei ole skismaa. tai tuntuu kuin hänessä olisi kaksi persoonaa esim tiistaina hän voi soittaa minulle ja olla hyväntuulinen ja kyselee kuulumisia ja näin. mutta seuraavana päivänä hän voikin olla pahantuulinen, äree, välttelevä ja itse olen aivan ymmällä että mitä eilisestä oikein tapahtui, kun omasta mielestäni ei mitään, itse olen mielestäni ollut koko ajan samanlainen, mutta hänen käytöksensä vaihtelee. hän on sanonut haluavan meidän olevan ystäviä, joten mielestäni en silloin pakota. ihmetyttää kyllä itseäkin tuo käytös että tuleehan siitä itelle välillä just sellanen olo et haluaako hän olla ystäväni kun käyttäytyy noin.

• satuttanut
        Aurinko79- kirjoitti:

Se on turhien toiveiden elättelyä ja satuttaa loppujen lopuksi vain itseään.

ja pahasti. että pahin on varmaan jo takana. no jos elättelen näitä turhia toiveita, ni kai sen ihmisen pieni käytöksen hetkellinen parantuminen sitten luo mulle sitä toivoo siitä et se muuttus parempaa päi

• Aurinko79-
        kaipaan kirjoitti:

niitä yhetisiä kivoja hetkiä. ja on niitä nykyöönkin välillä, siis sillon kun ei ole skismaa. tai tuntuu kuin hänessä olisi kaksi persoonaa esim tiistaina hän voi soittaa minulle ja olla hyväntuulinen ja kyselee kuulumisia ja näin. mutta seuraavana päivänä hän voikin olla pahantuulinen, äree, välttelevä ja itse olen aivan ymmällä että mitä eilisestä oikein tapahtui, kun omasta mielestäni ei mitään, itse olen mielestäni ollut koko ajan samanlainen, mutta hänen käytöksensä vaihtelee. hän on sanonut haluavan meidän olevan ystäviä, joten mielestäni en silloin pakota. ihmetyttää kyllä itseäkin tuo käytös että tuleehan siitä itelle välillä just sellanen olo et haluaako hän olla ystäväni kun käyttäytyy noin.

Ja se on loputon tie, jos sen antaa jatkua. Joidenkin ihmisten väliset kemiat eivät vain kohtaa sellaisella tasolla, että yhteydenpito olisi mahdollista vaikka kuinka välitettäisi toisistaan.

Siinä todellakin satuttaa itsensä... Tietenkin vaikea kommentoida tietämättä tilannettasi sen yksityiskohtaisemmin, mutta useimmiten parasta on jos pystyy tunnustamaan itselleen, ettei ole mieltä jatkaa ystävyyttä joka satuttaa ja siirtyä elämässä eteenpäin.

• Sinä haluaisit olla ystävä, mutta ilmeisesti mies ei halua. Hän haluaisi seksiä, ei ystävyyttä. Et sinä hänen ystävänsä voi väkisin olla.

• jotenkin

tuntuu että alan toistaa itseäni. siis mies on sanonut halauvansa olla ystäväni. enhän minä sitten tiedä onko se totta vai valetta ja keino saada seksuaalista tyydytystä sillä varjolla et uskottelee mulle et ollaan ystäviä ja se seksi ois sen todellinen motiivi eikä ystävyys. onx se teistä sit niin?

• jotenkin kirjoitti:

tuntuu että alan toistaa itseäni. siis mies on sanonut halauvansa olla ystäväni. enhän minä sitten tiedä onko se totta vai valetta ja keino saada seksuaalista tyydytystä sillä varjolla et uskottelee mulle et ollaan ystäviä ja se seksi ois sen todellinen motiivi eikä ystävyys. onx se teistä sit niin?

Jos mies ei kohtele sinua kuin ystävää, on parempi uskoa hänen tekojaan kuin sanojaan.

• ne teot
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jos mies ei kohtele sinua kuin ystävää, on parempi uskoa hänen tekojaan kuin sanojaan.

sitten enempi puhuvat totta kuin sanat. tekoja ei voi valehdella, sanat voi

• MMies

" en ole häneen enää seksisuhteessa. ja miten saisin hänet tajuamaan että käyttäytyisi mua kohtaa täysin samoin kuin muitakin ystäviään, eikä edelleen pitäisi mua tässä vanhassa roolissa, siis toisen naisen?"

Sori nyt, mutta `toinen nainen` yleensä on miehen silmissä lutka. Se oma lutuinen vaimo on se oikea Nainen. Joo, pimeetä, mutta sitä saa, mitä tilaa.

• vaan!

t:lutka ja ei hänellä kyllä sitä vaimoa ole.

• vielä,

mä olin se eka nainen ensin hänelle, sua lainatakseni "se oma lutuinen "vaimo"" siis ja sitten tuli kuvioon tämä toinen, mistä en tienny ja musta tuli sillon se kakkonen. eli kumpis meistä se lutka nyt oikeen on? ja kumpi se lutunen mutunen vaimo?

• vielä, kirjoitti:

mä olin se eka nainen ensin hänelle, sua lainatakseni "se oma lutuinen "vaimo"" siis ja sitten tuli kuvioon tämä toinen, mistä en tienny ja musta tuli sillon se kakkonen. eli kumpis meistä se lutka nyt oikeen on? ja kumpi se lutunen mutunen vaimo?

Oletko sinä ainoa ihminen, joka ei tiedä, mitä toisella naisella ylensä normaalissa kielessä tarkoitetaan? Sikäli en ihmettele mmiehen kommenttia.

• MMies
        vaan! kirjoitti:

t:lutka ja ei hänellä kyllä sitä vaimoa ole.

Miten olisi, jos oppisit ilmaisemaan itseäsi ymmärrettävästi?

• sille sanonu
        MMies kirjoitti:

Miten olisi, jos oppisit ilmaisemaan itseäsi ymmärrettävästi?

niin selvästi että mieskin sen ymmärtää. ja moneen kertaan. siis esim just tuon että kohtelet mua ku huoraa, ei siin must kauheesti epäselvää jää

• Papeete1

Kuin minun rakkaan ex-miehen suusta. Se sanoi jotenkin näin *yllättynyt ilme* "Mutta eihän niillä toisilla naisilla ole mitään merkitystä meidän liitolle. Minä rakastan vain sinua ja ne toiset ämmät ovat huoria jotka nyt jakavat persettä kaikille jotka niitä viittii panna" *edelleen hämmästynyt ilme*

Myös minulle nousi hämmästynyt ilme kasvoille.. Miksen mä en ole huomannut, että toi on noin pimee..?!?!?

• ku täälläki
        Ratikkakuski kirjoitti:

Oletko sinä ainoa ihminen, joka ei tiedä, mitä toisella naisella ylensä normaalissa kielessä tarkoitetaan? Sikäli en ihmettele mmiehen kommenttia.

aletaa jo huorax haukkuu. kuten edellä sanoin. aluksi olin eka, sitten olin toka. ni kumpi on se huora? seki o vähä suhteellista. omasta mielestäni oon kyl aika jalat ristis-nainen, jos mul on kax miestä ollu ja on mennyt kuukausia aikaa ennekö heidän kans on mitää sellasta tapahtunu ja silti toi mies saa mut tuntemaa itteni huorax ni on se ny kumma.

• paraneex
        Papeete1 kirjoitti:

Kuin minun rakkaan ex-miehen suusta. Se sanoi jotenkin näin *yllättynyt ilme* "Mutta eihän niillä toisilla naisilla ole mitään merkitystä meidän liitolle. Minä rakastan vain sinua ja ne toiset ämmät ovat huoria jotka nyt jakavat persettä kaikille jotka niitä viittii panna" *edelleen hämmästynyt ilme*

Myös minulle nousi hämmästynyt ilme kasvoille.. Miksen mä en ole huomannut, että toi on noin pimee..?!?!?

teidän päivä ku saatte mut huorax haukkuu? lueppas tuolta tuo "on se kiva.." kohta ja hauku vasta sen luettuas loppuu

• Papeete1
        paraneex kirjoitti:

teidän päivä ku saatte mut huorax haukkuu? lueppas tuolta tuo "on se kiva.." kohta ja hauku vasta sen luettuas loppuu

Lueppax uusix.

En mä susta puhunut, kuhan vaan kommentoin MMiehen sanoista mieleen noussutta asiaa.

Sulle voin vinkkinä sanoa, että jätä se ukkeli ihan omaan rauhaansa. Ei tollasesta touhusta kavereiksi tulla. Eteenpäin vaan, sano mummo lumessa.

• ku täälläki kirjoitti:

aletaa jo huorax haukkuu. kuten edellä sanoin. aluksi olin eka, sitten olin toka. ni kumpi on se huora? seki o vähä suhteellista. omasta mielestäni oon kyl aika jalat ristis-nainen, jos mul on kax miestä ollu ja on mennyt kuukausia aikaa ennekö heidän kans on mitää sellasta tapahtunu ja silti toi mies saa mut tuntemaa itteni huorax ni on se ny kumma.

Eihän kukaan ole sinua huoraksi tai lutkaksi haukkunut. Mmmies totesi, että miehet pitävät toisia naisia lutkina. Omasta tekstistäsi sai sen kuvan, että sinä olit se toinen nainen, jota et sitten tarkennuksesi mukaan ollutkaan. Että kuka sinua on huoritellut?

• anteex
        Papeete1 kirjoitti:

Lueppax uusix.

En mä susta puhunut, kuhan vaan kommentoin MMiehen sanoista mieleen noussutta asiaa.

Sulle voin vinkkinä sanoa, että jätä se ukkeli ihan omaan rauhaansa. Ei tollasesta touhusta kavereiksi tulla. Eteenpäin vaan, sano mummo lumessa.

se eteenpäin meneminen ilman häntä on tälle mummelille vain niin vaikeaa..

• ...........
        anteex kirjoitti:

se eteenpäin meneminen ilman häntä on tälle mummelille vain niin vaikeaa..

pitää yhteyttä ja on liian kiltti nainen niin sitä vaan vastaa soittoihin.Vaikka kärsii sitä vaan jatkaa.

Mikäs se olis hyvä tapa laittaa pokki?

• MMies
        sille sanonu kirjoitti:

niin selvästi että mieskin sen ymmärtää. ja moneen kertaan. siis esim just tuon että kohtelet mua ku huoraa, ei siin must kauheesti epäselvää jää

Ketjun aloituksessa et sanonut selvästi, mutta niin. "Erotaan ystävinä"- fraasi on pelkkä sanonta: todellista merkitystä sillä ei ole, minkä itsekin olet huomannut. Ex:ien kannattaa pysyä ex:inä ja pysyä siellä menneisyydessä. Paskaako sitä kusipään kanssa hengailemaan?

• ex-Wastaaja

..olla aika varovainen. Jos mies ei kohtele sua kunnioittavasti, ei hän välttämättä susta ystävää itselleen halua.

Aika monille miehille lienee vaikeaa seksisuhteen jälkeen suhtautua naiseen ystävänä. Jos mies ei susta ystävää halua, sun vaan pitää asia hyväksyä. Et voi saada "ketään" tajuamaan asioita, jos toinen ei niitä sun kannaltasi halua tajuta. Loukkaat vain itseäsi, jos suostut itseäsi alentavaan käytökseen.

• totta.

tuo "Aika monille miehille lienee vaikeaa seksisuhteen jälkeen suhtautua naiseen ystävänä" on tullut huomattua. kun sanoin hänelle et ei mitään seksijuttuja enään, ni se mies heti samana päivänä rikko sen mitä just olin sanonu. en tiiä sit halusko ilmasta et haluis niitä edellee. mut mitään ei siis kuitenkaa tapahtunu. kai se seksi vaa tahtoo pyrkii mielee et sellast ihmist minkä kaa on jotai ollu ni on vaikee sit just alkaa aattelee pelkässä ystävämielessä. oon mä satuttanukki itteni täl touhul tosi pahasti. ehkä mun pitäs yrittää olla kovempi sitä kohtaa et teen heti selväx ku kohteli mua huonosti. mut se vaan tietää sen mistä narusta mua kannattaa vetää.

• ex-Wastaaja
        totta. kirjoitti:

tuo "Aika monille miehille lienee vaikeaa seksisuhteen jälkeen suhtautua naiseen ystävänä" on tullut huomattua. kun sanoin hänelle et ei mitään seksijuttuja enään, ni se mies heti samana päivänä rikko sen mitä just olin sanonu. en tiiä sit halusko ilmasta et haluis niitä edellee. mut mitään ei siis kuitenkaa tapahtunu. kai se seksi vaa tahtoo pyrkii mielee et sellast ihmist minkä kaa on jotai ollu ni on vaikee sit just alkaa aattelee pelkässä ystävämielessä. oon mä satuttanukki itteni täl touhul tosi pahasti. ehkä mun pitäs yrittää olla kovempi sitä kohtaa et teen heti selväx ku kohteli mua huonosti. mut se vaan tietää sen mistä narusta mua kannattaa vetää.

"oon mä satuttanukki itteni täl touhul tosi pahasti. ehkä mun pitäs yrittää olla kovempi sitä kohtaa et teen heti selväx ku kohteli mua huonosti. mut se vaan tietää sen mistä narusta mua kannattaa vetää."

Tiedän, että ei ole helppoja tilanteita monetkaan..suhteesta ystävyyteen ja tms. muuta. Tunteet merkitsee niin paljon. Älä kuitenkaan tosiaan anna ainakaan loukata itseäsi. Et sä sellasella miehellä mitään tee, joka ei elämääsi mitään hyvää ja hyvää oloa tuota.

Löydät varmasti muita susta kiinnostuneita, hyviä ja vapaita miehiä. Tsemiä.

• Lili-e

Miehellä voi olla huono omatunto, koska jos on joskus halunnut sulta "vaan" seksiä ja tietää, et on kohdellut sua hiukan 'alentavasti' jo silloin, niin miehelle voi ola vaikea tajuta, että haluat olla vielä sen kaiken (= hänen pahan käytoksensä) jälkeen vielä ystävä. Huono omatunto yhdistettynä monille miehille tyypilliseen seksihakuisuuteen voi saada aikaan tuollaisen tilanteen. Ehkä aika voi auttaa muuttamaan hänen asennettaan, sinun on vain yritettävä. Ainakin voit olla omasta puolestasi ystävä hänelle ja koittaa joskus ottaa asiaa vielä puheeksi. Tsemppiä!

• oikeassa

mies on joskus sanonut minulle. että hänen käy välillä oikeen sääliksi mua. ja että välillä just ne seksiin liityvät jutut tuntuvat hänestä "pahoilta". että ehkä hänellä sitten omatunto on kolkuttanut. ja on hän myös sanonut että on häntä parempiakin miehiä olemassa. että kyllä hän ainakin ajoittain tajuaa tilanteeni. mutta ehkä hänellä tosiaan on joitakin ristiriitoja tämän asian suhteen. vaikuttaakin ristiriitaiselta, kun käytös ja jutut ovat päivästä riippuen erilaiset. on tosiaan myntänyt senkin että tämä tilanne on aika paska mulle. tai että mä oon tässä ollu se joka on ollu paskimmassa paikassa. voi hänellä paikoitellen olla huono omatunto ja käydä sääliksikin minua. mutta sitäkin mietin että hänellä on kyllä ehikko itsetntokin. että todellisuudessa hän on hyvin arka ja haavoittuvainen. että tuo sen käytös, kun se on jonkin verran mua alistavaa että onko se sitä oman heikkoiden kääntämistä toisen alistamiseksi. ei voi näyttää olevansa arka ja haavoittuvainen. vaan pitää olla etäinen, ei uskalla täysin päästää toista lähelle, ettei se toinen sitten pääse satuttamaan. tuo välttely vaan satuttaa mua. alussa hän päästi minut paremmin lähelleen, mutta sitten on alkanut muuuttua tuollaiseksi. ehkä minun on tosiaan sitten vain ajan kanssa yritettävä luoa sitä luottamusta hänelle minua kohtaan. mutta onkohan tämä loputon tie..

• ettei sinun kannata edes yrittää saada miehen kunnioitusta.

• ......

Menin naimisiin miehen kanssa joka oli sekä rakas että ystävä. Mieheni halusi kuitenkin aika pian eron koska ei kokenut rakkautta minua kohtaan, ystävyyttä vain. No nielin pettymyksen ja sovittiin että ollaan vaan kavereita.

Hyvin se sujuikin ja olin onnellinen että saan pitää hänet ystävänä elämässäni. Molemmat tiesi että toiselle voi soittaa vaikka keskellä yötä jos tarve kuuntelijalle tulee ja yleensä se oli exäni joka soitteli mulle öisin ahdistuksissaan. Aloin jo toipumaan erosta muutenkin ja kaikki oli hyvin.

Sitten hän eräänä päivänä soitti ja sanoi että on tavannut naisen, jota kohtaan tuntee ehkä muutakin kuin ystävyyttä eikä enää halua olla missään tekemisissä kanssani. Se siitä "ystävyydestä" sitten. Kaikkein pahinta koko jutussa oli se että vasta silloin ymmärsin ettei ystävyydestä ollutkaan kyse, vain vaikeudesta irtautua ja luovuttaa. Tähän ns. ystävyyteen meni pari vuotta ja nyt vasta alkoi kunnollinen erosta selviytyminen.

Älä lankea samaan virheeseen kuin minä äläkä ole lohduttajana huonojen päivien varalta. Ex on ex, ystävä on aina ystävä vaikka mitä tapahtuisi.

• törkeetä

käytöstä sua kohtaan. mulla oli vähän saman tyyppistä. tai ku tämän naisensa kanssa heidän suhteensa vakavoitui siihen asteelle että he suunnittelivat yhteenmuuttoa (mitä ei sitten kuitenkaan tullutkaan kun he erosivat) niin silloin mies oli laittamassa meidän ystävyyttämme poikki. tottakai otin nokkiini että aha olen ollut ystävä siihen asti kunnes saat varmistettua tuon naisen itsellesi ni mua ei sit enää tarvitakaa. kyl miehet on sikoja

• vänkyrä-nainen
        törkeetä kirjoitti:

käytöstä sua kohtaan. mulla oli vähän saman tyyppistä. tai ku tämän naisensa kanssa heidän suhteensa vakavoitui siihen asteelle että he suunnittelivat yhteenmuuttoa (mitä ei sitten kuitenkaan tullutkaan kun he erosivat) niin silloin mies oli laittamassa meidän ystävyyttämme poikki. tottakai otin nokkiini että aha olen ollut ystävä siihen asti kunnes saat varmistettua tuon naisen itsellesi ni mua ei sit enää tarvitakaa. kyl miehet on sikoja

ottamaan puheeksi jo ystävyysaikana sen miten sitten tehdään kun/jos toinen aloittaa parisuhteen. Ei tuu silloin sit pahoja yllätyksiä, kun asioista on etukäteen ees jotenkin alustavasti sovittu.

• otin puheex
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

ottamaan puheeksi jo ystävyysaikana sen miten sitten tehdään kun/jos toinen aloittaa parisuhteen. Ei tuu silloin sit pahoja yllätyksiä, kun asioista on etukäteen ees jotenkin alustavasti sovittu.

sen et mites tää meidän ystävyys, jo sinä niiden orastavan suhteen aikana, mut se mies vaan et joo jatkuu, et ollaa yhteyksis, soitellaa, nähää ja silti kuitenki meinas lopettaa sillo ku he aikoivat muuttaa yhtee, koska hänen muijansa ei tiennyt meidän ystävyydestä eikä olisi sitä sallinut ja mies tiesi myös sen. pisti vielä sen lopetuksen syyn mun piikkiin et mä vittuilen niin ettei hän jaksa kuunnella, vaikka tiesin et se johtuu lähestyvästä yhteenmuutosta

• ..........
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

Se on ihan sama mitä puhutaan ja sovitaan, ei ne sopimukset pidä kun tosipaikka tulee vastaan. Ymmärrän kyllä senkin ettei miehen nykyinen tyttöystävä katso hyvällä sitä että exä on mukana elämässä.

• "nykyinen"
        .......... kirjoitti:

Se on ihan sama mitä puhutaan ja sovitaan, ei ne sopimukset pidä kun tosipaikka tulee vastaan. Ymmärrän kyllä senkin ettei miehen nykyinen tyttöystävä katso hyvällä sitä että exä on mukana elämässä.

on kyllä miehelle jo menneen talven lumia. että ei se ainakaan ole enään mikään ns este ystävyydellemme

• .........
        "nykyinen" kirjoitti:

on kyllä miehelle jo menneen talven lumia. että ei se ainakaan ole enään mikään ns este ystävyydellemme

Miehellä on jo liikaa ystäviä? Ajattelin vaan jos haalii kaikki exänsä "ystäviksi"?

• ne sen
        ......... kirjoitti:

Miehellä on jo liikaa ystäviä? Ajattelin vaan jos haalii kaikki exänsä "ystäviksi"?

ex:ät taida pahemmin häneen väleissä olla.. tämä ensimmäinen ex ei kuulema vastaa hänen puheluihinsa tai huutaa kurkku suorana. toisen ex:än mies maksoi hoitoon. kolmannen kanssa todella harvakseltaan yhteyksissä, eipä juurikaan. ja mä oon sit se neljäs "ex". ja mä taidan olla vähän noitten kaikkien kolmen yhdistelmää...

• ...........
        ne sen kirjoitti:

ex:ät taida pahemmin häneen väleissä olla.. tämä ensimmäinen ex ei kuulema vastaa hänen puheluihinsa tai huutaa kurkku suorana. toisen ex:än mies maksoi hoitoon. kolmannen kanssa todella harvakseltaan yhteyksissä, eipä juurikaan. ja mä oon sit se neljäs "ex". ja mä taidan olla vähän noitten kaikkien kolmen yhdistelmää...

Onko nyt todellakin sinun puoleltasi halu olla vain ystävä eikä enemmän?

• vain
        ........... kirjoitti:

Onko nyt todellakin sinun puoleltasi halu olla vain ystävä eikä enemmän?

ja ainoastaan. sillä olen tässä matkalla huomannut sen ettei mies halua kanssani suhdetta ja ei siitä mitään tulisi, se on nähty jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      168
      2811
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      56
      1169
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      957
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      57
      907
    5. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      869
    6. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      83
      787
    7. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      780
    8. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      180
      737
    9. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      701
    10. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      684
    11. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      666
    12. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      657
    13. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      646
    14. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      55
      608
    15. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      588
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      125
      563
    17. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      549
    18. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      548
    19. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      527
    20. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55