seuraava Prisman tuplabonus päivät?

s-ryhmäläinen

Tietääkö kukaan koska on seuraavat tuplabonus päivät prismassa? Ois isoja hankintoja edessä ja ois ihan kiva saada niistä isot bonukset =). Muutoinhan ne on sit sama hankkia muualta, jos hinta on samaa luokkaa tai halvempi.
Muistelin, että viime vuonna oli marraskuussa ja oliko se toukokuussa vai kesäkuussa??

14

25150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä päin Suomea

Meilläpäin ei s-ryhmällä ole tuplabonuspäiviä, niitä tarjoilee entinen E-ryhmä, eli valtsu-siwa-euromarket -ketju.

• jdjjd

Yleensä nuo ovat marraskuussa 15 päivää, koska ihmiset hankkii tuolloin joululahjat. Ympäristön kaupat ainakin tuota tarjoaa.

En tiiä mitä oot ostamassa, mut kodinkoneita saa Gigantista ja Markantalosta edullisesti, joskus halvemmalla vaikka saisikin tuplaponus maksimin (10%).

• villi veikkaus

Veikkaisin Turun puolessa toukokuun alkua, jos viimevuotiseen malliin mennään.

• Roosa

Taitaa olla toukokuussa

• olleet

koko toukokuun ja marraskuun aina.
      TOK:lla ainakin.

• minä vaan

taitaa olla ainakin viikin prismassa parasta aikaa, ainakin vaimo kävi eilen ostoksilla ja kone näyttää, että tuplana tuli...kannattaa kuitenkin varmistaa vielä...

• puijjattu

Noi tuplabonuspäivät on kusetusta. Ostin uudet sukat eikä ne mitään bonuksia antanu. Kysyin infosta niin ne sano etten mä saa alennusta. Kysyin onko sun tarkotus sitten puijjata ostamaan tavallisen hintasta. Meni ihan hiljaseksi. Taisi pelästyä se kauppias kun totuus tuli ilmi!!!!!

• Mäh

Kyllä niistä tuplabonuksen saan jos tuote kuuluu sen piiriin, kauppa voi rajata tuotteita ulkopuolelle jos haluaa, mutta eihän niistä mitään alennusta saa, ei missään niin luvatakkaan. Siis ellei niissä ole muita alennuksia, ja ne ei liity tuplaabonukseen mitenkään.

• Valitsen kauppani
        Mäh kirjoitti:

Kyllä niistä tuplabonuksen saan jos tuote kuuluu sen piiriin, kauppa voi rajata tuotteita ulkopuolelle jos haluaa, mutta eihän niistä mitään alennusta saa, ei missään niin luvatakkaan. Siis ellei niissä ole muita alennuksia, ja ne ei liity tuplaabonukseen mitenkään.

S-kaupassa toki Säästän. K-kaupassa maksan toki Kalliimmin. Kustannusrakenne on sellainen. K-kauppassa en voi vaikuttaa heidän hintoihinsa.

• nyt ne
        Valitsen kauppani kirjoitti:

S-kaupassa toki Säästän. K-kaupassa maksan toki Kalliimmin. Kustannusrakenne on sellainen. K-kauppassa en voi vaikuttaa heidän hintoihinsa.

lääkkeesi! Ehkä paranoiajasi helpottaisi, kun muistaisit lääkityksesi!

• Kyllä meidän kelpaa

Jiippii tänään on tuplabonuspäivä! Ei maata armaampaa kuin Suomi Nato-maa!

K ja S molemmat ovat LÄNSI! (EILI HYVIä)

• Anonyymi

HOKisss halpuuttamispäivat esim. Kadet juusto
      ennen 5,25€ nyt 6,70

• Anonyymi

Saa bonukset sieltä missä asioi, ei tarvitse asua. Nyt käyttötavaroita-15% ja muistaisin, että sen jälkeen tulee tuplabonuspäivät marraskuun loppuun tai joulukuun alkuun..

• Anonyymi

Katso netistä Prisman omat sivut mainokset. Mymälöissä jo aulat isot mainokset aiheesta joka kestää viikon tai kaksikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59