Miten aloitat viikonlopun vieton tänään? Onko luvassa jotain kivaa? Vai joudutko olemaan töissä?
Perjantai
16
626
Vastaukset
siihen malliin että ei tartte miettiä mitähän sitä tekis... Traktori lämpiää ja ekan aurausreissun oon jo heittäny, nyt lähden vetämään jotain tommi mäkistä ojan pohjalta... Samalla vois hakea jotain hyvää syömistä... tänään taidan palstailla koko illan... Sit on luvassa koris ja sählyvuorot tossa iltapäivällä...
Mut nyt lumiauran puikkoihin...- SupremeSatan
pian rämpimään loskaan viemään papereita. Viikonlopun meinaan kuluttaa ponien parissa. Kuntosalilla ajattelin käydä. Ei siis mitään erikoista.
- kyyninen
Kunnon pleksit ja chillailua. Mikään ei ole niin ääliömäistä kuin tehdä töitä viikonloppuna.
- odotettu.........
Harrastusporukan vuositapaaminen luvassa tänään...
- Hossi
Menee pääsääntöisesti kotona touhutessa.
Tää ilta himpessä oman kullan kans kaulaillen ja ???
Huomenna ostoksille, safkan tekoo ja siivousta. Illalla lätkää katsomaan ja sit kotiin.
Sunnuntai menee keilatessa sekä pitää mennä katsomaan mitenkä vanhukset jaksaa. - Aurinko79-
Mä en malttais millään istua enää töissä enää kun mieli tekis jo rientää talvilomalle. Joten tiedossa on paljon kivaa, yhdessäoloa läheisten kanssa ja urheilua! :)
pistää palstan kii? Ethän vaan :D
Ei se ollukkaa tommi mäkinen, vaan maija mäkinen siellä... Jestas täällä tulee lunta ovista ja ikkunoista.- Aurinko79-
Frederico kirjoitti:
pistää palstan kii? Ethän vaan :D
Ei se ollukkaa tommi mäkinen, vaan maija mäkinen siellä... Jestas täällä tulee lunta ovista ja ikkunoista.Mä lähden lumenmetsästykseen (kunpa sitä lunta olis täälläkin :()enkä aio kantaa nettiä mukanani, mun päivät menee höösätessä perheen kanssa kaikkea kivaa.
Tulee pieni vieroitus ihan tarpeeseen mulle ;)
- Papeete1
Touhua kuin muinakin päivinä paitsi että siivoominen on intensiivisempää. Puuh.
- jenzsku
Lenkille pitäisi lähteä ihan justiinsa ja illemmalla kultsin luokse ;)
aloitan kotona siivoamalla ja pyykkiä pesemällä..
Jatko onkin sitten pyhitetty tanssi/näytös-harjoituksille koska osa ryhmästämme osallistuu pitkäperjantain ristintie-vaellukseen..viikonlopun vieton nyt. Luvassa on jotain kivaa, vaikka suunnitelmat vähän muuttuivatkin.
>Vai joudutko olemaan töissä?
Se voi olla joillekin etuoikeus olla viikonloppuna töissä, kaikki eivät 'joudu' töihin.- cat.mint
tiedossa... :( Töissä joudun olemaan osan viikonlopusta.
kutsuivat illalliselle, olen siis elänyt koko päivän aamiaisen voimin.
En tosin ole varma oliko ne illalliset tänään vai joku toinen päivä.
Pitää soittaa ja kysyä.- la.ra
menemään töihin 2 viikon tauon jälkeen. Minulla kun ei ole sijaista, niin suurin osa hommista odottaa siellä eli entistä enemmän ylitöitä on luvassa. Sen siitä saa, kun sairastaa...
Ei ole paljoa tekemistä enää kotona. Kalustus on pyöritetty ympäri, kirjahylly siivottu, neljä jätesäkillistä tavaraa viety roskiin/keräykseen ja toiset neljä Fida lähetystorille. On siivottu, pesty pyykkiä, järjestetty verkkokellarikomero, käyty Ikeassa ja monessa muussa paikassa (turhaan: mistään ei löydy fuksianpunaista vessanmattoa. Hemtexissä olisi, mutta ovat liian isoja).
Olen tehnyt ruokaa pakastimeen ja nyt paistan sitruunatorttua. Huomenna mennään mökille, kolme pariskuntaa ja minä 7. pyöränä.
Kivaa on se, että sunnuntai tuntuu taas masentavalta, työviikkoa edeltävältä sunnuntailta. Ja tietenkin tuo mökkireissu on kiva poikkeus, kun aika lailla neljän seinän sisällä on pari viikkoa mennyt, miettimättä sen kummemmin onko tiistai vai lauantai. - -PB-
hela helgen. Mutta mikäs tässä ollessa, hiljaista on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3841113- 641076
- 61832
- 57749
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99678Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14648- 26643
- 68630
- 57600