Mikä on siinä on niin erinlaista?
Jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen se on muka normaalia....
mutta jos naisella on nuorempi mies sitä katsotaan ihmeissään!!!!
Ei ymmärä tota ollenkaan!!!
Eikö muka sama asia:D
Ihmetyttää
12
635
Vastaukset 12
- toinen nainen
Mulla sama juttu. Mies on 10 vuotta nuorempi.Pääasia ettei meitä haittaa,,, mitä muiden mielipiteistä.Nykyään nuoret miehet jostain syystä haluaa vanhemman naisen?Eikä sekään haittaa mua.:D
naisystävä on miestä 18 v. kaveriani vanhempi, eikä haittaa pätkääkään.
Samainen asia kaverin muita kavereita sinänsä näyttää haittaavan paljonkin.- nainen vain
Siinä se muita haittaa!!! ja kun se ei heille kuulu pätkääkään!!!
Eläköön jokainen omaa elämäänsä
Pääasia on että ihmiset rakastaa:D ja heitä ei todella haitta moiset katseet eikä puheet!!!
Missä ja millä vuosisadalla sinä oikein elät? Kuka tuollaista oikein nykyaikana ihmettelee? Ettei kyse vain olisi omista ennakkoluuloistasi ja uskostasi, että muutkin ihmettelisivät?
Päinvastoin naiset nostavat nykyisin kauhean haloon, jos keski-ikäisellä miehellä on nuori nainen. Miestä haukutaan limaiseksi volvo-setämieheksi ja naista epäillään rahan perässä juoksevaksi bimboksi. Että niin on ajat muuttuneet.
Ps. Minulla oli 28-vuotiaana 43-vuotias naisystävä, eikä kukaan ystäväni ainakaan ääneen asiaa ihmetellyt. Tosin naisesta ei ikinä olisi hänen ikäänsä arvannut.- on ilmeisen
hienotunteisia kavereita.
Kaikkihan ne on sulle selkäs takana nauraneet. on ilmeisen kirjoitti:
hienotunteisia kavereita.
Kaikkihan ne on sulle selkäs takana nauraneet.Mutta missäs moukkien keskellä sinä asut, jos asiaa ääneen paheksutaan ja kauhistellaan? Sopii tietysti epäillä, että sovit itsekin hyvin samaiseen suvaitemattomien seurakuntaan. ;-)
- maalla
Ratikkakuski kirjoitti:
Mutta missäs moukkien keskellä sinä asut, jos asiaa ääneen paheksutaan ja kauhistellaan? Sopii tietysti epäillä, että sovit itsekin hyvin samaiseen suvaitemattomien seurakuntaan. ;-)
on reilu meininki.
Kyllä se päin naamaa sanotaan, jos katotaan että kaveri ei omaa parastaan tajua.
- aika tekee
tehtävänsä ja sinun on väistyttävä nuorempien tieltä. katkeruus on aivan turhaa. myrkytät sillä vain oman mielesi.
- miehiä:
toiset naiset ne katsoo kieroon molempia asetelmia!
- sellaisen
miehen, joka ei katsoisi kieroon kyseistä asetelmaa?
- Hard_Talk
Ei taidat miehet paljoo ajatuksia uhrata sille jos jollain naisella on itseään nuorempi mies... Jos miehellä on itseään nuorempi nainen niin se on ollut kautta ihmiskunnan historian aika normaalia... silloin kun molemmat ovat kuitenkin täysikäisiä.
- kenen kanssa haluaa
ei siinä ole mitään ihmeellistä! Kateelliset ne selän takana puhuu ja kuiskuttaa. Toisten onni on joillekin kauhistus, varsinkin jos itsellä menee huonommin. Ne taas joilla menee myös hyvin, ei voisi vähempää välittää joidenkin parien ikäeroista, korkeintaan hymyilevät kun toisillakin menee hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762986
- 601244
- 41029
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57937- 84830
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173820Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e198802Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216763- 7736
- 62669
- 53667
- 59666
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34527
- 55518