Tarkoitan tietysti lävistyksin tehtyjä 'ihokoristuksia'.
Onhan se tavallaan hyvä ajatus: Annetaan meille rumemmille tasoitusta.
Siihen en puutu, että ihokoruja joudutaan allergisuuden takia joskus poistamaan.
Anteeks vaan, mutta ihohelyjen otossa joskus näytetään menevän reilusti mauttomuuden puolella.
Rumat mitkä rumat - räikeimpien ylilyöntien osalta, sanon.
Tietysti onhan sekin viiltelyä siistimpää. Vähemmän terveysriski.
"Lävärit" tuovat tasoitusta...
6
483
Vastaukset
- moisessa krääsässä
- eikö enää "järkevämpää" rahanreikää löydä ?
- Masse setä
Vaikka olen aika ruma jo luonnostani, en kuitenkaan ole revitellyt esim. kasvotatuoinneilla.
Itse asiassa en ole ottanut yhtään läväriä esimerkiksi korviini, vaikka olenkin joskus kuvitellut olevani esim. hiustaiteilija tai sisustussuunnittelija.- capt.cöpenic ekj
Reiät korvalehdissä...jotain akupunktuuriin liittyvää... lukenut.
Ilmiöhän on tuttua alkukantaisten heimojen keskuudesta.
Laittavat luukoristuksia nensä läpitte tai venyttävät huulensa tärviölle.
Vaikka luontainen rumuus peittyisikin ihohelyillä - olkoon tällä puolen Valhallaa; ilman. - Masse setä
capt.cöpenic ekj kirjoitti:
Reiät korvalehdissä...jotain akupunktuuriin liittyvää... lukenut.
Ilmiöhän on tuttua alkukantaisten heimojen keskuudesta.
Laittavat luukoristuksia nensä läpitte tai venyttävät huulensa tärviölle.
Vaikka luontainen rumuus peittyisikin ihohelyillä - olkoon tällä puolen Valhallaa; ilman.hiipii kuitenkin meikäläiselle.
Ettei vaan niillä alkuperäisihmisilläkin olisi vaan ollut noissa läväreissä tietty brassailun tarve.
Tavallaan ne leikkivät kovaa jätkää, vaikka kaikkia tarvittavia norsuja ei tullutkaan kaadettua, mutta muuten oli kuitenkin tavattoman tärkeä pätemisen tarve päällä.
odotuksesta jäänyt muutamia takuuvarmoja jälkiä.
Kuulemma kalpenee ajallaan,mutta muistoihin jää.
En laittaisi enää mitään muuta,mut on merkitty miten on merkitty luontaisesti.. kyllä.:)- Puhurix
tykkäät tatuoinneista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427