Hesen kupongit

aabbccddee

Onko kiellettyä ottaa kopioita Hesen alennuskupongeista kopiokoneella? Voiko Hese kieltäytyä ottamasta kopiota vastaan? Ilman kuponkia Hesen hinnat ovat mitä ovat.

32

9731

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heseläinen

      No ei varmaan ota vastaan mitään itse kyhättyjä kopioita, tai edes skannattuja ja väriprintattuja.. Mieti nyt vähän.

      • - - -

        niitä kuponkeja tuli vähän väliä kotiin. Nyt ehkä kerran vuodessa. Muutenkin hesen taso laskenut esim. rouheiset poistuneet listalta. Ja silti hinnat nousseet. Pitää varmaan vaihtaa mäkkäriin. Sieltä saa ainakin parempia ranskalaisia.


      • ,..,
        - - - kirjoitti:

        niitä kuponkeja tuli vähän väliä kotiin. Nyt ehkä kerran vuodessa. Muutenkin hesen taso laskenut esim. rouheiset poistuneet listalta. Ja silti hinnat nousseet. Pitää varmaan vaihtaa mäkkäriin. Sieltä saa ainakin parempia ranskalaisia.

        Rouheiset nimi on lähteny pois ja sämpylät on edelleen rouheisia niinku aina on ollukki,ja naudanliha on kokonaa poistunu valikoimasta,se on ku palkat nousee ni hinnatki nousee,niin se vaa on,luulex sä et me siel ilmasex töitä tehää,huh huh!!


      • EHheheheihihih

        Ne ottaa tosiaankin printattuja kuponkeja vastaa, niissä ei ole MITÄÄN Eroa, kunhan on paksumpaa paperia menee helpommin läpi. tosin poikkeuksissakin jotkut kupongit on ohuemmalla paperilla. Itse söin koko kesän kaverin kanssa printatuilla kupongeilla, löysivät isänsä kanssa paperia jossa on katkoviivat, printtasivat pari kertaa että löyty oikee kohta ja sitte oliki kunnon valmiit palat.

        Ja jossain lehden takana kun on kuponkeja niin ne on ohuella katkoviivattomalla paperilla, eli menee kyllä läpi sellanenki normi paperii printattu suht varmasti.


    • letusta paljon?

      Mainoskuvassa yksi plätty, omenahilloa ja pieni pehmis - hinta 2 €! Täysi käsittämätöntä! Ostaako noita muka joku!

      • ihan sikana

        harmi sulle mutta kauppa käy!!


      • näin taas
        ihan sikana kirjoitti:

        harmi sulle mutta kauppa käy!!

        Hesen hinnat on noussu paljon enemmän kuin yleinen hintataso. Kupongeillakaan ei saa riittävän paljon alennusta. Itse en enää hesessä käy!


      • kaunis suomesta ( espanja f...

        mä oon ostanu sen "plätty" annoksen 2 egee ja se oli hywää... ooks jee


    • espanjafani

      oikeest mä asun turus eikä mul tuu hesekuponkeja mikä v- mättää?

      • sooooooo...

        Kun Mäkkäriä ei ole kuin syrjässä linja-autoaseman luona ja jossain ihme kauppakeskuksessa, niin ei ole mitään kilpailua: jokainen joka haluaa hampurilaisen, saa vain hesen hampurilaisia kaupungin alueella, etenkin keskikaupungilta ja siis ylipäänsä, ihme kaupunki?!

        Kuka haluaa maksaa itsensä kipeäksi. Ongelmana on juuri hinnat ja oikeastaan laatukin: laskenut. Laatu ei ole tasainen, palvelu ei yhtä ystävällistä kuin Mäkkärissä. Ei yhtä komeita ja kauniita myyjiä kuin Mäkkärissä. Mäkkärin palveluasenne on jotenkin niin kohdallaan.


      • tunnetteko miehen
        sooooooo... kirjoitti:

        Kun Mäkkäriä ei ole kuin syrjässä linja-autoaseman luona ja jossain ihme kauppakeskuksessa, niin ei ole mitään kilpailua: jokainen joka haluaa hampurilaisen, saa vain hesen hampurilaisia kaupungin alueella, etenkin keskikaupungilta ja siis ylipäänsä, ihme kaupunki?!

        Kuka haluaa maksaa itsensä kipeäksi. Ongelmana on juuri hinnat ja oikeastaan laatukin: laskenut. Laatu ei ole tasainen, palvelu ei yhtä ystävällistä kuin Mäkkärissä. Ei yhtä komeita ja kauniita myyjiä kuin Mäkkärissä. Mäkkärin palveluasenne on jotenkin niin kohdallaan.

        Turkkusessa ei ole Mäkkäreitä sitten laisinkaan kuin linja-autoaseman luona - onneksi edes siinä. Että on vaihtoehtoja.


    • heippa vaan

      ranskalaisannosta, joten pettymys oli aika suuri (eilen); pitää jaksaa valittaa ja ei muuten ollut ensimmäinen kerta, kun sattui jokin vastaava virhe: eikö siellä opeteta tarkistamaan tilaus vai tekeekö ne sen tahallaan; en kyllä mene toiste, ainakaan vähään aikaan, ehkei ne kaipaakaan minua asiakkaakseen

      • täynnä idealismia

        Joskus ranskalaisissa ei ole sitten yhtään suolaa, aika kummallisesti vaihtelee - vai eikö niissä ole koskaan juurikaan suolaa, jotta se jätetään jokaisen omaan harkintaan.

        Hesburgerin - vai oliko se nyt Mäkkärin - ketsuppi on kyllä ihan parasta. Paljon parempaa kuin mikään myynnissä oleva ketsshhhuppi.


    • pitää valittaa

      ostin kahdeksan Hesen hampurilaista ja olivat niin kuivia, että hirvitti. Mihin oli majoneesi unohtunut?

    • erikoisetuja

      Sieltä saa Groupista kuponkeja tulostaa ihan mielin määrin.

      • plopoti

        ^ Lies.


      • plopoti kirjoitti:

        ^ Lies.

        Tänään taas tippu kuponkeja postilaatikkoon.Hinnat noussut ihan v..sti!!Onneks on mäkkäri lähellä.Kunhan mäkkäri ei tekis samaa pas..a juttua ja nostais hintoja.Niin ja mitä eroa on kaupan 35centin hampurilaisessa johon voi sitten ostaa vaikka itse hesen majoneesia(jos siitä nyt joku tykkää)0.5centtiä.Eli 85 centtiä kipale ja saa samaa shittiä paljon halvemmalla.


      • nxt kirjoitti:

        Tänään taas tippu kuponkeja postilaatikkoon.Hinnat noussut ihan v..sti!!Onneks on mäkkäri lähellä.Kunhan mäkkäri ei tekis samaa pas..a juttua ja nostais hintoja.Niin ja mitä eroa on kaupan 35centin hampurilaisessa johon voi sitten ostaa vaikka itse hesen majoneesia(jos siitä nyt joku tykkää)0.5centtiä.Eli 85 centtiä kipale ja saa samaa shittiä paljon halvemmalla.

        Onneksi paikallisesta kebab paikasta saa rullakebabia hintaan 7.5e.Kun meitä on kolme syömäriä ja hinta oli hesellä aina 20-24e kerta niin vaihdoimme sinne.Tuo viiden euron ero ei varmaan ole jonkun mielestä paljon mutta lihan ero on.Kebabia (punnittu pelkkä liha kaksi kertaa punnittu oli 559g ja 602g)on siis kohtuu paljon verrattu noihin lilliputti jauheliha pihveihin.


      • Namajdjfj
        nxt kirjoitti:

        Onneksi paikallisesta kebab paikasta saa rullakebabia hintaan 7.5e.Kun meitä on kolme syömäriä ja hinta oli hesellä aina 20-24e kerta niin vaihdoimme sinne.Tuo viiden euron ero ei varmaan ole jonkun mielestä paljon mutta lihan ero on.Kebabia (punnittu pelkkä liha kaksi kertaa punnittu oli 559g ja 602g)on siis kohtuu paljon verrattu noihin lilliputti jauheliha pihveihin.

        Meiltä saa 5€ kebabit tai pizzan


    • ueuer

      Lain mukaan jos on kuponkitarjous, kuponkeja pitää olla saatavilla ko paikasta, tätä ei vain kauppiaat tiedä.

    • ei suinkaan

      Varmaankaan ei saa kopioida, ellei erikseen ole lähetetty sellaisia ilman rajoitusta olevia kuponkeja.

      Kyllähän Kotipizzahin anoi tammikuussa ostaa täysin ilman rajoitusta, joka on aika järkevää - koska ei kukaan määräänsä enempää osta.

      Kyllä, kyllähän se on kallis paikka, ei voi mitään, suomalainen työ varmaan on niin kallista.

    • minä<3

      :)

    • vetisiä pask....

      nehän on tikkuperunoita eikä ranskalaisia !!!!!!!!!!!!!!!

    • HYI VITTU

      HESE ON PERSEESTÄ, ÄLKÄÄ EDES KÄYKÖ SIELLÄ VITUN RÄKÄLÄ''RAVINTOLASSA'' HYI VITTU

    • Moi!!1

      tuli kans kopsattua noita hintoja nii kanssa kesällä söin mega aterioita kerros aterian hintaa vähä allekki (6,90) eikä kyllä huomannu kertaakaa mitää?

    • mmhvkjhfkj

      "Onko kiellettyä ottaa kopioita Hesen alennuskupongeista kopiokoneella?"
      Ei ole.
      "Voiko Hese kieltäytyä ottamasta kopiota vastaan?"
      Voi.

      Saat ottaa vaikka seteleistä kopioita, mutta niiden käyttäminen rahan korvikkeena on lainvastaista.

    • EEpätoivoine

      Enpä tiedä mutta saako niillä kupongeilla siis ilmaseks niitä juttuja vai mite se juttu toimii?

    • AOlutevret

      Hesen kupongit saa kännykkään, mutta ei Suomessa ainakaan vielä vaikka mainostavat Hesen baareissa. Ainakin minulla sanoo Sony z3 ja Android 6.0.1, että maassasi tätä ei voida asesntaa. Siis Suomessa ei voi käyttää noita kuponkeja tuossa puhelimessa ja tuolla käyttöjärjestelmällä.

    • Postilaatikosta

      Kiertelet lähistön postilaatikot läpi, kun hesen kuponki tipahtaa postilaatikkoosi.
      Silloin saat kerättyä useita kymmeniä tajous kuponkeja.
      Meidän kadulla asustaa iäkästä väkeä, jotka ei hesburgerissa käy ja roskiin se tajouskuponki heiltä menee.

    • tyvestä.puuhun

      Aloittajan kannattaa kokeilla ensin 500 euron setelin kopioimista. Jos siitä ei tule ongelmia niin sitten voi jatkaa Hesburgerilla.

    • naamalasse2

      Itse nautin näistä tilanteista, kun joku yrittää tarjota kopioitua kuponkia ja saan nolattua asiakkaan täysin muiden asiakkaiden edessä. Yleensä nämä ovat vielä jotain ällöttäviä hikisiä läskejä.

    • heseyök

      Kerro onnistuiko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe