Tietääkö kukaan mistä löytyy kuvia tai tietoa hienorakeisesta myloniitista?
myloniitti hukassa
9
1137
Vastaukset
- pape2
erityisesti meteorimällimyloniitista
- paikkaa
mikset sä tiedä?
- olen
paikkaa kirjoitti:
mikset sä tiedä?
Ettet edes tiedä mitä myloniitti on.
Katsokaa geologian oppikirjoista - Nimetön
olen kirjoitti:
Katsokaa geologian oppikirjoistaenpä taija tietää .eipä olis mitään kysyttävääkään jos tietäisin
- Nimetön
olen kirjoitti:
Katsokaa geologian oppikirjoistaheh,Olen tainnu keksiä koko meteorimällimyloniitin itse ja unohtaa keksineeni sen.
Onko hienorakeinen myloniitti aina suuntautunutta?
Ne kuvat mitä oon nähny ovat raidallisia - geologi
olen kirjoitti:
Katsokaa geologian oppikirjoista - pape
geologi kirjoitti:
Kitti linkistä.
Eiköhä myloniitit selviä ku tuota pariviikkoa märehtii.
jänniä uusia englanninkielisiä sanoja ja korkeaa geologiaa hmmmm. - geologi
pape kirjoitti:
Kitti linkistä.
Eiköhä myloniitit selviä ku tuota pariviikkoa märehtii.
jänniä uusia englanninkielisiä sanoja ja korkeaa geologiaa hmmmm.Se myloniitti esiintyy useimmiten rakotäytteenä. Pitkähkön urani aikana olen vain pari Tavannut myloniittia.
- pape
geologi kirjoitti:
Se myloniitti esiintyy useimmiten rakotäytteenä. Pitkähkön urani aikana olen vain pari Tavannut myloniittia.
Täällä keskipohjanmaan merenrannikolla on kaikenlaisia juonikiviä irtotavarana,tai ainaki niissä on useimmiten kaksi samansuuntaista sivua.
joitaki kuvia
http://picasaweb.google.com/pape4c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305597
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus102258- 1862179
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631673Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan701440Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321374Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711224- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171144