Lounas à la carte?

Missä?

Mistä saisi tietoa ravintoloista Helsingissä, jotka myös lounasaikaan tarjoilevat normaaleja à la carte -annoksia?

Mielestäni lounaslistaruoka on lähes poikkeuksetta roskaa. Vaan à la cartesta kieltäydytään laittamaan pitkälle iltapäivään saakka.

Ei viitsisi jokaiseen ravintolaan ensin soittaa ja erikseen kysyä tätä.

7

2679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yläkartta

googlaa hakusanalla "ravintola" niin etköhän ole vähän viisaampi sen jälkeen.

• sinä

tyhmän neuvon. Mutta et varmaan typeryydellesi mahda mitään.

• Larry the Chef

vapaa-aikavirasto.com
      eat.fi

Sieltä löytyy

• noissa

ilmene erityisesti, saako lounasaikanakin à la carte -listalta. Siitähän tässä oli kyse.

• +++++
        noissa kirjoitti:

ilmene erityisesti, saako lounasaikanakin à la carte -listalta. Siitähän tässä oli kyse.

Laita siellä et.fi:ssä hakuehdot siten, että otat ruksin pois kohdasta 'lounasta'. sen jälkeen onkin paljon helpompi kahlata jäljellejääneiden mestojen sivuja läpi, ja ravintoloiden omilta sivuilta nuo lounaslistan olemassaolot tai -olemattomuudet samoin kuin aukioloajat ja carte-listat löytyy taatusti.

valitettavasti itseäni lakkasi kiinnostamasta ravintola-asiat lähes täysin sen jälkeen, kun itse lähdin alalta pois.
        mutta tsemiä etsintään!

• Ei noin
        +++++ kirjoitti:

Laita siellä et.fi:ssä hakuehdot siten, että otat ruksin pois kohdasta 'lounasta'. sen jälkeen onkin paljon helpompi kahlata jäljellejääneiden mestojen sivuja läpi, ja ravintoloiden omilta sivuilta nuo lounaslistan olemassaolot tai -olemattomuudet samoin kuin aukioloajat ja carte-listat löytyy taatusti.

valitettavasti itseäni lakkasi kiinnostamasta ravintola-asiat lähes täysin sen jälkeen, kun itse lähdin alalta pois.
        mutta tsemiä etsintään!

Ei tuo asia noillakaan menetelmillä selviä! Aniharvassapa ravintolassa (jolla on nettisivu) EI ole lounaslistaa. Ja ongelmahan on se, että vaikka à la carte tietenkin löytyy, sitä ei tarjoilla lounasaikaan.

• ??????
        Ei noin kirjoitti:

Ei tuo asia noillakaan menetelmillä selviä! Aniharvassapa ravintolassa (jolla on nettisivu) EI ole lounaslistaa. Ja ongelmahan on se, että vaikka à la carte tietenkin löytyy, sitä ei tarjoilla lounasaikaan.

Rosso ja muut vastaavat ketjut on ehkä ainoita joissa saa (ns.)cartea lounaalla. Valitettavasti kun se hidastaa keittiön toimintaa lounasaikana ihan tolkuttomasti jos pyöritetään kahta rinnakkaista listaa. oon itse ollu muinoin semmosessa paikassa töissä ja se vaan menee niin, ei mahda mitään. ei vaikka ois kuinka kokeneet ja ammattitaitoset kokit töissä. Käsien määrä on vakio joten mtä useempi eri laji thtävänä, sitä hitaammin ne saa tehtyä. On jo ihan hella- uuni- jne kapasiteetistakin kiinni.

Meni ohi aiheen, sori.

Mutta aloittajalle ehdottaisin että etsii muutaman ravintolan joiden carte-lista miellyttää ja soittaa sinne suoraan. Kysymällähän moinen selviää.

Toinen vinkki on (tasokkaampien ravintoloiden kohdalla) mennä ihan lounaan viime minuuteilla, kun silloin nätisti kysyy niin saattaa saada cartea aiemminkin, edellyttäen että keittiössä on ehditty misata carten raaka-aineet lounasaikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe