Olen pistänyt merkille, että miehet eivät pidä uteliaista naisista. Milloin utelu on tunkeilevaa? ja milloin mukavaa? Samoin olen huomannut, että jos nainen on aktiivinen aloitteen tekijä, se on plussaa, mutta milloin se on liian päällekäyvää?
Vastaukset 5
- kyseleminen
on rasittavaa. Se jatkuva "miten", "miksi", "milloin", "kuin paljon", "mitä".
Liian päällekäyvää se on silloin kun ei ymmärrä lopettaa ajoissa. - Jaksi24
Sen huomaa siitä, että kasvoissa tuntuu äkillisiä kipuja..
tyhjistä kysymyksistä.
Joo en pidä liian uteliaasta naisesta.
Ihmisellä on kaks tahoa, Julkinen minä ja yksityinen minä. Sit ne voidaan eritellä tiedostamattomaan ja tiedostettuun osioon.
Sit ku tunkeudutaan sinne yksityiseen minään, liikutaan vaarallisilla vesillä, sen jälkeen ku tunkeudutaan sinne sisimpään jota mie en ittekää tiedä niin se on jo liian tungettelevaa. Parempi pysyä vaan siellä turvallisella sektorilla ja mennä miehen kanssa sinne omaan minäänsä.
Utelu on sillon kivaa ku itte voi kertoo itestään niitä juttuja joita haluaa tuoda ilmi...- hyvin utelias
Minä olen utelias nainen ja kyllä miehet keskimäärin minusta pitävät ja minä pidän heistä keskimäärin.
Uteliaisuus toisia ihmisiä, heidän ajatteluaan, elämäänsä, olemustaan ja käyttäytymistään kohtaan on mielestäni hyvä piirre ihmisessä :). Uteliaisuus tulee kuitenkin olla toista kunnioittavaa ja siihen on hyvä sisältyä myös uteliaisuutta sitä kohtaan, missä toisen rajat menevät ja milloin hän haluaa saada tilaa.
Mielestäni on hyvä asia, että ihmiset ovat kiinnostuneita toisistaan ja haluavat oppia toimimaan myös toisten parhaaksi. Tämä on mahdotonta, jos toiset ihmiset eivät alun perinkään pahemmin kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762986
- 601244
- 41029
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57937- 84830
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173820Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e198802Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216763- 7736
- 62669
- 53667
- 59666
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34527
- 55518