Niin pystytkö käymään ostoksilla halpakauppaketjuun kuuluvissa kaupoissa, kuten tarjoustalo, säästöpörssi, tokmanni ja mitä näitä on?
Vai kierätkö kyseiset kaupat kaukaa, etkä vahingossakaan astu niihin, ettei maineesi mene?
Tää asia tuli mulle mieleen, kun salilla puhuin ohjaajalle, että pitäis vissiin kotiin ostaa semmonen jumppapallo, kun nuorimmainen tykkää siitä. Ohjaaja sit kertoi yhdestä halpisketjun kaupasta niitä halvalla löytyvän.
Itse olen kyllä kyseisiä kauppoja käyttänyt aina tarvittaessa, mutta tiedän monia ihmisiä, jotka maineen vuoksi kiertävät halpisketjun kaupat kaukaa. Esim.yksi entisistä miehistäni, niin sillä oli niin suuri tarjoustalo alemmuuskompleksi, että sen tarvitsi eron jälkeen monta kuukautta pyytää kaupungilla kavereitansa sanoo mulle: "tarjoustaloon vai apteekkiin..." ja muuta vastaavaa hölmöä. Apteekki alemmuuskompleksi sillä oli seuraava. (sain käyttää tuota esimerkkinä, koska se on myös minun elämääni)
Tarjoustalo alemmuuskompleksi
32
1158
Vastaukset 32
Minä olen nuuka kaveri, eikä tuota mitään vaikeuksia käydä Tarjoustalossa. Jos joku asiaa kehtaisi hämmästellä, niin vastaisin, että: "Ihmekös tuo, että pysyt persaukisena, kun maksat turhaan ylihintaa samoista tavaroista."
- Danskuu
tuo nuukuus pelissä. Ostan sieltä mistä saan halvimmalla, koska en nää mitään tarvetta maksaa samasta tuotteesta enemmän.
Danskuu kirjoitti:
tuo nuukuus pelissä. Ostan sieltä mistä saan halvimmalla, koska en nää mitään tarvetta maksaa samasta tuotteesta enemmän.
Lisäksi en pidä siitä, että vaatteissa näkyy merkki. Tämä sain alkunsa varmaan joskus 80-luvun lopulla. En halunnut sen enempää Lacosten kuin Smihy'sin (Vai mikä se Seppälän merkki olikaan) logolla varustettuja vaatteita. Hymyilyttää, kun merkkitietoisuus on taas tullut muotiin.
- Danskuu
Ratikkakuski kirjoitti:
Lisäksi en pidä siitä, että vaatteissa näkyy merkki. Tämä sain alkunsa varmaan joskus 80-luvun lopulla. En halunnut sen enempää Lacosten kuin Smihy'sin (Vai mikä se Seppälän merkki olikaan) logolla varustettuja vaatteita. Hymyilyttää, kun merkkitietoisuus on taas tullut muotiin.
Mun vanhemmat osti mulle 80-luvun lopussa aina lewiksen 501 farkkui ja mä en kehdannut käyttää niitä ennenkuin kulutin kloriittivedessä ja leikkasin reikiä ja levensin lahkeet älyttömän leveiksi.
Mä saisin slaakin jos mun teinit tekisi samaa näille nykyisille jack & jonesin farkuille, sun muille kuteillensa.
sekä Säästöpörssin, että Lidlin parkkipaikoilla on nähty ladaa ja mersua, kerran myös Hummer.
Ruokaa en osta Säästöpörssistä, sillä usein normaalia kauppaa kalliinpaa.- Danskuu
edes oikein ruokaa myynnissä? Jotain mausteita ja keksejä taitaa vaa olla.
Vaatepuoli näyttää myös olevan suppea ja niitä saa monesti pienistä liikkeistä todella edullisesti, ellei halua päällensä vaatteita juuri uusimmasta mallistosta. - Yksi vastaus.
Kumma juttu, mutta Lidlissä ja sen parkkipaikalla olen nähnyt tavallista enemmän silmän iloja. Onkohan muillakin naisilla samoja ajatuksia ;)?
Yksi tärkeimmistä syistä Lidlissä käyntiin on hyvälaatuinen ja halpa jauheliha. Koirani syövät sitä raakana pakasteen jälkeen. Ainoa kauppa, jossa ei ole tullut ikäviä yllätyksiä jauhelihan suhteen. Kylmäketju todellakin toimii. Danskuu kirjoitti:
edes oikein ruokaa myynnissä? Jotain mausteita ja keksejä taitaa vaa olla.
Vaatepuoli näyttää myös olevan suppea ja niitä saa monesti pienistä liikkeistä todella edullisesti, ellei halua päällensä vaatteita juuri uusimmasta mallistosta.markka-aikana aamiaimurot maksoi kolme mk enemmän mitä K-kaupassa.
Vastaavasti Omo Sensitive on noin euron halvempaa, samoin WC paperipaali.
Minulla se hyvä puoli, että tutun muksu on töissä ky. liikkeessä.
Mikäli hän kassalla, saan henkilökunta-alennuksen.Yksi vastaus. kirjoitti:
Kumma juttu, mutta Lidlissä ja sen parkkipaikalla olen nähnyt tavallista enemmän silmän iloja. Onkohan muillakin naisilla samoja ajatuksia ;)?
Yksi tärkeimmistä syistä Lidlissä käyntiin on hyvälaatuinen ja halpa jauheliha. Koirani syövät sitä raakana pakasteen jälkeen. Ainoa kauppa, jossa ei ole tullut ikäviä yllätyksiä jauhelihan suhteen. Kylmäketju todellakin toimii.Mikäli epäilet ettei ostamasi jauheliha ole hyvää, tarjoa sitä kissalle.
Mikäli kissa ei huoli, jauheliha on huonoa laatua.- viilisniilis
Yksi vastaus. kirjoitti:
Yksi tärkeimmistä syistä Lidlissä käyntiin on hyvälaatuinen ja halpa jauheliha. Koirani syövät sitä raakana pakasteen jälkeen. Ainoa kauppa, jossa ei ole tullut ikäviä yllätyksiä jauhelihan suhteen. Kylmäketju todellakin toimii.se on sitä saksalaista täsmällisyyttä! Eikös Lidlissä muutenkin ole aika kova kuri?
- tunnistimet
viilisniilis kirjoitti:
se on sitä saksalaista täsmällisyyttä! Eikös Lidlissä muutenkin ole aika kova kuri?
otsapannoissa ja vessassa käyminen on ankarasti kiellettty vai mites senytoli
- vänkyrä-nainen
harvoin kun ylipäänsä on tarvetta johonkin tiettyyn tavaraan, jota ei ruokakaupasta saa niin silloin valitsen lähimmän mahdollisen kaupan/paikan, mistä sen kyseisen tavaran voisi saada. Kauppa voi silloin olla joku halpa-kauppa, tai joku suurempi ja kalliimpi tavaratalokin, tai vaikka kirpputori.
Mulla tavoitteena on vaan selviytyä mahdollisimman vähällä vaivalla ostoksista. Mielummin tilaan kaiken netistä jos vaan mahdollista ja jos postikulut ei oo liian isot suhteessa tuotteen hintaan.- Danskuu
ole tuota nettishoppailua kokeillukaan. Tartteis vissii sekin opetella. Mä en kans tykkää kaupoilla pyörimisestä :D
- Kettulaatikossa
Lidlistä mäkin olen jumppapalloni ostanut!
P.S. Se on muuten uskomattoman hyvä kapine, varsinkin teeveetä katsoessa. Kokeile itsekin!- Danskuu
maine? ;DD
Mä kävin jo salilla pallojumppa tunnilla, että tiedän sit mitä sillä voi muutakin tehdä, kuin päällä istua ja oma-ohjaaja antoi moniste nipun mukaan. :D
Hirmu monet on kehunut et se on hyvä ryhti paranee yms. huomaamatta. - Kettulaatikossa
Danskuu kirjoitti:
maine? ;DD
Mä kävin jo salilla pallojumppa tunnilla, että tiedän sit mitä sillä voi muutakin tehdä, kuin päällä istua ja oma-ohjaaja antoi moniste nipun mukaan. :D
Hirmu monet on kehunut et se on hyvä ryhti paranee yms. huomaamatta.en välitä! ;)
Joo, sen kanssa on jotenkin matalampi kynnys alkaa liikkua. Kun voi tosiaan ensin vaikka istuskella. Sen kanssa voi antautua vähän rajumpaankin menoon, kun tietää ettei rojahda persiilleen lattialle jos voimat vaikka uupuvatkin.
Mainio keksintö. Muistuttaa vähän lapsuuteeni "hyppypalloa", jossa oli ne pötkylät joista pitää kiinni kun pomppi. Onkohan niitä aikuisille? Se pomppiminen oli niin kivaa... - viilisniilis
Kettulaatikossa kirjoitti:
en välitä! ;)
Joo, sen kanssa on jotenkin matalampi kynnys alkaa liikkua. Kun voi tosiaan ensin vaikka istuskella. Sen kanssa voi antautua vähän rajumpaankin menoon, kun tietää ettei rojahda persiilleen lattialle jos voimat vaikka uupuvatkin.
Mainio keksintö. Muistuttaa vähän lapsuuteeni "hyppypalloa", jossa oli ne pötkylät joista pitää kiinni kun pomppi. Onkohan niitä aikuisille? Se pomppiminen oli niin kivaa...Miksei joku trendiguru tee ohjattuja tunteja aikuisille tuosta hyppypallosta? Tai miksei siitä tehdä aikuisten versioita? Ne on aika piensiä muistaakseni. Hitto se homma oli mukavaa ja tuli hiki. Nyt joku, joka on urheiluvälinebisneksessä mukana, päivän sana on hyppypallo.
- Danskuu
en välitä! ;)
Mainio keksintö. Muistuttaa vähän lapsuuteeni "hyppypalloa", jossa oli ne pötkylät joista pitää kiinni kun pomppi. Onkohan niitä aikuisille? Se pomppiminen oli niin kivaa...kengurupalloi isommillekkin ja ainakin tarjoustalosta ostin pari vuotta sitten kengurupallon kummipojalleni ja silloin oli isommille ja pienemmille niitä palloi.
Ne muuten olikin kivoi. Tarviikin alkaa valmiiksi pojalle semmoista metsästää.
Meillä oli koulussakin joskus niitä kengurupalloi ja vitsi se kävi jalkoihin niillä pomppiminen :D - Kettulaatikossa
viilisniilis kirjoitti:
Miksei joku trendiguru tee ohjattuja tunteja aikuisille tuosta hyppypallosta? Tai miksei siitä tehdä aikuisten versioita? Ne on aika piensiä muistaakseni. Hitto se homma oli mukavaa ja tuli hiki. Nyt joku, joka on urheiluvälinebisneksessä mukana, päivän sana on hyppypallo.
ja pomppaan, jos sen pallon saan!
Taidan kirjoittaa asiasta johkin adidakselle... - Danskuu
viilisniilis kirjoitti:
Miksei joku trendiguru tee ohjattuja tunteja aikuisille tuosta hyppypallosta? Tai miksei siitä tehdä aikuisten versioita? Ne on aika piensiä muistaakseni. Hitto se homma oli mukavaa ja tuli hiki. Nyt joku, joka on urheiluvälinebisneksessä mukana, päivän sana on hyppypallo.
ainakin mennä semmoiselle hyppypallotunnille pomppiin ja trampoliinitunneillekin, niin jos niitä vaa olisi. :DD
- Kettulaatikossa
Danskuu kirjoitti:
kengurupalloi isommillekkin ja ainakin tarjoustalosta ostin pari vuotta sitten kengurupallon kummipojalleni ja silloin oli isommille ja pienemmille niitä palloi.
Ne muuten olikin kivoi. Tarviikin alkaa valmiiksi pojalle semmoista metsästää.
Meillä oli koulussakin joskus niitä kengurupalloi ja vitsi se kävi jalkoihin niillä pomppiminen :Dnäette niitä isoja, niin kertokaa helkkarissa mulle!
Haluan pomppia nostalgian syövereihin. - viilisniilis
Danskuu kirjoitti:
ainakin mennä semmoiselle hyppypallotunnille pomppiin ja trampoliinitunneillekin, niin jos niitä vaa olisi. :DD
Oliskin tollasia tunteja, ei mun kämppään ainakaan mahdu mikään tramppa. Jokasella olis oma trampoliininsa/kengurupallonsa tunnilla, ja sitten pompittaisiin ohjaajan näyttämiä liikkeitä. Lopuksi vois olla omaa kikkailua :). Jos mä törmään kesällä tarpeeksi isoon kengurupalloon, niin ostan sen! Oli sitten kuinka hävettävää vaan, niin pompin sillä täällä kotona.
- viilisniilis
ja pomppaan, jos sen pallon saan!
Taidan kirjoittaa asiasta johkin adidakselle...Adidakselle, Nikelle, Karhulle, ihan kelle vaan! Täällähän tarjotaan mahtavia tuoteideoita aivan ilmaiseksi :).
- versioita.
näette niitä isoja, niin kertokaa helkkarissa mulle!
Haluan pomppia nostalgian syövereihin.Tossa olis tytöille treenivälinettä:
http://www.scorshop.fi/lelut/sexfun/villiinmenoon/3493496 - Kettulaatikossa
versioita. kirjoitti:
Tossa olis tytöille treenivälinettä:
http://www.scorshop.fi/lelut/sexfun/villiinmenoon/3493496pieneltä näyttää...
Siis tuo pallo, ei lerssi.
- viilisniilis
Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan. Asuessani Tampereella, tuli usein käytyä Vapaa Valinnassa, mutta täällä Seiniksellä on vain Halpa Halli, jossa ei oikein koskaan ole mulle mitään. Tokmanniin on turhan pitkä matka Ilmajoelle :(. En mä kyllä hetkeen ole tarvinnutkaan mitään sellaista, mikä olisi tarjoustaloissa halvempaa. Yleensä olen tarkka ja otan Pirkkaa. Tai Rainbowia. Tai tarjoustuotteen.
- kunnon mies
mitenkään lokeroimatta ja erottelematta. Miksi lähteä hehtaarihalleihin jos ne samat ostokset voi tehdä ripeästi ja kustannustehokkaasti lähi-siwassa? Erikoisliikkeet on tietysti asia erikseen.
- Paikallinen ystävä
"Vai kierätkö kyseiset kaupat kaukaa, etkä vahingossakaan astu niihin, ettei maineesi mene? "
Kirjoituksestasi huomaa, että olet bimbomaisen pinnallinen.
"Halpisketju"
pitäis vissiin kotiin ostaa semmonen jumppapallo, kun nuorimmainen tykkää siitä. "
Olet lisääntynyt. - Burberries
Niin pidän hieman tyhminä ihmisiä, jotka maksavat liikaa ja ovat vielä ylpeitä siitä. Sen sijaan se, joka kehtaa pyytää tavanomaisesta tuotteesta ylihintaa vain kyljessä olevan merkin vuoksi, on nero.
Aina löytyy joku, joka kokee kuuluvansa jet settiin jo ihan tavallisen riistokaupan asiakkuuden vuoksi. :) - sirpamaikkarilta
lähtee kaikki mahollinen. Kaupasta ei väliä kunhan tuote vaan toimii.
- vastoin.....
Siellä käydessä tuntee itsensä jotenkin fiksummaksi, tyylikkäämmäksi ja älykkäämmäksi, kun katselee millaista porukkaa siellä käy...
- vili
käytyä. kaikki käytännön pikkupaskakama tuleee sieltä ostettua
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231672
- 50970
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r153816Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.129578Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120544Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 50482
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4439
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.137431