Kumpi on ollut lapsellenne parempi korvike? Esim. sattuuko jompi kumpi enemmän massuun..?
nan vai tutteli korvike?
5
1256
Vastaukset
- Aradiatar
NAN:in puolesta, tytölläni meni maha aivan sekaisin Tuttelista. Nyt on vielä tullut uusi NAN:in korvike todella herkkävatsaisille. :D
- p-aula
.. oli myöskin käytössä Nanni melkein alusta asti. Vatsakipuja oli 2 kertaa ekan 4n kuukauden aikana.
- Semper?
Meillä pian 11kk lapselle uppoaa parhaiten Semper. Lopettelen imetystä ja nyt kk sisään maistateltu purkkimaitoja.
- 222
Nan ja Semper sopivat vatsalle, Semperissä oli se omegaakin sisältävä tuote. Tuttelia en suosittelisi käyttämään etenkin jos on vatsavaivoja.
- anonymouse
I will tsay away from Nan. They are always recalling their products for one problem or other..just google Nestle Nan...recent case is being reported from South africa.
Tutteli is trusted, however second baby doesnt like tutteli so i am going to give semper a try.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991