Miehet, auttakaa!

N 2-kymppinen

Mitä minun pitäisi tulkita miehestäni...
Selvinpäin hän on ihana minua kohtaan, välillä kyllä tiuskii.
Kännissä hän mainostelee muille kavereille (otamme kotona) ettei halua kihlautua, lapsia, ei mitään. Sitten sanoo, että haluaa YKSIN mennä käymään esim. baarissa ja kun tuumaan tuohon ohimennen, että menen sitten kaverini kanssa kaksistaan jonain viikonloppuna niin tuumaa vain "Jes! Hyvä mun ei siis tartte kulkea sun kanssa?"

Hänen käytöksensä loukkaa pahasti, mutta en ymmärrä sitten tätä selvinpäin "niin ihana mies" -käytöstä...yrittääkö hyvittää huonon käytöksensä vai eikö pysty jättämään minua? Selvinpäin ei voida jutella, sillä hän yleensä tiuskaisee tyyliin "Lopeta jo saatana siitä asiasta jauhaminen!!!"

Kyse on sentään molempien tulevaisuudesta, eikö silloin PITÄISI PYSTYÄ PUHUMAAN SELVINPÄIN?!

Haluan asiallisia kommentteja, en mitään tyyliin "Ootko sä pimahtanu, se on aiva selvä asia..."

16

761

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oona.

Meikä vastaa, vaikka nainen onkin:

- Miehelläsi on tod.näk. alkoholiongelma (tuo tunne-elämän ristiriitaisuus viittaa siihen)

- Hän on ehkä vielä hieman liian nuori/lapsellinen - ts. "ei halua sitoutua", (vaan bilettää poikien kanssa)

ELI: Sinuna katselisin jo "muihin suuntiin"...

• N 2-kymppinen

Olenkin miettinyt, että alkaako mieheni muistuttaa alkoholistia (hänen suvussaan monella alkoholiongelma)...silä jos hän tekee itse väärin niin haukkuu toisille miksi olen niin kamala häntä kohtaan eikä kerro omasta virheestään mitään, pyrkii olemaan ns. "hyvä enkeli" toisten silmissä ettei häntä vaan haukuttaisi.

Hän on täyttänyt 30v jo ja haluaa bilettää ihan kaikkien muiden paitsi minun kanssani...siis ei pelkästään poikien kanssa.

Olenkin miettinyt eroa jo 2kk...näinä aikoina hänen käytöksensä on vain huonontunut, muuten meillä on mennyt huonosti jo 2v.

• viilisniilis

Voisit ottaa sen eron ihan todelliseen harkintaan. Jos itse haluat sitoutua ja lapsia, niin eipä tuo meininki tuosta muutu, jollei käy vahinko. Ja jos ongelmista ei voi edes puhua, näyttää tulevaisuus aika synkältä :(.

• että..

se vahinko jotenkin parantais tilannetta?

Tuskin. Lujempaa vaan kohti helvettiä sen jälkeen.

• viilisniilis
        että.. kirjoitti:

se vahinko jotenkin parantais tilannetta?

Tuskin. Lujempaa vaan kohti helvettiä sen jälkeen.

vahinkoon. Mielestäni aika selvästi ilmaisin, että kannattaa erota. Mielestäni mies ei vain ainakaan hetkeen olisi valmis isäksi, jollei kävisi vahinko. Se oli vain sellainen toteamus.

• meinasin,
        viilisniilis kirjoitti:

vahinkoon. Mielestäni aika selvästi ilmaisin, että kannattaa erota. Mielestäni mies ei vain ainakaan hetkeen olisi valmis isäksi, jollei kävisi vahinko. Se oli vain sellainen toteamus.

ettei se mies isäksi valmistu sillä vahingolla. Lapsi voi tulla vahingossa, isää ei tule.

Ihan samaa mieltä ollaan siitä, kannattaako suhdetta jatkaa, jos toinen suunnittelee jo vakavampaa tulevaisuutta ja toinen haluaisi vain huvitella.

• juups..

Olishan se kiva auttaa, mutta vaikuttaa siltä, että miehesi haluaa nauttia nuoruudestaan, koska ilmeisesti olette (molemmat) nuoria eikä halua kovin vakavasti sitoutua. Kuitenkin on hyvinkin mahdollista, että välittää sinusta paljonkin, mutta kokee vain tämänhetkisen elämäntilanteen kevyemmin tai rennommin, kuin sinä.. (samanlainen olin itsekin nuorempana, paitsi että yritin sentään ottaessa huomioida naista mielumminkin kauniilla sanoilla)

Kannattaa miettiä miten jutella asiasta miehelle. painotan siis miten. Ensimmäinen virhe on jo tuo, että lähdet peliin mukaan mikä miehesi mielestä on ok, elikkä alat kertoilemaan miten sinä lähdet sitten jonnekkin kanssa. Viisaampaa on kertoa mitkä asiat sinua loukkaavat, eikä lähteä kilpailemaan..

• no sieltähän

se jo selvis, että miehesi on 30.. Aika toivottomalta tapaukselta kuullostaa..

• sarvikuonokas

Joku pitää sinua liian nuorena miehelle..

joko mies itse, kaverit, sukulaiset, kaikki tai kaksi noista..

muutta.. jos nyt vaikka alkuun hankkisit vähän itsekunnioitusta

• N 2-kymppinen

Meillä on ikäeroa vain 4 vuotta, eli se ei voi olla siitä kyse että olisin liian nuori miehelleni.

• sarvikuonokas
        N 2-kymppinen kirjoitti:

Meillä on ikäeroa vain 4 vuotta, eli se ei voi olla siitä kyse että olisin liian nuori miehelleni.

Luulin että ("Hän on täyttänyt 30v jo") - (N 2-kymppinen) = ~10v ..

my mistake..

• .,.,.,.,.,.

>Selvinpäin ei voida jutella, sillä hän yleensä tiuskaisee tyyliin "Lopeta jo saatana siitä asiasta jauhaminen!!!"<

Kylläpäs on ihana mies. Not.

• Aurinko79-

Jos yrität keskustella hänen kanssaan siis yhteisestä tulevaisuudesta, niin hän tiuskaisee sinulle että "Lopeta jo saatana siitä asiasta jauhaminen!!!"? Ei kuulosta kovinkaan mukavalta käytökseltä, vaikka muuten olisikin "ihana". Alkoholi tuntuu vielä lisäävän painetta suhteeseenne...

Mua loukkais todella paljon, jos mies mainostelisi kännissä tuollaisia ettei halua kihlautua yms. Se kertoo alentuvasta suhtautumisesta sinua kohtaan.

• tuo mies mistä kirjoitit.
      Noilla mainitsemillasi oireilla mitä miehessäsi mainostit, olisin etsimässä uutta naista elämääni ja heti kun olisin löytänyt tarpeeksi hyvännäköisen bimbon, kävelisin sen kanssa kämppään ja toteaisin "Voit kerätä romus ja painua ..... täältä"

• kommentti

Hän ei välitä sinusta enää. Hän katselee elämäänsä uutta. Sinunkin kannattaisi.
      Kuinka olet jaksanut tuollaista kohtelua noin pitkään? Hän ei selvästikään kunnioita sinua pätkääkään.
      Olette jo siinä iässä, että ihmetyttää tuollainen käytös. Ehkä hän vain odottaa että sinä kyllästyt ja lähdet, ei tunnu hänellä siihen voimia olevan.
      Hänellä ei ole aikomustakaan mihinkään vakavempaan kanssasi, jos oikeasti rakastaa ja arvostaa toista, ei käyttäyfy tuolla tavoin mitä kuvailit.

• Mika0800

kaikki viittaa siihen,että "miehesi" pitää sua vaan varmana panona ja etsii parempaa muualta.

Haluatko oikeasti sitoutua?

Jos haluat,niin soitapa minulle ja tutustu! Nro 2 klikkauksen takaa, ilmainen takaisinsoitto.

Kunnolliselle minusta on seuraa ihan aviomieheksi saakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      168
      2811
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      56
      1169
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      957
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      57
      907
    5. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      869
    6. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      83
      787
    7. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      780
    8. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      180
      737
    9. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      701
    10. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      684
    11. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      666
    12. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      657
    13. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      646
    14. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      55
      608
    15. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      588
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      125
      563
    17. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      549
    18. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      548
    19. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      527
    20. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55